تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,فروردین,۳۰

خرید مستقیم از اروپا

نویسنده : تیم محتوا

خرید مستقیم از اروپا

وقتی به تجارت الکترونیکی در اروپا می اندیشید، نمی توانید خارج از قاره، شرکت های تجارت الکترونیکی بزرگ مانند غول های آمازون و eBay یا خرده فروشان آسیایی مانند Alibaba و Tencent را نادیده بگیرید. این درحالی است که اروپا نیز چیزهای زیادی برای ارائه دارد و خرید مستقیم از اروپا می تواند بسیار جذاب باشد.

انتخاب یک سایت اروپایی برای خرید می تواند تجربه ای مناسب برای شهروندان اتحادیه اروپا و غیر آن باشد، بنابراین ارزش دارد نگاهی به برخی از فروشگاه های آنلاین مستقر در اروپا بیندازید. زندگی در اروپا و سفارش کالایی از سایتی که مستقر در اروپا است یا دارای شعبه در آنجا است، می تواند باعث صرفه جویی مناسبی در هزینه ها شود.

پیشنهاد مطالعه : خرید کنسول بازی PS5

برای افرادی که در خارج از اتحادیه اروپا اقامت دارند، خرید آنلاین در این سایت های اروپایی، شامل مزایای عدم پرداخت مالیات بر ارزش افزوده است که متناسب با عضویت در اتحادیه اروپا ، از ۱۵ تا ۲۸ درصد می تواند باشد. در صورتی که خرید اینترنتی انجام داده باشید، می دانید که گاهی اوقات تمام هزینه های این خرید می تواند از مقدار حمل و نقل بیشتر شود که به معنای واقعی فروش ویژه برای شما خیلی خاص و جذاب نخواهد شد.

خرید مستقیم از اروپا

فروشگاه های آنلاین اروپایی

در اینجا لیستی از برخی از فروشگاه های آنلاین عالی در اروپا را بررسی می کنیم. شما می توانید برای خرید مستقیم از اروپا از طریق زاکولا اقدام نمایید.

MISSSIXTY.COM

این مارک معروف دارای شبکه شرکای خود در سراسر جهان است. بنابراین، هنگامی که دکمه فروشگاه آنلاین را فشار دهید، از شما خواسته می شود که ابتدا کشور خود را انتخاب کنید. نکته منفی این سایت است که اگر کشور شما در لیست آنها نباشد، نمی توانید خرید کنید.

اما اگر آنقدر خوش شانس باشید که نام آن را در آنجا ببینید، می توانید مطمئن باشید که اقلام سفارشی شما چند روز پس از ثبت سفارش به دست شما خواهد رسید. این درحالی است که مالیات بر ارزش افزوده اضافی برای ساکنان اروپا نیز وجود ندارد. زیرا قبلاً در قیمت همه اقلام ادغام شده است، بنابراین قیمتی که مشاهده می کنید ، قیمتی است که در انتهای مرحله خرید باید بپردازید.

پیشنهاد مطالعه : خرید اینترنتی از مالزی

البته حمل و نقل کمی دشوار است، زیرا قیمت آن ممکن است از ۱۰ یورو برای حمل و نقل استاندارد تا ۳۰ یورو برای حمل و نقل از طریق UPS باشد. این را باید بررسی کنید، شاید شما از آن دسته افرادی باشید که می تواند با هزینه بسیار کمی حمل و نقل کالا را انتخاب کند. بنابراین می توانید از فروش بزرگ فصلی این فروشگاه استفاده نمایید.

ASOS.COM

بزرگترین مجموعه از تمام نام های تجاری که می توانید انتخاب کنید که دارای پیشنهادات عالی و حمل و نقل رایگان در هر نقطه از جهان است این سایت است که می توانید برای خرید مستقیم از اروپا از آن استفاده کنید. در این سایت می توانید بهترین کالاها را که در قیمت های فوق العاده ای عرضه می شود، خرید کنید. برخی از کالاهای این سایت، به سرعت فروخته شده و تا شارژ مجدد آن، کمی طول می کشد. اما شما می توانید با بررسی مدام این سایت، فرصت های خوبی را برای خرید بیابید.

خرید مستقیم از اروپا

MANGOOUTLET.COM

یکی دیگر از فروشگاه های آنلاین بزرگ مستقر در اروپا، این فروشگاه آنلاین است که به عنوان یک فروشگاه پوشاک و لوازم جانبی و بسیار موفق است. می توانید از آن  بازدید کنید و در واقع قبل از خرید چیزهایی را امتحان کنید. از طرف دیگر ، Outlet چیزی کاملا متفاوت است. وقتی لباس های زیبا، عینک آفتابی و کیف پول با قیمت هایی که کمتر از ۱۰ یورو است عرضه می شود، می تواند برای هر خریداری جذاب باشد. شما می توانید به آسانی از طریق پی پال یا کارت های اعتباری ارزی، از این سایت برای خرید مستقیم از اروپا بهره مند شوید.

پیشنهاد مطالعه : خرید کفش دخترانه از آمازون

PANACHEKIDS.CO.UK

اینجا یک سایت عالی برای کودکان در انگلیس است. البته برای زنان و دختران نیز کالاهای زرق و برق داری همچون کیف های دستی، جواهرات و لوازم جانبی اختصاص داده شده است. هنگامی که بررسی کنید، متوجه خواهید شد که قیمت و فروش آنها عالی است و می تواند یک خرید جذاب با قیمتی هایی مناسب برای شما و فرزندانتان باشد.

BRANDSGALAXY.GR

اگر در یونان زندگی می کنید، عضویت در این فروشگاه آنلاین بزرگ در اروپا، می تواند یک راهکار واقعی برای خرید های مورد نیاز شما باشد. بنابراین شما می توانید یک لباس بسیار مرسوم و مد روز را با قیمت ۶۰-۸۰ یورو خریداری کنید، در حالی که بچه ها می توانند بلوزهای بافتنی عالی را با ۴۰ یورو و عادی های ۲۵ را تهیه کنند.

خانم هایی که در ایتالیا زندگی می کنند، باید saldiprivati.com را چک کنند زیرا می توان محصولات را به صورت یکسان در این سایت نیز مشاهده و خرید نمود. هنگام خرید مستقیم از اروپا در خواهید یافت که این سایت ها پیشنهادات بسیار خوبی دارند اما به خارج از مرزها ارسال نمی شوند و کالاهای خود را به روشی که هر خریدار احتمالی با آنها برخورد می کند، نمی فروشند.

خرید مستقیم از اروپا

DRESS- FOR-LESS.COM

این یک سایت عالی برای خرید است که در آلمان مستقر است، بنابراین، اگر در یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا اقامت دارید، هیچگونه هزینه واردات برای شما اعمال نمی شود. اگرچه شما باید مالیات بر ارزش افزوده را پرداخت کنید، اما برای خریداران خارج از اتحادیه، هزینه های حمل و نقل تمام نگرانی شماست. این سایت قبل از خرید همه چیز را محاسبه می کند، که کاملاً جالب است. زیرا اگر هزینه حمل و نقل بیشتر از حد انتظار باشد، لازم نیست صبر کنید تا تقریبا خرید خود را به پایان برسانید، می توانید در این خصوص، در همان ابتدا تصمیم بگیرید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین مارک های عینک آفتابی

اما توجه داشته باشید که برای خرید مستقیم از اروپا می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شده و کالای خریداری شده را در ایران تحویل بگیرید. برای این کار می توانید با کارشناسان زاکولا مشورت نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود