خرید بهترین لوازم یوگا از سایت های خارجی

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید لوازم یوگا

استفاده از وسایل یوگا برای تقویت روش های یوگا از زمان ظهور آن موضوع بحث بوده است. در حالی که برخی استفاده از تکیه گاه را به عنوان نشانه ای از ضعف می دانند، اما اکثر یوگی های پیشرفته کاربرد آن را بسیار سودمند دانسته و در دریافت بیشترین بهره از تمرینات یوگا خود مفید می دانند. در واقع، با خرید لوازم یوگا ، به عملکردی یوپا و کاملاً ساده دست خواهید یافت که برای ارائه پشتیبانی در هر کجا که لازم باشد، صرف نظر از اینکه برای آزاد سازی بافت های عمیق یا جهت بهبود عملکرد یا اصلاح وضعیت بدن مورد نیاز قرار گیرد، به کار گرفته می شود.

هنگامی که برای اولین بار شروع به انجام یوگا می کنید، دشوار است که بدانید واقعاً چه چیزی برای خرید نیاز دارید. در صنعت یوگا،  لباس ها و تجهیزات زیادی توسعه یافته است که انتخاب تجهیزات مناسب ممکن است بدون دریافت مشاوره های لازم ممکن نباشد.

البته به یاد داشته باشید که برای شروع کار به لوازم اندکی نیاز دارید. اگر در حال شروع یک تمرین در خانه هستید، یا احساس می کنید قبل از کلاس اول خود لباس و تجهیزات مخصوص یوگا را بهتر است خریداری کنید، می توانید از این لیست خرید لوازم یوگا بهره مند شوید. برای خرید این لوازم از سایت های خارجی، می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین دوربین فیلمبرداری در سال ۲۰۲۱

تجهیزات ضروری یوگا

تن پوش مناسب :

اکثر سالن های یوگا از شما می خواهند در کلاس فرمی را بپوشید، اما برای پذیرش در آن ها به تعداد زیادی شلوار یوگا یا وسایل طراحی شده ندارید. با لباس راحتی و تنفسی ورزشی که از قبل در دست دارید شروع کنید و هنگام خرید لوازم نیز، سطح متوسط ​​را خریداری کنید.

شما می توانید از شلوار و یا حتی جوراب شلواری با تاپ های بسیار متنوع استفاده کرده و آن ها را با یکدیگر مطابقت دهید. توجه داشته باشید که محصولاتی با کیفیت بالا را می توانید از سایت هایی مانند آمازون تهیه کنید تا مدت زمان بیشتری دوام داشته باشد.

اگر شلوارهای تنگ مورد علاقه شما نیستند، هنگام خرید لوازم یوگا ، به دنبال شلوارهای سبک دویدن باشید که در اطراف مچ پا کش دارد. این شلوارهای کش دار کمی فضای اضافی دارند، اما به دلیل کشش مچ پا، در طول تمرین در جای خود باقی می مانند. البته شلوارک کوتاه گزینه ای محبوب برای پسران است که البته برای خانم ها مناسب است.

پوشیدن تاپ هایی که کاملاً فرم مناسبی دارند، اهمیت زیادی دارد، تا پیراهن شما هنگام خم شدن به جلو به بدن بچسبد. اگر تمایل زیادی به تعریق دارید یا اگر قصد شرکت در یک کلاس گرم یوگا را دارید، استفاده از تاپ هایی از جنس مواد مصنوعی می تواند کمک کننده باشد.

خرید لوازم یوگا

لوازم مورد نیاز یوگا

از آنجا که اتاق های یوگا گاهی اوقات خنک نگه داشته می شوند، ممکن است بخواهید یک پوشش سبک یا ژاکت با خود به کلاس بیاورید. می توانید آن را تا زمان شروع کلاس بپوشید و اگر آن را کنار تشک خود نگه دارید می توانید آن را قبل از آخرین تمرین بپوشید.

در زمان خرید لوازم یوگا ، اگر موهای بلندی دارید، باید قبل از شروع کلاس آن را محکم نگه دارید تا از افتادن موها در چشم و صورت جلوگیری کند. یک بند موی سر یا سر بند باید این کار را انجام دهد. از سویی دیگر باید اضافه کنیم که جوراب یوگا شرط حضور در کلاس نیست. در حقیقت، انجام یوگا با پای برهنه ترجیح داده می شود. اما اگر اصرار به استفاده از آن دارید، بهتر است از نوعی باشد که لغزندگی نداشته باشد.

اگر می خواهید عملکردهای یوگای خود را به سطح بالاتری برسانید یا هدف شما جوان سازی عمیق ذهن و بدن از طریق یوگا است، پس قرار دادن چند وسیله ضروری یوگا را در برنامه روزانه خود در نظر بگیرید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین اسکیت های چهار چرخ

لیست خرید لوازم یوگا

بلوک یوگا  Yoga Blocks

یوگا بلوک در هنگام انجام حرکات ایستاده و نشسته یوگا در مراحل پیشرفته یوگا بسیار مفید است که می توانید برای خرید لوازم یوگا از سایت های خارجی، آن را منظور کنید. این موارد برای کسانی که در حال ایجاد انعطاف پذیری هستند و در تلاشند تا فاصله کف و بدن خود را در هنگام خم شدن از بین ببرند. با کمک بلوک یوگا می توان فاصله بازو و کف را به حداقل رساند.

