تاریخ انتشار : ۱۳۹۹,دی,۲۸

خرید عروسک از آمازون

نویسنده : تیم محتوا

خرید عروسک از آمازون

عروسک ها یکی از هیجان انگیزترین مواردی هستند که والدین به عنوان هدیه برای کودکان خود انتخاب می کنند. این در حالی است که کودکان نیز آن ها را بسیار دوست دارند. اگر در میان انواع سرگرمی ها، به دنبال اسباب بازی مناسب کودک خود هستید،می توانید نفس راحتی بکشید، زیرا در این جا به شما خواهیم گفت که خرید عروسک از آمازون را چگونه تجربه کنید. شما می توانید مناسب ترین اسباب بازی ها را برای کودکان زیر شش سال خود تهیه کرده و از سلامت و ایمن بودن آن ها اطمینان داشته باشید. برای این منظور می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید اسباب بازی از آمازون

انتخاب عروسکی مناسب

اکثر ما به عنوان یک دختر کوچک می توانیم ساعت ها با عروسک هایمان بازی کنیم. غذا دادن، لباس پوشیدن و مراقبت از آنها مثل اینکه اعضای واقعی زندگی ما بودند. به نظر می رسد بچه ها جذابیت طبیعی نسبت به نوزادان و عروسک ها دارند. آنها اسباب بازی های فوق العاده ای هستند که به کودکان کمک می کند ویژگی های مهمی مانند همدلی و محبت را بیاموزند و یکی از بهترین اسباب بازی های خیالی هستند.

خواه به دنبال اولین عروسک کودک خود باشید، یا چیزی منحصر به فرد و جدید، در سایت فروشگاهی غول آسای آمازون، عروسک هایی در موقعیت های واقعی در سنین نوزادان، دختران و پسران وکودکان نوپا ارائه می شود.  عروسک هایی  که کودکان به طور طبیعی به سمت آنها گرایش داشتند، برای مدت طولانی با آنها بازی کردند و هرگز نمی خواستند آنها را رها کنند. عروسک ها، کسانی هستند که باید شب کنارشان بخوابند یا در کنار میز شام ملحق شوند و بازی خلاقانه را به سطح کاملاً جدیدی برساند.

 

خرید عروسک از آمازونخرید انواع عروسک از آمازون

Corolle Babicorolle

Corolle Babicorolle یک مخملی ساده با ابعاد ۹  اینچ است که عروسک ابتدایی مناسب حتی برای نوزادان است. لباس مخملی عروسک برای ایمنی دوخته شده است و بسیار سبک وزن و با کیفیت عالی طراحی و آماده شده است. این عروسک، سال های زیادی مورد توجه کودکان بوده است. می توان آن را برای تمیز کردن به ماشین لباسشویی انداخت. این عروسک در چندین سبک مختلف وجود دارد که برای خرید عروسک از آمازون می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید کفش Timberland

Manhattan Toy Snuggle Pod  

Snuggle Pod Manhattan Toys نیز یکی از عروسک های دوست داشتنی است که کودکان عاشق آن هستند. هر کدام با یک کودک همراه می شوند که کاملاً در غلاف خود قرار می گیرد و با ساتن ابریشمی پوشانده شده است. کودکان، نوزادان داخل پوشش را بیرون می کشند و بارها و بارها دوباره به محل اولیه خود بازمیگردانند. این واقعاً قابلیت بازی را افزایش می دهد.

همچنین چندین طرح سرگرم کننده از جمله حیوان دست اموز در یک غلاف وجود دارد که شامل ۲ عروسک کوچکتر بوده و مناسب دوقلوها می باشد.

این حیوانات عروسکی را در نظر بگیرید، این خلاقیت های دستبافت خیره کننده مورد علاقه هر کودکی است که فرصتی برای ملاقات با آنها دارد. هر عروسک مهربان، توسط صنعتگرانی ساخته می شود که از موادی با کیفیت استفاده کرده و می توان گفت عروسک ها به همان اندازه که نرم هستند، ایمن می باشند.

خرید عروسک از آمازون

Baby Stella

عروسک مخمل دیگری که مورد توجه کودکان می باشد، Baby Stella است. این عروسک یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید عروسک از آمازون خواهد بود. زیرا او نه تنها بسیار زیبا است، بلکه ویژگی های سرگرم کننده ای دارد که بازی تخیل آمیز را تشویق می کند.

 پستانک مغناطیسی او به دهان او متصل می شود و باعث می شود بچه ها بتوانند آن را خاموش و روشن بگذارند. همچنین او یک لباس متحرک و پوشک دارد. اگر نسخه Sweet Sounds را انتخاب کنید، هنگام اتصال، صدای مکیدن پستانک خنده دار را خواهید شنید. وقتی پای او فشار داده می شود، می خندد و وقتی دست او را فشار می دهید، صدایی مامان را دریافت خواهید کرد.

استلا در تنوع رنگ پوست و مدل مو وجود دارد و حتی یک برادر کوچک نیز دارد. همچنین یک Wee Baby Stella جدید وجود دارد که کوچک تر و سبک تر است که مناسب برای کودکان ۱-۲ ساله که اغلب برای حمل عروسک سنگین تر و بزرگ تر تلاش می کنند. مجموعه استلا همچنین دارای لوازم جانبی نرم متنوعی از جمله ست تغذیه تا وان حمام و گلدان است که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و می توانند برای هر عروسکی مفید باشند.

پیشنهاد مطالعه : بهترین وب سایت ها برای دریافت کوپن تخفیف در معاملات آنلاین

Corolle’s Mon Premier

 اگر به دنبال اولین عروسک واقعی برای فرزند خود هستید، این عروسک، گزینه ای مناسب است. این عروسک ۱۲ اینچی کاملاً مناسب برای کودک خردسال است که می تواند در آغوش خود بگیرد. بدنی به سبک کیسه های لوبیا دارد که آن را نرم اما قابل قبول نگه می دارد. همچنین دارای چشمانی در حالت های باز و بسته است که به نظر بچه ها بی نهایت جذاب است. در خط Mon Premier چندین نوزاد مختلف وجود دارد که هر کدام رنگ چشم، رنگ پوست و لباس متفاوتی دارند. حتی یک نسخه حمام پسند نیز وجود دارد که دارای قلاب خشک شده و لوازم جانبی زیبا است.

Mine To Love

 اگر از عروسک محبوب ۱۲ اینچی Mine To Love نام نبریم  به شما ضرر رسانده ایم. همه این عروسک ها دارای چشمان باز، لباس و کلاه قابل جابجایی و پستانک هستند. او می تواند انگشت شست خود را نیز بمکد و بدنی رنگ پوست دارد. برخی از عروسک های این خط موهای قابل شستشو یا رنگ پوست متنوعی نیز دارند. برای خرید عروسک از آمازون در قیمت های مناسب می توانید هم اکنون اقدام کنید.

خرید عروسک از آمازون

Lil ’Ccepts

این دوقلوهای Lil ’Ccepts مدت هاست که هدیه تولد برای کودکان ۲ و ۳ ساله است. آنها دو عروسک وینیل ۸ اینچی هستند که دارای بازوها، سر و پاهای قابل جابجایی بوده و هرکدام با پوشاک و پوشک جداگانه خود ارائه شده اند. به دلیل اندازه کوچکتر، بسیاری از بچه ها بلافاصله به سوی این عروسک ها جذب می شوند.

پیشنهاد مطالعه : خرید برندهای برتر قلم در آمازون

همچنین کالسکه همراه از قدرت بازی بسیار بالایی برخوردار است. عروسک ها کاملاً در آن می نشینند، حتی هنگام فشار دادن صدای زنگ، ایجاد می کنند، این عروسک های دوست داشتنی Lil ‘Cunities در حمام عالی هستند. در واقع، حتی یک نسخه حمام نیز وجود دارد که به جای کالسکه با یک وان حمام کار می کند.

برای خرید از سایت فروشگاهی آمازون و خرید هدایایی جذاب و دوست داشتنی برای کودکان خود، می توانید از کارشناسان زاکولا یاری بگیرید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود