خرید محصولات چرمی از آمازون

آمازون
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید محصولات چرمی از آمازون

کالاهای چرمی یکی از محصولات مورد توجه هستند، زیرا وقتی خوب ساخته شده و با احتیاط نگهداری شوند، دوام و زیبایی بالایی دارند. البته لازم به ذکر است که چرم واقعی گران است اما می تواند یک هدیه ویژه برای عزیزانتان باشد. اما در کنار این موضوع، مهمترین مانع برای بسیاری از افراد، عدم شفافیت در مورد تولید چرم و نحوه ساخت آن است. بنابراین بهترین انتخاب می تواند تهیه آن ها از فروشگاه های معتبر باشد. شما با خرید محصولات چرمی از آمازون ، می توانید مطمئن باشید که کالاهای چرمی دارای اصالت را تهیه می کنید.

این کالای لوکس اغلب ظاهر خود را در کفش، کیف و لوازم جانبی کوچک، نشان می دهد که برندهای معتبر در دنیا اقدام به تولید آن ها می کنند. روند جدید کالاهای چرمی با کیفیت بالا این است که به شما اطلاع دهد که چگونه و از کجا ساخته شده است، سبک های قدیمی و جدید را با سبک های جالب و در عین حال همه کاره ترکیب کرده و قیمت های رقابتی را ارائه دهند تا بتوانید برای تهیه کالاهای چرمی با کیفیت، قیمتی مناسب بپردازید.

خرید کالاهای چرمی

اگر به دنبال کفش، کیف و لوازم جانبی چرمی زیبا هستید، می توانید به صورت آنلاین از این برندها در آمازون خرید کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین وب کم از آمازون

کالاهای چرمی Linjer

این برند با طراحی مینیمال، محصولات خود از قبیل ساعت های ساده سوئیسی و کیف های چرمی به دنیا عرضه می کند که توانسته است موفقیت های بزرگی را کسب کند. رویکرد متفکرانه، ظریف و کلاسیک Linjer در طراحی لوازم جانبی منجر به ایجاد قطعاتی با دوام طولانی می شود که می توانید مدت ها همراه داشته باشید. شما می توانید کیف های این برند را در حدود قیمت ۴۵۰ دلار خرید کنید. همچنین ساعت هایی با بند چرمی و کلاسیک با قیمت ۲۴۹دلار عرضه می شود.

کالای چرمی Leatherology

شما می توانید به سادگی در خرید محصولات چرمی از آمازون ، کیف آرایش تاشو در اندازه متوسط را به قیمت ۸۵ دلار از این برند خرید کنید. برای داشتن بهترین تنوع چرم، با قیمتی ارزان کیفیت بالا، می توانید به صورت آنلاین از Leatherology خرید کنید.

کیف های دستی، کیف پول، لوازم اداری، لوازم سفر و سایر موارد را در این برند، پیدا خواهید کرد. این مکان مناسب برای خرید یک هدیه چرمی به عنوان هدیه شرکتی، برای یک عزیز یا برای خودتان است. علاوه بر رنگ های سنتی، رنگ های چشم نوازی مانند Fuschia ، Kelly Green و Turmeric وجود دارد.

خرید محصولات چرمی از آمازون

کالای چرمی Thursday Boot Co

کالاها و کفش های چرمی را در شرکت پنج شنبه بوت با قیمت ۱۹۹ دلار خریداری کنید. Thursday Boot Co. چکمه های با کیفیتی را تولید می کند. اگر نیاز به مدل جدیدی از boot دارید، می توانید خرید محصولات چرمی از آمازون را از این برند تجربه کنید. وقتی پای خود را در کفش راحت، بادوام و خوش تیپ این برند می گذارید، کیفیت آن در صنعت ساخت بوت برایتان مشخص می شود.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین فلش مموری از آمازون

همچنین شما می توانید مدل پیشاهنگی (مردانه) را با قیمت ۱۴۹ دلار، دوشس (زنان) به قیمت ۱۶۰ دلار، Rogue (زنانه) را با قیمت ۱۸۰ دلار و کاپیتان (مردانه) را با قیمت ۱۹۹ دلار از آمازون خرید نمایید. برای خرید این محصولات و دریافت آن در آدرس ایران، می توانید از زاکولا یاری بگیرید.

