خرید لوازم شکار و ماهیگیری

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید لوازم شکار و ماهیگیری

امروزه می توان در سایت های خارجی معتبر برای خرید لوازم شکار و ماهیگیری اقدام نمود. تقریباً هر اسلحه، کمان، میله، قرقره، چاقو و موارد دیگر را به صورت آنلاین و در کوتاه ترین زمان می توان تهیه نمود. در این جا لیستی از وسایل با کیفیت عالی و در کلاسی بالا آورده شده است که در میان آن ها می توان تجهیزات مورد نیاز شکار و ماهیگیری را یافت که در هزینه های متفاوت و عملکرد و ظاهری مختلف ارائه می شوند که همگی دارای استانداردهای لازم بوده و برترین ابزارهای این بخش هستند.

کمان ترکیبی Mathews VXR 28

می توانید این محصول را با قیمت ۱۰۹۹ دلار از سایت های خارجی خرید کنید. کمان های ماتئو با سیستم CrossCentric Cam به قدری خوب بوده اند که از سال ۲۰۱۶ در هر آزمون پرچمدار F&S به مقام نایب قهرمانی رسیده اند. VXR 28 نرم ترین ، آرام ترین و بدون لرزش ترین کمان است که با سرعت ۳۲۶.۷ فریم در ثانیه بوده و آن را به برنده فرار تبدیل کرده است. همچنین دارای یک ویژگی کاربر پسند است، مانند یک سیستم جدید که به شما امکان می دهد اوج پرتاب را بدون لمس بخش های مختلفی تنظیم کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین لوازم حیوانات خانگی

حلقه Daiwa Kage LT

هنگام خرید لوازم شکار و ماهیگیری ، این محصول نیز با قیمت ۲۰۰ دلار عرضه می شود که دارای بدنه بدون انعطاف پذیری و بازیابی ابریشمی است. این حلقه Daiwa هر دو دارای یک بدنه Zaion با چگالی بالا است که ۲۰ درصد قوی تر و ۵۰ درصد سبک تر از حلقه های ساخته شده از مواد سنتی است. Daiwa’s Air Bail و Air Rotor باعث کاهش بیشتر وزن حلقه می شوند.

با این وجود، این حلقه توانایی اداره ماهیان استخوانی و غول پیکر را دارد، بنابراین می توانید مطمئن باشید که هیچ مانعی آن را محو نمی کند. در هنگام کشیدن ماهی، هیچ گونه مقاومت در برابر شروع وجود ندارد، این بدان معنی است که در قلاب کمتر ضرر می کنید و حلقه در طول مدت شکار صاف و ثابت می ماند تا اطمینان حاصل شود که قلاب از ماهی آزاد نخواهد شد.

خرید لوازم شکار و ماهیگیری

Wasp HV 125 و SIK SK2

این محصول با قیمت ۵۰ دلار عرضه می شود. با کمک آن می توانید با دقت برش های لازم را ایجاد کرده و دنده ها را جدا کنید.

Abu Garcia Revo EXD

هنگام خرید لوازم شکار و ماهیگیری ، این محصول نیز با قیمت ۳۰۰ دلار در سایت های خارجی عرضه می شود. این محصول زیبای ۶.۷ اونسی در دو نسبت دنده وجود دارد. یک چرخش آهسته ۵.۴: ۱ و یک سرعت سریع ۸.۰: ۱ – برای در نظر گرفتن طیف وسیعی از تکنیک های ماهیگیری است و در مجموع ۱۱ یاتاقان برای عملکرد نرم دریافت می کنید.

همانقدر که EXD سبک است، کشیدن Power Stack Carbon Matrix تا ۲۰ پوند نیرو را تأمین می کند و قابلیت انعطاف پذیری بی نظیر Revo EXD را به شما می دهد. هنگام استفاده از آن با خط مخصوص تکنیک، می توانید ماهی و قدرت را به همان اندازه اضافه کنید.

پیشنهاد مطالعه : نکات مهم در خرید لباس کودک

Zeiss Victory SF

هر دوربین شکاری با کیفیت بالا، جهان را روشن تر و واضح تر نشان می دهد. اما در مقایسه با رقبا ، Victory SF جدید جالب توجه، باعث بزرگتر و گسترده تر شدن جهان شده است، به لطف یک میدان دید عظیم ۱۳۰ متر در ۱۰۰۰ متر با ۱۰ × ۳۲ عرضه شده است.

با خرید لوازم شکار و ماهیگیری ، به نظر می رسد که کل چشم انداز را به داخل می کشد و برای بازرسی در مقابل چشمان شما قرار می دهد. وضوح تصویر و کیفیت تصویر چیزی خیره کننده است. ارگونومی بی عیب است و تمرکز آن صاف، دقیق و بسیار سریع است. در اندازه های ۸ × ۳۲ ، ۱۰ × ۳۲ ، ۸ × ۴۲ و ۱۰ × ۴۲ موجود است.

خرید لوازم شکار و ماهیگیری

Beretta 694 Sporting

این محصول را با قیمت ۴۵۰۰ دلار دریافت کنید. هیچ چیز کاملاً جدیدی در مورد این تفنگ از Beretta وجود ندارد. در عوض، از یک سری اصلاحات کوچک بهره مند می شود. به نظر می رسد هر ترفند زیاد به نظر نمی رسد، اما وقتی آنها با هم جمع می شوند، نتیجه یکی از بهترین اسلحه های شکاری رقابتی است که با این قیمت پیدا خواهید کرد. Beretta طول تپانچه ۶۹۴ را بلندتر کرد و هندسه تفنگ را برای بهبود عملکرد کنترل کرد.

ضمن آنکه برای میدان دید بهتر، نمای کمتری دارند. به طور کلی تفنگ ساچمه ای بسیار خوب تعادل برقرار می کند و شکارچیان را مانند یک قهرمان کنترل می کند. ساخت این محصول از کارهای فلزی خوش ساخت و چوب های دوست داشتنی است و ظرافت خاصی در کل آن مشهود است.

پیشنهاد مطالعه : بهترین پروژکتورهای گلکسی

NitroFire سنتی با FireStick فدرال

در زمان خرید لوازم شکار و ماهیگیری ،شما هرگز سازنده ای مانند این مورد را ندیده اید. NitroFire جدید برای کار با سیستم FireStick فدرال طراحی شده است، یک شارژ کپسوله شده و اندازه گیری شده از ۱۰۰ یا ۱۲۰ دانه از Hoodgdon Triple 8 همراه با یک آغازگر داخلی ۲۰۹ است که شما دقیقاً مانند یک جوش در لبه های لولایی قرار می گیرید.

 ۴۱۰ گلوله به اسلحه شکاری وجود دارد. گلوله به طور معمول در بشکه رد می شود، جایی که در مقابل یک قفسه کوچک در محفظه قرار می گیرد. هیچ شاخه بریچ وجود ندارد و هیچ تردیدی در مورد نشسته بودن گلوله یا صحیح بودن شارژ وجود ندارد. هر زمان که بخواهید می توانید به سرعت شارژ را از اسلحه خارج کنید و احتمالاً به اندازه فشنگ ضد آب است.

خرید لوازم شکار و ماهیگیری

GiantMouse Ace Grand

با خرید لوازم شکار و ماهیگیری ، قیمت این محصول نیز ۱۸۵ دلار است . بر اساس پوشه نسخه محدود GM5 ، ارزان بودن Ace Grand هیچ مزیتی را از بین نمی برد. ترازوی بوم میکارتا براق و هنرمندانه است. یک فضای خالی پشت تیتانیوم به آسترهای کاملاً تو در تو و قفل آستر استحکام می بخشد. فولاد گلوله ای Elmax ترکیبی تقریباً کامل از حفظ لبه و تیز بودن را ایجاد می کند. تیغه بلند و مسطح آن را به یک ماشین برش تبدیل می کند و چرخش چشمگیر یک امتیاز خوب به چاقویی می دهد که وزن ۴.۷۵ اونس ، با یک تیغه ۳.۳ اینچی دارد.

پیشنهاد مطالعه : خرید کلاه تابستانی از سایت های خارجی

Kawasaki Mule Pro-FXT

این یک دستگاه که همه کارها را انجام می دهد به لطف سیستم Trans Cab ، Mule می تواند به سرعت از یک تنظیم دو ردیفه شش سرنشین به یک تنظیم ردیف سه سرنشین با فضای ذخیره سازی اضافی تبدیل کند. دیگر هیچ محموله خطرناکی برای نشستن وجود ندارد، ۸ سیلندر ۸۱۲ سی سی حداکثر ۱ تن ظرفیت یدک کشی را فراهم می کند که حداکثر بار آن کمی بیش از ۱۶۰۰ پوند است. فاصله آن از زمین ۱۰.۲ اینچ است. ویژگی خوب دیگر درهای واقعی است. مدل EPS فرمان را اضافه می کند. برای خرید لوازم شکار و ماهیگیری از سایت های خارجی می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]