تاریخ انتشار : ۱۳۹۹,آذر,۲۹

خرید پرینتر آل این وان

نویسنده : تیم محتوا

پرینتر آل این وان

اکنون که تعداد بیشتری از افراد در خانه کار می کنند، تجهیز اتاق کار با بهترین چاپگرها می تواند ضروری به نظر آید. در کنار مدل های متفاوت چاپگرها، یک چاپگر All in one می تواند همه کارها را انجام دهد و یک راه حل قابل اطمینان برای نیازهای شما باشد. شما می توانید با خرید پرینتر آل این وان به صورت حرفه ای کسب و کار خود را گسترش دهید.

دفاتر کار برای رسیدگی به امور مختلف به واحدهای متفاوتی احتیاج دارند و یک دفتر کار خانگی نیز چنین کاری را انجام می دهد اما در کمترین ظرفیت و صرفه جویی در فضای ممکن به فعالیت های خود رسیدگی می کند. بنابراین بهترین چاپگر All in one دستگاه مفیدی است که نه تنها به اندازه کافی قوی است بلکه می تواند نیازهای چاپی را تأمین کند و اسناد را کپی، اسکن، ایمیل و یا نمابر نماید. از آنجا که اندازه آن ها حدود یک سوم چاپگرهای اداری است، تقریباً در هر جایی متناسب است.

پیشنهاد مطالعه : خرید کیف گلف از آمازون

مشاغل کوچک و متوسط​​، متوجه می شوند که بهترین چاپگرهای All in one قادر به پاسخگویی به تمام خواسته های مختلف آنها هستند. در اینجا بهترین پرینتر آل این وان را معرفی کرده ایم. درصورتی که قصد دارید برای خرید پرینتر آل این وان از آمازون اقدام کنید، می توانید از خدمات زاکولا بهره بگیرید.

پرینتر آل این وان

خرید بهترین چاپگر آل این وان

  1. Canon Pixma TR8550

با مشخصات فنی چاپگر جوهر افشان چهار در یک  با سرعت چاپ ۱۵ پی پی ام و اندازه تا A4 با ظرفیت کاغذ ۱۰۰ برگ و وزن  ۸ کیلوگرم طراحی و عرضه شده است.

این پرینتر All in one  دارای ۵ مرکب زنده، صفحه نمایش لمسی می باشد. این دستگاه بدون پورت USB جلو می باشد. مانند بسیاری از چاپگرهای جوهر افشان کانن، این دستگاه آل این وان، دستگاه جمع و جوراست که از پنج کارتریج جوهر جداگانه برای ارائه عکس های زنده و با ظاهر طبیعی بر روی کاغذ براق استفاده می کند. همچنین دارای یک کارت خوان SD مناسب برای عکاسان است.

همچنین برای استفاده در دفتر نیز مجهز است. برای کسانی که به آن نیاز دارند، یک فاکس و یک منبع تغذیه خودکار اسناد و اسکنر با وضوح بالا وجود دارد. سرعت چاپ حتی برای جوهر افشان کم است اما به لطف رابط صفحه نمایش لمسی بزرگ آن و همچنین اتصال بلوتوث و Wi-Fi استفاده از آن بسیار آسان است.

  1. چاپگر Epson WorkForce Pro WF-4630

مشخصات فنی چاپگر جوهر افشان چهار در یک با سرعت چاپ ۲۰ پی پی ام، در اندازه های کاغذ تا A4 و وزن ۸ کیلوگرم با ظرفیت کاغذ ۱۵۰ برگ می باشد. این دستگاه دارای سرعت چاپ سریع می باشد.

این پرینتر آل این وان، می تواند ۱۵۰ برگ کاغذ را با ۳۵ برگ دیگر در فیدر اتوماتیک اسناد نگه دارد و آنها را با سرعت بیشتری نسبت به بسیاری از چاپگرهای لیزری چاپ کند. جوهر افشان بودن، عملکرد رنگ و عکس آن بسیار قدرتمند و مقرون به صرفه است. خصوصاً اگر به کارتریج های با ظرفیت بالا اپسون ارتقا پیدا کند. همه ویژگی هایی که می توانیم به آن فکر کنیم، از ارسال فکس گرفته تا چاپ توسط این دستگاه شایسته پوشش داده می شود.

پیشنهاد مطالعه : ۷ سایت برتر خرید آنلاین سال ۲۰۲۰

  1. چاپگر Brother MFC-J5330DW

مشخصات فنی پرینتر جوهر افشان چهار در یک با سرعت چاپ ۲۲ پی پی ام و در اندازه های کاغذ تا A3 ، ظرفیت کاغذ ۳۰۰ برگ و  وزن ۱۶.۹ کیلوگرم می باشد. این دستگاه چاپهای رنگی زنده دارد.

سینی کاغذ در این پرینتر All in one می تواند ۲۵۰ برگ و فیدر اسناد خودکار و۵۰ برگ دیگر را در خود جای دهد. حداکثر سرعت چاپ می تواند با پرینترهای لیزری رقابت کند. چاپهای رنگی، پررنگ و روشن به نظر می رسند.

  1. HP LaserJet Pro MFP M227fdw

مشخصات فنی چاپگر لیزری مونو چهار در یک با سرعت چاپ ۲۸ پی پی ام و در اندازه کاغذ تا A4 و ظرفیت کاغذ ۳۰۰ برگ و وزن ۱۶.۹ کیلوگرم می باشد. این دستگاه دارای کیفیت چاپ واضح و سرعت چاپ سریع می باشد.

اگر فضای کافی برای آن داشته باشید، این دستگاه چند منظوره به لطف کیفیت چاپ واضح ، فیدر سند اتوماتیک ۳۵ برگه و مهارت های فتوکپی خودکار، به خوبی در خدمت یک تجارت کوچک خواهد بود. این یک پرینتر آل این وان مونو است که سریع تر از هر جوهر افشان عمل کرده و ترکیبی جذاب از ویژگی ها و عملکرد را ارائه می دهد.

پرینتر آل این وان

  1. چاپگر HP Envy 5055

مشخصات فنی پرینتر جوهر افشان ۳ در ۱ با سرعت چاپ ۱۰ پی پی ام و در اندازه های کاغذ تا A4، با ظرفیت کاغذ ۱۰۰برگ و وزن ۵.۴ کیلوگرم می باشد. این دستگاه با عملکردی ساده و مقرون به صرفه است.

این پرینتر All in one می تواند چاپ، اسکن و فتوکپی کند، اما قدرت واقعی آن در چاپ عکس روی کاغذ عکس است. درگاه اترنت یا درگاه USB وجود ندارد و بسیار آهسته چاپ می شود، اما وقتی صحبت از عکس های تمام رنگی می شود، نتایج بسیار خوبی را ارائه می کند.

  1. Lexmark MB2236adw

مشخصات فنی دستگاه چند منظوره لیزری رنگی با سرعت چاپ ۲۳ پی پی ام و در اندازه کاغذهای تا A4 و ظرفیت کاغذ ۲۵۱ برگ و وزن ۲۶.۸ کیلوگرم می باشد.

در این دستگاه، فضای کافی برای کاغذ و تونر وجود دارد، با اسکن ،چاپ و فتوکپی یک دستگاه درجه یک ایجاد می کند. این سریع ترین چاپگر لیزری موجود نیست، اما انبوهی از ویژگی های امنیتی و رابط کاربری آسان را دارد.

پیشنهاد مطالعه : خرید دوربین عکاسی از آمازون

  1. چاپگر Brother MFC-J5945DW

مشخصات فنی جوهر افشان رنگی چهار در یک با سرعت چاپ ۲۲ppm و اندازه کاغذ تا A3 ، ظرفیت کاغذ ۵۰۰ برگ و وزن ۲۱ کیلوگرم می باشد. این دستگاه پرینتر آل این وان دارای قابلیت A3 و ظرفیت بالای کاغذ می باشد.

طیف گسترده ای از دستگاه پرینتر تجاری در دو مدل لیزر و جوهر افشان بوده و گاهی اوقات مرز بین آنها باریک است. این دستگاه چهار در یک با ویژگی های سریع، به سرعت لیزر چاپ می شود و ظرفیت بالایی برای جوهر و کاغذ دارد، اما جوهر افشان بودن در چاپ عکس نیز بسیار خوب است. همچنین کمی کوچک تر از مدل لیزر معادل آن است.

  1. Canon i-Sensys MF735Cx

مشخصات فنی چاپگر لیزری رنگی چهار در یک با سرعت چاپ ۲۷ppm و اندازه کاغذ تا A4 ، ظرفیت کاغذ۲۵۰ برگ و وزن ۲۶.۵ کیلوگرم می باشد. سرعت چاپ چشمگیر است. در سینی اصلی ۲۵۰ برگ کاغذ وجود دارد، به علاوه ۵۰ برگ دیگر در سینی چند منظوره قرار گرفته است. این دستگاه یک دستگاه فتوکپی خوب با اسکن دو طرفه و چاپ دوطرفه می سازد و اگرچه گران به نظر می رسد، اما به اندازه کافی تونر برای چاپ تا ۶۳۰۰ صفحه مونو یا ۵۰۰۰ صفحه رنگی ارائه می دهد.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود