خرید لوازم غواصی از سایت های خارجی

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید لوازم غواصی

آنچه که روشن است، هر غواص بدون توجه به نوع غواصی به ماسک غواصی، اسنورکل و پره های شیرجه نیاز دارد. همه انواع غواصی به یک دستگاه شنا BCD ،کامپیوتر غواصی، تنظیم کننده غواصی، قطب نما، فشار سنج نیاز دارند. بسته به شرایطی که در آن غواصی می کنید، ممکن است بخواهید محافظ یا لباس مخصوص را به آن اضافه کنید. اگر قصد غواصی زیادی دارید، ممکن است به فکر سرمایه گذاری نیز باشید. در اینجا می توانید در جهت خرید لوازم غواصی از سایت های خارجی، اطلاعاتی کافی کسب نموده و برای خرید و پرداخت ارزی خود، از زاکولا بهره بگیرید.

پیشنهاد مطالعه : خرید کلید و پریز هوشمند از آمازون

انواع لوازم غواصی

ماسک های غواصی

ماسک از چشمان شما در برابر آب و ذرات موجود در آن محافظت می کند. همچنین فضای هوایی را فراهم می کند که به شما اجازه می دهد تا هنگامی که در آب هستید بهتر تمرکز کنید. بنابراین شما به یکی از آنها نیاز دارید. هر چیز دیگری براساس اولویت شخصی است.

اسنورکلز

این وسیله ضروری است که در صورت قرار گرفتن در آب، درون بدن برای نفس کشیدن استفاده می شود.

خرید لوازم غواصی

پره های غواصی

این نیز یک ابزار کاربردی است. زیرا حرکت در آب را بسیار آسان می کنند. تا زمانی که آنها را از کار بیندازید، نمی دانید چقدر کمک می کنند. البته در این خصوص گزینه های زیادی وجود دارد که می توانید هنگام خرید لوازم غواصی آن ها را در سایت های خارجی در مارک های مختلف بیابید.

Scuba BCD یا دستگاه شناوری

 آنچه شما باید بدانید این است که این در اصل جلیقه ای است که مانند کوله پشتی می پوشید. مخزن شما به پشت BCD متصل می شود، معمولاً جایگاهی برای نگه داشتن وزن شما دارد و یک سوپاپ و چندین دریچه تخلیه وجود دارد که به شما امکان می دهد شناوری خنثی در زیر آب و شناوری مثبت روی سطح ایجاد کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین حلقه های هوشمند از ایبی

Dive Computers

شما به یک کامپیوتر غواصی احتیاج دارید تا بتوانید اطلاعات حیاتی غواصی خود را پیگیری کنید. مدت زمانی که پایین هستید، برنامه ریزی غواصی، سیاهه های مربوط به غواصی و نظارت بر عمق، میزان صعود ، توقف ایمن و غیره از جمله اطلاعاتی است که باید در رایانه غواصی آن ها را داشته باشید.

Scuba Regulator & Octopus

برای خرید لوازم غواصی ، این یکی از تجهیزات غواصی است که به شما امکان می دهد هوا را از مخزن Scuba تنفس کنید. شما از تنظیم کننده غواصی نفس می کشید و در صورت لزوم، دوست غواصی شما از Scuba Octo نفس می کشد. طرح ها و گزینه های زیادی وجود دارد. اطمینان حاصل کنید که مجموعه ای را انتخاب می کنید که در شرایطی که قصد غواصی دارید، اجرا شود.

خرید لوازم غواصی

قطب نما

هر غواص در هر زمان به یکی از آن ها احتیاج دارد. هنگام ورود به آب از آن استفاده خواهید کرد و راهی برای بازگشت به قایق خواهید داشت. قطب نما می تواند هر نوع که می خواهید فانتزی یا ابتدایی باشید، فقط مطمئن شوید که برای استفاده در زیر آب ساخته شده است و برای عمق مورد نظر و برای شیرجه زدن درجه بندی می شود.

پیشنهاد مطالعه : خرید سیستم های خانه هوشمند

فشار سنج و عمق سنج

 این فشار در مخزن را در همه زمان ها نشان می دهد که چه مقدار هوا باقی می ماند. این چیزی نیست که بخواهید با آن ریسک کنید. به عنوان دستگاهی که احتمالاً بیش از هر چیز در غواصی خود بررسی خواهید کرد، مطمئن شوید که می توانید فشارسنج خود را به راحتی و در هر شرایطی بخوانید.

پیش از خرید لوازم غواصی اگر رایانه شما فشار مخزن را کنترل می کند، ممکن است نیازی به فشار سنج جداگانه نداشته باشید. عمق سنج نیز به شما می گوید که چقدر عمق دارید. البته اگر کامپیوتر غواصی دارید که شامل این اطلاعات است، انتخاب این اختیاری است.

خرید لوازم غواصی

محافظ های پوستی و لباس های غواصی

 محافظ پوستی یک پیراهن آستین بلند محکم است که از بازوها و تنه شما در برابر عناصر، از جمله خورشید محافظت می کند. اینها معمولاً از ماده سبک ساخته می شوند که به راحتی با بدن شما جابجا می شوند و حرکت می کنند. پوست غواصی قطعه ای سبک وزن است که به طور معمول از لیکرا ساخته می شود و بهترین توصیف آن به عنوان لباس شنای تمام بدن است.

این لباس بازوها، پاها و تنه شما را می پوشاند و حداقل یک لایه محافظت از عناصر را ایجاد می کند. لباس های سفید سنگین تر هستند، به طور معمول از نئوپرن ساخته می شوند و به طور کلی محافظت حرارتی بیشتری دارند. ضخامت آنها متفاوت است که معمولاً ۲.۵ میلی متر تا ۷ میلی متر بوده و تنه شما را می پوشاند، دارای آستین کوتاه و پاهای کوتاه است.

پیشنهاد مطالعه : خرید کفش پسرانه از آمازون ۲۰۲۱

دستکش نیز مورد شخصی ترجیحی دیگری است که هنگام خرید لوازم غواصی خواهید دید که ضخامت، ویژگی ها و عملکردهای آن متفاوت است. برخی از دستکش های غواصی به طور خاص برای گرما در نظر گرفته شده اند، برخی برای محافظت در برابر محیط و موجودات زنده هستند.

علاوه بر تمام موارد گفته شده ، غواصی در شب و غواصی با دید کم نیاز به چراغ های غواصی را بیشتر می کند. عکاسی در زیر آب، انواع تجهیزات دوربین، از جمله سینی، محفظه، چراغ و غیره را الزام می کند. به خاطر داشته باشید که برای این کار بهتر است ابتدا مجوزهای لازم غواصی را دریافت کرده وسپس با ایمنی کامل و خرید لوازم غواصی با کیفیت و کاربردی اقدام نمایید تا غواصی ایمن و هیجان انگیزی را تجربه نمایید.

شما می توانید برای خریدی آسان از بهترین برندهای لوازم غواصی در دنیا، از طریق سایت های خارجی همچون آمازون، ایبی و … اقدام نمایید. در صورتی که برای پرداخت ارزی آن مساله دارید و یا نگران تحویل سفارش در ایران هستید، می توانید با خیالی آسوده از خدمات زاکولا بهره مند شده و خرید خود را به کارشناسان حرفه ای زاکولا بسپارید.

کلمات کلیدی غواصیلوازم غواصی
ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]