خرید ویدئو پروژکتور جیبی از آمازون

آمازون
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید ویدئو پروژکتور جیبی از آمازون

این احتمال وجود دارد که شما دارای شغل و کسب و کاری باشید که همواره نیاز به یک ویدئو پروژکتور داشته و لازم بوده است برای جلسات و نمایش و معرفی محصولات خود در اتاقی که با پروژکتور مجهز شده است، حضور داشته باشید و ارائه و معرفی کالاها، محدود به این اتاق شده باشد. اما می توان گفت با خرید ویدئو پروژکتور جیبی از آمازون ، از این محدودیت خارج شده و می توانید به آسانی آن را همراه داشته و در هر محیطی از آن استفاده نمایید.

پیشنهاد مطالعه : خرید گوشی موبایل از ایبی ebay

درباره ویدئو پروژکتور جیبی آمازون

لازم است که به این نکته توجه داشته باشید که هرگز کیفیت عملکرد این ویدئو پروژکتور جیبی آمازون را با نوع معمولی و بزرگ آن مقایسه نکنید. در این ویدئو پروژکتور، از لامپ های LED استفاده شده است که باعث می شود روشنایی کمی را در مقایسه با دستگاه های معمولی داشته باشد. از همین روست که نیاز است برای استفاده از این دستگاه کوچک، از محیطی تاریک یا نیمه تاریک استفاده شود.

البته این موضوع باعث نمی شود که کیفیت عملکرد ویدئو پروژکتورهای جیبی، کمتر شود زیرا با استفاده از منابع ورودی به خوبی می توانید تصاویری با وضوح بالا از این دستگاه دریافت نمایید.

شاید بتوان گفت که دستگاه ویدئو پروژکتور جیبی آمازون به سادگی روشنایی تا ۳۰۰ لومن را ارائه خواهد داد. اما در ویدئوهای معمولی و استاندارد شده روشنایی حدود ۳۶۰۰ لومن داشته و با وجود روشنایی و لامپ های جیوه ای ، روشنایی مطلوبی ایجاد و عرضه می شود.

در کنار این ها، فناوری و تکنولوژی به کار رفته در ویدئو پروژکتورهای جیبی، بسیار بالا بوده و سازندگان آن، همواره در صدد، ایجاد رشد و ارتقاء این دستگاه کارآمد می باشند.

خرید ویدئو پروژکتور جیبی از آمازون

نقش ویدئو پروژکتور جیبی آمازون در فروش و بازاریابی

یکی از نکاتی که امروزه بسیار شاهد آن هستیم این است که این دستگاه، به خوبی توانسته است در حوزه فروش و بازاریابی خود را نشان داده و کاربردی گردد. امروزه بسیاری از کسب و کارها برای معرفی خدمات و کالای خود، از این دستگاه استفاده کرده و با ایجاد شناخت بهتر در خصوص محصولات خود، به میزان فروش بالایی دست یافته اند.

اما این یک واقعیت است که هر فردی، متناسب با تقاضا و نیاز خود از انواع ویدئو پروژکتورهای معمولی یا جیبی تهیه نماید. زیرا هر یک از آن ها در کنار مشخصات کاربردی که دارند، می توانند معایبی را نیز همراه داشته باشند. توصیه می شود هنگام خرید ویدئو پروژکتور جیبی آمازون، در این خصوص اطلاعات کافی را کسب نموده و مطابق با نیاز خود آن را خرید نمایید.

جهت خرید این محصول از سایت فروشگاهی آنلاین آمازون، می توانید از کارشناسان زاکولا، یاری بگیرید. در صورتی که به تنهایی نمی توانید برای خرید این کالا اقدام نمایید، زاکولا خواهد توانست خرید شما را نهایی کرده و پرداخت ارزی آن را انجام دهد. سپس می توانید دستگاه خود را در آدرس ایران تحویل بگیرید.

پیشنهاد مطالعه : خرید کنسول بازی از آمازون

تفاوت های ویدئو پروژکتور معمولی و جیبی

از جمله تفاوت هایی که می توان میان این دو دستگاه منظور کرد این است که ویدئو پروژکتورهای جیبی، به نسبت دستگاه های معمولی دارای نور کمتری هستند. همچنین این دستگاه ها طول عمر بالایی را داشته و حدود بیست هزار ساعت طول عمر نوع جیبی ویدئو پروژکتور منظور شده است.

از سویی دیگر هزینه هایی که مربوط به نگهداری و تعمیرات ویدئو پروژکتور جیبی در نظر گرفته می شود، در مقایسه با نوع معمولی بسیار پایین بوده و برای تعویض لامپ ها، مبلغ کمی نیاز است. در کنار این موضوع، میزان مصرف  انرژی نیز در نوع جیبی کم بوده و به سادگی با کمک باتری شارژ شده و می تواند تا حدود یک ساعت و نیم در جلسات فعالیت داشته باشد.

خرید ویدئو پروژکتور جیبی از آمازون

انواع عملکرد ویدئو پروژکتور جیبی در آمازون

می توان این دستگاه ها را از جهت نوع عملکرد به چهار دسته طبقه بندی نمود.

الف – مستقل :

این دستگاه جهت دریافت داده ها، از کابل ورودی استفاده کرده و جهت دریافت کردن سیگنال ویدئو به تجهیزات دیگری به صورت مکمل نیاز دارد.

ب – یو اس بی :

این نوع دستگاه نیاز به باتری نداشته و دارای ابعاد کوچکتری می باشد. برای استفاده از این مدل ویدئو پروژکتور، لازم است که کابل USB داشته تا بتوان جهت دریافت انرژی و اطلاعات از آن استفاده نمود.

پیشنهاد مطالعه : خرید کارت گرافیک از آمازون

ج – مدیا پلیر :

پروژکتور جیبی از نوع مدیا پلیر یکی از کاربردی ترین نوع این دستگاه ها می باشد که دارای حافظه خارجی و داخلی است که در جهت ذخیره کردن تصاویر، فایل ها و اسناد استفاده می شود. به خاطر داشته باشید که این دستگاه از تمامی فرمت ها پشتیبانی نمی کند.

د – جایگذاری شده :

این مدل از دستگاه‌ها، نوعی پروژکتور هستند که لازم است در داخل دستگاه دیگری جایگذاری شوند. این نوع از دستگاه در لپ تاپ، تبلت یا گوشی های همراه هوشمند، قرار داده می شوند و مورد استفاده واقع می شوند.

خرید ویدئو پروژکتور جیبی از آمازون

ویدئو پروژکتورهای جیبی آمازون

۱-پروژکتور ZenBeam E1 ایسوس

در صورتی که قصد دارید از یک ویدئو پروژکتور کم حجم و ساده استفاده کنید، دستگاه ZenBeam E1 گزینه مناسبی است. این دستگاه دارای وزن سیصد گرم بوده و به سادگی قابل حمل می باشد و می تواند با انواع دستگاه ها سازگاری داشته و در جلسات معرفی به خوبی عمل نماید.

پیشنهاد مطالعه : خرید سشوار از آمازون

۲- پروژکتور MP-CL1A سونی

این دستگاه سونی نیز با کابل یو اس بی کار کرده و با ابعاد کوچک و وضوح تصویر می تواند دستگاه مناسب برای جلسات باشد.

در صورتی که به دنبال ویدئو پروژکتورهای جیبی با کیفیت بالا و حجم کم هستید، بهترین انتخاب خرید از آمازون است. شما به سادگی می توانید از طریق زاکولا، خرید دستگاه خود را انجام داده و آن را در ایران تحویل بگیرید.

در این مقاله درباره خرید ویدئو پروژکتور جیبی از آمازون صحبت کردیم.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]