خرید کیف گلف از آمازون

آمازون
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید کیف گلف از آمازون

گلف یکی از ورزش های محبوب در تمامی دنیاست. لوازم و تجهیزات گلف در برندهای مختلفی در کیفیت های بالا ارائه می شود که می تواند لذت این بازی جذاب را دو چندان نماید. در صورتی که این بازی مورد علاقه شماست، برای تهیه و خرید کیف گلف از آمازون یا دیگر سایت های خارجی می توانید اقدام نمایید. در این خصوص با زاکولا همراه باشید.

کیف های گلف به طور کلی، وسیله ای محسوب می شوند که می توان از آن ها برای انتقال لوازم مورد نیاز گلف، استفاده نمود. به جهت آن که بتوان از این نوع کیف به خوبی استفاده نمود، آن ها را به صورت ایستاده طراحی و عرضه کرده اند که عمدتا دارای پدهای تثبیت کننده هستند. بدین ترتیب هنگام استفاده از کیف گلف خود نیازی به خم شدن نداشته و به راحتی می توانید از آن ها استفاده کنید.

کیف گلف به طور معمول به صورت چرخ دار طراحی می شوند تا حمل آن ها راحت و آسان باشد. به طوری که کیف را به یک سازه فلزی وصل کرده و با کمک غلتک ها یا چرخ های زیر این سازه آن ها را به حرکت درآورد.

پیشنهاد مطالعه : ۳۱ مورد از بهترین وسایل زیر ۱۰ دلار در آمازون

سیستم جداسازی کیف گلف

یکی از نکاتی که دارای اهمیت بالایی است، سالم نگاه داشتن راکت ها و جلوگیری از خراش آن ها ست. پیش از این، راکت ها را در یک کیف قرار داده و به صورت بسیار نامنظمی حمل می کرند که همین امر باعث ایجاد خراشیدگی در روی راکت ها می شد. با تقسیم بندی های مرتب امروزه ، هر جفت راکت به صورت مجزا قرار گرفته و به سادگی قابل حمل خواهد بود.

خرید کیف گلف، در کنار دیگر لوازم مانند راکت ها، توپ گلف، چتر و … لازم است که با دقت کافی بوده و از بهترین کیفیت استفاده شود. به عنوان مثال در زمان بارندگی، لازم است که از کیف هایی استفاده شود که دارای خاصیت ضدآب بوده و دستکش و لباس های داخل کیف را مرطوب ننماید. ضدآب بودن کیف های گلف می تواند در حفظ لوازم با ارزش داخل آن به خوبی عمل نماید.

همچنین قسمت های ایجاد شده جهت تجهیزاتی مانند تلفن های هوشمند می تواند در این نوع از کیف ها مهم باشد. در بسیاری از این نوع از کیف ها بخش هایی به صورت عایق بندی شده وجود دارد که به سادگی می تواند از نوشیدنی ها و غذاهای میان وعده نگهداری کرده و آن ها را در دمای مناسبی نگاه دارد. بنابراین با انتخاب یک کیف گلف مناسب، می توانید اوقات بسیار خوشی را برای خود و دوستان رقم بزنید.

خرید کیف گلف از آمازون

طراحی کیف گلف

این کاملا روشن است که نقش اصلی کیف گلف، با توجه به نوع چرخ هایی که در آن به کار گرفته شده است، حمل و نقل لوازم آن است. این نوع از کیف ها به گونه ای طراحی شده اند که دارای یک دسته بوده تا با استفاده از ان ها بتوان متناسب با ارتفاع بدن، آن ها را تنظیم نموده و کیف را حمل نمود. قرار گرفت دسته در میانه کیف می تواند باعث شود که وزن کل کیف، توزیع شده و به دستان شما آسیب و فشار مضاعفی را وارد ننماید.

همچنین می توانید با استفاده از بندهای قابل حمل این کیف های گلف، آن ها را به صورت کوله پشتی استفاده کرده و یا بر روی شانه قرار دهید. این بندها عمدتا قابلیت جدا شدن داشته و می تواند در حمل بهتر تجهیزات، شما را یاری کند. بندهای آرگونومیک این کیف گلف، به گونه ای طراحی شده است که بتواند به خوبی وزن کل کیف را روی شانه و پشت شما توزیع کرده و فشار بار را به حداقل برساند.

پیشنهاد مطالعه : خرید عینک واقعیت مجازی

بهترین کیف گلف در سایت آمازون

در میان کیف های گلف از برند های متفاوتی که عرضه می شود، در این جا به معرفی چند برند معتبر و شناخته شده پرداخته ایم.

کیف گلف TaylorMade Pro Stand 8.0

این کیف گلف دارای پایه بوده و در یک اندازه قابل ارائه است. آن را می توان در رنگ های آبی، سفید و قرمز تهیه نمود. این یک کیف ایستاده و سبک وزن است که هفت جیب بوده و دارای سه دستگیره می باشد. همچنین پایه های آن دارای زاویه تنظیم مناسب می باشد تا بتواند ثبات بیشتری را منظور کند. بند پشتی قابل تنظیم این کیف گلف نیز در حمل آسان آن موثر است.

پیشنهاد مطالعه : معرفی نینتندو سوئیچ لایت

Callaway 2019 سری X

این کیف گلف نیز قابل ارائه در رنگ های سیاه، سفید و تیتانویوم بوده و در یک اندازه ارائه می شود. این کیف چهارده طرفه بوده که دارای پارتیشن بندی باشگاهی و هفت جیب است. وزن این کیف حدود یک کیلوگرم بوده و دارای یک کمربند فنی در قسمت پشتی می باشد و تمامی جیب های کیف گلف در قسمت جلویی آن واقع شده است.

کیف گلف  TaylorMade Unisex TM20 Cart 8.0

این کیف گلف نیز به یک اندازه ارائه شده و دارای رنگ های سیاه، سفید و یا سفید، آبی می باشد. تمامی جیب های این کیف در قسمت جلویی بوده و دارای سه دستگیره و هشت جیب می باشد. می توان قسمت پایینی کیف را قفل نمود تا با ثبات بیشتری قرار گیرد.

کیف گلفGolfbag 2015 Callaway

 این کیف دارای وزن ۲.۳ کیلوگرم بوده و دسته آن قابلیت تنظیم مناسبی دارد. این کیف دارای جیب های عایق بوده تا در برابر رطوبت به خوبی از آن ها مراقبت شود. همچنین دارای پد کف می باشد تا در سطوح مرطوب دچار لغزش نشود.

برای خرید این کیف های گلف از آمازون می توانید از خدمات زاکولا استفاده کنید.

خرید کیف گلف از آمازون

 Golfbag Sun Mountain Front 9

این کیف کاربردی دارای پایه های آلومینیومی سبک و تاشو بوده و دستگیره آن نیز به صورت قابل تنظیم طراحی و عرضه شده است. این کیف دارای وزن ۱.۷ می باشد که به عنوان یک کیف سبک وزن شناخته می شود. همچنین از پد کف جهت جلوگیری از لغزش در سطوح مرطوب برخوردار است.

کیف گلف Golfbag TaylorMade Catalina

این کیف گلف قابل حمل دارای دستگیره مناسب و بندهای کاربردی است که می توان آن ها را به سادگی حمل نمود. وزن آن نیز ۲.۷ کیلوگرم می باشد و دارای پوشش عایق ضد آب است. در میان کیف های ارائه شده در سایت آمازون، این کیف یکی از محصولات پرطرفدار می باشد.

پیشنهاد مطالعه : کیبورد لیزری

Golfbag Masters S500

این کیف گلف به صورت ایستاده بوده و دارای دستگیره و بند مناسبی است که پایه های با ثباتی را دارد. این کیف سبک می تواند یکی از انتخاب های مناسب هنگام خرید کیف گلف از سایت آمازون باشد.

خرید کیف گلف از آمازون

Nike Sport Lite Golfbag

این یک کیف با پوشش عایق است که به راحتی می تواند لوازمی مانند دستکش و … را در آن قرار داد. وزن این کیف ۲.۵ کیلوگرم بوده و دارای دستگیره و بند قابل حمل مناسبی است.

لینک بخش کیف های گلف آمازون : کلیک کنید

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]