تاریخ انتشار : ۱۳۹۹,مهر,۰۵

خرید هارد اکسترنال از آمازون

نویسنده : تیم محتوا

خرید هارد اکسترنال از آمازون

اگر به دنبال آن هستید که اطلاعات خود را به صورت خودکار و نامحدود ذخیره نمایید، باید بگوییم که می توانید از هارد درایو یک ترابایتی، تولید شده توسط کمپانی سیگیت استفاده نمایید. این کمپانی به همراه آمازون، هارد اکسترنال یک ترابایتی را به بازار عرضه کرده اند که با کمک آن می توان تمامی داده های خود را ذخیره کرد. برای خرید هارد اکسترنال از آمازون می توانید از طریق سایت زاکولا اقدام نمایید.

پیشنهاد مطالعه : خرید و ارسال کالا از دبی و تحویل در ایران

این هارد در فضای ابری آمازون نسخه پشتیبان خواهد داشت. به طوری که اطلاعاتی که در هارد اکسترنال، ذخیره می شود، در درایو تحت وب در مجموعه قدرتمند آمازون نیز نگهداری می شود. از همین روست که می توان گفت استفاده و خرید هارد اکسترنال از آمازون، دارای امنیت بسیار بالایی بوده و می توان اطمینان داشت که تمامی داده ها حفظ خواهند شد.

این بسیار هیجان انگیز است که بتوان از یک حافظه فیزیکی فوق العاده به همراه فضای ابری قوی آمازون بهره برد.

خرید هارد اکسترنال از آمازون

کیف هارد اکسترنال آمازون

کیف هارد اکسترنال آمازون ، دارای بدنه ای مستحکم و زیباست تا بتواند به خوبی از هارد در مقابل ضربات و آب مراقبت نماید. بخش داخی این کیف از پوششی نرم بوده و مانع ایجاد خراش روی بدنه هارد خواهد بود. همچنین این کیف به خوبی ایزوله شده و مانع ورود گرد و غبار به درگاه هارد می شود.

پیشنهاد مطالعه : خرید کتاب از آمازون

ابعاد کیف کوچک هارد اکسترنال، ۱۳۲×۱۴×۳۱ میلی ‌متر بوده و وجود بند داخلی باعث نگاه داشتن هارد در محل مناسب شده است. از سویی دیگر بدنه خارجی این کیف از برزنت مقاوم می باشد که با زیپ بیرونی کامل شده است.

پشتیبان گیری از هارد اکسترنال

اگر می خواهید به صورت خودکار پشتیبان گیری در هارد دیسک را راه اندازی نمایید، لازم است که ابتدا آن را به کامپیوتر خود متصل کرده و در حساب کاربری که در آمازون ایجاد کرده اید وارد شوید. به همین آسانی، اتصال انجام می شود. سپس فایل های سیستم خود را مابین فضای ابری و هارد دیسک، انتقال دهید.

از سویی دیگر می توانید با به کارگیری اپلیکیشن آمازون درایو، با کمک گوشی همراه خود، دسترسی به فایل هایتان را داشته باشید. در صورتی که اولین مرحله استفاده از سرویس درایو هستید، با خرید هارد اکسترنال آمازون، می توانید اشتراک فضای نامحدود این سرویس را به صورت رایگان داشته باشید. توجه داشته باشید، هزینه اشتراک سالانه برای سرویس نامحدود فضای ابری در آمازون، ۵۹.۹۹ دلار می باشد.

خرید هارد اکسترنال از آمازون

محدودیت های آمازون درباره External Hard

از سوی آمازون برای کاربران محدودیت هایی منظور شده است که هنگام استفاده از هارد اکسترنال، باید آن ها را منظور نمایند.

۱-استفاده از هارد اکسترنال، برای کسانی که دارای اشتراک نامحدود و پولی آمازون درایو هستند، ممکن نیست.

۲- در صورتی که تمایل دارید از اشتراک سالیانه این محصول به صورت نامحدود و رایگان استفاده کنید، لازم است که پی از آن که اقدام به خرید نمودید، تا دو ماه از طریق کد تخفیف اقدام کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید لپ تاپ از آمازون

۳-اگر برای بازگرداندن هارد درایو اقدام کنید، آمازون مدت اشتراک نامحدود فضای ابری را برای شما تا زمان سه ماه کم می نماید.

هارد اکسترنال با درایو یک ترابایتی

آن چه که باید به آن توجه داشته باشید، این است که هارد اکسترنال، یک ترابایتی بوده و در زمان منتقل کردن فایل ها نبایستی از آن انتظار سرعتی بالا داشته باشید. طبق ادعای تولید کننده این هارد اکسترنال، سرعت انتقال فایل بالا بوده اما مقیاس عددی تعیین نشده است.

همچنین درگاه ورودی این هارد USB ۳.۰ می باشد. از همین رو می توان اطمینان حاصل نمود که سرعت هارد درایو آمازون، دارای سرعتی مناسب خواهد بود.

خرید هارد اکسترنال از آمازون

تفاوت بین درایو ابری آمازون و هارد اکسترنال

۱-درایو ابری آمازون دارای برنامه اولیه ای به شکل رایگان است. این درحالی است که خرید هارد اکسترنال آمازون، نیاز به پرداخت پول دارد.

 ۲-دومین تفاوت در مقیاس پذیر بودن  Cloud Driveدر آمازون می باشد که باعث می شود بتواند میزان ذخیره درایو را کم یا زیاد نمود. اما در خصوص هارد درایو، میزان فضای ذخیره کاملا محدود می باشد.

۳- برای حمل و انتقال هارد اکسترنال آمازون، نیاز به کابل یو اس بی بوده و لازم است فردی آن را انجام دهد. این شرایط را برای درایو ابری نخواهید داشت.

 ۴- هر دو سیستم دارای امنیت بالا و قابل اعتماد هستند.

پیشنهاد مطالعه : خرید گوشی از آمازون

۵- جهت استفاده از درایو ابری در آمازون نیاز به اینترنت می باشد اما برای اتصال هارد درایو، پورت USB مورد استفاده قرار می گیرد.

۶- آمازون از دسترسی https بهره می گیرد، با توجه به ذخیره اطلاعات در فضای ابری آمازون، هارد دیسک از امنیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

خرید هارد اکسترنال از آمازون

نکات مهم در خرید External Hard

هنگام خرید هارد اکسترنال آمازون، لازم است که مواردی را مدنظر داشته باشید. توجه داشته باشید در صورتی که در خصوص هادر درایو اطلاعات کافی ندارید، پیش از انتخاب و خرید آن حتما با کارشناسان خبره زاکولا مشورت نموده و یا خرید خود را به آن ها بسپارید. همچنین اگر برای پرداخت خرید خود حساب ارزی ندارید، از طریق زاکولا اقدام کرده و صورت حساب خود را به صورت ارزی پرداخت کنید.

۱-ظرفیت هارد دیسک :

همان گونه که مستحضرید، در بازار می توان هاردهایی از پانصد گیگابایت تا پنج یا شش ترابایت تهیه کرد. هارد اکسترنال یک هارد یک ترابیتی است که برای کارهای حرفه ای مناسب بوده و به کار گرفته می شود و قیمت آن نیز با توجه به کیفیت و قابلیت هایی که دارد، در مقایسه با دیگر محصولات، مناسب خواهد بود.

۲-سرعت در هارد دیسک :

تنها کسانی که چندان اطلاعاتی از تکنولوژی های روز ندارند، به سرعت هارد دقت کافی را ندارند. اما مهم است که هنگام خرید به پورت های هارد USB 2.0 و USB 3.0 باشد به خوبی دقت کنند. هارد اکسترنال آمازون، دارای USB 3.0 بوده و سرعت بسیار مناسبی دارد.

پیشنهاد مطالعه : خرید کفش از آمازون

۳-ضد ضربه بودن هارد اکسترنال :

این نکته بسیار حائز اهمیت است که بتوانید هاردی داشته باشید که ضد ضربه باشد. زیرا این احتمال وجود دارد که به محض سقوط و یا ضربه خوردن، قسمتی یا تمامی اطلاعات هارد درایو از دست برود. هارد اکسترنال آمازون دارای خاصیت ضد شوک و ضد ضربه می باشد.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود