خرید بهترین کیف پول ارز دیجیتال

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید کیف پول ارز دیجیتال

بهترین خرید کیف پول ارز دیجیتال ، شامل طیف گسترده ای از ویژگی ها می باشد که برای چندین سیستم عامل ارائه می شود، اما انتخاب گزینه مناسب برای می تواند کمی مشکل باشد، به خصوص اگر در دنیای ارزهای رمزپایه تازه وارد هستید.

به زبان ساده، پس از خرید بیت کوین، اتریوم یا دیگر ارزهای رمزپایه، به مکانی امن برای ذخیره دارایی های خود نیاز خواهید داشت. استفاده از کیف پول، به جای ذخیره رمزنگاری در مبادلات، کنترل بیشتری بر ثروت مجازی شما می دهد.

در این جا بهترین کیف پول های ارزهای رمزنگاری شده موجود را ارائه می کنیم. اما واقعیت این است که تعریف بهترین کیف پول رمزنگاری به اولویت های اصلی شما  مانند قابلیت دسترسی، حریم خصوصی معاملات، پشتیبانی از چند سیستم عامل و غیره بستگی دارد.

این کیف پول های رمزنگاری تماما غیرحضوری بوده و کاربر مسئول ذخیره کلید خصوصی خود است. اکثر آنها به عنوان کیف پول گرم طبقه بندی می شوند و همیشه به اینترنت وصل هستند. اگر مقادیر زیادی بیت کوین در دست دارید، ایجاد یک کیف پول سرد برای ذخیره دارایی های خود به روشی امن تر را نیز در نظر بگیرید.

خرید کیف پول ارز دیجیتال

بهترین کیف پول های رمزنگاری

کیف پول Exodus

اگر برای خرید کیف پول ارز دیجیتال تصمیم گرفته اید، این یک کیف پول چند ارزه است که بیش از صد ارز رمزپایه را پشتیبانی می کند. این کیف پول در ابتدا فقط از طریق دسک تاپ در دسترس بود، اما اکنون برای سیستم عامل های موبایل iOS و Android نیز در دسترس است. Exodus با تمرکز بر روی افرادی که در دنیای رمزنگاری مبتدی هستند، خود را از کیف پول های دیگر متمایز می کند. این یک رابط کاربری آسان است و توسعه دهندگان آن زمان و تلاش زیادی را صرف پرداخت UI کرده اند تا استفاده از آن بصری تر شود.

یکی از محبوب ترین ویژگی های Exodus پشتیبانی از طیف وسیعی از ارزهای رمزپایه مختلف است که در بالای آن ها بیت کوین قرار گرفته است. این امکان وجود دارد که بدون ثبت نام از این کیف پول جهت مبادلات ارزهای رمزپایه استفاده کنید. Exodus یک گزینه عالی برای مدیریت و مبادله ارز رمزنگاری شده است.

پیشنهاد مطالعه : بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی در سال ۲۰۲۱

کیف پول Wasabi

Wasabi یک کیف پول بیت کوین منبع باز، غیر حضوری و محرمانه است که در ویندوز ، macOS و لینوکس موجود است و می توانید برای خرید کیف پول ارز دیجیتال از این برند استفاده کنید. ویژگی اجرایی CoinJoin این است که در یک معامله مشخص، چندین سکه را که متعلق به چندین نفر است، ترکیب کرده و بدین ترتیب به کیف پول Wasabi کمک می کند تا امنیت در معاملات فردی ارزهای رمزنگاری بیشتر شود. با ورودی و خروجی ها، CoinJoins می تواند اطلاعات شناسایی را پنهان کند و این امر Wasabi را به گزینه ای محبوب برای حفظ حریم خصوصی تبدیل می کند.

برای پنهان کردن بیشتر معاملات، کیف پول آنها را از طریق شبکه Tor بدون نام، هدایت می کند، که به پنهان کردن آدرس IP کاربران کمک می کند. اگرچه Wasabi کیف پول گرم و نرم افزاری است، اما آن را به کسانی که به حریم خصوصی معاملات خود با بیت کوین اهمیت می دهد و میزان سرمایه گذاری بالایی دارد، توصیه کنیم. با این حال، Wasabi به اندازه سایر کیف پول های رمزنگاری بصری نیست و باید قبل از انجام هر کاری، مدتی را به خواندن اسناد آن اختصاص دهید.

