تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,آذر,۰۳

خرید لوازم ورزشی در بلک فرایدی

نویسنده : تیم محتوا

هیچ زمانی بهتر از رویداد بلک فرایدی برای راه اندازی یک باشگاه خانگی وجود ندارد. این به معنای تشخیص بهترین تجهیزات لوازم ورزشی و تجهیزات بدنسازی است. شما می توانید با خرید لوازم ورزشی در بلک فرایدی ، از تخفیف های هیجان انگیز این رویداد فوق العاده بهره مند شوید.

طبیعتاً نزدیکترین سالن بدنسازی نسبت به فضای خانگی شما مزایای بیشتری دارد. با این حال، اگر رویکردی آگاهانه نسبت به تجهیزات ورزشی و مجموعه های بدنسازی خانگی داشته باشید، همچنان می توانید آن را برای خود مهیا کنید و از تخفیف این لوازم در سایت های خارجی استفاده کنید. در این روند، می توانید از خدمات زاکولا استفاده نمایید.

خرید تجهیزات ورزشی

قبل از اولین خرید خود به نکات زیر توجه کنید. برای مدیریت هزینه فقط تجهیزاتی را که می توانید بخرید را انتخاب کنید، برنامه تناسب اندام خود را با تمرینات وزن بدن و تمرینات هوازی در فضای باز  مانند دویدن، پیاده روی، دوچرخه سواری و غیره تکمیل کنید.

تعیین کنید که در خرید لوازم ورزشی در بلک فرایدی کدام تجهیزات بدنسازی خانگی بیشترین عملکرد را در رابطه با اهداف شخصی شما دارد. فقط فضای فیزیکی را در نظر نگیرید، بلکه طراحی تجهیزات را نیز در نظر داشته باشید. به عنوان مثال، بسیاری از وسایل بدنسازی خانگی را می توان تا کرد و برای استفاده بعدی نگهداری نمود.

پیشنهاد مطالعه : بهترین ردیاب های شخصی ۲۰۲۱

تجهیزات بدنسازی با کیفیت

به طور خلاصه، شما تجهیزات ورزشی مدرن و فضای فیزیکی کافی برای حرکت می خواهید. شما همچنین می خواهید یک سطح مناسب مانند تشک ورزشی داشته باشید که از لغزش جلوگیری کند و از کفپوش زیر آن محافظت کند. لوازم بدنسازی خانگی در حال حاضر بسیار هستند و در اینجا لیستی از بهترین تجهیزات ورزشی که می توانید در بلک فرایدی بخرید آورده شده است.

 ماشین داخلی Concept2 Model D

در خرید لوازم ورزشی در بلک فرایدی ، مانیتور عملکرد PM5 در این ماشین قایقرانی با کیفیت بالا داده های قابل اعتماد را در زمان واقعی ارائه می دهد، این دستگاه ، خود کالیبره می شود و به صورت بی سیم به کمربندها و برنامه های ضربان قلب متصل می گردد. سپس خود واحد، برای ذخیره سازی آسان به دو قسمت تقسیم می شود.

تجهیزات همراه این دستگاه شامل ارتفاع صندلی ۱۴ اینچی، ظرفیت کاربر ۵۰۰ پوند، زیرپایی قابل تنظیم، دسته ارگونومیک است . این دستگاه دارای مزیت های بی شماری همچون طراحی مناسب، کامپیوتر مانیتور عملکرد ۵، زیرپایی قابل تنظیم، دسته ارگونومیک است که می توانید از سایت های خارجی آن را تهیه کنید.

سیستم تعلیق TRX GO All-in-One

چه در خانه باشید و چه در حال حرکت، این مجموعه تمرینی تعلیق یک همراه تمرینی عالی است. این یک دستگاه مقرون به صرفه، سبک وزن، بهینه، راحت و قابل حمل است. با  خرید لوازم ورزشی در بلک فرایدی به هفت حرکت اساسی تسلط پیدا کنید و با سرعتی سرسام آور چربی سوزانده و عضله بسازید. این دستگاه یکی از کاربردی ترین تجهیزات ورزشی است که می توانید با تخفیف خرید کنید.

Theragun G3PRO

Theragun G3PRO که توسط متخصصان مختلف تناسب اندام و ورزشکاران حرفه ای استفاده می شود، مزایای شگفت انگیز عضله درمانی ضربه ای را دارد. نگه داشتن آن آسان است و از نظر علمی کالیبره شده است تا ماساژهای عمیق عضلانی را انجام دهد، در نتیجه تسکین درد و افزایش سطح انرژی را تسریع می کند. این دستگاه شامل کیف مسافرتی، ۲ باتری لیتیوم یون سامسونگ، شارژر است که به عنوان یک سیستم  بی صدا، جمع و جور، قابل تنظیم و کاربردی است که در خرید لوازم ورزشی در بلک فرایدی می توانید آن را تهیه کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید انواع کنترلر بازی

برج XMark VKR

روال تناسب اندام شما بدون کشش، بالا بردن عمودی زانو و شیب سه سر کامل نمی شود. این برج محبوب و کارآمد شما را به سبک ارگونومیک پوشش می دهد که شامل دسته تقسیم شده، دستگیره های شیب سه سر، دستگیره های فشاری، بالا بردن عمودی زانو است. این محصول دارای ساختار مستحکم با روکش ضد خش، بالشتک راحت و پشتیبانی کننده، پد پشتی ارگونومیک، پدهای کانتور بازو با قابلیت استفاده آسان است.

دمبل های قابل تنظیم Bowflex SelectTech 552

Bowflex یکی از برجسته ترین نام ها در تجهیزات بدنسازی خانگی است و در خرید لوازم ورزشی در بلک فرایدی با تخفیف های عالی ارائه می شود. این دمبل های همه کاره با استفاده از یک سیستم شماره گیری، ۱۵ دسته وزنه را در یک دسته ترکیب می کنند. این دستگاه دارای دو دمبل قابل تنظیم است و با کیفیت بالا و طراحی شیک همراه است.

 باندهای مقاومتی Simplify

گاهی اوقات ساده ترین وسایل ورزشی، بهترین آنها هستند. این نوارهای مقاومتی را از Fit Simplify تهیه کنید که تعداد زیادی کارکرد را در یک بسته محکم و مقرون به صرفه قرار می دهند. این محصول شامل ۵ باند حلقه تمرین با سطوح مقاومت کدگذاری شده رنگی است. آنها ساخته شده از ۱۰۰٪ لاتکس بوده و قیمت مقرون به صرفه ای دارند.

دوچرخه ثابت سلامت و تناسب اندام Sunny

این دوچرخه ثابت با رویکردی ساده و زیبا نسبت به تجهیزات بدنسازی با عملکرد بالا، دارای صندلی قابل تنظیم، چرخ فلایو ۲۲ پوندی و مانیتور ردیابی LCD است که در خرید لوازم ورزشی در بلک فرایدی می توانید خرید کنید. این دستگاه شامل مانیتور دیجیتال، فلایویل ۲۲ پوندی، پدال‌های کاربردی، صندلی قابل تنظیم در ۴ جهت، مقاومت پد نمدی، دسته‌های کف‌دار لاستیکی است و از جمله مزیت های آن می توان به راحتی ، مقرون به صرفه، قابل تنظیم، هوشمند و قابل اعتماد بودن اشاره کرد.

پیشنهاد مطالعه : قاب عکس های دیجیتال

کیسه بوکس ۱۰۰ لیتری همیشگی

راکی درونی خود را با این کیسه بوکس ممتاز جلوه دهید. ساخته شده از چرم مصنوعی بادوام و پر شده از الیاف ضربه گیر، هر کاری را که بتوانید انجام دهید انجام می دهد. در خرید لوازم ورزشی در بلک فرایدی این دستگاه شامل کیسه بوکس ۱۰۰ پوندی، تسمه های نایلونی سنگین، حلقه دو طرفه است و به عنوان یک محصول بادوام، کاربردی و ساخته شده از مواد با کیفیت بالا در نظر گرفته می شود.

 نیمکت وزنه Gold’s Gym XR 6.1 با توسعه دهنده ۴ رول

این نیمکت وزنه چند حالته، برای کار بر روی انواع گروه های عضلانی در قسمت بالا و پایین بدن به طور یکسان استفاده می شود که شامل نیمکت وزنه فولادی با توسعه دهنده پای ۴ رول و نمودار تمرین است. این محصول بادوام بوده و مناسب برای موقعیت های مختلف و انواع گروه های عضلانی است و با طراحی ساده همراه است. برای خرید لوازم ورزشی در بلک فرایدی از زاکولا یاری بگیرید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود