خرید وسایل ماهیگیری از آمازون

آمازون
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید وسایل ماهیگیری از آمازون

یکی از تفریحاتی که طرفداران بسیاری داشته و در تمامی دنیا رایج است، ماهیگیری است که باعث می شود که احساس آرامش و راحتی خاصی را القا نماید. به طور معمول ورزش، کوهنوردی، ماهیگیری و تفریحاتی این چنین می تواند باعث ایجاد استقامت و آرامش خاصی در افراد شده تا بتوانند زندگی خود را بهتر مدیریت نمایند. در این راستا خرید وسایل ماهیگیری از آمازون ، می تواند شما را برای داشتن روزهایی زیبا و دل انگیز در کنار رودخانه یا دریا ، یاری کند.

پیشنهاد مطالعه : خرید ماشین اصلاح مردانه از آمازون

بسیاری از افراد با تفریحاتی همچون ماهیگیری، توانسته اند، مسائل روحی و جسمی خود را رفع کرده و خوابی آرام تر و داشته و فعالیت های روزمره خود را در کیفیتی بالاتر صورت دهند. از همین روست که آمازون در صدد فروش لوازم کامل ماهیگیری برآمده و تنوع محصولات در این سایت باعث می شود که بتوان مطابق با تقاضای خود آن را تهیه نمود.

خرید وسایل ماهیگیری از آمازون

خرید چوب ماهیگیری با فناوری FishEyes Rod & Reel

سایت فروشگاهی اینترنتی آمازون، چوب ماهیگیری FishEyes Rod & Reel را ارائه می کند. این چوب ماهیگیری دارای فناوری لازم در خصوص قلاب، قرقره و … می باشد و یکی از نکات مهمی که این محصول را خاص و منحصر به فرد کرده است، دوربین تصویربرداری است که در قسمت پایانی نخ ماهیگیری تعبیه شده است و در زیر آب کاربرد دارد.

دوربین به کار رفته در این چوب ماهیگیری، این امکان را دارد که تصاویر را از زیر آب تهیه کرده و منتقل نماید. در صورتی که از یک نمایشگر ال سی دی بر روی چوب ماهیگیری استفاده شود ، می تواند تصاویر را مشاهده نماید. جهت محافظت از ال سی دی این دوربین از یک قاب پلاستیکی استفاده می شود تا نور خورشید به نمایشگر نتابد.

همچنین در این دوربین لامپ ال ای دی طراحی و ایجاد شده است تا بتواند در عمق آب و در محیط های تاریک، روشنایی و نور لازم را تامین نماید. بنابر این به سادگی می تواند موقعیت های مختلف و حیات زیر آب را کنترل و مشاهده کرد. برای روشن ماندن دوربین چوب ماهیگیری، از باتری های قلمی استفاده می شود.

پیشنهاد مطالعه : خرید ویدئو پروژکتور جیبی از آمازون

چوب ماهی گیری EX210 آمازون

طعمه های ماهیگیری که دارای تیغه هایی فلزی شکل هستند، و به سیم متصل می شوند، اسپینر و یا لانسه می گویند که در زمان لانسه کشی، این تیغه ها می چرخند و لرزش خفیفی ایجاد می کنند. این یکی از رشته های پرطرفدار در ماهیگیری می باشد.

چوب ماهیگیری مدل EX210 ، محصولی است که برای لانسه کشی بسیار مناسب می باشد. این چوب سبک و دو تکه در دسته بندی لوازم ماهیگیری در آمازون ارائه می شود. این چوب ماهیگیری دارای انعطاف مناسبی بوده و کار با آن راحت و آسان می باشد. برای خرید این محصول از آمازون می توانید با زاکولا همراه باشید.

خرید ست ماهیگیری OS201

یکی از تجهیزات بسیار کاربردی در خصوص ماهیگیری در سایت آمازون، ست ماهیگیری است که با چوب سه متری فایبرگلاس و چرخ دراای سه بلبرینگ ارائه می شود. برای لذت بردن بیشتر از ماهیگیری، استفاده از تجهیزات کامل می تواند نقش بسزایی داشته باشد.

 در این ست ارائه شده در سایت آمازون، می توانید سی عدد قلاب در سایزهای متفاوت، سه عدد سرب زیتونی و اشکی، زنگوله و طعمه پودری به همراه شناورهای میله ای و معمولی را در کنار یک حلقه نخ داشته باشید. که تماما در یک کیف قابل حمل قرار داده شده اند.

پیشنهاد مطالعه : خرید کنسول بازی از آمازون

چوب ماهیگیری که در این ست تعبیه شده است از نوع هفت تکه تلسکوپی بوده که از جنس کامپوزیت مستحکمی ساخته شده و نوعی چوب ماهیگیری حرفه ای محسوب شده و بسیار راحت و سبک می باشد و ماهیگیری با آن لذت بخش خواهد بود.

دسته این چوب از فوم طراحی شده و دارای حلقه های فلزی مقاوم و محلی برای چرخ فلزی می باشد که در آن ظرفیت نخ در سایزهای مختلفی تعبیه و ایجاد شده است. همچنین دارای جهت کنترل لرزش چرخ از کلاج و بالانس روتور استفاده شده است.

همانگونه که اشاره شد، بلبرینگ های این چوب دارای دوام بالایی بوده و بدنه چرخ، از  استحکام قابل توجه ساخته شده است که به همراه دسته کنترلی در سمت و چپ می باشد. این طراحی زیبا و مستحکم و راحت، برای ایجاد قدرت بالاتر در چوب ماهیگیری ایجاد شده و باعث می شود که به محصولی حرفه ای تبدیل گردد. تمامی ست مربوط به ماهیگیری در یک کیف قابل حمل جایگذاری شده است.

خرید وسایل ماهیگیری از آمازون

خرید چرخ ماهی گیری از آمازون

در صورتی که نیاز به چرخ ماهیگیری مرغوب و روانی داشته باشید، می توانید از سری چرخ ماهیگیری ارائه شده در آمازون بهره بگیرید. این چرخ دارای اندازه ای کوچک اما دقتی بالاست و با طراحی منانسب روتور، میزان لرزش چرخ به حداقل رسیده است.

این قطعه دارای کاور مناسبی است تا از آن به خوبی محافظت نماید. برای خرید وسایل ماهیگیری از آمازون و پرداخت ارزی آن می توانید از زاکولا کمک بگیرید. همچنین کارشناسان زاکولا می توانند سفارش شما را در آدرس ایران به شما تحویل نمایند.

پیشنهاد مطالعه : خرید کارت گرافیک از آمازون

خرید تور ماهیگیری از آمازون

یکی دیگر از لوازمی که می تواند در ماهیگیری به درستی به کار گرفته شود، تور ماهیگیری است که به جای چوب ماهیگیری و چرخ استفاده شده و در زمان کمتر و ساده تر می توان به ماهیگیری پرداخت. تور ماهیگیری سالیک، یک ابزار کارآمد برای ماهیگیری در دریا، رودخانه و … می باشد.

این تور با دوام و مستحکم از نخ ابریشم مصنوعی تولید شده است. این تور دارای چشمه یک و سایز نخ شش می باشد و دارای متراژ چهار متری است.

خرید وسایل ماهیگیری از آمازون

سایر تجهیزات ورزش و کوهنوردی در آمازون

از بخش های جذاب و پرطرفدار آمازون، دسته بندی هایی است که به تجهیزات تفریحات و یا ورزش های خاصی همچون کمپینگ، کوهنوردی یا دوچرخه سواری اختصاص داده شده است. در صورتی که به اسکوتر یا اسکیت علاقه مند باشید می توانید در این سایت، تجهیزات لازم را خرید کنید.

این بسیار جالب است که سایت آمازون حتی به ورزش های زمستانی و تفریحات این فصل نیز پرداخته و از برندهای معتبر جهانی در این خصوص استفاده نموده است. برای خرید لوازم ماهیگیری و دیگر سرگرمی های ورزشی، می توانید از زاکولا یاری بگیرید.

در این مقاله به خرید وسایل ماهیگیری از آمازون پرداخته شد.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]