تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,تیر,۲۶

خرید عینک آفتابی ورزشی مناسب

نویسنده : تیم محتوا

عینک آفتابی ورزشی

اگر دوست دارید در ساعات روز، بیرون از خانه بازی کنید، باید از عینک آفتابی ورزشی استفاده کنید تا از چشمان شما در برابر اشیای خارجی و اشعه ماورای بنفش محافظت کند. پس از دوچرخه سواری، دویدن در مسیر پیاده روی، پیاده روی عینک آفتابی، بهترین انتخاب برای محافظت از چشم در طیف وسیعی از فعالیت ها می باشد که می توانید برای خرید آن ها از سایت های خارجی اقدام کنید و برای تحویل آنها از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

برخی از این عینک های ورزشی، لنزهای فتوکرومیک دارند. این بدان معناست که بسته به میزان آفتابی که دارند، روشن یا تیره می شوند. این یکی از ویژگی هایی است که این مدل ها را بسیار ارزشمند می کند. قیمت آنها نه تنها برای این فناوری مناسب است، بلکه می توانند انواع سناریوهای ورزشی را کنترل کنند  بنابراین مجبور نیستید چندین جفت بخرید.

عینک آفتابی ورزشی Photochromic اکنون در دو گزینه لنز در دسترس است. پلی کربنات با قیمت پایین تر و همان طراحی ساخته شده از NXT  که با نام دیگر Trivex شناخته می شود و ماده فوق العاده قوی برای شیشه های جلو هلی کوپتر است که کیفیت نوری بهتری را ارائه می دهد. ضمن آنکه نسخه NXT همچنین دارای پوشش ضد مه است.

پیشنهاد مطالعه : درباره تراول کارت Travel Card

لنز Aero نیز از Trivex ساخته شده است که با قابلیت ضد مه است و Julbo Aero دارای یک لنز فتوکرومیک است. اما Aero یک سپر است و یک لنز عالی دارد. با این وجود نحوه طراحی آن، در مقایسه با دیگر عینک های محافظ ، به عینک آفتابی سنتی تری شباهت دارد. این مدل در مدل شرکت Asian Fit وجود دارد که متناسب با هر کسی برجسته است. خود لنز در نسخه طبی موجود نیست و بدون محافظ است ، اما Julbo درج های Rx را که در پشت لنز اصلی قرار دارند می فروشد. Julbo ضمانت مادام العمر در برابر نقص تولیدی را ارائه می دهد.

عینک آفتابی ورزشی

مواد عینک آفتابی ورزشی  

عینک آفتابی ورزشی و لنزهای آن، دارای طیف وسیعی از مواد هستند که از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

پلی کربنات : این ماده سبک، مقاوم در برابر ضربه است که برای استفاده در ورزش توصیه می شود.

Trivex : این ماده شفافیت را اضافه می کند، اما هنوز هم سبک است.

 High-Index 1.67: این بهترین روش برای استفاده در محیط داخلی یا روزمره برای کسانی است که نسخه های متوسط ​​تا بالایی دارند.

پیشنهاد مطالعه : انتخاب هولدر مناسب تلفن همراه

 High-Index 1.74: این سبک ترین و باریک ترین لنز نسخه ای برای کسانی است که نیاز نسخه های بالایی دارند.

آنها همچنین طیف گسترده ای از پوشش های لنز را ارائه می دهند، از جمله آنهایی را پوشش BlueDefense می نامند تا تابش خیره کننده و نور آبی را کاهش دهد و همچنین یک پوشش مقاوم در برابر خراش دارد.

عینک آفتابی ورزشی

عینک های برتر ورزشی سال ۲۰۲۱

برترین گزینه های عینک آفتابی ورزشی برای محافظت از چشمان شما هنگام بازی بشرح ذیل معرفی می گردد. عینک محافظتی ضربه ای HEAD در آمازون دارای طراحی فوق العاده سبک و بند کلیپ است . همچنین عینک آفتابی مردانه Oakley در آمازون اپتیک با کیفیت بالا با دوام ثابت شده می باشد. ضمن آنکه  عینک ضد مه Pyramex Safety I-Force Sporty Dual Pane در آمازون به فروش می رسد که از یک لنز پلی کربنات بیرونی و یک لنز استات داخلی برخوردار است.

بهترین حالت برای دوچرخه سواری عینک آفتابی Spy Optic Screw Wrap است که عینک های بدون ضربه و بدون مه است که برای ماندن در آن ساخته شده اند. بهترین با محافظت در برابر اشعه ماورا UV بنفش، عینک آفتابی ورزشی Pyramex Safety Highlander Eyewear Safety می باشد که با قیمتی مناسب در آمازون عرضه می شود و لنزهای ضد خراش و ضد مه دارد. همچنین بهترین ها برای کودکان، عینک های ورزشی بسکتبال GGBuy می باشند که لنزها را می توان با نسخه پزشک جایگزین کرد.

پیشنهاد مطالعه : خرید لوازم شکار و ماهیگیری

اهمیت استفاده از عینک آفتابی ورزشی

حتی اگر روزانه از لنزهای طبی استفاده کنید، عینک های ورزشی در طول بازی ها و تمرینات شما یک لایه محافظتی اضافی ایجاد می کنند. از محافظت از دید در برابر آفتاب گرفته تا دفاع از هرگونه زباله یا وسیله ای که سر راه شما قرار بگیرد، یک جفت عینک آفتابی ورزشی دید شما را روشن نگه می دارد. بنابراین می توانید روی بازی خود تمرکز کنید.

گرچه ممکن است اولین غریزه شما این باشد که عینک شما برای تمرینات شدید شما مناسب نیستند، اما این انتخاب ها با مقاومت در برابر ضربه و جزئیاتی طراحی شده اند که تناسب اندام را تضمین می کند. بسته به ورزش موردعلاقه شما، اینکه در خارج از منزل حضور خواهید داشت یا خیر و میزان فعالیتی که قصد فعالیت دارید، از دیگر ویژگی های مورد توجه می توان به فناوری ضد مه، محافظت در برابر اشعه ماورا UV بنفش و لنزهای قابل تعویض اشاره کرد.

عینک آفتابی ورزشی

عینک محافظ ضربه ای HEAD

آخرین چیزی که می خواهید این است که عینک شما حواس شما را از یک بازی پرت نکند. به همین دلیل است که باید به دنبال یک عینک آفتابی ورزشی باشید که به راحتی متناسب باشد و به شما اجازه دهد روی بازی تمرکز کنید. عینک های ورزشی HEAD Impulsive Protective Eyewear از یک طراحی فوق العاده سبک، یک بند کلیپ برای محافظت از عینک در هنگام حرکت در اطراف و معابد به سبک لولایی برای راحتی بیشتر برخوردار هستند. این لنزها از پلی کربنات ضد شکن ساخته شده اند و دارای خاصیت ضد مه هستند.

افرادی که دارای HEAD Impulsive Protective Eyewear هستند می گویند که عینک های ورزشی هنگام بازی به اطراف حرکت نمی کنند و پوشیدن آنها راحت است. حتی بعضی از افراد می گویند فراموش کرده اند که عینک ورزشی دارند. اینها بهترین انتخاب عینک آفتابی ورزشی  در بین بازیکنان راکت بال برای محافظت از چشم خود در برابر توپ های سریع است که به سر راهشان قرار می گیرد.

پیشنهاد مطالعه : خرید انواع اسکیت بورد برقی

عینک آفتابی اسپرت Oakley Half Jacket

عینک های امتحان شده و واقعی Oakley Half Jacket 2.0 بهترین گزینه برای ورزشکارانی است که از عینک استفاده می کنند، زیرا بسته به نیازها و تنظیمات شما تعداد زیادی لنز قابل تنظیم وجود دارد. این عینک های پرفروش دارای نوری با کیفیت بالا، دوام ثابت شده، راحتی و عملکرد سه نقطه ای و قاب سبک و مقاوم در برابر فشار هستند. تمام گزینه های لنز ۱۰۰ درصد محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش را ایجاد می کنند و برای اطمینان از سطح بالایی از محافظت در برابر اجسام با سرعت های مختلف آزمایش می شوند.

می توانید این محصولات را از سایت های خارجی همچون آمازون، ایبی و … خرید کرده و برای این کار از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود