خرید کتاب از آمازون

آمازون
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید کتاب از آمازون

برای کاربران ایرانی، مشاهده ی کتاب های سایت آمازون ممکن نیست. بسیاری از کاربران با تغییر آی پی نرم افزار خود اقدام به خرید کتاب از آمازون می کنند. خرید نسخه های کیندل کتابها با این شرایط است که فراهم می شود. اما برای خرید کتاب از امازون به زبان اصلی و به شکل مستقیم می توانید از Zakoola یاری بگیرید.

همان گونه که قبلا نیز به آن اشاره شده است، سایت فروشگاهی آنلاین آمازون در سال ۱۹۹۴ فعالیت خود را آغاز نموده است و در ابتدای کار ، در خصوص فروش کتاب فعالیت خود را شروع نمود که در این حوزه توانست بسیار موفق عمل نماید.

پیشنهاد مطالعه : آمازون و جلوگیری از شیوع کرونا

تمامی افراد در هر سطحی از تحصیلات که باشند و مشغول به هر فعالیتی باشند، علاقه مند به خرید کتاب های متنوع سایت آمازون هستند. کتاب هایی که در موضوعات بسیار متنوع و به روز شده عرضه می شود و توانسته است طرفداران زیادی را در سطح جهان و در ایران به خود اختصاص دهد.

برای خرید کتاب از آمازون ، می توانید پس از انتخاب کتاب مورد نظر خود، در خصوص پرداخت و خرید آن از کارشناسان زاکولا کمک گرفته و یا مراحل پرداخت و خرید را به کارشناسان زاکولا بسپارید.

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب از آمازون در کشور ایران

بسیاری از کسانی که برای خرید کتاب از امازون اقدام می کنند، عمدتا دانشجویان یا محققین رشته های مهندسی ، پزشکی، علوم پایه و یا دیگر رشته های دانشگاهی می باشند که می خواهند کتاب زبان اصلی را دریافت کنند. برای این کار می توانید کتاب خود را انتخاب کرده و برای خرید آن اقدام نمایید. لینک سفارش خود را به زاکولا ارسال نمایید تا کارشناسان باتجربه ی این مجموعه در خصوص تکمیل کردن مراحل خرید کتاب اورجینال و اصل اقدام کرده و در زمان کوتاهی سفارش شما را با پرداخت های ارزی آنلاین مانند پی پال و یا کارت های اعتباری ارزی مانند مستر کارت و یا ویزا کارت ، انجام دهند و در نهایت کتاب را در ایران تحویل گیرید.

خرید کتاب از امازون به صورت PDF

برای برخی از کاربران ایرانی استفاده از نسخه ی چاپی کتاب چندان ضرورتی ندارد و تمایل دارند که خرید کتاب از امازون را به شکل پی دی اف داشته باشند. این نوع از خرید می تواند دارای هزینه ای پایین تر بوده و به صرفه باشد. برای این کار می توانید با کارشناسان زاکولا تماس گرفته و با هزینه ای ارزان نسخه ی PDF با نسخه الکترونیکی کیندل را خرید نمایید و برای پرداخت ارزی آن نیز از زاکولا کمک بگیرید.

پیشنهاد مطالعه : دلیل موفقیت خیره کننده آمازون

هزینه خرید کتاب از آمازون چقدر است ؟

در صورتی که قصد خرید کتاب از امازون دارید باید بدانید که هزینه های آن ارزان نیست و پرداخت آن نیز باید با حساب ارزی صورت گیرد. در صورتی که حساب پی پال و یا کارت های اعتباری مانند مستر کارت و یا ویزا کارت ندارید می توانید از سایت زاکولا استفاده کنید.

در این سایت می توانید با خرید کارت های اعتباری ، خودتان مستقیما خرید کتاب خود را از سایت فروشگاهی آمازون انجام دهید. یا آن که خرید خود را به زاکولا بسپارید. کارشناسان زاکولا به دلیل تجربه و سابقه ی اجرایی که دارند می توانند خرید کتاب شما را در کوتاه ترین زمان انجام داده و کتاب خریداری شده شما را در ایران تحویل نمایند.

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی از آمازون

همان گونه که می دانید، روند ترجمه ی کتاب هایی که تازگی نوشته می شوند نیاز به زمان دارد. از همین رو کتاب های علمی که نیاز است سریع تر و به محض چاپ شدن مطالعه شوند را می توان به صورت کتاب زبان اصلی از سایت آمازون تهیه کرد و منتظر رسیدن نسخه های ترجمه ی آن نماند.

عمدتا دانشجویان و محققینی که نیاز به این نوع از کتاب ها دارند خرید کتاب زبان اصلی را از سایت آمازون دارند. برای خرید این نوع از کتاب ها نیز بایستی به سایت آمازون و در دسته بندی کتاب مراجعه نمایید و کتاب خود را جستجو نمایید. این امکان نیز می باشد که نسخه های پی دی اف یا کیندل آن را نیز سفارش دهید.

پیشنهاد مطالعه : معرفی فروشگاه های آنلاین خارجی

سایت زاکولا این امکان را برای اهل مطالعه ، بخصوص دانشجویان و محققین ایجاد کرده است که بتوانند کتاب های مورد نظر خود را در سایت آمازون جستجو کرده و باقی مراحل خرید و پرداخت آن را به کارشناسان با تجربه ی خود واگذار نماید.

از آن جایی که امکان خرید مستقیم کتاب از سایت آمازون برای کاربران ایرانی وجود ندارد، زاکولا می تواند در خدمت کاربران بوده و کتاب درخواستی را سفارش داده و در ایران تحویل نماید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]