خرید لپ تاپ از آمازون

آمازون
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید لپ تاپ از آمازون

اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ مناسب برای کارتان هستید و نمی دانید که با چه مشخصاتی می توانید آن را تهیه نمایید و از کیفیت آن نیز مطمئن نیستید می توانید خرید لپ تاپ از آمازون را انتخاب نمایید. در این سایت می توانید در دسته بندی مربوطه جستجو نموده و مطابق با نیاز خود در مشخصات فنی لپ تاپ ها، آنچه را که مدنظر دارید انتخاب کرده و خرید نمایید.

در این سایت خواهید توانست مشخصات فنی لپ تاپ را که شامل ، نمایشگر، حافظه ی ذخیره کردن ، رم و یا پردازنده و.. می باشد را مطالعه کرده و بر اساس نیازمندی خود، سفارش خرید را تنظیم نمایید. در سایت آمازون و در دسته بندی لپ تاپ ، به خوبی خواهید توانست اطلاعات فنی کالای مورد نظر خود را در برندهای مختلفی مانند ایسوس ، اچ پی ، لنوو و… بررسی کرده و از گزینه هایی که منظور شده است بهترین آن ها را انتخاب کرده و با یکدیگر مقایسه نمایید.

پیشنهاد مطالعه : نحوه ساخت اکانت آمازون

همچنین خواهید توانست در این قسمت انواع نوت بوک های اداری ، ورک استیشن ها ، لپ‌تاپ‌های گیمینگ و یا اولترابوک ها را نیز مشاهده کرده و بررسی نمایید. لپ تاپ های بسیار سبک و نازک که به اولترابوک نامیده می شوند نیز با امکانات حمل آسان و شارژ دهی بسیار بالایی که دارند برای کارهایی معمولی و خانگی بسیار مفید می باشد و نباید از آن ها کارهای فوق العاده ای را خواست.

اما در مقایسه لپ‌تاپ گیمینگ دارای وزن بیشتری بوده و ضخامت بالاتری را نیز دارد و دلیل آن نیز داشتن قسمت سخت افزاری قوی است که در آن به کار رفته است. همچنین لپ‌تاپ ورک‌استیشن دارای گرافیک های بالا و پردازنده‌ی ویژه است که می توان برای نرم افزارها و کاربری های سنگین از آن ها استفاده نمود.

خرید لپ تاپ از آمازون

قیمت خرید لپ تاپ از آمازون

امروزه به جهت بالارفتن قیمت لپ تاپ ها، کاربران تمایل دارند که لپ تاپ هایی با قیمت مناسب و میان رده را تهیه نمایند. لپ تاپ هایی که برای کارهای اداری ، سخت افزاری مناسب داشته و در حد وب گردی کار آن ها را راه بیندازد. در سایت آمازون خواهید توانست کلیه محصولات دیجیتال و الکترونیک را به همراه اطلاعات کامل فنی و برندهای متفاوت آن ها یافته و از بابت کارآیی و قیمت با هم مقایسه نمایید.

در میان انواع لپ تاپ های موجود در بازار، می توان به رایانه ی قابل حملی که دارای وزنی سبک بوده و به آسانی قابل جابجایی است را در نظر گرفت . این نوع از لپ تاپ در مقایسه با رایانه های رومیزی بسیار مناسب تر بوده و به آسانی توانسته است جایگزین PC باشد.

پیشنهاد مطالعه : آمازون و جلوگیری از شیوع کرونا

در عصر جدید ورود لپ تاپ هایی که برای کارهای روزمره تولید شده و دارای قیمتی بسیار مناسب و ارزان است، را در بازار شاهدیم. همچنین لپ تاپ هایی که مخصوص بازی بوده و دارای گرافیک مشخصی هستند. شرکت های معتبری همچون لنوو ، اچ پی ، دل و یا ایسر این نوع از لپ تاپ ها را تولید و به بازار عرضه نموده اند.

اگر بخواهیم بر اساس تحقیق بازار پرطرفدارترین نوت بوک ها را نام ببریم می توان گفت که لپ تاپ اچ پی ، لپ تاپ لنوو، نوت بوک ایسوس و مک بوک اپل از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. شما می توانید اطلاعات فنی این محصولات را به صورت کامل و با جزئیات در سایت آمازون مشاهده نموده و مطابق با آن خرید لپتاپ از آمازون را انجام دهید.

خرید لپ تاپ از آمازون

نکاتی که باید هنگام خرید لپ تاپ منظور کرد

اگر قصد خرید از آمازون را دارید ، قبل از آنکه اقدامی نمایید بهتر است که مواردی را در نظر داشته باشید. نخست ببینید قصد شما از خرید لپ تاپ چیست و آن را برای چه کاری نیاز دارید. به عنوان مثال می خواهید در سایت های آنلاین جستجو کنید، فیلم تماشا کنید، بازی های رایانه ای دارید و یا می خواهید کارهای گرافیکی خاصی را با ان انجام دهید.

بعد از آن که هدف را مشخص کردید ، وقت آن است که یک برند شناخته شده و با سابقه را انتخاب کنید. این کار باعث می شود که از طول عمر مفید لپ تاپ مطمئن باشید. سپس در بخش سخت افزاری ، قطعاتی که نیاز دارید را تعیین کنید به عنوان مثال چه میزان رم نیاز دارید، آیا کارت گرافیکی نیاز است و حافظه SSD چگونه باشد. این موارد قبل از خرید لپ تاپ از آمازون بایستی روشن باشد.

بر اساس این مشخصات فنی سخت افزاری در برندهای مختلف و مدل های آن ها ، مدلی را که از نظر بودجه نیز مناسب شما باشد را انتخاب نمایید. دقت نمایید که از برند معتبری خرید کرده و دوره ی ضمانت آن را نیز مد نظر داشته باشید.

خرید لپ تاپ از آمازون

میزان حافظه رم برای یک لپ تاپ چیست؟

حداقل رمی که برای یک لپ تاپ معمولی و انجام کارهای روزمره نیاز است ، حداقل ۴ گیگابایت است . اما در صورتی که قرار است کارهای بیشتری از آن انتظار رود خوب است که رم ۸ گیگاباتی را تهیه نمایید.

مقایسه لپ تاپ گیمینگ با لپ تاپ معمولی

اگر بخواهیم لپ تاپ های معمولی را با لپ تاپ گیمینگ ، مقایسه نماییم می توان گفت که در لپ تاپ های گیمینگ ، سخت افزار بسیار قوی تر و رم بیشتری را شامل می شود همچنین پردازنده آن قوی بوده و دارای کارت گرافیکی است و کیفیت صفحه نمایش نیز باباتر است. این لپ تاپ های مخصوص بازی به دلیل فعالیت سنگینی که دارند و حرارتی که تولید می نمایند، داریا فن خنک کننده می باشند.

پیشنهاد مطالعه : آموزش نحوه خرید از ebay

همچنین صفحه کلید این نوع از لپ تاپ دارای نور پس زمینه می باشد و بدیهی است که لپ تاپ های کیمینگ دارای قیمتی بالاتر در مقایسه با لپ تاپ های عادی می باشد. برای خرید لپ تاپ از آمازون ، بهتر است که با یک کارشناس نیز مشاوره نمایید تا متناسب با انتظارات شما ، لپ تاپ مورد نظر انتخاب و خرید شود.

خرید لپ تاپ از آمازون

عوامل موثر در بالارفتن سرعت در یک لپ تاپ

آن چه که روشن است عالمی که باعث بالا رفتن سرعت در یک سیستم می شود ، بخش پردازنده ی آن است. داشتن یک س پی یو ی قدرتمند با توان لود بالا و بازیابی بیشتر اطلاعات از رم می تواند سرعتی بالاتر را در سیستم ایجاد نماید.

به عبارتی داشتن یک رم بسیار قدرتمند در کنار یک سی پی یوی معمولی نمی تواند چندان کارآمد بوده و حجم کار را پوشش دهد. این نکته مهم است که بدانید با بالا بردن رم در شرایطی که پردازنده قابلیت آن را ندارد، نمی تواند سرعت لپ تاپ را افزایش دهد.

بعد از سی پی یو در بخش سخت افزاری ، رم و حافظه ی SSD دارای اهمیت بوده و تاثیر زیادی را در افزایش سرعت رایانه دارد. نکته این که باید توجه داشت این است که در قیمت نرم افزاری نیز از نرم افزارهای اورجینال و اصل استفاده شود.

تاثیرحافظه SSD برسرعت لپ تاپ

همان گونه که پیش تر نیز اشاره شد حافظه SSD می تواند بر سرعت لپ تاپ تاثیر مثبتی داشته باشد در شرایطی که پردازنده نیز دارای قدرتی مناسب باشد و رم مناسبی نیز انتخاب شده باشد. این نکته ای است که هنگام خرید لپ تاپ از آمازون می بایست به خوبی به آن دقت نموده و هنگام انتخاب مشخصات فنی سخت افزاری در نظر گرفته شود.

جهت کار، لپ تاپ بخریم یا رایانه رومیزی ؟

رایانه های رومیزی به دلیل آن که می توان بخش سخت افزاری آن را ارتقاء داد و قسمت سخت افزاری بیرونی آن مانند کیبورد و کیس مطابق با احساس راحتی در کاربر قابل تغییر است ، می توانند گزینه ی مناسب تری برای کار باشند. این نوع از رایانه برای کسانی که دارای محل کاری ثابت هستند و نیازی ندارند تا رایانه قابل حمل داشته باشند مناسب بوده و کارآمد تر است.

پیشنهاد مطالعه : آموزش خرید از فروشگاه های اینترنتی خارجی

در شرایطی که لپ تاپ ها در حمل آسان تر بوده و فضای بسیار کمی را در بر می گیرند و در برخی اوقات برای انجام بعضی از فعالیت ها نیاز است که به مکان دیگری انتقال یابد و در این خصوص گزینه ی مناسبی هستند. شما می توانید برای خرید لپ تاپ از آمازون ، اقدام کرده و متناسب با نوع کاری که دارید از میان برندهای معتبر ، خرید خود را انجام دهید.

میزان رم لازم برای لپ تاپ گیمینگ

رم لازم جهت لپ تاپ گیمینگ ۸ گیگابایت می باشد که در صورتی که تا ۱۶ گیگابایت افزایش یابد بهترین عملکرد را دارد.

لپ تاپ مناسب کارهای گرافیکی و طراحی

اگر برای کار خود از نرم افزارهای گرافیکی و طراحی استفاده می کنید باید لپ تاپی را تهیه کنید که سخت افزار آن قوی بوده و LCD آن نیز به صورت تاچ و بسیار با کیفیت باشد. امروزه در میان لپ تاپ های سایت فروشگاهی آمازون می توانید لپ تاپ های قدرتمندی مانند لپ تاپ دل Precision 3540، لپ تاپ لنوو Thinkpad P1، لپ تاپ مایکروسافت Surface Book 2، مک بوک پرو اپل ۲۰۱۹ اشاره نمود. همچنین مایکروسافت لپ تاپ Surface مایکروسافت خود را در کیفیت بسیار بالایی از LCD تولید نموده است که مناسب کارهای طراحی و گرافیکی است.

خرید لپ تاپ از آمازون

بهترین برندهای لپ تاپ، در سایت آمازون

در سایت آمازون و در میان برندهایی بسیار معتبر و شناخته شده موجود در آن ، لپ تاپ برند لنوو از دوام و طول عمر خوبی برخوردار است . همچنین از برند اپل می توان به مک بوک های آن اشاره نمود که دارای کیفیت بسیار خوبی هستند و لپ تاپ های برندهای اچ پی و دل نیز طرفداران زیادی را به جهت داشتن کیفیت بالایشان دارند.

پیشنهاد مطالعه : معرفی سایت سوق souq

اگر بخواهیم لپ تاپ های برندهایی مانند ایسر و لنوو را مقایسه کنیم می توان گفت که برند لنوو دارای کیفیت بالاتری است و به صورت گسترده در تنوع زیادی تولید شده است اما لپ تاپ های ایسر نیز به دلیل عملکرد خوبی که دارند در بازار و در میان کاربران محبوبیت لازم را دارد.

در صورتی که قصد خرید لپ تاپ از آمازون را دارید می توانید وارد این سایت شده و در میان تنوع بسیار بالای محصول و مدل ها ، مطابق با تقاضای خود یکی از آن ها را به صورت آنلاین سفارش داده و خرید اینترنتی خود را انجام دهید. برای پرداخت سفارش لپ تاپ خود ، می توانید از پرداخت آنلاین پی پال و یا کارت های اعتباری ارزی استفاده نمایید. در صورتی که دسترسی به این نوع از حساب ها ندارید می توانید با زاکولا در این خصوص تماس گرفته و مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]