لیست خرید بهترین لوازم سیسمونی از آمازون

آمازون
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید سیسمونی از آمازون

در جستجوی بهترین محصولات کودک هستید؟ در این لیست، جدیدترین و بهترین تجهیزات موجود در آمازون را آورده ایم. این محصولات ارتقا یافته، دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که می توانند به والدین کمک کنند تا بتوانند بهترین روزهای زندگی خود را برای ایجاد رفاه و سرگرمی نوزاد خود ایجاد کنند. می توانید با خرید سیسمونی از آمازون ، حس خوشایندی را از آن ها دریافت کرده و با خیالی آسوده آن ها را در اختیار کودک خود قرار دهید.

بهترین محصولات مورد نیاز کودک

تشک قابل شستشو کودک

لازم است به دنبال بهترین محصولات کودک در جهت و هدف رشد کودک باشید. این تشک زیبای بازی، دارای ویژگی های خارق العاده ای است. شما می توانید بازی کودک خود را با لوازم جانبی مناسب، قابل جابجایی و یادگیری ادغام کنید. این تشک تاشو است و قابل شستشو در ماشین است، در حالی که پایه های چوبی که ایمن هستند از شرایط پایداری برخوردار هستند. می توانید Lovevery The Play Gym  با با قیمت ۱۴۰ دلار از آمازون خرید کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین تبلت از آمازون

صندلی اتومبیل مخصوص کودک با نصب آسان

هنگامی که برای خرید سیسمونی از آمازون ، بهترین محصولات کودک را با پرداختن به نکات مهم انتخاب می کنید، خرید برای شما آسان می شود. صندلی ماشین Clek Liing 2019 یکی از انتخاب های مناسب برای کودک شماست. این صندلی، با نصب آسانی همراه بوده و هفت گزینه تکیه گاه دارد که می توان زاویه های مناسب را انتخاب نموده و در رنگ های مختلفی آن را تهیه نمود.

بعلاوه سبک بوده و دارای یک کمربند اروپایی است و یک دکمه آزاد کردن برای بیرون کشیدن صندلی ماشین، بدون هیچ گونه مشکلی است. می توانید این محصول کاربردی را از آمازون به قیمت ۳۸۰ دلار تهیه کنید.

خرید سیسمونی از آمازون

حمام کودک ۳ مرحله ای

وان کودک یکی از بهترین محصولاتی است که می توانید برای سال اول و حتی بعد از آن خریداری کنید. نوزادان مرطوب لغزنده هستند. اما با کمک Boon Soak می توانید کودک کوچک خود را بدون استرس شستشو دهید زیرا به لطف پد های فوم ضد لغزش است.

نشانگر تغییر رنگ به شما کمک می کند تا دمای مناسب آب را پیدا کنید تا اطمینان حاصل شود که برای فرزند حساس شما خیلی گرم نیست. همچنین هیچ شکاف یا زاویه جمع کننده میکروب وجود ندارد و موضوعی برای نگرانی وجود ندارد و در سه موقعیت مختلف تنظیم می شود تا همگام با کودک در حال رشد شما باشد. شما می توانید برای خرید سیسمونی از آمازون ، این محصول را با قیمت ۳۰ دلار از Amazon.com خرید کنید. برای خرید از آمازون می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

پمپ شیر بی سیم

این یک پمپ شیر پوشیدنی است که قدرتمند بوده و به همان اندازه راحت است. طراحی بدون سیم و به روز،  آن را به یکی از ابتکاری ترین و بهترین محصولات کودک تبدیل کرده است. پمپ بی سیم به سمت راست می لغزد و می تواند با احتیاط در هر مکان یا هر موقعیتی پوشیده شود.

این دستگاه دارای باتری قابل شارژ بوده و بسیار ساکت است. همچنین کاملاً ضد نشت بوده و برای پمپاژ هوشمند به برنامه ای متصل می شود. این دستگاه، پمپاژ شخصی را از طریق یک برنامه به علاوه فناوری مکش هوشمند براساس تنظیمات شما ارائه می دهد. می توانید آن را با قیمت ۵۰۰ دلار از آمازون خرید کنید.

