خرید لباس از eBay

ای بی
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید لباس از eBay

در این مقاله درباره خرید لباس از eBay صحبت خواهیم کرد. اولین نکته این است که جدول اندازه هایی که فروشنده قرار داده است را بررسی کنید. تمام سایزبندی ها لزوما یکسان نیستند.

در صورتی که فروشنده جدول سایز قرار نداده است، از گزینه ی سوال از فروشنده استفاده کنید. در صورتی که از اندازه ی لباس مطمئن نیستند خرید نکنید زیرا ممکن است هرگز نتوانید از آن لباس استفاده کنید.

خرید لباس از eBay

عکس هایی که فروشنده از لباس قرار داده است را به دقت بررسی کنید. هر دوربینی باعث قدری تفاوت در رنگ لباس در عکس می شود. البته نور محیط هنگام عکاسی هم می تواند بر روی رنگ اثر گزار باشد.

بنابراین هنگامی که به عکسی نگاه می کنید دقت کنید که رنگ ممکن است دقیقا چیزی نباشد که شما انتظار دارید. خصوصا اگر عکس در نور کم گرفته شده باشد. شما می توانید از فروشنده سایه ی رنگ دقیق را بپرسید. یا از فروشنده بخواهید عکس هایی در نور بهتر برای شما ارسال کند.

پیشنهاد مطالعه : خرید لپ تاپ از آمازون

بسیار مهم است که نظرات و بازخوردهای ثبت شده برای فروشنده را بررسی کنید. از فروشنده ای که بازخوردهایی مانند “کالای من به دستم نرسید” “کالا آن چیزی نیست که به نظر می رسیده” و یا “خرید از فروشنده رضایت بخش نبود” دارد خرید نکنید. البته اگر فروشنده ای صدها فروش داشته باشد یک نظر منفی مسئله ی خیلی بزرگی نیست. بررسی امتیاز فروشنده به تنهایی کافی نیست بلکه مهم است تا نظرات را بررسی کنید.

خرید لباس از eBay

در صورتی که لباس های دست دوم خریداری می کنید حتما بررسی کنید که آیا فروشنده حیوان خانگی داشته است یا خیر. به خصوص در صورتی که شما به حیوانات آلرژی داشته باشید این نکته بسیار مهم است.

به خاطر داشته باشید در صورتی که شما به دنبال یک برند و یا استایل خاصی هستید، اولین موردی را که می بینید خریداری نکنید بلکه صبر کنید تا کالایی را مشاهده کنید که ارزش خرید داشته باشد. دیر یا زود شما کالای مورد نظرتان را خواهید یافت.

پیشنهاد مطالعه : کیبورد لیزری

به خاطر داشته باشید که فروشنده ها همیشه صادق نیستند. مجددا یادآوری می کنم که مهم است که نظراتی که برای فروشنده ثبت شده است را بررسی کنید. و برای هر موردی آزادانه از فروشنده سوال بپرسید.

در این مقاله به نحوه خرید لباس از eBay پرداخته شد.

وبسایت ای بی : ebay.com

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]