خرید کیف پول ارز دیجیتال

کیف پول Electrum

Electrum از سال ۲۰۱۱ شروع به کار کرده و با ویندوز، مک، لینوکس و اندروید کار می کند. این یکی از محبوب ترین کیف پول ها است، به این دلیل آن که به جای بارگیری کل بلاکچین بیت کوین، اتصال به سرورهای دیگر را به صورت امن انجام می دهد تا بتوان موجودی رمزارز را تایید کرده و پردازش پرداخت ها انجام شود. بنابراین شما خواهید توانست در کمترین زمان ممکن، آن ها را تنظیم کرده تا فضای کمتری را از هارد دیسک شما بگیرد. شاید این بهترین خرید کیف پول ارز دیجیتال باشد.

Electrum از یک کیف پول تعیین سلسله مراتب استفاده می کند، به این معنی که یک بذر تصادفی از ۱۲ کلمه هنگام ایجاد اولین برنامه تولید می شود که از آن کلیدهای لازم برای دریافت BTC را می گیرد. الکتروم هنگام ایجاد کیف پول، رمز را نمایش می دهد و از شما می خواهد آن را یادداشت کنید.

این بدان معناست که اگر دسترسی به این نسخه از Electrum را از دست دهید، می توانید به راحتی آن را دوباره روی دستگاه دیگری نصب کنید و از رمز برای بازگرداندن BTC خود استفاده کنید. همچنین می توانید از Electrum در حالت ذخیره سازی سرد برای ایجاد کیف پول استفاده کنید. به شما این امکان را می دهد که پرداخت های بیت کوین و موجودی خود را مشاهده کنید. اما توصیه می شود که به سکه های خود پس از خرید، به عنوان یک سرمایه گذاری طولانی مدت حساب کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین مکمل های غذایی کودک از آمازون

کیف پول Mycelium

Mycelium از جمله کیف پول های قدیمی و شناخته شده ای است که به عنوان کیف پول بیت کوین محبوب بوده و جهت سیستم عامل های موبایل مورد استفاده است. هنگام عرضه این کیف پول، تنها با برنامه اندروید سازگار بوده که پس از آن برنامه iOS نیز بدان اضافه شد که می توانید هنگام خرید کیف پول ارز دیجیتال مشخصات کامل تری از آن را بیابید.

Mycelium خود را کیف پول پیش فرض بیت کوین توصیف می کند و گرچه ادعای عنوان کیف پول ارز رمزنگاری شده با بهترین امتیاز دیگر واقعاً دقیق نیست، اما این برنامه چندین ویژگی قابل توجه دارد. برای مبتدیان، Mycelium کاملاً منبع باز است که یکی از مهمترین ویژگی ها برای هر کیف پول ارز رمزنگاری شده خوب است. همچنین با استفاده از روش تایید پرداخت SPV می تواند به سادگی و بدون بارگیری تمامی بلاکچین، تایید تراکنش ها را انجام دهد.

از آنجا که دستگاه های تلفن همراه از برخی جهات ناامن هستند و بیشتر مستعد سرقت می باشند، توسعه دهندگان Mycelium از چندین ویژگی برای بهبود نمایه امنیتی برنامه استفاده کرده اند، بدون اینکه رابط کاربری بیش از حد پیچیده باشد.

خرید کیف پول ارز دیجیتال

کیف پول Trezor مدل T

Trezor از SatoshiLabs یکی از قدیمی ترین کیف پول های سخت افزاری رمزنگاری شده در بازار است. Trezor Model T که برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ عرضه شد، پیشنهاد برتر این شرکت است که متناسب با معامله گران فعال طراحی شده است که به عنوان بهترین خرید کیف پول ارز دیجیتال می توان از آن یاد کرد.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین برند ریش تراش

Trezor Model T تمام ویژگی های همراه Trezor One را همراه با پشتیبانی از ارزهای رمزپایه جدید و صرافی هایی مانند XRP ، Cardano ، Monero و غیره ارائه می دهد. همه چیز در مورد Trezor Model T ، از مشخصات سخت افزاری آن گرفته تا نرم افزاری که آن را تأمین می کند، تحت مجوز منبع باز منتشر می شود که یک امتیاز مثبت است.

در همین حال، یک صفحه نمایش لمسی داخلی، به مدل T احساس کاربری بالایی می بخشد و شما را قادر می سازد پین و عبارت عبور را در خود دستگاه وارد کنید، که بسیار راحت است. برای خرید کیف پول ارز دیجیتال ، می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]