خرید سیستم های خانه هوشمند

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید سیستم های خانه هوشمند

اگر همه دستگاه های زندگی شما بتوانند به اینترنت متصل شوند، چه حسی خواهید داشت؟ نه تنها رایانه و تلفن های هوشمند بلکه همه چیز از قبیل ساعت، بلندگو، روشنایی، زنگ درب، دوربین، پنجره و پرده آن، لوازم خانگی و وسایل آشپزی اگر بتوانند ارتباط برقرار کرده، برای شما اطلاعات ارسال کنند و دستورات شما را بگیرند، چه می کنید؟ این روایت اینترنت اشیا و جزء اصلی اتوماسیون خانه و سیستم های خانه هوشمند است.

اتوماسیون خانگی توانایی کنترل وسایل خانه را با فشار دادن ساده یک دکمه یا یک فرمان صوتی دارد. برخی فعالیت ها مانند راه اندازی لامپ برای روشن و خاموش شدن، بسیار ساده و نسبتاً ارزان هستند. اما به حتم برای تجهیزات دیگری مانند دوربین مدار بسته پیشرفته، نیاز به سرمایه گذاری بیشتری بوده و وقت و هزینه بیشتری را می طلبد.

بسیاری از دسته بندی های محصولات خانه های هوشمند وجود دارد، بنابراین شما می توانید همه چیز را کنترل کنید، از چراغ و دما گرفته تا قفل ها و دستگاه های امنیتی خانه قابل کنترل و نظارت هستند. در اینجا خلاصه ای از بهترین محصولاتی که برای سیستم های خانگی هوشمند لازم است، آورده شده است.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین ماوس گیمینگ و حرفه ای

سیستم های خانه هوشمند

وقتی می خواهید یک سیستم خانه هوشمند خریداری کنید، لازم است که عملکرد آن را بررسی کنید. این به شما نشان می دهد که این فناوری چقدر خوب یا بد است. اطلاعات یکپارچه سازی به شما نشان می دهد که در واقع می توانید سیستم خود را به چند محصول متصل کنید.

همانطور که در حال تحقیق در مورد یکپارچه سازی ها هستید، باید دستگاه های هوشمندی را که در حال حاضر دارید در خصوص سازگاری یا ناسازگار بودن با سیستم های هوشمند بررسی کنید. امروزه اکثر سیستم های خانه هوشمند خوب از پیشرفته ترین فناوری نیرو می گیرند و لیستی طولانی از امکانات را ارائه می دهند.

به عنوان مثال، Alexa و دستیار Google آمازون به ترموستات های هوشمند مانند Nest یا Ecobee متصل می شوند. این درحالی است که تنها به ترموستات های ساخته شده توسط شرکت های خودشان وابسته نیستند. اگر دستگاه های شما همه به خوبی به هم متصل شوند و به درستی کار کرده و به راحتی قابل استفاده باشند، تجربه های خانه هوشمند شما بسیار روانتر اجرا می شود.

خرید سیستم های خانه هوشمند

بهترین سیستم اصلی خانه هوشمند

در این جا چند سیستم پیشرفته را معرفی می کنیم. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره  خرید سیستم های خانه هوشمند ، با کارشناسان زاکولا مشورت نمایید.

آمازون الکسا

الکسا با بیش از صدها میلیون دستگاه سازگار، بدون شک یکی از جامع ترین اکوسیستم های خانه های هوشمند موجود است. احتمالاً استفاده از الکسا در فرم سخنران سازگار با محیط زیست مانند الکسا ، امروز هوا چگونه است؟ شنیده اید، اما ممکن است ندانید که الکسا اکنون در بسیاری از محصولات هوشمند دیگر، از جمله ترموستات و تلویزیون نیز طراحی  و ساخته شده است.

الکسا دسترسی و کنترل هر جنبه از خانه هوشمند شما را آسان می کند. به راحتی می توانید از او بخواهید چراغ ها را خاموش کند، همچنین می توانید از Alexa برای مکالمه با برنامه هایی مانند Spotify استفاده کنید. از آنجا که اکوسیستم آمازون یکی از رایج ترین سیستم های خانه هوشمند در صنعت است، بیشتر محصولات هوشمند به طور یکپارچه با الکسا ادغام می شوند.

از جمله محصولات ساخته شده توسط فیلیپس، سامسونگ، Nest و Schlage با این سیستم سازگار هستند. الکسا اکنون می تواند درهای خانه را قفل کند و درجه حرارت خانه شما را تنظیم کند. برای اینکه بدانید آیا الکسا با دستگاه خاصی کار می کند، می توانید آن را در Works with Amazon Alexa جستجو کنید. توانایی الکسا در ادغام و صحبت با اکثر دستگاه ها و برنامه های هوشمند دیگر، این سیستم را به یکی از بهترین گزینه ها برای سیستم های خانه هوشمند تبدیل کرده است.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین کیف پول ارز دیجیتال

دستیار Google | خانه هوشمند

در مقایسه با الکسا می توان دستیار Google را نیز معرفی نمود. اگرچه دستیار Google کمتر با شخص ثالث ادغام شده است، اما به لطف مالکیت اصلی گوگل در فضای موتور جستجو، اغلب می تواند به سوالات پاسخ دهد و دستورات کاملی را که الکسا نمی تواند داشته باشد، انجام دهد.

دستیار Google نمره دقت بسیار بالایی را در مقایسه با الکسا دارد. به عنوان مثال، اگر دستیار من این آهنگ را دوست ندارم را دریافت می کند، در Spotify ، از آهنگ بعدی عبور می کند، در حالی که الکسا به شما می گوید، بالا و پایین در Spotify پشتیبانی نمی شوند. اختلافات کوچکی از این دست می تواند شما را به سمت Google متمایل کند، زیرا اغلب مفیدتر از الکسا است.

دستیار همچنین می تواند با محصولات اکثر مارک های بزرگ از جمله Philips ، Belkin ، August ، Nest و برنامه های معروف مانند Spotify و Uber ادغام شود.

Wink Hub

از Wink Hub به عنوان اولین سیستم های خانه هوشمند طراحی شده برای مصرف کننده اصلی نام برده می شود. برخلاف الکسا یا دستیار ، Wink هیچ وفاداری به مارک ندارد، به شما امکان می دهد مارک های مختلف محصولات هوشمند را انتخاب کنید و آنها را به طور یکپارچه ادغام کنید.

اگر می خواهید یک خانه هوشمند کاملاً یکپارچه با وسایل آشپزخانه و دیوار به صورت همگام ایجاد کنید، این بهترین گزینه شما خواهد بود. همچنین می توانید برنامه Wink Hub و دستورات کنترل، مانند کلیدهای روشنایی یا درب پارکینگ را از تلفن همراه بارگیری کنید.

خرید سیستم های خانه هوشمند

Hub SmartThings

این سیستم سامسونگ طیف گسترده ای از دستگاه های هوشمند از مارک های مختلف از جمله ترموستات هوشمند، روتر Wi-Fi ، لامپ و دستگاه های امنیتی را به هم پیوند می دهد. کاربران دارای سیستم هوشمند دارای یک پایه دیواری SmartThings Hub هستند و می توانند از طریق برنامه SmartThings IOS یا Android به دستگاه های هوشمند متصل به هاب دسترسی کامل داشته باشند.

SmartThings Hub سامسونگ از چند سال گذشته در حال ارائه خدمات دستگاه هوشمند خود بوده است. در حقیقت، مجموعه محصولات Hub شامل افزودن پلاگین Wi-Fi SmartThing ، SmartThings Lightbulb و SmartThings Cam است.

از طریق SmartThings Hub ، می توانید دستگاه های هوشمند سازگار را نیز تنظیم کنید تا هنگام ورود یا بیرون رفتن از اتاق، اقدامات مختلفی مانند روشن یا خاموش کردن را انجام دهند. در حالی که می توانید به هاب دیواری یا برنامه SmartThings دستورات صوتی بدهید. می توانید آمازون الکسا یا دستیار Google را نیز در سیستم های خانه هوشمند استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید اسکیت بورد از آمازون

Amazon Echo | خانه هوشمند

Amazon Echo یک اسپیکر بلوتوثی است که ساخت آن توسط الکسا، دستیار صوتی آمازون انجام گردیده است. این سیستم با بسیاری از لوازم خانگی هوشمند کار می کند. برای ایجاد این سیستم ممکن است نیاز به زمان داشته باشید، اما شما می توانید با استفاده از الکسا بیشتر وسایل خانه خود را با صدای خود کنترل کنید. می توانید انواع این دستگاه را از سایت آمازون جستجو کرده و متناسب با نیازمندی سیستم خود، آن را تهیه کنید. برای خرید سیستم های خانه هوشمند از سایت های خارجی، می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]