تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,خرداد,۰۱

خرید نینتندو سوییچ

نویسنده : تیم محتوا

خرید نینتندو سوییچ

نینتندو سوییچ با گذشت مدت زمان کوتاه پس از ظهورش، همچنان یک برنده بزرگ است. کنسول نینتندو تقریباً دارای عملکردی تضمین شده بود. با این حال هیچ کس نمی توانست پیش بینی کند که این کنسول ترکیبی تا چه اندازه موفق خواهد شد. حتی اگر جدیدترین نسل کنسول از نظر عملکرد آن را پشت سر بگذارد، موارد دیگری وجود دارد که باعث ایجاد یک سیستم سرگرمی موثر می شود و سوییچ تقریباً می تواند آن ها را بی عیب و نقص به ارمغان می آورد. شما می توانید برای خرید نینتندو سوییچ از طریق زاکولا اقدام کنید.

با استقبال گسترده از نینتندو و با پشتیبانی عالی از امکانات قدیمی و مستقل، یک کتابخانه بزرگ وجود دارد که به هر نوع گیمری اجازه می دهد سوئیچ را انتخاب کند. آنچه اخیراً نیز به آن کمک کرده است، برخی از موارد استقبال شده و ارتقا یافته در بخش سخت افزاری است. سوییچ پایه با مدل تازه سازی شده سال ۲۰۱۹ خود به افزایش عمر باتری بالا دست یافت ، در حالی که سوییچ Lite به لطف قیمت پایین، کتابخانه بازی های سوییچ را بیشتر در دسترس قرار داد.

خرید نینتندو سوییچ

رقابت در بازار برای نینتندو سوییچ

با توجه به اینکه سونی و مایکروسافت به تازگی کنسول های نسل بعدی PS5 و Xbox Series X خود را منتشر کرده اند، این می تواند زمان سختی برای نینتندو باشد. اما با موفقیت های چشمگیری مانند Animal Crossing: New Horizons ، بازسازی بازی های کلاسیک مانند Super-3D 3D All-Stars که به تازگی منتشر شده است، تعداد فزاینده ای از بازی های شخص ثالث از توسعه دهندگان بزرگ و کوچک، به نظر می رسد وقتی سونی و مایکروسافت از یک نسل کنسول به نسل دیگر منتقل می شوند، سوئیچ مشکلی نخواهد داشت.

طراحی مناسب و کاربرپسند

 هنگام خرید نینتندو سوییچ، مانند اکثر کنسول های مدرن، نینتندو سوییچ از طراحی نسبتاً قابل توجهی برخوردار نیست. مستطیل هایی که با چند منحنی نرم تر ترکیب شده اند و در ساختار پلاستیک های مات ارائه شده اند. شما می توانید گزینه Neon color را انتخاب کنید که کنترلرهای Joy-Con آبی و قرمز آن کمی شکل بیشتری به آن می دهند یا نسخه کاملاً خاکستری ساده تر که ظاهر منسجم تری به کنسول می دهد. در هر صورت، قسمت مرکزی سوئیچ یک مستطیل خاکستری است که صفحه نمایش روی آن است.

پیشنهاد مطالعه : روش های شناخت برندهای اصل کفش از تقلبی

نما نیز یک مستطیل از پلاستیک سیاه است که ظاهر آن را نشان می دهد. یک فضای برای سوئیچ وجود دارد که شامل یک رابط USB Type-C مخفی است. به علاوه یک پورت برای اتصال آداپتور AC در نظر گرفته شده است. در کنار و پشت دستگاه، در مجموع سه درگاه USB برای اتصال لوازم جانبی و یک خروجی HDMI برای اتصال به مانیتور یا تلویزیون شما وجود دارد که توسط یک فلپ قالب ساخته شده است و  هدف آن مرتب نگه داشتن کابل های شما است.

