خرید وسایل حیوانات از آمازون

آمازون
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید وسایل حیوانات از آمازون

برای کسانی که حیوانات خانگی را نگهداری می کنند، تهیه لوازم مورد نیاز آن ها و خورد خوراک مناسب همچنین رعایت بهداشت شان بسیار مهم و ضروری است. خرید وسایل حیوانات از آمازون ، می تواند کمک زیادی به این گروه از افراد نموده و در حفظ و نگهداری از حیوانات خانگی به آن ها کمک نماید.

بسیاری از افراد، حیوانات خانگی خود را بسیار دوست داشته و با آن ها به خوبی وقت می گذرانند. این گروه از افراد می بایست ضمن رعایت بهداشت حیوانات، در تهیه وسایل مورد نیاز و تفریح شان نیز اقدام نمایند. همچنین تغذیه مناسب این حیوانات می توانند در سلامتی بیشتر آن ها تاثیر گذار باشد.

پیشنهاد مطالعه : خرید کفش از آمازون

از همین روست که می توانید از طریق آمازون، لوازمی با کیفیت و کارآمد را برای حیوانات دوست داشتنی خود، خرید نمایید. برای خرید وسایل حیوانات از آمازون می توانید از طریق زاکولا اقدام نمایید. کارشناسان زاکولا، سفارش شما را نهایی کرده و کالای خریداری شده را در ایران به شما تحویل خواهند داد.

لوازم حیوانات خانگی

شاید شما نیز از دسته از افراد باشید که حیوان خانگی خود را همانند یک عضو در خانواده پذیرفته و به خوبی از آن مراقبت می نمایید. استفاده از برنامه غذایی مناسب و داشتن یک روش مشخص برای تعلیم آن ها می تواند در سلامتی بیشتر حیوانات موثر باشد.

همچنین تهیه لوازم سرگرمی و تفریح یکی از مواردی است که نباید از آن غافل شد. از سویی دیگر داشتن مراقبت های پزشکی و چکاپ های دوره ای می تواند آن ها را سلامت و سرزنده نگاه دارد. از سویی دیگر داشتن لوازمی مانند اسباب بازی، لباس های مناسب، محلی مشخص برای خواب، قلاده و کیف حمل، دستکش جمع کننده مو و ماساژ دهنده ، کالسکه و حمام می تواند به شما در نگهداری مناسب این حیوانات کمک نماید.

این لوازم و بسیاری دیگر از وسایل حیوانات را می توانید متناسب با حیوان خانگی خود از آمازون خرید کرده و با کمک زاکولا در ایران تحویل بگیرید.

خرید وسایل حیوانات از آمازون

لوازم بهداشتی حیوان خانگی

امروزه شاهد آن هستیم که در بسیاری از کشورها، خدمات بهداشتی و لوازم مربوط به تمیز کردن و نظافت حیوانات و زیبایی آن ها ارائه می شود. این کار با توجه به ظاهر بدن حیوانات و استانداردهایی که وجود دارد صورت می گیرد، که به عنوان مثال در خصوص نژادهای مختلف سک یا گربه بسیار متفاوت عمل می شود.

پیشنهاد مطالعه : کیبورد لیزری

همچنین در راستای مراقبت بهتر از این حیوانات، آموزش های لازم در خصوص نحوه تغذیه و رفتار و تعلیم حیوانات در این مراکز ارائه می شود، که می توان با استفاده از مشاوره های لازم، در سلامت بیشتر حیوانات خانگی قدم برداشت.

برای کسانی که در خانه حیواناتی مانند سگ، گربه، خرگوش و یا پرندگان را نگهداری می کنند، این مراکز و فروشگاه ها بسیار اهمیت داشته و دسترسی به کالاهایی مناسب و کارآمد و تغذیه ای سلامت، از ضرورت خاصی برخوردار خواهد بود.

در کشور ایران نیز امروزه شاهد آن هستیم که مراقبت و نگهداری از حیوانات خانگی افزایش یافته و کلینیک های دامپزشکی به خوبی در دسترس کسانی است که به مراقبت از حیوانات خانگی می پردازند. اما آن چه که روشن است، در حال حاضر امکان دسترسی و خرید برخی از لوازم ضروری و مورد نیاز حیوانات خانگی در ایران وجود نداشته و این می تواند اهمیت وجود فروشگاه های آنلاین مجهزی مانند آمازون را دو چندان نماید.

خرید تجهیزات مورد نیاز حیوانات خانگی از آمازون

شاید بتوان گفت با ورود یک حیوان خانگی به داخل خانواده، ضرورت نگهداری و مراقبت از آن برای تمامی اعضای خانواده ایجاد می شود. در کنار آن تهیه لوازم مورد نیاز آن ها نیز از مهم ترین کارهایی که در این راستا باید صورت گیرد. در این جا وسایلی که می توانید از آمازون خرید کرده و از طریق زاکولا در ایران تحویل بگیرید، لیست کرده ایم.

الف – دوربین کنترلی :

با دوربین کنترلی آمازون، می توانید حیوان خانگی خود را نظارت کرده و آن را کنترل نمایید. با کمک این دوربین می توانید با او صحبت کنید و یا او را صدا بزنید.

این دوربین دارای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگ می باشد و می توان آن را ارتقاء داد. همچنین به دلیل قابلیت دید در شبی که دارد، به آسانی می تواند در شب نیز کنترل لازم را بر پت داشت.

پیشنهاد مطالعه : خرید گوشی از آمازون

ب – کیف سفری :

این کیف سفری و قابل حمل، به خوبی می تواند پاسخ گوی حمل و نقل کلیه لوازم مورد نیاز حیوانات خانگی در تمامی طول سفر باشد. در این کیف کارآمد و چند منظوره، محفظه های مختلفی برای قرار دادن ظرف آب، وسایل بهداشتی و وسایل بازی حیوان خانگی وجود دارد.

همچنین فضایی تعبیه شده است که بتوان غذای حیوان را در ان نگهداری کرد. به طوری که حرارت لازم را حفظ نماید.

این کیف را می توانید به آسانی روی چمدان خود گذاشته و آن را به هر جایی که می خواهید ببرید.

خرید وسایل حیوانات از آمازون

ج – دستگاه آب اتوماتیک

همان گونه که اشاره شد، چنانچه از لوازمی استفاده نمایید که به صورت علمی و استاندارد شده ساخته شده اند، بهتر می توانید در راستای سلامت پت، اقدام نمایید. یکی از دستگاه های کارآمدی که می توانید از سایت آمازون خرید کنید، دستگاه آب اتوماتیک است که به صورت پاشش، آب از آن خارج می شود.

مطابق با پژوهش های انجام شده در خصوص حیوانات، آن ها تمایل دارند آب را به این شکل مصرف کنند. این دستگاه دارای فیلترهای مناسب برای جلوگیری از آلودگی می باشد.

د – دستکش ماساژ و جمع آوری مو :

این یک دستکش کارآمد است که با آن می توانید حیوان خانگی خود را ماساژ داده و یا در صورت لزوم، موی آن را از سطح جمع آوری نمایید. ضمن آن که این دستکش باعث می شود که مانع ریزش موی حیوان شود.

پیشنهاد مطالعه : خرید لپ تاپ از آمازون

در نهایت، به خاطر داشته باشید که مطابق با یک جدول مشخص که بتواند به شما برنامه های غذایی حیوان خانگی را یادآوری کند، عمل نمایید و پیوسته از تغذیه ای مناسب با نژاد و نوع حیوان استفاده کنید. نگهداری و مراقبت از حیوان خانگی که دوستش دارید، می تواند باعث سلامتی بیشتر او گردد.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]