خرید مکمل های غذایی مفید از سایت های خارجی

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید مکمل های غذایی مفید

هنگامی که به دنبال خرید ویتامین C یا قرص های روغن ماهی هستید، ممکن است از خود بپرسید که عملکرد آنها چقدر خوب است و آیا ایمنی دارند. اما اولین چیزی که باید از خود بپرسید این است که آیا اکنون به خرید مکمل های غذایی مفید ، نیاز دارید یا خیر.

بسیاری از افراد در سرتاسر دنیا به صورت روزانه یا به طور مناسب یک یا چند مکمل غذایی می خورند. مکمل ها بدون نسخه در دسترس هستند و معمولاً به صورت قرص، پودر یا مایع عرضه می شوند. مکمل های رایج شامل ویتامین ها، مواد معدنی و فرآورده های گیاهی هستند که به عنوان گیاهان دارویی نیز شناخته می شوند. مردم این مکمل ها را برای اطمینان از دریافت کافی مواد مغذی ضروری و حفظ و بهبود سلامتی خود مصرف می کنند.

پیشنهاد مطالعه : شرایط فروش در ایبی

آیا مصرف مکمل غذایی ضرورت دارد؟

اما همه نیازی به مصرف مکمل ندارند. متخصصان تغذیه اعتقاد دارند که ممکن است با خوردن انواع غذاهای سالم تمام مواد مغذی مورد نیاز بدن را دریافت کنید، بنابراین مجبور نیستید یکی از آنها را مصرف کنید. اما مکمل ها می توانند برای پر کردن شکاف های رژیم غذایی مفید باشند.

هنگام خرید مکمل های غذایی مفید ، به این نکته نیز توجه داشته باشید که برخی از مکمل ها ممکن است عوارض جانبی داشته باشند، به خصوص اگر قبل از جراحی یا با سایر داروها مصرف شوند. اگر شرایط خاصی داشته باشید، مکمل ها نیز می توانند مشکلاتی ایجاد کنند.

اثرات بسیاری از مکمل ها در کودکان، زنان باردار و سایر گروه ها آزمایش نشده است. بنابراین اگر در فکر مصرف مکمل های غذایی هستید با دریافت مشاوره های لازم آنها را استفاده کنید. شما باید با پزشک خود در مورد مکمل هایی که مصرف می کنید، صحبت کنید تا مراقبت های شما یکپارچه و مدیریت شود.

خرید مکمل های غذایی مفید

مکمل های غذایی دارو هستند؟

مکمل های غذایی توسط سازمان غذا و دارو، به عنوان مواد غذایی تنظیم می شوند، به عنوان دارو مطرح نیستند. این برچسب ممکن است فواید خاصی برای سلامتی داشته باشد. اما بر خلاف داروها ، مکمل ها نمی توانند ادعا کنند که یک بیماری را درمان کرده یا از آن جلوگیری می کنند. شواهد اندکی وجود دارد که نشان می دهد هر مکمل می تواند روند بیماری مزمن را معکوس کند. اما با این انتظار برای خرید مکمل های غذایی مفید اقدام نکنید.

شواهد نشان می دهد که برخی از مکمل ها می توانند به روش های مختلف سلامتی را تقویت کنند. محبوب ترین مکمل های مغذی مولتی ویتامین ها ، کلسیم و ویتامین های B ، C و  Dمی باشند. کلسیم از سلامت استخوان ها پشتیبانی می کند و ویتامین D به بدن کمک می کند تا کلسیم را جذب کند. ویتامین C و E آنتی اکسیدان هستند. مولکول هایی که از آسیب سلول جلوگیری می کنند و به حفظ سلامتی کمک می کنند.

پیشنهاد مطالعه : معرفی بهترین سایت های خرید آنلاین در ترکیه

زنان در دوران بارداری به آهن و نوزادان شیرده به ویتامین D نیاز دارند. اسید فولیک به صورت ۴۰۰ میکروگرم در روز ، چه از طریق مکمل ها و چه از مواد غذایی غنی شده، برای همه زنان در سنین باروری مهم است. ویتامین B12 باعث سلامت سلول های عصبی و خونی می شود.

ویتامین B12 بیشتر از گوشت، ماهی و غذاهای لبنی حاصل می شود، بنابراین گیاهخواران ممکن است مصرف مکمل را در نظر بگیرند تا مطمئن شوند که به مقدار کافی از آن استفاده می کنند. تحقیقات نشان می دهد که روغن ماهی می تواند سلامت قلب را تقویت کند.

خرید مکمل های غذایی مفید

اثرات مفید مکمل های غذایی

در زمان خرید مکمل های غذایی مفید ، اثرات سلامتی برخی دیگر از مکمل های رایج نیاز به مطالعه بیشتر دارد. این موارد شامل گلوکوزامین (برای دردهای مفصلی) و مکمل های گیاهی مانند اکیناسه (سلامت ایمنی) و روغن بذر کتان (هضم) است. بسیاری از مکمل ها اثرات ملایمی دارند و خطرات کمی ایجاد می کنند، اما احتیاط کنید. به عنوان مثال ویتامین K رقیق کننده های خون را کاهش می دهد.

جینکو می تواند رقیق شدن خون را افزایش دهد. از گیاه خار مریم گاهی اوقات برای کاهش افسردگی، اضطراب یا درد عصبی استفاده می شود، اما همچنین می تواند عملکرد داروهایی مانند داروهای ضد افسردگی و قرص های جلوگیری از بارداری را تسریع کرده و از اثر بخشی آنها بکاهد. فقط به این دلیل که یک مکمل به عنوان طبیعی تبلیغ می شود، لزوماً به معنای بی خطر بودن آن نیست. به عنوان مثال گیاهان دارویی و گاو کوهی می توانند به کبد آسیب جدی بزنند.

پیشنهاد مطالعه : کیف پول نرم افزاری Exodus

شناختن ترکیبات شیمیایی، نحوه تهیه و نحوه کار در بدن به ویژه برای گیاهان دارای اهمیت است، اما برای مواد مغذی بسیار مهم است. برای مشاوره در مورد اینکه آیا شما به مکمل نیاز دارید و دوز مصرفی و تداخلات احتمالی با دارویی که از قبل مصرف می کنید، با یک کارشناس صحبت کنید.

خرید مکمل های غذایی مفید

بررسی اثرات مکمل غذایی

دانشمندان هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری حتی در مورد ویتامین های معمول دارند که خرید مکمل های غذایی مفید را تحت تاثیر قرار می دهد. یک مطالعه اخیر شواهد غیر منتظره ای در مورد ویتامین E پیدا کرده است. تحقیقات قبلی حاکی از آن است که احتمال ابتلا به سرطان پروستات در مردانی که از مکمل های ویتامین E استفاده می کنند، کمتر است. اما با کمال تعجب، یک آزمایش بالینی در این اواخر، نشان داد که مصرف مکمل های ویتامین E در واقع خطر ابتلا به این بیماری را افزایش می دهد.

از آنجا که مکمل ها به عنوان غذا، نه به عنوان دارو تنظیم می شوند ، FDA کیفیت مکمل ها را ارزیابی نمی کند یا اثرات آنها را بر روی بدن ارزیابی نمی کند. اگر محصولی پس از ورود به بازار ناامن باشد، FDA می تواند استفاده از آن را محدود یا ممنوع کند.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین سمعک شنوایی از سایت های خارجی

تولیدکنندگان همچنین مسئول خلوص محصول هستند و آنها باید مواد و مقدار آنها را به طور دقیق ذکر کنند. اما هیچ نهاد نظارتی وجود ندارد که مطمئن شود برچسب ها با آنچه در بطری ها قراردارد، مطابقت داشته باشد. تصمیم گیری در مورد مصرف مکمل های غذایی و استفاده از آنها و خرید مکمل های غذایی مفید ، یک مسئله جدی است. در مورد مزایای بالقوه آنها و هر خطری که ممکن است برای آنها به وجود بیاید اطلاعات کسب کنید و برای سلامتی کلی خود، بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

کلمات کلیدی مکمل غذایی
ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]