خرید عینک آفتابی تونی استارک

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

 

عینک آفتابی تونی استارک ، در تنوع و استایل های شیک و به روز شده در دسترس است. تونی استارک که تعدادی از جالب‌ترین ابزارهای موجود در دنیای مارول را دارد، این روند را برای عینک‌های برند خود نیز اختصاص داده است. در بسیاری از فیلم های مختلف مارول، عینک تونی استارک ظاهر قابل توجهی دارد، مانند مرد آهنی، انتقام جویان و مرد عنکبوتی که می توانید از این راهنمای عینک آفتابی این برند استفاده کنید و محصولی مناسب خود تهیه کنید. ضمن آنکه برای خرید این نوع از عینک آفتابی، می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

پیشنهاد مطالعه : خرید محصولات ورزشی نایک 

عینک آفتابی Polaroid PLD 6O33

این عینک آفتابی تونی استارک شاید محبوب‌ترین عینک‌های این برند باشد. در دنیای مارول، این عینک دارای E.D.I.T.H است. با این عینک آفتابی Polaroid PLD 6O33/s می‌توانید ظاهر عینک تونی استارک را داشته باشید.

همانطور که ممکن است حدس بزنید، این عینک Infinity War در واقع با A.I خود عرضه نمی شود. با این حال، عینک آفتابی پولاروید از فناوری نوآورانه ای برای محافظت از چشم ها با لنزهای پلاریزه استفاده می کند. در حالی که ممکن است فناوری پلاریزه به اندازه E.D.I.T.H جالب به نظر نرسد، چشمان شما محافظت می شود.

عینک آفتابی تونی استارک

عینک آفتابی تونی استارک Oakley OO9440

این عینک با لنز قرمز نمادین در فیلم Iron Man III ظاهر می شود. مطمئناً طراحی منحصر به فردی است، تشخیص این عینک آفتابی تونی استارک با دیدن آنها کار سختی نیست. عینک‌های Oakley OO9440 با عینک اصلی تونی استارک مطابقت دارند و همان حال و هوای نوآورانه را ارائه می‌دهند.

اگرچه این طراحی Oakley منحصر به فرد است، مطمئنا برای همه مناسب نیست. اگر می خواهید این ظاهر را داشته باشید اما به دنبال چیزی چندمنظوره تر هستید، باید از طراحی Carrera 1003/S استفاده کنید. این عینک نه تنها به طرح رنگ و سبک مدرن عینک آفتابی اصلی تونی استارک وفادار است، بلکه خود بازیگر رابرت داونی جونیور نیز هر از چند گاهی به این برند معروف استفاده می کند.

پیشنهاد مطالعه : بهترین هدفون های بلوتوث در سال ۲۰۲۲

عینک مرد عنکبوتی

در فیلم بازگشت به خانه مرد عنکبوتی، تونی استارک بیشتر نقش مربی را دارد و این بار به مرد عنکبوتی توجه می کند. این عینک های تونی استارک مانند عینک آفتابی ادیت فناوری نانو ندارند، اما می توانند شما را کنترل کننده جلوه دهند. اگر می‌پرسید تونی استارک در فیلم بازگشت به خانه مرد عنکبوتی چه عینک آفتابی می‌زند، باید بگوییم که این با عینک آفتابی Ray-Ban RB3136 مطابقت پیدا می کند.

Ray-Ban یکی از شناخته شده ترین برندها در زمینه عینک های طراح به دلیل کیفیت بالا و طراحی های شیک است. اکنون می توانید این عینک تونی استارک را با SmartBuyGlasses با بهترین قیمت تضمینی تهیه کنید. در واقع عینک آفتابی تونی استارک ، عینک های آفتابی هستند که توسط تونی استارک طراحی و مورد استفاده قرار می گیرند که دارای رابط های هوش مصنوعی مانند F.R.I.D.A.Y هستند.

عینک آفتابی تونی استارک

خرید عینک آفتابی تونی استارک

خرید عینک آفتابی جدید ترند انتقام جویان تونی استارک برای مردان و زنان را می توانید به راحتی از طریق سایت های خارجی انجام داده و برای پرداخت سفارش خود و تحویل در ایران، از خدمات زاکولا استفاده نمایید. محصول جدید این برند، دارای ویژگی های کاربردی است که شامل لنزهایی فتوکرومیک و ضد انعکاس بوده و ویژگی نوری لنز آن، UV400 است. این نوع از عینک با قابل آلیاژ و طراحی مربع، برای مردان و زنان طراحی و عرضه شده است که طرفداران زیادی را در سرتاسر دنیا دارد.

این در حالی است که جنس لنز این عینک آفتابی تونی استارک ، از پلی کربنات است. ابعاد آن نیز در عرض لنز ۶۱ میلی متر و ارتفاع لنز  ۵۱ میلی متر می باشد. این یک عینک آفتابی لوکس است که با قیمتی مناسب، برای طرفداران این برند، طراحی شده است.

پیشنهاد مطالعه : انواع محصولات برند موزر

حتی اگر کفش، ژاکت و راحت‌ترین لباس را همواره داشته باشید، استفاده از عینک آفتابی می‌تواند باعث ایجاد یک پیاده روی طولانی و قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش شود که مانع ایجاد سردرد اجتناب‌ناپذیر و آسیب از نور خورشید می‌شود.

با یک عینک آفتابی تونی استارک برای ماجراجویی های خود سرمایه گذاری کنید. در برند تونی استارک، سبک های مختلف با تنوع عملکرد ترکیب می شود تا عینک‌های آفتابی مد روز را به شما ارائه دهد که از چشمان شما محافظت می‌کند و در عین حال شکلی جذاب به استایلی شما نیز می‌افزاید.

عینک آفتابی تونی استارک

محافظت در برابر اشعه فرا بنفش

با این عینک های UV در تمام طول سال و در تمام طول سال از چشمان خود در برابر اشعه UVA و UVB محافظت کنید. سلامتی و مراقبت شخصی شما همیشه در اولویت است و با عینک آفتابی UV این برند، می توانید از چشمان خود محافظت کرده و در عین حال عالی به نظر برسید.

این عینک آفتابی تونی استارک ، برای قدم زدن در شهر یا یک روز در ساحل به اندازه کافی راحت است و به طرز قابل توجهی شیک است که می‌توانید تا مدت های استفاده شود. به علاوه، سبک کلاسیک با انواع اندازه‌ها و شکل‌های صورت متناسب است و راحتی را حفظ می کند. برای خرید این محصولات، می توانید با زاکولا همراه باشید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]