خرید کفش از آمازون

آمازون
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید کفش از آمازون

در این مقاله میخواهیم با شما درباره خرید کفش از آمازون صحبت کنیم. برای بسیاری از افراد، مهم ترین معیار انتخاب کفش، کاربرد آن است، این در حالی است که برخی از برندها طراحی مدل کفش را به سمتی می‌برند که راحتی و زیبایی به شکلی مساوی در آن وجود داشته باشد.

خرید کفش مردانه در آمازون

در آمازون ، همواره این موضوع در نظر گرفته شده است که لباس بدون یک کفش عالی کامل نیست. به همین دلیل است که کفش های راحتی و شیک متنوعی را در این سایت می توان مشاهده نمود.

پیشنهاد مطالعه : خرید لپ تاپ از آمازون

این امکان وجود دارد که در سایت آمازون، با انتخاب رنگ ها، اندازه ها و سبک های متنوع، هر خریدار مطابق با سلیقه و مناسبت های متفاوت، انتخاب خود را داشته باشد. در دسته بندی کفش های مردانه، انتخاب کفش های مخصوص دویدن مارک هایی مانند New Balance ، adidas و Puma را را می توانید بررسی کنید.

خرید کفش زنانه در آمازون

برای آن که خانم ها بتوانند در میان تنوع بسیار زیاد رنگ، اندازه و مدل های پاشنه، کفش مورد نظر خود را انتخاب نمایند، لازم است که در دسته بندی کفش های زنانه در سایت آمازون جستجو نمایند. می توانید کفش های مناسب دویدن مانندadidas و Brooks و برندهایی مانندConverse ، Toms و Vans را بررسی کنید. برای انتخاب کفش های با پاشنه می توانید از برندهایی مانند استیو مادن بهره بگیرید.

خرید کفش از آمازون

انتخاب کفش متناسب با هر بودجه ای

نکته مهمی که این جا مطرح است، این است که احتیاجی نیست قیمت های بالایی را هنگام خرید کفش پرداخت کنید، می توانید متناسب با بودجه ای که دارید در میان تنوع کفش ها، کفشی متناسب با سلیقه و انتظار خود را انتخاب کنید. کفش های ارائه شده در سایت آمازون، دارای ظاهری آراسته و شیک بوده و همواره به روز رسانی شده و مدل های جدیدی را عرضه می کند.

شما می توانید به سادگی در سایت Amazon.com از میان برندهای معتبر و شناخته شده جهانی، کفشی زیبا، راحت و بادوام برای خود بیابید.

خرید انواع کفش با کاربری های متفاوت

یکی از نکاتی که هنگام انتخاب کفش مهم می باشد، این است که موقعیت و مناسبت استفاده از کفش را در نظر گرفته و همچنین در فصول مختلف انتخاب مناسب آن فصل را داشته باشید. به عنوان مثال جهت کفش های کالج، که از جمله کفش های نیمه رسمی محسوب می شوند می تواند در شرایط روزمره استفاده نمود که با تناسب رنگ بندی لباس، می تواند زیبایی خاصی را ایجاد نماید.

پیشنهاد مطالعه : خرید گوشی از آمازون

یا آن که استفاده از کفش های نیم بوت می تواند انتخاب مناسبی برای فصول بارانی و برفی بوده و به خوبی از پاهای شما مراقبت کرده و از وارد شدن رطوبت به درون کفش محافظت نماید. این نوع از کفش ها را می توانید در نوع چرم یا جیر در دسته بندی کفش آمازون بیابید.

خرید کفش از آمازون

خرید کفش ورزشی از سایت آمازون

در میان انواع کفش های موجود در سایت آمازون، انتخاب کفش های ورزشی که مناسب پیاده روی نیز می باشد، می تواند کفش اسپرت مناسبی برای نوع کفش های زنانه و مردانه بوده و با لباس های اسپرت به خوبی ست شوند. انتخاب رنگ های مناسب از این دسته بندی مانند طوسی، سرمه ای و مشکی یا سفید می تواند از برندهایی مانند ونس یا آدیداس انتخاب شود که مدل های زیبا و به روز شده ای را عرضه کرده است.

اما در صورتی که تصمیم دارید برای مراسم و مناسبتی خاص، کفش رسمی را انتخاب نمایید، لازم است که مطابق با سلیقه خود از میان برندهای موجود در سایت آمازون، انتظارات خود را فیلتر کرده و به کفشی متناسب با فرم رسمی خود برسید. در این دسته بندی بر اساس جنس و کیفیت، قیمت های متفاوتی از کفش را خواهید دید که بر اساس استایل خود می توانید بهترین آن ها را انتخاب نمایید.

خرید کفش از آمازون و انتخاب سایز کفش

در صورتی که نوع کفش خود را در سایت آمازون، برگزیدید، می توانید مطابق با سایز پای خود، خریدتان را نهایی نمایید. بهتر است پیش از انتخاب سایز، در نظر داشته باشید که دو پا با یکدیگر اختلاف داشته و در این زمان ، پای بزرگ تر را منظور کنید. همچنین بهترین زمان برای اندازه گیری عصرگاه می باشد که سایز پا به بیشترین اندازه رسیده است. سپس می توانید مطابق با جدول سایزبندی در سایت آمازون، کفش خود را انتخاب نمایید.

خرید کفش از آمازون

روش خرید کفش از آمازون

برای خرید کفش از سایت آمازون، لازم است که در صفحه اصلی سایت وارد شده و در دسته بندی کفش، برندی را که مد نظر دارید انتخاب نمایید. در صورتی که برند خاصی را مدنظر ندارید، می توانید گزینه fashion را برگزیده و در میان دسته بندی های کفش ها وارد شده و پس از انتخاب یکی از دسته بندی های کفش های مردانه، زنانه و یا بچه گانه ، لیست برند و مدل کفش ها را مشاهده نمایید.

در این دسته بندی ها، فیلترهای زیادی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید بهتر و سریع تر انتخاب خود را انجام دهید. از منوهای موجود در این صفحات، سایز کفش، نوع آن و ارتفاع پاشنه را تعیین کرده و امتیازات مشتری را به خوبی بررسی کنید.

کنترل نهایی انتخاب کفش، پیش از خرید

با انتخاب کفش مورد نظر خود می توانید، کلیه گزینه ها و مشخصات کفش را همزمان مشاهده کنید. این اطلاعات شامل سایز کفش، رنگ ، مدل و برند آن است. توجه داشته باشید که تصویر ارائه شده کفش را به خوبی بررسی کرده و در صورت مغایرت درخواست شما با مشخصات ارائه شده، آن را اصلاح نمایید.

پیشنهاد مطالعه : نحوه ساخت اکانت آمازون

برای کنترل سایز کفش خود می توانید از جداول سایزبندی در صفحه کفشی که انتخاب کرده اید، استفاده کنید. در صورتی که این جدول وجود نداشت در گوگل آن را بیابید. به طور معمول می توان سه جدول در خصوص کفش های مردانه، زنانه یا بچه گانه را در سایت آمازون و در برندها یافت. توجه داشته باشید که سایزبندی ایران همانند سایزبندی اروپا بوده اما در مورد برندهای آمریکایی این شرایط متفاوت است.

خرید کفش از آمازون

خرید کفش از آمازون و پرداخت آن

پس از آن که کفش خود را انتخاب کردید، می توانید برای پرداخت ان در سایت آمازون اقدام کنید. برای این کار نیاز است که حساب ارزی داشته باشید. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که نمی توانید از آی پی ایران پرداخت خود را ثبت کنید. از سویی دیگر سایت آمازون هیچ گونه خدمات پستی را برای کشورهای تحریمی مانند ایران ندارد.

از همین رو، می توانید برای تکمیل شدن فرآیند خرید خود، با سایت زاکولا تماس بگیرید. کارشناسان زاکولا، از طریق پرداخت آنلاین یا کارت های اعتباری ارزی، خرید و پرداخت شما را نهایی کرده و کفش خریداری شده را در آدرستان در ایران، تحویل خواهند داد.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]