خرید کرم ضد آفتاب مارک

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید کرم ضد آفتاب مارک

استفاده از کرم ضد آفتاب می تواند برای پوست شما بسیار مفید باشد. حتی اگر آن را بخشی از برنامه روزمره خود کنید. هنگامی که برای خرید کرم ضد آفتاب مارک اقدام می کنید ، متوجه خواهید شد که آن ها دائماً در حال رشد و تغییر هستند.  اگر مدام به دنبال جدیدترین و بهترین ضد آفتاب های موجود در بازار نباشید، می توانید مارک های معتبری را انتخاب کنید. البته در این خصوص، بهتر است با یک متخصص نیز مشورت نمایید.

اما آنچه که اغلب متخصصان توصیه می کنند این است که جهت محافظت کردن بیشتر از پوست در برابر اشعه های خورشید، بهتر است که استفاده از کرم هایی با فرمولاسیون معدنی و یا شیمیایی استفاده کنید که دارای مارک معتبر و شناخته شده ای باشد و سلامت کامل پوست شما را تضمین نماید. کارشناسان می گویند اگر پوست با حساسیت به گرما یا استفاده از ضد آفتاب دارید، به دنبال ضد آفتاب معدنی باشید. زیرا فرمول مواد معدنی در بالای پوست قرار دارد تا از نظر جسمی اشعه UVA و UVB را مسدود کنید.

حتی اگر این روزها زیاد بیرون نروید، متخصصان می گویند خرید کرم ضد آفتاب مارک و استفاده از آن در داخل خانه هنوز مهم است. این بدان دلیل است که اشعه های آسیب زا این امکان را دارند تا از پنجره ها نیز نفوذ کرده و باعث آسیب به پوست شوند. بنابراین به سادگی می توان با استفاده از کرم های ضد آفتاب معتبر و مارک، پوستی سالم را در مدت زمانی طولانی داشت.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین مینی کولر Mini Cooler

 استفاده از کرم ضد آفتاب مارک

در اینجا لیستی از کرم های ضد آفتاب مارک آورده شده است و می توان به راحتی از آن ها در تمامی بدن استفاده نموده و از صدمات ناشی از اشعه های خورشید، بدن را محافظت نمود. در اینجا ضمن معرفی این کرم ها، مشخصات آن و جزئیات مواد آن ها و تاثیرشان را بیان کرده ایم تا بتوانید تصمیم بهتری هنگام خرید کرم ضد آفتاب مارک داشته باشید.

خرید کرم ضد آفتاب مارک

Neutrogena Ultra Dry-Touch SPF 55

این کرم ضد آفتاب را  می توانید در سایت های خارجی با قیمت ۸ دلار تهیه کنید. به طور کلی بهترین کرم ضد آفتاب کرمی است که شما به طور مداوم از آن استفاده خواهید کرد. شما باید تقریباً هر اونس را برای کل بدن استفاده کنید. این یک کرم در دسترس و نسبتاً ارزان است و تقریباً می توانید آن را در هر سایت معتبر خارجی خریداری کنید. به علاوه، بسته بندی به ترجیح شما، به اشکال مختلف ارائه می شود.

هنگام خرید کرم ضد آفتاب مارک ، به دلیل داشتن احساس سبکی و ملایمت که منافذ پوستی شما را مسدود نمی کند، Neutrogena Ultra Sheer Dry-Touch توصیه می شود. این یک ضد آفتاب مایع با فرمول شیمیایی است که در بسته بندی های اسپری و تیوپ عرضه می شود. نسخه اسپری مورد استفاده برای پوشش کامل بدن و همچنین استفاده از ضد آفتاب برای بچه ها باشند. این محصول به راحتی پخش می شود و بسیار مقاوم در برابر آب است، بنابراین هنگام ورود و خروج از استخر ، همچنان روشن خواهد ماند. ضمن آنکه از فرمولاسیون معدنی همراه با اکسید روی استفاده شده است.

Actinica Ultralight Emulsion SPF 50

این کرم بهترین ضد آفتاب معدنی برای صورت است که با قیمت ۵۵ دلار در آمازون به فروش می رسد که می توانید برای تهیه آن از طریق زاکولا اقدام کنید. دلیل مهم در نظر گرفتن ضد آفتاب های معدنی این است که برخی از مواد شیمیایی حاوی اکسی بنزون ​​هستند که تحقیقات نشان می دهد می تواند اکوسیستم های مرجانیصخره ها را به طور قابل توجهی از بین ببرد.

پیشنهاد مطالعه : خرید انواع کیندل

تحقیقات نشان می دهد که برخی از موادی که در کرم ضد آفتاب بر پایه شیمیایی موجود است، نه تنها در پوست جذب می شود بلکه جذب بالایی در خون دارند. ضدآفتاب معدنی Isdin’s مارک اسپانیایی نازک است، بنابراین یک لایه گچی سفید را باقی نمی گذارد و دارای مزایای آنتی اکسیدان، ویتامین E و آنزیم های ترمیم کننده دی ان ای است که در برابر صدمات پیشین آفتاب کمک موثری است. این قابل استفاده در کل است، اما از آنجا که قیمت آن بسیار گرانتر از بسیاری از مارک های دیگر است، توصیه می شود هنگام خرید کرم ضد آفتاب مارک توصیه شده، از آن در صورت یا سایر قسمت های خاص بدن که بیشترین آسیب به آفتاب را می بینند، استفاده کنید.

Ageless Tinted Mineral SPF 50+ Zinc Oxide 3.4 Fl

قیمت این کرم ضد آفتاب بی نظیر ۶۶ دلار است. این یک ضد آفتاب فقط برای بدن است که پوشش SPF 50 را با رنگی زیبا، فرمول سبک و بدون لایه سفید فراهم می کند. مانند مورد بالا، حاوی آنزیم هایی است که نشان می دهد علائم آسیب خورشید را معکوس می کند. کرم ضد آفتاب رنگی برای هر فرد مبتلا به هایپرپیگمنتیشن توصیه می شود، آنها به طور معمول از نور آبی محافظت بیشتری می کنند که ممکن است باعث لکه های بیش از حد روی پوست شود.

خرید کرم ضد آفتاب مارک

ضد آفتاب La Roche Posay Anthelios

قیمت این کرم ۳۴ دلار است. این کرم ضد آفتاب La Roche-Posay را که در فرمولاسیون های شیمیایی و معدنی وجود دارد، در مورد محافظت از صورت توصیه می کنند. البته برای صورت و بدن مناسب است، حاوی ویتامین E ، عصاره های گیاهی و آنتی اکسیدان می باشد و برای تسکین پوست حساس مناسب بوده و محافظت در برابر آفتاب را انجام می دهد. اما اگر به دنبال چیزی حتی ارزان تر هستید، لوسیون مرطوب کننده صورت CeraVe با SPF 30 یک انتخابه مناسب است.

پیشنهاد مطالعه : خرید لوازم مناسب تناسب اندام از سایت های خارجی

Defense Broad Spectrum SPF 50

قیمت این کرم ضد آفتاب ۴۴ دلار است که می توانید هنگام خرید کرم ضد آفتاب مارک آن را انتخاب کنید. این ضد آفتاب تمام عناصری را که متخصصان توصیه می کنند، دارد. این یک ضد آفتاب با طیف وسیع و بدون ریف است که بیش از SPF 30 است. این به طور خاص برای صورت توصیه می شود و یک مرطوب کننده است که برای پوستی که تمایل به خشک بودن دارد عالی است، اما یک مرطوب کننده دو در یک SPF نیست. می توانید این محصولات بی نظیر را با کمک کارشناسان زاکولا از سایت های خارجی تهیه کنید و از طریق زاکولا برای تحویل آن در ایران اقدام نمایید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]