خرید کلاه تابستانی از سایت های خارجی

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید کلاه تابستانی

هنگامی که به خرید کلاه تابستانی فکر می کنید، احتمالاً هنوز نتوانستید کلاهی که واقعاً دوستش داشته باشید را پیدا کنید. در این جا لیستی از کلاه های تابستانی در مدل های مختلف ارائه می شود و هنگامی که سبک مورد علاقه خود را پیدا کردید، به لوازم جانبی شما تبدیل می شود.

بهترین کلاه های تابستانی برای خانم ها در صورت ترکیب با ماسک صورت و ضد آفتاب، به شما کمک می کند تا از لکه های تیره و حتی سرطان پوست جلوگیری کنید. اما چنین محافظتی فقط توسط پوست شما درست انجام نمی شود. کلاه های آفتابی می توانند به شما کمک کنند تا جلوی آسیب دیدگی در برابر تابش مستقیم آفتاب را بگیرید و سلامتی بالاتری را در پوست خود ایجاد کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید لوازم مناسب تناسب اندام از سایت های خارجی

خرید کلاه تابستانی ، همراه با جزئیاتی است که ممکن است باعث ایجاد روحیه شود که در فصل تابستان به راحتی می توان از آنها استفاده کرد. خواه یک پیک نیک برای تولد که مدت ها انتظار آن را می گذرانید، یا باغبانی انجام دهید یا برای غوطه ور شدن در استخر بادی حیاط خانه خود، یک کلاه زیبا نیاز داشته باشید، آنها نه تنها شما را در برابر اشعه های مضر UV محافظت می کند، بلکه به شما کمک می کند تا به سادگی در فضای باز به کارها و سرگرمی های خود برسید.

علاوه بر یک پوشش ضد آفتاب زیبا و قابل اعتماد، ممکن است بخواهید ظاهر تابستانی خود را با یکی از بهترین کلاه های آفتابی فصل در نظر بگیرید. خرید کلاه تابستانی ، نه تنها یک وسیله جانبی شیک است بلکه راهی برای جلوگیری از آفتاب است. یک کلاه حصیری برای یک روز در ساحل و یا یک کلاه مناسب برای باغبانی می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

تنوع در خرید کلاه تابستانی

ما شاهد نقش و نگارهای ساختاری متنوعی در سایه های مختلف در کلاه های تابستانی هستیم. تعدادی بافت جدید نیز وجود دارد که باید از قلاب بافی های رنگارنگ تا پارچه های حوله ای نرم در نظر گرفته شده است. خواه در این فصل، در محل خود بمانید یا دوباره سفر خود را شروع کنید، دیگر لازم نیست که نگران یافتن کلاه مناسب تابستانی باشید. تعداد زیادی کلاه نرم ، حصیری یا … وجود دارد که مطمئناً این کار را انجام می دهد. مهم نیست که سبک شما در این تابستان چه باشد، با بهترین خرید کلاه تابستانی از سایت های خارجی می توانید به تنوع بالا و کیفیتی برتر دسترسی داشته باشید.

خرید کلاه تابستانی

انواع کلاه تابستانی

کلاه حصیری بافته شده Eugenia Kim Mirabel

این کلاه را می توانید با قیمت ۴۹۵ دلار از سایت های خارجی همچون آمازون خرید کنید. این محصول دارای کیفیتی عالی و با دوام است که از طریق زاکولا می توانید آن را در تهران دریافت کنید.

کلاه های لبه دار جین قابل شستشوی گوچی را نیز می توانید به سادگی تنها با قیمت ۶۵۰ دلار خرید کنید. بدین ترتیب می توانید با خرید کلاه تابستانی ، از پوست خود محافظت کنید و کمد لباس فصلی خود را با بهترین کلاه های تابستانی در سال ۲۰۲۱ کامل کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید انواع کیندل

کلاه های بیس بال

کلاه بیس بال در دهه ۱۸۶۰ هنگامی که توسط بروکلین اکسلزرزر استفاده می شد محبوب شد. این تیم تبدیل به داجر شد و بسیاری از افراد این سبک کلاه را انتخاب می کنند.

Snapbacks

New Era Cap در نیویورک بازی را با Snapbacks تغییر داد. این کلاه های ساختار یافته در اوایل دهه ۹۰ مترادف با هیپ هاپ شدند و از آن زمان به بعد مورد علاقه هزاره ها و ژنرال های بزرگ قرار گرفته اند.

Visors

ستارگان تنیس، گلف بازان و بازیکنان والیبال عاشق پوشیدن Visors هستند. در حقیقت، این کلاه ها در اصل برای استفاده در ورزش های بیرون طراحی شده اند. اسپالدینگ ، که در سال ۱۹۷۶ در شیکاگو افتتاح شد، یکی از برترین تولید کنندگان در ایالات متحده است و مناسب خرید کلاه تابستانی می باشد.

Fedoras

زنان و مردان عاشق فدورا هستند، اما تعداد کمی از مردم می دانند که این کلاه ها از یک نمایش فرانسوی به نام فدورا الهام گرفته شده اند. در تولید، شاهزاده خانم به همین نام کلاهی شیک و لبه دار به سر داشت. او برای این ظاهر نمادین شد و بسیاری در دنیا این سبک کلاه را پسندیده و استفاده می کنند.

خرید کلاه تابستانی

Trilby Hats

شما به یک چشم دقیق نیاز دارید تا تریلبی را با فدورا اشتباه نگیرید. تفاوت اصلی در ظاهر نیست، بلکه در نحوه پوشیدن کلاه است. کلاه های Trilby لبه کوتاه تری دارند که در قسمت جلوی آن به سمت پایین متمایل است. از طرف دیگر، فدورا لبه وسیع تری دارد و قرار است در زاویه سطح بیشتری پوشیده شود. می توانید برای خرید کلاه تابستانی از سایت های خارجی اقدام کنید.

Pork Pies

Pork Pies در واقع نوعی کلاه است که به دلیل معروفیت بالا در دنیا شناخته شده و سبک آن را مورد پسند قرار گرفته است. این سبک نزدیک به یک فدورا است، فقط یک تاج گرد به جای یک تاج تورفتگی دارد. این به تازگی به لطف بازی در نقش والتر وایت در نمایش Breaking Bad نمادین شده است.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین مینی کولر Mini Cooler

Homburgs

این نوع کلاه دارای یک تاج تورفتگی است و توسط گانگسترهای دهه ۱۹۲۰ محبوبیت پیدا کرد. این خانواده از fedora است و اغلب با تجمل گرایی همراه است.

Berets

Berets به نام کارولین ربوکس این سبک کلاه را در سال ۱۹۰۸ ابداع کرد. او هر یک را به طور خاص ساخت و آنها را نامگذاری کرد. این یک نام مناسب است .زیرا این کلاه ها شکل زنگوله ای زیبا دارند که کاملاً روی سر شما قرار می گیرد. شما می توانید برای خرید کلاه تابستانی از سایت های خارجی اقدام کرده و بهترین و مناسب ترین آن را متناسب با سلیقه خود تهیه کنید. در این خصوص می توانید هماهنگی های لازم را با زاکولا انجام دهید.

کلمات کلیدی کلاه تابستانی
ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]