خرید کلید و پریز هوشمند از آمازون

آمازون
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید کلید و پریز هوشمند از آمازون

در حال حاضر، هوشمند سازی خانه به لطف طیف گسترده ای از کلید و پریزهای متصل به اینترنت، آسان تر و مقرون به صرفه تر از آن است که فکر می کنید. پلاگین های هوشمند به شما امکان می دهند از طریق تلفن هوشمند یا دستیار بلندگوی هوشمند مانند آمازون الکسا، دستیار گوگل و سیری اپل، تقریباً هر چیزی را کنترل کنید. سوئیچ های هوشمند می توانند کنترل های روشنایی شما را با چیزی بسیار هوشمندتر جایگزین کنند. در اینجا ضمن معرفی چند نمونه از این محصولات، به شما خواهیم گفت که چگونه برای خرید کلید و پریز هوشمند از آمازون اقدام نمایید. توجه داشته باشید که برای نهایی کردن خرید و تحویل آن در ایران، زاکولا شما را یاری خواهد نمود.

پیشنهاد مطالعه : خرید کفش پسرانه از آمازون ۲۰۲۱

انواع کلید و پریز هوشمند

پلاگین های هوشمند بدین گونه عمل می کنند که تقریباً همه چیز توسط تلفن شما قابل کنترل است. آنها اشکال و اندازه های مختلفی دارند و قیمت آنها متفاوت است. به طور کلی، ساده ترین پلاگین های هوشمند را می توان با قیمتی در حدود ۹ دلار از آمازون خریداری کرد.

این دستگاه های کوچک به پریزهای دیواری شما متصل می شوند و در قسمت پشتی آنها سوکت قرار دارد تا هر چیزی را در آن قرار دهید. مانند لامپ، تلویزیون یا هر تعداد لوازم خانگی و دستگاهی که مد نظر دارید. برخی از آنها فوق العاده جمع و جور هستند، اما برخی دیگر بسیار بزرگ طراحی شده اند. اگر می خواهید آنها را در یک فضای جمع و جور یا در دیواره کنار هم قرار دهید، باید اندازه را بررسی کنید.

هنگام خرید کلید و پریز هوشمند از آمازون ، خواهید دید که در داخل ، همه آنها یک تراشه Wi-Fi دارند که با روتر و شبکه خانگی شما متصل می شوند. برای راه اندازی آنها ، یک برنامه تلفن هوشمند بارگیری می کنید که اتصال برق را به کنترل های Wi-Fi وصل نموده و دوشاخه را خاموش و روشن می کند.

همچنین می توانید تایمرها را در برنامه تنظیم کنید و پلاگین را به یک بلندگوی هوشمند Amazon Echo یا Google Home متصل نمایید. بسیاری از پلاگین های هوشمند دارای یک خاموش و روشن فیزیکی هستند، به این معنی که می توان آنها را بدون تلفن یا صدای شما کنترل کرد. پلاگین های هوشمند را با قیمتی بین ۲۰ تا ۳۰ دلار می توانید در فروشگاه اینترنتی آمازون خرید کنید.

خرید کلید و پریز هوشمند از آمازون

خرید انواع کلید – پریز هوشمند

این محصولات همه کار ، اضافه کردن یک سوئیچ روشن و خاموش متصل به WiFi را به دستگاه های شما انجام می دهند، اما چندین اکوسیستم پلاگین، سوئیچ و سایر محصولات هوشمند ساخته شده توسط تولید کنندگان مشهور وجود دارد که بیشتر مناسب خانه هوشمند هستند. که می تواند هنگام خرید کلید و پریز هوشمند از آمازون شما را یاری کند.

پیشنهاد مطالعه : خرید سیستم های خانه هوشمند

Gosund Mini Wifi

پلاگین هوشمند، خروجی Gosund Mini Wifi با الکسا و Google Home کار می کند. می توانید بدون نیاز به هاب، از راه دور لوازم خانگی خود را از راه دور کنترل کنید. این محصول را می توانید با قیمت ۲۹.۹۹ دلار از آمازون خرید کنید.

