خرید هدایای ولنتاین از سایت های خارجی

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید هدایای ولنتاین از سایت های خارجی

روز ولنتاین برای بسیاری از افراد از اهمیت زیادی برخوردار است و اولین نکته ای که با نزدیک شدن به آن در نظر می گیرند، خرید هدایای ولنتاین از سایت های خارجی است. بنابراین خرس های عروسکی بزرگ، دسته گل های قرمز و صورتی و بلیط های سفر و گزینه های زیاد دیگری که همگی برای این روز خاص در نظر گرفته می شوند.

برای برخی از افراد پیدا کردن هدیه ای مناسب و متفاوت برای افراد خاص زندگی شان، چندان کار ساده ای نیست. اما در این جا می توانید هدایای منحصر به فرد و زیبایی را پیدا کنید که آن را دوست خواهید داشت. ایده هایی عالی که می توانید آن را از سایت های خارجی مانند آمازون خرید کرده و به عنوان هدیه ای مناسب به عزیزان خود تقدیم کنید.

تابه چند منظوره

شما می توانید این محصول را با قیمت ۱۴۵ دلار از ourourplace.com  تهیه کنید. این ظرف چند منظوره ای است که می تواند به جای هشت قطعه ظروف جایگزین شود. این یکی از محصولات پرفروش بوده است، زیرا کاملا خوب و کاربردی است. برای هدیه دادن در روز ولنتاین، از بین شش رنگ موجود انتخاب کنید.

ملحفه های لوکس بروکلینن

این مجموعه لوکس را با قیمت ۱۳۹ دلار  ازbrooklinen.com می توانید تهیه کنید. ملحفه های جدید می توانند تجربه متفاوتی در خواب با کیفیت شبانه را ایجاد کند. می توانید با خرید هدایای ولنتاین از سایت های خارجی، مجموعه ای از پارچه های لوکس را که یادآور هتل های مجلل است، هدیه دهید. این مجموعه دارای بالاترین امتیاز توسط بروکلینن بوده و انتخاب بسیار خوبی است.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین پاوربانک از آمازون

پتوی سبک قابل حمل

شما می توانید این پتوی Comfy Original  را از سایت آمازون با قیمت ۳۹.۹۹ دلار خرید کنید. این پتوی مخملی و راحت، می تواند گرمای بسیار خوبی را ایجاد کرده و از زیبایی خاصی نیز برخوردار است.

قهوه ساز

شما می توانید قهوه سازNespresso VertuoPlus  را با قیمت ۱۷۹،۹۵ دلار به عنوان خرید هدایای ولنتاین از سایت های خارجی ، از amazon.com خرید نمایید و هدیه دهید. بدین ترتیب او می تواند قهوه خود را دقیقاً همانطور که می خواهد درست کند. این دستگاه به عنوان بهترین دستگاه قهوه ساز یک نفره شناخته شده است. زیرا استفاده از آن فوق العاده آسان است و یک اسپرسوی عالی تولید می کند.

قفسه پوشاک فلزی

شما می توانید این قفسه پوشاک سبک و قابلیت جمع شدن را با ۹۳.۹۹ دلار از سایت آمازون خرید کنید. آیا او دائماً از داشتن بیش از حد لباس و کمبود فضای کافی شکایت دارد، با این قفسه شیک به او کمک کنید تا فضای خود را سازماندهی کند. این قفسه دارای چهار طبقه است تا وی بتواند وسایل خود را با تفکیک در آن به نمایش بگذارد.

تخته صفحه گردان

این صفحه با مفصل گردان را می توانید با قیمت ۸۵ دلار از uncommongoods.com خرید کنید. تخته های آشپزی هرگز از آشپزخانه حذف نمی شوند. بنابراین برای کسی که عاشق آشپزی است، استفاده از تخته صفحه گردان خوب برای گوشت و پنیر گزینه ای مناسب است. این صفحه گردان جمع و جور  و تاشو است و دارای گوشه هایی برای ظروف سرو می باشد و حتی دارای یک کشوی مخفی است که شامل سه چاقوی پنیر است.

خرید هدایای ولنتاین از سایت های خارجی

شمع های زیبا

اگر برای خرید هدایای ولنتاین از سایت های خارجی به دنبال چیز متفاوت و جذابی هستید، می توانید Valentine’s Day Insert را با شروع قیمت از ۳۶ دلار ازotherland.com خرید کنید و هدیه دهید. این محصول حاوی یک یا سه شمع شگفت انگیز در یک جعبه زیبا است.

گلدان گل مانی

شما می توانید گلدانAnthropologie Mooney Vase   را با قیمت ۳۲ دلار از anthropologie.com خرید نمایید.

برای دسته گلهایی که به او هدیه می دهید به یک گلدان خیره کننده احتیاج دارد و این گلدان Anthropologie انتخاب بسیار مناسبی است که در رنگ سفید یا عاجی موجود است، بدون توجه به نوع گل های مختلف، زیبا به نظر می رسد.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین لوازم شنا از آمازون

خردکن سبزیجات

می توانید این دستگاه خردکن سبزیجات Fullstar  را با قیمت ۲۹.۹۷دلار از سایت آمازون خرید کنید. اگر عزیز شما مشتاق آشپزی است، قطعاً از یک وسیله آشپزخانه خوب  که کمی کار را آسان تر می کند، قدردانی خواهد کرد. دستگاهی مانند این خردکن سبزیجات با رتبه ۵ ستاره در آمازون که به دلیل توانایی خرد کردن همه چیز دارای محبوبیت بالایی است.

شمعدان سرامیکی

شما این شمعدان سرامیکی H&M Ceramic Ca را می توانید با قیمت ۱۷.۹۹ دلار از  hm.com خرید کنید. تعداد زیادی تکه دکور مناسب، به عنوان خرید هدایای ولنتاین از سایت های خارجی وجود دارد، که این شمعدان سرامیکی نیز یک گزینه مناسب در میان آن هاست. حتی اگر از آن استفاده نشود، به راحتی می تواند به عنوان یک قطعه هنری شیک و منحصر به فرد در هر اتاق قرار گیرد.

خرید هدایای ولنتاین از سایت های خارجی

شمع های عاشقانه

این شمع های زیبا با موضوع عاشقانه و دلتنگی با قیمت ۳۴ دلار در  Homesick  به فروش می رسد. پیشنهاد می کنیم آن را با یک نامه عاشقانه همراه کنید. به این ترتیب او هر وقت با سوختن شمع شروع به نوشتن کند، به کلمات شیرین شما فکر خواهد کرد. همچنین می توانید شمع دیگری مناسب برای زمستان به او هدیه دهید.

چای از سراسر جهان

این یک بسته چای از سراسر جهان است که با ده نوع چای متفاوت تهیه شده است و با قیمت ۵۵ دلار در  uncommongoods.com قابل عرضه است. اگر دوست دارید در ولنتاین، از یک فنجان چای عالی همراه عزیزانتان استقبال کنید، این بسته را به او هدیه دهید تا بتواند طعم های واقعاً بی نظیری را که تکرار نشدنی است، تجربه کند. این یکی از انتخاب های خاص در خرید هدایای ولنتاین از سایت های خارجی است.

مجموعه برش کوکی قلب

این مجموعه که از جنس استنلس استیل بوده و پنج تکه می باشد، با قیمت سه دلار در target.com به فروش می رسد. بنابراین می توانید برای او چند شیرینی خانگی بپزید که به عنوان یک خوراکی کوچک روز ولنتاین ارائه کنید. با استفاده از این مجموعه برش کوکی ها هدیه ای خوشمزه را به شکل قلب درست کنید.

بطری قهوه عالی

شما می توانید با بطری آبی قهوه با قیمت ۶۶ دلار bluebottlecoffee.com ارائه می شود، هدیه ای عالی را برای عزیز خود انتخاب کنید. قهوه Blue Bottle می تواند طعم خوشی را برای او ماندگار کند.

قاشق چوبی قلب

این محصول خاص و متفاوت را می توانید با قیمت ۲۰ دلار از uncommongoods.com خردی کنید. واقعیت این است که هر چیزی به شکل قلب برای روز ولنتاین مناسب به نظر می رسد. برای یک آشپز خاص در زندگی خود، این قاشق چوبی دست ساز را به عنوان یادگاری دائمی از عشق خود، به مجموعه او اضافه کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید عروسک از آمازون

آویز الماس

شما می توانید این گردن آویز  Fantasia را با قیمت ۳۶۰دلار در withclarity.comخرید کنید. این گردن بند زیبا در طلای سفید با ۰.۵ قیراط الماس به شکل قلب موجود است که یک طراحی کلاسیک است و می توانید در این روز آن را با تخفیف دریافت کنید.

تونیک بافتنی نرم

این لباس گرم و نرم را می توانید از  Free People 79.99دلار ، در nordstrom.comخرید کنید. با یک ژاکت گرم و سبک مانند این Free People کاملاً  راحت خواهید بود. این لباس بافتنی که در پنج رنگ و با ۵۰٪ تخفیف عرضه می شود، مطمئناً یکی از بهترین خرید هدایای ولنتاین از سایت های خارجی خواهد بود.

کفش های شیک

این کفش های راحت و شیک Jonquil Chemise  را با قیمت ۴۹دلار در nordstrom.com می توانید خرید کنید. شما احتمالاً این کفش های زیبا و شیک را هنگام استفاده همسن و سالهای خود دیده اید، بنابراین می توانید با خرید یک جفت از این کفش، عزیز خود را خوشحال کنید. آنها حتی از طرح قلب peekaboo برخوردارند که بسیار زیباتر جلوه می کنند.

خرید هدایای ولنتاین از سایت های خارجی

ژاکت راحت

ژاکت راحتLululemon Define  با قیمت ۱۱۸دلار از lululemon.com به عنوان خرید هدایای ولنتاین از سایت های خارجی در نظر داشته باشید. اگر او متعهد است که در سال ۲۰۲۱ به تمرین و ورزش خود پایبند باشد، به او ژاکت Lululemon’s Define را هدیه دهید تا برای دویدن ها از آن بهره مند شود. این ژاکت دارای سوراخ های انگشتی، دو زیپ جلویی و پارچه ای قابل تنفس است که کاملاً آن را دوست خواهد داشت.

کیف پول مسافرتی

این کیف پول مسافرتی Calpak Faux Leather RFID   را با قیمت ۷۵دلار از nordstrom.com خرید کنید. البته هیچ یک از ما مطمئن نیستیم که چه زمانی دوباره می توانیم به طور جدی سفر کنیم، اما هر کسی هنوز هم به یک کیف پول مسافرتی احتیاج دارد که بتواند اشیای قیمتی را در آن ذخیره کند و به راحتی آن را در دست بگیرد. این را از Calpak تهیه کنید که دارای دسته خز مصنوعی و آستر RFID باشد و ذخیره سازی کارت ها و پول در آن بسیار ساده است.

پیشنهاد مطالعه : خرید برندهای برتر قلم در آمازون

 ما در این جا چندین محصول محدود را که در سایت های خارجی در این روز خاص ارائه می شود، معرفی کردیم . شما برای خرید هدایای ولنتاین از سایت های خارجی مانند ایبی، آمازون، علی اکسپرس و … می توانید از زاکولا کمک بگیرید. کارشناسان زاکولا برای نهایی کردن خرید شما در این سایت ها شما را یاری کرده و برای پرداخت ارزی آن ها به شما کمک خواهند کرد. ضمن آن که می توانید از طریق خدمات زاکولا، محصولات سفارش داده شده را در مدت زمان مناسب و با هزینه ای معقول، در آدرس ایران تحویل بگیرید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]