آلبوم عکس KEEPSAKE

کمپانی Artifact Uprising همواره منبع اصلی آلبوم های عکس لوکس بوده است، اما یکی از محصولات عالی از این برند، یک کتاب تابلو کودک سفارشی است که می توانید همراه با کودک خود ورق بزنید. این صفحات ضخیم و بادوام هستند و راهی عالی برای کمک به آنها در به یاد آوردن تصاویر و خانواده در رویدادهای متفاوت است، این محصول اکنون به یکی از بهترین محصولات کودک تبدیل شده است که می توانید آن را به عنوان خرید سیسمونی از آمازون ، با قیمت ۳۰ دلار تهیه کنید.

حیوانات عجیب و غریب  Jellycat

Jellycat برخی از بهترین محصولات کودک را تولید می کند، که از آن جمله می توان به  این اسباب بازی های مخمل نرم و دوست داشتنی اشاره نمود. هر وقت کودک به سراغ آن ها می رود، خیالتان راحت است که این موجودات دوست داشتنی را بدون آنکه آسیب ببیند در آغوش می گیرد. می توانید این محصول زیبا را با قیمت ۲۰ دلار از آمازون خرید کنید.

خرید سیسمونی از آمازون

سازنده غذای کودک SOUPED-UP

والدین همواره در فکر تهیه غذاهای کودک خود هستند. این دستگاه همه کارها یکی دیگر از برندگان بهترین لوازم کودک در سال ۲۰۱۹ بوده و بسیار کاربردی است. این دستگاه مواد، ترکیبات و پوره ها را در محتوای مناسبی ایجاد می کند که به طور عمده با روند کار بسیار ساده ای همراه است. با گوشت حتی ماهی به علاوه میوه و سبزیجات کار می کند و از پخت و پز گرفته تا یخ زدایی و گرم شدن مجدد را انجام می دهدزیرا به عنوان بهترین محصولات کودک برای سهولت والدین طراحی شده اند. برای خرید سیسمونی از آمازون ، می توانید این محصول را با قیمت ۱۵۰ دلار تهیه کنید.

پیشنهاد مطالعه : بهترین سایت های خارجی فروش صنایع دستی

صندلی بلند چند منظوره

با شروع به تهیه کالاهای کودک، این مهم است که بتوانید فضای اتاقی رنگارنگ و زیبا را آماده کنید. صندلی های بلند و بزرگ با نقش و نگارهای حیوانات کارتونی تنها گزینه شما نیستند. صندلی بلند چوبی Stokke به عنوان بهترین تجهیزات کودک در نظر گرفته می شود.

 این صندلی بلند الهام گرفته از اسکاندیناوی دارای طراحی مینیمالیستی است که در ۱۴ گزینه رنگی مدرن و بسیار شاداب طراحی شده و با ظاهر طراحی شده به جذابیتی بالا دست می یابد. همچنین این صندلی بلند دارای مهار پنج نقطه ای است تا کودک را ایمن نگه دارد و به گونه ای طراحی شده است که برای کودکان بیش از ۳ سال در میز غذاخوری مناسب است. این صندلی با قیمت ۲۶۹ دلار از آمازون قابل خرید است. برای خرید سیسمونی از آمازون ، می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

بطری کودک

Nanobébé با طراحی گنبدی شکل و گرد کمک می کند تا احساس خوبی را به کودک منتقل کند. همچنین این امکان را برای شما ایجاد می کند تا هنگم انتقال کودک از شیر مادر به بطری، به سادگی از آن استفاده کرده و نگران عکس العمل های کودک خود نباشید. شکل خاص این بطری که داخل آن مقعر است به گونه ای است که درک و یادگیری تغذیه را برای کودک آسان می کند. همچنین یک آداپتور به شما اجازه می دهد تا از اکثر پمپ های پستان به داخل بطری پمپ کنید و مواد مغذی شیر خود را بهتر حفظ کنید. این بطری را می توانید با قیمت ۱۱ دلار از آمازون خرید نمایید.

کالسکه های رنگی

با Lalo’s The Daily ، کالسکه رویاهای کودک خود را خواهید داشت. این محصول با مجموعه کاملی از همه لوازمی که در هنگام سفر نیاز خواهید داشت، از جمله صندلی کودک نوپا ، آداپتورهای صندلی ماشین، آسترهای صندلی قابل شستشو، یک پوشش برای استفاده در تمام شرایط آب و هوا، یک شارژر تلفن متصل می باشد. می توانید این محصول کاربردی را در جهت رفاه کودک خود از و هنگام خرید سیسمونی از آمازون ، به قیمت ۷۱۵ دلار خرید کنید.

خرید سیسمونی از آمازون

کالسکه دو نفره

Bugaboo Donkey 3 Duo یکی از بهترین وسایل حمل کودک است که می تواند در آن به راحتی جای گیرد. این کالسکه دو نفره یکی از معدود مواردی است که به شما امکان می دهد یک صندلی کودک نوپا را در کنار هم قرار دهید تا هر دو کودک بتوانند از یک شرایط برخوردار شوند. این محصول به دلیل افزایش فضای ذخیره سازی، سایبان طراحی شده و قاب سبک تر، یکی از بهترین محصولات کودک در سال است. که برای خرید مجموعه کامل آن و خرید از آمازون، می بایست مبلغ ۱۴۰۰ دلار بپردازید. شما می توانید برای پرداخت ارزی خود و تحویل کالاهای سفارشی در ایران، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

BOBONCER COMBO

این یک محصول کاربردی و بسیار مهیج برای کودکان است. هنگامی که مشغول کارهای خود هستید، می توانید کودک خود را در این دستگاه گذاشته و به سادگی آرامش و لذت را به کودک خود هدیه کنید. هنگامی که کودک را در آن قرار می دهید، می تواند چهار حرکت را داشته باشد که در کنار استراحت در آن، تاب خورده و یا تکان های مناسبی را ایجاد می کند. شما می توانید برای خرید سیسمونی از آمازون ، این صندلی کودک را با قیمت ۲۲۰ دلار تهیه کرده و لحظاتی عالی را برای فرزند خود رقم بزنید.

بوتی هایی رنگی

بسیاری از والدین در جستجوی جوراب و کفشی هستند که بتوانند در سنین کم فرزندشان به سادگی از آن استفاده کرده و راحتی کاملی را برای آن ایجاد کنند. این کفش های چسبان و فوق العاده راحت، دارای دوام بالایی بوده و به آسانی در پای کودک قابل تنظیم بوده تا بتوانند با آن ها راه بروند بدون آن که آسیب ببینند. به زبان ساده، آنها یکی از بهترین محصولات کودک هستند که زیبایی و عملکرد را با هم ادغام کرده و در رنگ ها و الگوهای متنوعی در دو نوع پنبه ارگانیک و پشم گوسفند تولید شده اند. این  Bootie کودک ارگانیک زوتانو را در بسته های سه تایی می توانید به قیمت ۵۷ دلار در خرید سیسمونی از آمازون تهیه کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین فلش مموری از آمازون

پوشش شیک

اگر در جستجوی بهترین تجهیزات کودک برای شیردهی هستید، این مورد واقعاً شما را تحت پوشش قرار داده است. تکه پارچه همه کاره فقط یک پوشش نیست. این محصول به عنوان سایبان چرخ، روکش کالسکه، پوشش سبد خرید، روکش صندلی بلند کودک کار می کند. شما می توانید این محصول را با قیمت ۲۵ دلار از آمازون تهیه کنید و از زیبایی و ماندگاری آن در مدت زمان طولانی بهره مند شوید.

خرید سیسمونی از آمازون

گرم کننده شیر

Kiinde Kozii شیر مادر را بدون تجزیه مواد مغذی آن گرم می کند. این دستگاه طراحی شده است تا بتوانید غذای اواسط شب کودک را هنگامی که مادر در خواب است، به راحتی و بدون استفاده از تجهیزات آشپرخانه تهیه کنید. این گرمکن شیشه ای، یکی از بهترین محصولات کودک و از کاربردی ترین محصولاتی است که هنگام خرید سیسمونی از آمازون می توانید تهیه کنید. برای خرید این محصول از آمازون به قیمت ۵۰ دلار، می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

کیف حمل شیشه کودک

بهترین محصولات کودک اغلب آنهایی هستند که راحتی کودک را در برگیرند. شاید شما قبلاً با کیف های شیک و در عین حال کاربردی نئوپرن Dagne Dover آشنایی داشته باشید، اما این برند اخیراً تولید خود را با یک کوله پشتی شیک عرضه کرده است. استفاده از این که کیف هنگامی که همراه کودک خود هستید، بسیار کاربردی خواهد بود. این واقعیت که قابل شستشو در ماشین لباسشویی است و همچنین دهانه های زیپ متعددی دارد، یک مزیت بزرگ است. کوله پشتی در شش رنگ اصلی ارائه می شود و یکی از بهترین محصولات کودک شیک و کاربردی است. این محصول را می توانید با قیمت ۱۹۵ دلار خرید کنید.

پوشک پوششی کودک

این پوشک های پارچه ای Bambino Mio’s Miosolo یک فضای داخلی بسیار جاذب را با یک پوشش خارجی رطوبت گیر متصل می کند تا کودک در مدت زمان طولانی تری احساس خشکی کند. زبانه های مناسب و قابل تنظیم، می تواند تناسب اندام را برای نوزادان در هر سنی تضمین کند. بنابراین شما از آنها بارها استفاده خواهید کرد ضمن آن که می توانید از الگوهای دوست داشتنی آن استفاده کنید. قیمت این پوشک پارچه ای مقاوم در هنگام خرید سیسمونی از آمازون ، به قیمت ۲۰ دلار می باشد.

نظارت بر کودک

شما می توانید به راحتی، با این مانیتور حتی وقتی در خانه نیستید کودک را تحت نظر داشته باشید. این محصول کودک مستقیماً با استفاده تلفن هوشمند راه اندازی شده و می تواند نظارت بر کودک را انجام دهد. همچنین دارای سنسورهای هوشمند است که کودک را ردیابی می کنند.

حتی یک میکروفون دو طرفه وجود دارد که می توانید کودک را آرام کنید، به علاوه بلندگوهای داخلی برای پخش لالایی در آن طراحی شده است. مانیتور کودک با برخورداری از تکنولوژی پیشرفته باعث می شود تا بتوانید با خیالی آسوده نظارت بر کودک را داشته باشید. همچنین به گونه ای طراحی شده است تا حتی اگر اینترنت شما خاموش باشد نیز کار کند. قیمت این مانیتور کودک هوشمند در سایت آمازون ۳۹۹ دلار است.

خرید سیسمونی از آمازون

مراقبت از پوست کودک

پوست حساس کودک فقط شایسته محصولات مراقبتی ملایم و با کیفیت است. محصولات مراقبت از پوست کودکان Tubby Todd با مواد کاملاً طبیعی و ارگانیک با رایحه های تازه و گیاهی ساخته شده اند که لبخند را بر لب کودک شما خواهند نشاند. این مجموعه شش تکه، همراه با شستشوی مو و بدن، لوسیون روزمره، روغن ماساژ، عطر پوشک و سایر موارد، همراه است که تمامی آن ها در کیفیتی عالی و رایحه ای خوش طراحی و عرضه شده اند که مجموعه آن را هنگام خرید سیسمونی از آمازون ، می توانید با قیمت ۹۶دلار تهیه کنید. برای آن که این محصولات را در ایران تحیول بگیرید، می توانید از زاکولا بهره بگیرید.

دستگاه استریل چند منظوره

دستگاه استریل UV قابل حمل bblüv -vi  مطمئناً می تواند به عنوان استریل کننده پستانک مورد استفاده قرار گیرد، اما این محصول با برخورداری از عملکردهای بیشتر، یکی از بهترین محصولات کودک است. کافیست برای تمیز کردن سریع، آن را به بالای بطری یا فنجان کودک وصل کنید. شما حتی می توانید از آن برای تمیزکردن مسواک یا وسیله دندان درآوردن کودک استفاده کنید. تمام آنچه شما نیاز دارید باتری است و به سادگی می توانید لوازم کودک خود را استریل کرده و مراقب بهداشت لوازمی باشید که در اختیار او قرار می دهید. این محصول کاربردی را می توانید از آمازون به قیمت ۳۰ دلار خرید کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین وب کم از آمازون

فضای خواب قابل حمل

این تختخواب مسافرتی  CRIBسال های زیادی است که دارای محبوبیت بوده و نشان از کیفیت و کاربردی بودن آن دارد. اما اگر از خود می پرسید که چه چیزی آن را به طور خاص یکی از بهترین محصولات کودک در این بازار قرار داده است، باید بگوییم که  این یکی از سبک ترین لوازم بازی و استراحت کودک است. تنظیم این محصول، حدود ۱۵ ثانیه طول می کشد و راحتی فوق العاده ای را برای کودک فراهم می کند. همچنین یک پنل کناری وجود دارد که می توانید برای پرستاری یا آرامش فرزند خود هر زمان که نیاز داشتید آن را باز کنید تا به عنوان یک پوشش در اطراف کودک قرار گیرد. این محافظ مناسب کودک که برای سفر می تواند یک ابزار کاربردی باشد، در زمان خرید سیسمونی از آمازون ، به قیمت ۲۰۹ دلار قابل عرضه خواهد بود. می توانید برای خرید ارزی این محصول  از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

ملحفه های زیبا

با این ملحفه های رنگارنگ و زیبای کودک که دارای تصاویر زمینه ای خاص می باشد می توانید رویاهای شیرینی را برای کودک خود فراهم کنید. این پارچه های پنبه ای نرم و زیبا را می توانید با قیمت ۳۵ دلار از آمازون خرید کنید.

خرید سیسمونی از آمازون

دندان گیر کودک

گاهی در میان محصولات کودک به مواردی برخواهیم خورد که چندان فوق العاده و پیشرفته نیستند. بسیاری از والدین به دنبال محصولات بسیار خوبی برای کودک هستند که بتواند رفاه او را ایجاد کند. این محصول دندان گیر دستی Loulou Lollipop با طراحی های فوق العاده و منحصر به فرد ارائه شده است تا بتواند در زمان دندان درآوردن کودک مناسب باشد. طرح های این دندان گیر شامل نقش ها و شکل های متفاوتی است که می تواند به عنوان یک سرگرمی نیز برای کودک در نظر گرفته شود. این محصول با قیمت ۲۶ دلار در زمان خرید سیسمونی از آمازون ، ارائه می شود که یکی از کاربردی ترین لوازم کودک می باشد.

حوله های حمام جاذب

فقط فکر کردن و دیدن نوزادی که بعد از حمام، در یک حوله نرم و گرم پوشیده شده است، احساس خوبی به والدین می دهد. Burt’s Bees Baby به دلیل داشتن برخی از ویژگی های عالی، به عنوان بهترین محصولات کودک در زمان خواب و حمام مشهور است و این حوله های دو طرفه و کلاه دار پنبه ای و ارگانیک نیز از این قاعده مستثنی نیستند و با یک بسته دو تکه ارائه می شوند که با طرح های اردک های زیبایی طراحی شده اند و توانسته اند طرح و نقشی منحصر به فرد و بی نظیر را به این حوله های کارآمد بدهند.

شما می توانید این محصول را همزمان با خرید سیسمونی از آمازون ، به قیمت ۲۵ دلار برای یک بسته دوتایی، تهیه کنید. همچنین این امکان وجود دارد که پرداخت محصول انتخابی از آمازون را با کمک کارشناسان زاکولا انجام داده و تحویل آن در ایران را با استفاده از خدمات زاکولا صورت دهید.

کلمات کلیدی آمازونسیسمونی
ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]