این بلوک ها در انواع مختلفی از جمله چوب، پی وی سی، پارچه و … در دسترس هستند که بلوک های چوبی ایده آل هستند. اینها را برای استفاده چند منظوره بصورت جفت بخرید. برای شروع، یک بلوک یوگا را روی زمین نگه دارید تا هنگام خم شدن به جلو، دست را پشتیبانی کند.

خرید لوازم یوگا

تسمه های یوگا Yoga Straps

نوارهای یوگا که بهترین ابزارهای طولانی کننده و نرم کننده بدن هستند، هنگام انجام حالت های یوگای ترمیمی شدید و تلاش برای باز کردن گره های ذهنی و جسمی درون بدن و ذهن، به شما کمک می کنند. این موارد می توانند برای حمایت آرام از عضلات هنگام انجام کشش های عمیق استفاده شوند. اینها برای باز شدن سفتی عضلات و مفاصل ایده آل هستند. می توانید هنگام خرید لوازم یوگا ، این موارد را در طول، ضخامت و مواد مختلف تهیه کنید.

تشک یوگا Yoga Mat

شاید باید گفت که یوگی، برای هر فردی چه مبتدی، متوسط ​​و سطح پیشرفته،  بدون تشک محکم و حمایتی یوگا عملاً ناقص است. تشک های یوگا هنگام اجرای آساناهای مختلفی که به طولانی شدن زمان نگهداری نیاز دارند، کاربردهای چشمگیری دارند. تشک یوگا سطحی پایدار، نگهدارنده و پشتیبانی کننده برای تمرینات یوگا را فراهم می کند. با توجه به فصل و سبک یوگا، برای خرید لوازم یوگا ، از انواع تشک های یوگا موجود در بازار استفاده کنید.

چرخ یوگا Yoga Wheel

این یکی از اعضای شیک در لیست لوازم یوگا است. یک چرخ یوگا در ترمیم بدن و آرامش ذهن کاربرد پیدا می کند در حالی که برای اهداف ترمیم عمیق و اصلاح حالت ها در هنگام تنظیم و تراز نیز استفاده می شود. چرخش های عقب شدید را روی چرخ یوگا انجام دهید تا منحنی و تراز مناسب در بدن حاصل شود. یوگا چرخ مخصوصاً برای تقویت کمرهای گود است در حالی که منحنی نخاعی را با راحتی و ایمنی پشتیبانی می کند.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین ردیاب های خودرو در سال ۲۰۲۱

کیسه های شن یوگا Yoga Sandbags

شما می توانید در تشک یوگای خود دراز بکشید و یکی از کیسه های شن یوگا را روی ران خود قرار دهید و چشمان خود را ببندید. احساس کنید استرس از پاها ذوب می شود و موج احیا از بدن از لگن به لگن و از طریق شکم عبور می کند. این کیسه های شنی یوگا با فشار دادن آرام روی نقاط بدن بهبود گردش خون را ایجاد کرده و در ارائه درمان استرس در  قسمت های مختلف بدن کارآمد هستند. در زمان خرید لوازم یوگا و حین تمرین یوگا ، نوع کاملاً جدید و نرم تری از کیسه شن را تجربه کنید.

تقویت کننده Bolster

Bolster جزء اساسی جلسات ترمیم کننده یوگا و مدیتیشن است. هنگام جستجوی این تقویت کننده های کرکی لوله مانند، ممکن است مطابق با نیاز و راحتی، انواع مختلفی را انتخاب کنید. در تشک یوگا دراز بکشید و یک تقویت کننده در زیر هر ران قرار دهید و تمام استرس را از بین ببرید. در هنگام اجرای ژست Balasana یا Child از آن استفاده کنید و آن را درست در زیر تنه قرار دهید تا قلب و روح خود را کاملا در آغوش آرام بخش زمین تسلیم کنید.

خرید لوازم یوگا

پتو Blankets

یک پتو یوگا در هنگام اجرای مختلف آسانا به شما کمک می کند تا پشتیبانی ملایم و سطح راحت تری برای انجام وارونگی و تمرینات کف داشته باشید. هنگام اجرای شانه، آن را زیر شانه ها قرار داده و میزان فشار بدن را با دقت در اندازه گیری کنید و یا هنگام استفاده از یوگا مدیتیشن هنگامی که بدن احساس می کند، از آن برای پوشاندن بدن استفاده کنید.

یا به راحتی آن را زیر پشت یا گردن قرار دهید تا هنگام خوابیدن در حالت افقی به آرامی از منحنی ستون فقرات حمایت کند. با خرید لوازم یوگا می توانید آرامش متفاوتی را تجربه کنید.  می توانید آنها را از طریق زاکولا از سایت های خارجی خرید کنید و در آدرس خود در ایران تحویل بگیرید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]