Conico WiFi

پریزهای برق هوشمند نیز موجود است که معمولاً چهار شاخه هوشمند و سه یا چهار پورت USB در یک دستگاه واحد هستند. هر چهار سوکت هوشمند مانند یک سازه در برابر موج محافظت می شود و به صورت جداگانه توسط تلفن هوشمند شما یا با صحبت با الکسا و دستیار Google قابل کنترل است. این پریز برق هوشمند را می توانید هنگام خرید کلید و پریز هوشمند از آمازون با قیمت ۳۰.۹۹ دلار تهیه کنید.

خرید کلید و پریز هوشمند از آمازون

پریزهایAhrise

همانند پریزهای هوشمند جداگانه، این محصول از نظر قیمت و برند سازنده متفاوت هستند. به عنوان مثال، یک پریز برق هوشمند با شش سوکت هوشمند که هر کدام به صورت جداگانه کنترل می شوند و سه پورت USB  ۷۰ دلار هزینه دارد، در حالی که یک پریز هوشمند با چهار پریز و چهار پورت USB 26دلار است.

TP-Link Kasa

Kasa TP-Link شامل طیف وسیعی از پلاگین های هوشمند است که قیمت هر کدام از آنها از ۱۵ دلار شروع می شود، در حالی که یک بسته دوتایی را می توان با کمی بیش از ۲۰ دلار خریداری کرد. می توانید ارزان ترین گزینه را انتخاب کنید، اما ممکن است بخواهید اکوسیستم Kasa را در نظر بگیرید که شامل لامپ های هوشمند، کلیدهای روشنایی، دوربین های امنیتی و سایر دستگاه های خانه هوشمند است.

این دستگاه ها علاوه بر کنترل توسط برنامه Kasa ، می توانند توسط Alexa و Google Assistant نیز کنترل شوند. Kasa Smart WiFi Plug Lite توسط ۱۲آمپر و اتصال وای فای بوده و از طراحی جمع و جوری برخوردار است و بدون هاب ، با Alexa Echo و دستیار گوگل کار می کند. آن را می توانید با قیمت ۲۱.۹۹ دلار  در خرید کلید و پریز هوشمند از آمازون تهیه کنید.

پیشنهاد مطالعه : معرفی برند پوما PUMA

Wemo Mini Belkin

اکوسیستم دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد Wemo توسط Belkin است. شاخه های هوشمند Wemo شباهت زیادی به محدوده Kasa دارند و از حدود ۲۰ دلار شروع می شوند. اکوسیستم Wemo شامل دوربین، روشنایی داخلی و خارجی، مانیتور کودک و کلیدهای سیمی است. پلاگین هوشمند Wemo Mini فقط ۱۹.۹۹ دلار در آمازون ارائه می شود.

Elgato Eve

سرانجام ، Elgato Eve وجود دارد که GearBrain آن را طراحی کرده است و یک اکوسیستم شامل پلاگین های هوشمند و سوئیچ نور بی سیم است که به سنسورهای درب و پنجره ها، سنسورهای حرکت، سنسورهای هوای بیرونی و یک ایستگاه هواشناسی کامل متصل است و از حدود ۵۰ دلار شروع می شود که می توانید خرید کلید و پریز هوشمند از آمازون را تجربه کنید و با کمک زاکولا در ایران تحویل بگیرید.

خرید کلید و پریز هوشمند از آمازون

Switchmate

این سوئیچ های هوشمند کاملاً مناسب هستند، می توانید آنها را با دستور حرکت دهید. اینها سوئیچ های بی سیم هستند که در بالای کلید فعلی قرار می گیرند، سپس با فعال شدن توسط برنامه تلفن های هوشمند، آنها را به صورت فیزیکی جابجا می کنید. آنها از باتری استفاده می کنند و به طور مغناطیسی بالای کلیدهای موجود متصل می شوند. سپس سوئیچ ها از طریق بلوتوث به تلفن شما متصل شده و می توان آنها را توسط الکسا، دستیار Google یا خود برنامه Switchmate کنترل کرد.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین حلقه های هوشمند از ایبی

با فشار دادن سوییچ نور فعال می شود و می توانید آنها را با تلفن خود از فاصله ۱۵۰ فوت دور کنترل کنید. همچنین می توانید برنامه هایی را تنظیم کنید که هر شب و روز یا به طور منظم تر هنگام تعطیلات برای جلوگیری از سارقان احتمالی، فعال شوند. این محصولات را می توانید هنگام خرید کلید و پریز هوشمند از آمازون تهیه کرده و برای هوشمند سازی خانه خود استفاده نمایید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]