خرید کیف های خنک کننده

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید کیف های خنک کننده

یک روز تابستانی زیبا برای یک کمپینگ، دوچرخه سواری یا یک پیک نیک ایده آل در ساحل مناسب همواره دلپذیر است تا پیش از زمانی که آفتاب شدید، نوشیدنی ها و غذاهای شما را گرم کند. اما وقتی نوشیدنی ها و غذا را در بهترین کیف های خنک کننده نگهداری می کنید، ساعت ها از تهویه های سرد یخی و خوراکی های خوشمزه لذت خواهید برد.

کیف خنک کننده ، برای علاقه مندان به فضای باز یک راه حل ضروری جهت نگهداری سرما است. آنها قابل حمل و بسیار متنوع، درست مانند داشتن یک یخچال فریزر است که آب، میوه، بستنی ، یخ یا گوشت را ذخیره می کند. اما کیف های خنک کننده فقط برای ماجراهای تابستانی در فضای باز نیست. می توانید از آن برای صرف ناهار خود در دفتر و یا کالج استفاده کنید، یا بطری های شیر را برای کودک خود ذخیره کنید.

پیشنهاد مطالعه : لوازم جانبی عکاسی تلفن های هوشمند

نحوه انتخاب بهترین کیف خنک کننده

یک کیف خنک کننده متناسب با انواع سبک های زندگی وجود دارد. کیف های خنک کننده نرم، از مواد بادوام اما سبک ساخته شده اند که برای مسافران شلوغ یا افراد بیابانی بسیار مناسب است. این نوع کیف ها دارای فضای داخلی جادار برای نوشیدنی ها و میان وعده ها خواهد بود.

همچنین این کیف ممکن است انواع محفظه های زیپ دار خارجی را برای نگهداری ظروف، دستمال، کلید یا ضد آفتاب به شما ارائه دهد. برای قابلیت حمل بیشتر، یک بند شانه ای و دسته های جانبی حمل کیف را از وسیله نقلیه به مقصد انتخاب شده آسان می کند.

کیف های کولر از کیف های کلاسیک مخصوص حمل و نقل مانند YETI Hopper Two یا کیف کوله پشتی مانند مثانه Freemove Hydration که درون کوله پشتی قرار می گیرد، متفاوت هستند. می توانید کیف های خنک کننده Classic IceMule Classic فوق العاده جمع و جور را در نظر بگیرید که ضد آب است و برای نگهداری آسان طراحی شده است.

کوله پشتی شما باید برای هر نوع آب و هوایی آماده باشد. سازمان دهنده سفر شما باید قابل اعتماد باشد و کفش های شما باید به اندازه کافی راحت باشد که بتوانید مسافت های زیادی را راه بروید و از تاول های غیر قابل تحمل رنج نبرید.

پیشنهاد مطالعه : خرید جدیدترین لگوهای ساختنی

پس از مراقبت از موارد ضروری سفر، می خواهید مطمئن شوید که در سوی دیگری آماده شده اید. یک کیف خنک کننده  عایق بندی شده می تواند بسیار مفید باشد. متخصصان می دانند که خنک کننده مناسب در یک رویداد تقریباً اوقات خوب، یا حداقل نوشیدنی های سرد یخ و خوراکی های سرد و مناسب ذوب نشده را تضمین می کند.

خرید کیف های خنک کننده

بهترین کیف های خنک کننده

در میان کیف ذخیره کننده مناسب، می توانید مطابق با نیاز خود و بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اید، اقدام کنید. در این جا لیستی از این کیف های خنک کننده را خواهید داشت که می توانید از سایت های آنلاین مانند آمازون خرید کنید. در این خصوص زاکولا راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار خواهد داد.

کیف خنک کننده قابل حمل YETI Hopper TWO

بهترین انتخاب برای بهترین کیف خنک کننده ، Yeti Hopper Two است. البته این محصول گران تر است، اما بیش از بقیه می درخشد. ارزش آن را دارد و ثابت خواهد کرد که یک سرمایه گذاری ارزشمند برای برنامه های سفر شما است.

Hopper Two برای محیط های سخت ساخته شده و دارای مقاومت لازم است. فناوری عایق پیشگامانه آن آب، نوشابه و بستنی را برای روزها، سرد و یخ زده نگه می دارد. بعد از یک روز پر از سرگرمی در رودخانه وحشی، کاوش در جنگل بارانی یا تماشای ورزش، می توانید یک نوشیدنی خنک یا یک بستنی خوشمزه را برای خانواده یا دوستان خود سرو کنید. بهترین کیف های خنک کننده باید مستحکم باشد و از همه ماجراهای خود جان سالم به در ببرد و بتواند در پایان هر آزمایش یک نوشیدنی سرد یخی برای شما فراهم کند.

کیف دو محفظه ای Carhartt Deluxe

کارهارت به استحکام و دوام خود شهرت دارد و این دو کیفیت برای کیف های خنک کننده عایق بندی شده بسیار مهم است. این سبک همچنین دارای یک محفظه فوقانی عایق بندی شده جداگانه و یک جیب در جلو است که فضای بیشتری برای میان وعده های مسافرتی مورد علاقه شما فراهم می کند. برای خرید آن از آمازون می توانید آن را با قیمت ۲۵ دلار خرید کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین لامپ های هوشمند

کیف YETI Hopper M30

کیف خنک کننده که بتواند ۲۸ پوند یخ یا ۲۴ قوطی را در خود نگه دارد، کالایی نیست که از آن غافل شوید. ناگفته نماند این کیف یتی مجهز به زیپ ضد نفوذ، ضد هوا و پوسته ضد آب است. برای خرید آن می بایست ۳۰۰ دلار هزینه کنید.

کیف خنک کننده نرم Hydro Flask 24 L

براق و محکم دو کلمه مورد نیاز برای توصیف کیف های خنک کننده Hydro Flask است. با داشتن دستگیره های راحت و جیب های متعدد ، لوازم ضروری شما را در دسترس آسان قرار می دهد، این کیف عایق بندی شده همان چیزی است که شما باید آن را تهیه کنید در حالی که غذا و نوشیدنی های خود را به مدت ۴۸ ساعت سرد نگه دارید. قیمت این کیف در سایت های خارجی ۲۰۰ دلار است.

خرید کیف های خنک کننده

کیف خنک کننده Otterbox Trooper LT 30

یخ در این نوع از کیف های خنک کننده ، فوق العاده کاربردی از Otterbox تا سه روز کامل دوام می آورد. بند حمل می تواند به راحتی از یک کیف شانه ای به یک کوله پشتی تبدیل شود و قسمت جلویی آن دارای یک سیستم نصب قفل است. بنابراین می توانید به همان تعداد متصل شوید. قیمت آن در آمازون ۳۰۰ دلار است.

کیف خنک کننده Coleman

کیف  ۲۴ ساعته ۳۰قوطی Coleman درست در اختیار شما قرار دارد. با انتخاب فقط ۲۵ دلار ، این دارای تأثیرگذاری مناسب در سرد نگه داشتن چیزهای طولانی مدت در زیر آفتاب گرم است که با قیمت ۲۵ دلار در آمازون ارائه می شود.

پیشنهاد مطالعه : خرید عینک آفتابی ورزشی مناسب

IceMule Coolers Pro Coolers

این کوله پشتی و خنک کننده هیبریدی به سبک کیسه ای ضد نشت است و یخ را بیش از ۲۴ ساعت سالم نگه دارد. این می تواند تا ۱۸ قوطی را نگه دارد و دارای بندهای بالشتکی و یک بالشتک پشت برای راحتی حمل است. قیمت آن ۱۱۵ دلار می باشد.

کلمات کلیدی خرید کیفکیف
ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]