کالای چرمی Cuyana

کیف های چرمی را از برند Cuyana و در آمازون خرید کنید. شما می توانید برای خرید لباس، کیف چرمی و لوازم جانبی آن ۱۰ دلار اعتبار فروشگاه دریافت خواهید کرد. این کالاها در سانفرانسیسکو طراحی شده و توسط صنعتگران ماهر در سراسر جهان ساخته می شود. شما می توانید کیف کمربند دایره ای را به قیمت ۱۴۰ دلار خرید کرده و کوله پشتی چرمی این برند را با قیمت ۳۷۵ دلار تهیه کنید.

کالاهای چرمی M.Gemi

کفش های چرمی M.Gemi از جمله محصولات بی رقیب در دنیاست. M.Gemi با الهام از دوران کودکی یکی از بنیانگذاران خود در سفرهایش به ایتالیا، برای تهیه کفش های چرمی لوکس مستقیماً با صنعتگران محلی کار می کند. شما می توانید کفش هایی زیبا و راحت از سایه های کلاسیک را از جیر و چرم مخصوص مردان و زنان با خرید محصولات چرمی از آمازون دریافت کنید. در این برند، همواره مدل ها در تنوع بسیار بالایی به روز می شوند و شما می توانید به کفش های شیک و جدید این برند دست یابید. شما می توانید مدل Felize  را با قیمت ۱۹۸ دلار و مدل کورسا را با قیمت ۲۴۵دلار از آمازون تهیه کنید.

کالاهای چرمی Buckle & Seam

با استفاده از بهترین پوست گاو و فرآیند برنزه سازی گیاهی طبیعی که منجر به چرم ضخیم تری نسبت به فرآیندهای معمولی می شود، Buckle & Seam کیف هایی با کیفیت بالا تولید می کند. شما می توانید این کیف های را در قیمت و مدل های مختلفی تهیه کنید که کیف مدل مسنجر سیرا را با قیمت ۳۰۴دلار می توانید بخرید.

کیف های چرمی Senreve

ظاهر بسیار متمایز و ساختاری مستحکم این کیف ها آن ها را در میان خریداران محبوب کرده است. ویژگی های قابل تبدیل و محفظه های سازمانی به خوبی طراحی شده است. کیف های همه کاره این برند، بدون شک یک سرمایه گذاری هستند و از طراحی زیبا و ساخت مستحکم آنها ناامید نخواهید شد.

شما می توانید کیف کمربند آریا را با قیمت ۳۴۵ دلار و مدل میدی مائسترا را با قیمت ۸۷۵ دلار در خرید محصولات چرمی از آمازون تجربه کنید.

پیشنهاد مطالعه : بهترین سایت های خارجی فروش صنایع دستی

کالاهای چرمی دنیل

تهیه کیف پول چرم زیر ۲۵۰ دلار به راحتی یافت نمی شود است. این برند، این مشکل رایج را تشخیص داده و شروع به ساخت کیف های مناسب با کار را در برند دانیل کرده است. شما این کیف پول های قهوه ای و سیاه را می توانید به قیمت ۱۹۵دلار تهیه کنید.

کالاهای چرمی Nisolo

تولید اخلاقی و پایدار در قلب تجارت نیسولو قرار دارد. کارکنان این برند در شرایط سالم و برابری کار می کنند و به ازای هر کفش فروخته شده، به تلاش های حفاظت از جنگل در حوزه آمازون کمک می کند. این تلاش ها، همراه با طیف گسترده ای از انواع کفش های متنوع و لوازم جانبی، بوده است که خرید در Nisolo را به یک تصمیم آسان تبدیل می کند. شما می توانید مدل لری توته با قیمت ۱۶۸ دلار و چکمه Emilio Chukka مردانه را به قیمت ۱۹۸ دلار هنگام خرید محصولات چرمی از آمازون دریافت کنید.

خرید محصولات چرمی از آمازون

کالاهای چرمی Paul Evans

در استارت آپ لوکس Paul Evans می توانید کفش های براق، چکمه ها و کفش های کتانی جدید را خرید کنید. قیمت اکثر کفش های آن ۵۰۰ دلار است که گرانتر از دیگر گزینه های این مجموعه است، اما سبک زیبا، باعث می شود که بسیاری از افراد ، آن را انتخاب کنند.

شما می توانید West II Wingtip Oxford  را به قیمت ۵۰۰ دلار بخرید. همچنین Redford Split Toe Penny Loafer ، به همین قیمت ارائه می شود. برای خرید محصولات چرمی از آمازون ، با کارشناسان زاکولا مشورت کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]