می توانید برای خرید نینتندو سوییچ از کارشناسان زاکولا راهنمایی های لازم را دریافت کنید. از نظر مکانیکی، سوئیچ بسیار هوشمند است. با اتصال Joy-Cons به ریل های جانبی، کنسول به درستی عمل می کند. می توانید Joy-Cons را جدا کرده و به صورت جداگانه در حالت رومیزی استفاده کنید. وقتی به این روش بازی می کنید، می توانید سوئیچ را صاف بگذارید یا آن را روی پایه داخلی آن قرار دهید. سرانجام، حالت TV وجود دارد که کنسول به داک موجود متصل می شود تا بازی های شما را در یک صفحه نمایش جداگانه انجام دهد. این تنها راهی است که می توانید بازی های خود را با حداکثر رزولوشن ۱۰۸۰p انجام دهید. در حالت دستی، به طور پیش فرض ۷۲۰p هستند. اما قابلیت حمل کنسول بسیار مفید است.

خرید نینتندو سوییچ

مشخصات نینتندو سوییچ

با اتصال Joy-Cons ، سوییچ دارای ابعاد ۴ * ۹.۴ * ۰.۵۵ اینچ و وزن آحدود ۴۰۰ گرم است که آن را به کوچکترین و سبک ترین کنسول اصلی این نسل تبدیل می کند. صفحه نمایش داخلی یک صفحه LCD 720p است و یک صفحه لمسی دارد که پردازش آن توسط پردازنده مرکزی Tegra Nvidia انجام می شود.

هر دو کنترل کننده Joy-Con از باتری های قابل شارژ استفاده می کنند که عمر آنها ۲۰ ساعت می باشد و در حدود ۳.۵ ساعت شارژ کامل می شوند. شما می توانید Joy-Cons را با اتصال آنها به ریل های کناری کنسول اصلی سوئیچ و یا لوازم جانبی مختلف مخصوص طراحی شده که اکثر آنها به طور جداگانه فروخته می شوند، شارژ کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین قهوه سازها از آمازون ۲۰۲۱

کنترل های نینتندو سوییچ

هنگام خرید نینتندو سوییچ ، کنترلرهای موجود در جعبه با چند وسیله جانبی همراه هستند. آنها شامل تسمه های Joy-Con است که به طرف کنترلرها می لغزند تا هنگام استفاده از کنترل های حرکتی، از امنیت بیشتری برخوردار شوند. همچنین اگر از کنترل کننده های تک استفاده می کنید، دکمه های راحت تری نیز دارند.

اگر می خواهید بازی های شخص ثالث نینتندو را بصورت آنلاین انجام دهید، از ذخیره های خود در ابر، پشتیبان تهیه کنید. نینتندو سوییچ آنلاین دارای برخی از ویژگی های مناسب است. برای هر بازی نیازی به پرداخت هزینه چند نفره ندارید. اما از طرف دیگر، فقط برخی از بازی ها از ذخیره ابری پشتیبانی می کنند. برنامه تلفن های هوشمند نیز برای چت صوتی آنلاین ضروری است، زیرا خود کنسول نمی تواند این کار را انجام دهد.

خرید نینتندو سوییچ

کتابخانه بازی در Nintendo Switch

بازی ها یا به عنوان کارت های بازی فیزیکی یا به عنوان بازی های بارگیری شده از Nintendo eShop ارائه می شوند که می توانید هنگام خرید نینتندو سوییچ آن ها را نیز بررسی کنید. اگر می خواهید بازی ها را بارگیری کنید، سوییچ ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد که برای تعداد انگشت شماری بازی کافی است.

پیشنهاد مطالعه : کیف پول نرم افزاری Electrum

عمر باتری موثر در خرید نینتندو سوییچ

طول عمر باتری در نینتندو سوییچ بین ۲.۵ تا ۶.۵ ساعت طول می کشد، در حالی که نسخه به روز شده می تواند از ۴.۵ تا ۹ ساعت را مدیریت کند. به طور کلی باید اشاره کرد که دو نسخه سوئیچ با شارژ کامل باتری، برای مدت زمان مناسبی دوام خواهند آورد. می توانید برای خرید این کنسول بازی از طریق زاکولا اقدام نمایید و محصول خود را به سادگی در ایران تحویل بگیرید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود