خرید عینک Ray-Ban

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

این راهنما توضیح می دهد که چگونه سایز قاب عینک آفتابی و عینک طبی صحیح انتخاب کنید. اگر قصد خرید عینک از سایت Ray-Ban را دارید، راهنمای زیر را مطالعه بفرمایید. این راهنما برای اندازه ی تمامی مدل های Ray-Ban استفاده می شود.

نکته مهم: برای اکثریت قریب به اتفاق مردم، در واقع بیش از ۹۰٪ مردم ، اندازه استاندارد درست است. به احتمال زیاد این اندازه برای شما نیز مناسب خواهد بود.
اگر این اولین عینک Ray-Ban شما باشد، یک قاعده کلی برای تعیین اندازه درست برای شما به شرح زیر است:

سایز خود را پیدا کنید:
مرحله یک: یک کارت بانکی در دست بگیرید. یک کارت بانکی عرض تقریبا مشابهی با عرض لنز دارد.
مرحله دو: در مقابل یک آینه یا وب کم، یک لبه کارت اعتباری را در مرکز بینی قرار دهید. لبه ی دیگر کجاست؟
مرحله سوم: اگر لبه کارت اعتباری در انتهای چشم به پایان می رسد، سایز شما باید سایز استاندارد باشد. اگر عرض کارت بزرگتر از چشم شما بود، باید اندازه کوچکتری انتخاب کنید. اگر عرض کارت کوچکتر از چشم شما بود، باید سایز بزرگتری انتخاب کنید.

خرید عینک Ray-Ban

شماره ی قاب عینک آفتابی و عینک طبی من چیست؟
اگر شما می خواهید بدانید که شماره هایی روی قاب درج شده است، چه مفهومی دارد در اینجا توضیح را خواهید یافت.
اندازه گیری ها نیازی نیست که دقیق باشند، آنها از مدل به مدل تغییر می کنند، اما هر چقدر نزدیک تر به واقعیت باشند، عینک روز صورت شما مناسبت تر به نظر می رسد.

اندازه عینک آفتابی Ray-Ban

دسته
اندازه برای اکثر عینک های آفتابی و عینک های طبی داخل دسته چپ چاپ می شود (قطعه ای که پشت گوش شما می آید). این اندازه معمولا شامل سه عدد می شود. البته گاهی اوقات تنها دو عدد اول چاپ می شود – مانند ۵۰ ۲۰ ۱۵۰. شماره سوم در دنباله نشان دهنده طول دسته است.

خرید عینک Ray-Ban

لنزها
عرض لنز اولین شماره در سری (۵۰-۲۰-۱۵۰) است. عرض لنز، اندازه گیری شده از پل، و عرض پل فاصله بین لنزهای بالای بینی است، همانطور که در شکل زیر نشان داده شده است. گاهی اوقات، اندازه گیری عمودی لنز و طول نیز وجود دارد.

خرید عینک Ray-Ban

پل
عرض پل دومین شماره در سری (۵۰-۲۰-۱۵۰) است. عرض های معمولی ۱۲-۲۶ میلی متر می باشند. اندازه گیری پل فاصله بین لنزها است.

خرید عینک Ray-Ban

برای انتخاب عینک های مردانه و زنانه می توانید به سایت www.Ray-Ban.com مراجعه کنید. شما حتی می توانید عینک مورد نظرتان را به صورت سفارشی درخواست دهید. پس از انتخاب عینک مورد نظرتان وارد سایت زاکولا شوید و سفارشتان را ثبت نمایید.

در این مقاله به خرید عینک Ray-Ban پرداخته شد.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]