تاریخ انتشار : ۱۳۹۹,دی,۰۹

خرید کفش Timberland

نویسنده : تیم محتوا

خرید کفش Timberland

چکمه های تیمبرلند چند سال پیش به یک کفش محبوب تبدیل شد. آنها راحت هستند، ضد آب بوده و به اندازه کافی گرم هستند. این در حالی است که پاها در این نوع از کفش عرق نکرده و طراحی آن ها به گونه ای است که می توان ساعت ها از آن ها استفاده کرده و احساس خستگی در پاها نداشت. با خرید کفش Timberland می توانید تمامی زمستان را به راحتی بگذرانید.

پیشنهاد مطالعه : خرید وسایل جانبی خودرو از آمازون

جالب این است که برند Timberland برای کودکان و بزرگسالان به خوبی و راحت طراحی و عرضه شده است و سبکی و گرم بودن آن، این کفش ها را برای تمامی سنین، جذاب و دوست داشتنی کرده است. در ابتدا تصور می شد که این کفش ها برای کوهنوردی و طبیعت گردی مورد استفاده قرار گیرد. اما طراحی بسیار مناسب آن ها باعث شد خیلی زود افراد از آن ها در روزمره استفاده کنند.

تاریخچه تیمبرلند

این کفش های Timberland از ایالات متحده به تمامی نقاط دنیا ارسال می شوند. هر چند که طراح اولیه آن یک مهاجر اوکراینی به نام ناتان سوارتز  است که در سال ۱۹۲۸ آن را در آمریکا طراحی و تولید کرده است. اما طرح اصلی و همچنین نام تیمبرلند به طور رسمی در سال ۱۹۷۳ با شروع خط تولید به دنیا معرفی شد.

تا سال ۱۹۸۵، یک میلیون جفت تیمبرلند فروخته شد و محبوبیت آنها در اروپا رو به افزایش گذاشت. به خصوص ایتالیایی ها از این سبک کفش بسیار استقبال کردند. اما چکمه های راحت و ضد آب تیمبرلند وقتی شروع به استفاده و فروش بالای خود دست یافتند که آمریکایی در اوایل دهه ۱۹۹۰ عاشق تیمبرلندهای سیاه شدند.

در دهه نود، هیچ اینترنتی وجود نداشت که الهام بخش لباس باشد. خرید کفش Timberland تیمبرلند با پشتیبانی از صحنه هیپ هاپ در دهه نود سه برابر شد و محبوبیت بیشتری پیدا کرد. که این یک اتفاق بسیار جالب در تاریخ Timberland است. برخلاف روند پنج ساله، تیمبرلند دوباره به ستاره های هیپ هاپ و آرنب احیا شده است و ستاره های هالیوود استقبال زیادی از کفش های تیمبرلند کرده اند. اما آنچه که اهمیت دارد این است که افزایش محبوبیت تیمبرلند کیفیت خود را از دست نداده است.

خرید کفش Timberland

ترکیب کفش های تیمبرلند با انواع لباس

همانطور که اشاره شد واقعاً با هر ترکیبی همراه است.  با خرید کفش Timberland لازم نیست که تنها آن ها را با شلوار جین و تی شرت بپوشید. این مدل کلاسیک به خوبی از هر ظاهر جالب مردانه پیروی می کند. کفش های تیمبرلند گزینه ای ایده آل برای گردش های زمستانی است. حتی می توانید آن ها را با لباس های رسمی خود ست کرده و از آن ها استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید لباس بچه از آمازون

Timberlords تنها چکمه هایی است که می توانید بدون دردسر با کت یا شلوار خود ترکیب کنید. از این کفش های راحت و گرم می توانید در موقعیت های مختلف استفاده کنید. شما می توانید انواع کفش های Timberland را از سایت آمازون خرید کرده و خرید کفش Timberland را از طریق زاکولا تجربه کنید.

کفش هایی با دوام بالا

Timberlands به عنوان یک کفش بادوام مشهور است، بنابراین وقتی در یک جفت خریداری می کنید، می توانید اطمینان داشته باشید که آنها مدت زمان زیادی را تحمل می کنند. به نظر می آید که آنها در ابتدا کمی سخت و سفت باشند. اما پس از مدتی استفاده ، آن ها کاملا راحت خواهند بود. استفاده از جوراب های ضخیم و کفی های مناسب می تواند در این کار به شما کمک نماید.

تمیز کردن کفش های تیمبرلند

برای تمیز نگه داشتن کفش های Timberland و ماندن در بهترین شرایط، حتما چند نکته کلیدی را دنبال کنید. این مارک به ساختار کفش های خود افتخار می کند، این یکی از دلایل اصلی این برند است که در طول سال ها مورد علاقه قرار گرفته است. اما اگر می خواهید دوام داشته باشد، باید چند نکته را برای مراقبت از آنها دنبال کنید.

تمیز کردن کفش Timberland به طور منظم می تواند به آنها کمک کند تا ظاهر مناسب خاص خود را حفظ کنند بنابراین لازم است که از محصولات مناسب مراقبت از کفش های تیمبرلند استفاده کنید. قبل از اقدام به تمیز کردن، اجازه دهید هرگونه گل و لای جمع شده روی سطح آن خشک و تمیز شود. پس از خرید کفش Timberland لازم است اقداماتی را انجام دهید تا دوام و طول عمر آن ها را بالا ببرید.

پیشنهاد مطالعه : خرید پرینتر آل این وان

سعی کنید قبل از تمیز کردن، تا آنجا که ممکن است با برس جیر آن ها پاک کنید. با استفاده از مسواک وارد گوشه و شکاف های کفی شوید. هنگام تمیز کردن مواد ، به خصوص به جهت آن که کفش شما از جیر ساخته شده است، اطمینان حاصل کنید که فقط از محصولاتی استفاده می کنید که صدمه ای نخواهند زد. یک پارچه گرم با صابون باید کافی باشد به شرطی که مواد را به آرامی پاک کنید.

چکمه های خود را پس از تمیز کردن به مدت ۲۴ ساعت بگذارید تا خشک شود. آنها را دور از رادیاتورها ، آتش سوزی ها یا سایر منابع گرما قرار دهید. از کاغذ برای پشتیبانی از شکل چکمه ها در حالی که خشک می شوند استفاده کنید.

خرید کفش Timberland

خرید کفش Timberland از آمازون

شما می توانید مدل های مختلف کفش و چکمه های تیمبرلند را در سایت فروشگاهی آمازون مشاهده کرده و از اصالت آن ها اطمینان حاصل کرده و مطابق با سلیقه خود از میان این کفش های شیک، خرید کنید. برای خرید کفش های Timberland از آمازون، می توانید پس از انتخاب سفارش خود، نهایی کردن خرید خود را به زاکولا بسپارید. زاکولا پرداخت ارزی کفش تیمبرلند شما را انجام داده و آن ها را در آدرس ایران تحویل خواهد نمود. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان زاکولا تماس بگیرید.

ادرس سایت تیمبرلند : www.timberland.com

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود