خرید کفش پسرانه از آمازون ۲۰۲۱

آمازون
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید کفش پسرانه

این کاملا روشن است که کفش های نامناسب می توانند آسیب جدی به پا و استخوان های ظریف کودکان وارد کنند، به همین دلیل اندازه گیری پای کودک قبل از خرید کفش جدید بسیار مهم است. در این روزهای خاص همه گیری، اندازه گیری پا در خانه برای خرید کفش پسرانه ، نیز یک گزینه است. برای کمک به شما در اطمینان از تناسب کامل، بسیاری از خرده فروشان مانند فروشگاه آمازون، در حال حاضر مشاوره اندازه گیری را در وب سایت های خود ارائه می دهند. در این جا برخی از برندهای شناخته شده در خصوص کفش پسرانه را معرفی می کنیم که می توانید آن ها را از آمازون خرید کرده و از طریق زاکولا در آدرس ایران، تحویل بگیرید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین کیبوردهای لیزری از ایبی

بهترین کفش های پسرانه

کفش هایی که دارای عرض مناسبی هستند، مورد توجه خواهند بود. زیرا پای بچه های ما باید بتواند پهن شود تا وزن آنها را تحمل کند. فشردگی پاها می تواند باعث ایجاد مشکلات تعادل و حتی مشکلات راه رفتن شود و همچنین بر رشد طبیعی پا تأثیر می گذارد.

هنگام خرید کفش پسرانه از آمازون، درخواهید یافت که این کفش های مناسب، رطوبت را از پای فرد جذب می کنند و اطمینان حاصل می کنند که خشک و راحت هستند. وقتی پای بچه های ما چسبناک است، می تواند در کفش خود بلغزد. این بر تناسب تأثیر می گذارد و می تواند تاول ایجاد کند. بنابراین وقتی صحبت از کفش برای بچه ها می شود، ارزش سرمایه گذاری در انتخاب بهترین کفش و خرید کفش پسرانه مناسب را دارد.

خرید کفش پسرانه

لیستی از کفش های برند در آمازون

Vivo Barefoot gobi kids

Vivo Barefoot به گونه ای طراحی شده است که حداکثر بازخورد حسی را به شما ارائه دهد. این کفش های زیبا دارای باریک ترین کف ممکن برای جلوگیری از محدودیت حرکت طبیعی پا است. این پیشنهاد شیک، با الهام از بوت کلاسیک کویری، به گونه ای طراحی شده است که پاها می تواند حرکت پابرهنه و بازخورد حسی را تجربه کند. این از چرم پوست وحشی ساخته شده است و دارای پوشش چرم نرم و همچنین کفی حرارتی قابل جابجایی است. برای خرید کفش پسرانه با این برند، باید ۷۰پوند در آمازون پرداخت کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین لوازم یوگا از سایت های خارجی

Keen older kids’ uneek SNK

قسمت بالایی این کفش قابل تنفس بوده و روی این کفش از پلاستیک کاملاً بازیافت شده PET ساخته شده است که در نتیجه این کار آن را مناسب فضای باز می کند، زیرا خاصیت ضد آب دارد. ضمن آنکه برای روزهای گرم و آفتابی ایده آل است. این کفش کفی پشتیبانی از قوس را فراهم می کند و تناسب قابل تنظیم دارد. می توانید خرید کفش پسرانه با این برند را از آمازون هم اکنون با قیمت ۲۳.۹۹ پوند داشته باشید.

Kickers mens jarle lace

این کفش های پیشرفته با روکش چرمی و با کیفیت، انتخاب مناسبی از مجموعه Kickers برای ظاهری هوشمندانه اما شیک برای مدرسه و پیاده روی است. آنها دارای کفی و پاشنه راحت و سبکی هستند که با فوم مناسبی پوشانده شده و به علاوه فناوری میکرو تازه ای که به از بین بردن بو کمک می کند، در آن طراحی شده است. این کفش را می توانید با قیمت ۶۵ پوند خرید کنید.

Bobux dimension II

این کفش ممکن است چندان راحت به نظر نرسد، اما این گونه نیست. به عنوان کفشی با عملکرد انعطاف پذیر که برای حرکت پویا طراحی شده است، دارای کفی با دوام فوق العاده سبک است. پارچه نایلونی بافته شده با لایه مرینو به کف پا اجازه می دهد تا نفس بکشد و دما را تنظیم کند و بند دور آن که دارای اتصال الاستیک است، یک تناسب راحت را تضمین می کند. روی کف پا، برای محکم گرفتن زاویه دار طراحی شده است که می تواند هنگام دویدن به خوبی به پا چسبنده و به پا کمک کند. برای خرید کفش پسرانه از آمازون بایستی ۵۰پوند پرداخت کنید.

خرید کفش پسرانه

Start Rite

این کفشی شیک اما کاربردی است. Start Rite یک مارک خانوادگی بریتانیایی است که کفش های بی نظیری را ارائه می کند. این کفش های سیاه و سفید را که دارای چفت و بست کلاسیک است، می توانید انتخاب کنید. آنها دارای پوشش چرمی برای کمک به نفس کشیدن پای کوچک هستند. همچنین دارای جزئیات کف ضخیم، بادوام و مد روز هستند. این کفش را با قیمت خرید ۵۷.۹۹ پوند، می توانید داشته باشید.

La Redoute boots

La Redoute تنها مارک آنلاین است که خط تولید خود را از فرانسه به مشتریان در سراسر جهان ایجاد، توزیع و تحویل می دهد. کفش های بچه گانه آن شیک اما مقرون به صرفه است و ترکیبی از مارک های داخلی و خارجی خود را به فروش می رساند. چاپ ستاره ای روی این چکمه های شیک آنها را جذاب کرده است. این کفش ها  از ۱۰۰ درصد مواد مصنوعی ساخته شده اند، همانطور که انتظار چنین کفش های مقرون به صرفه ای را دارید، اما آنها را مناسب و مستحکم کرده و مناسب در پیاده روی طولانی می باشد. برای خرید کفش پسرانه از آمازون باید ۱۵.۳۰پوند پرداخت نمایید.

پیشنهاد مطالعه : خرید سیستم های خانه هوشمند

Giesswein merino

Giesswein که در ابتدا به عنوان یک تجارت خانوادگی تاسیس شد و اکنون توسط نسل سوم اداره می شود ، مأموریت دارد ویژگی های مثبت کفش را برجسته کند و مزایای آن را برای ایجاد محصولات منحصر به فرد بهینه کند. این کفش ها از ۱۰۰ درصد پشم مرینو ساخته شده اند، آنها سبک، انعطاف پذیر و حتی بوی مناسبی دارند. پشم مرینو یک تنظیم کننده بوی طبیعی است.

می توان آنها را بدون جوراب پوشید. نکته برجسته برای یک نوجوان است، ضمن آن که آنها را می توان در ماشین شستشو داد، که یک مزیت مناسب است. قیمت این کفش فوق العاده در آمازون ۱۱۶ پوند است.

خرید کفش پسرانه

Treads Monaco

Treads متخصص کفش های محکم مدرسه برای دختران و پسران است. این مواد و فناوری مناسبی را در ساخت کفش به کار می برد تا مقاوم ترین کفش های مدرسه ای را  بسازد. الاستیک پنهان شده در زیر زبانه کفش، به این معنی است که پس از پوشیدن شل نمی شوند و کف آن ضخیم و محکم است و بسیار راحت می باشد. برای خرید کفش پسرانه در این برند باید ۴۵ پوند پرداخت شود.

پیشنهاد مطالعه : معرفی برند ساعت جی شاک و نحوه خرید از آن

در صورتی که تصمیم دارید برای خرید مارک های معتبر کفش های پسرانه از آمازون اقدام کنید، می توانید با زاکولا همراه باشید.

کلمات کلیدی خرید کفشکفش
ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]