تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,دی,۲۹

خرید ست قلم موی آرایشی اصل

نویسنده : تیم محتوا

 

وقتی نوبت به آرایش انتخابی شما می‌رسد، خرید ست قلم موی آرایشی اصل ، به اندازه ابزارهایی هستند که برای ترکیب کردن هر یک از محصولات مورد نیازتان در جای خود استفاده می‌شوند. چه تصمیم به ایجاد یک سایه چشم دودی یا برجسته کردن استخوان گونه خود داشته باشید، استفاده از بهترین مجموعه برس های آرایشی می تواند به معنای تفاوت بین یک صورت بدون عیب و نقص و یک آرایش عالی باشد. اکنون که به سال نو  نیز نزدیک می شویم، برس‌های حرفه‌ای نیز می‌توانند به عنوان هدیه‌ای عالی برای دوستداران زیبایی باشند که به دنبال بهبود کلیت چهره خود هستند.

خرید ست قلم موی آرایشی اصل

برندهای برتر ست قلم موی آرایشی

برای اینکه روال استفاده از این ابزارها را بهبود بخشیم،  ۲۱ مورد از بهترین مجموعه برس های آرایش را برای خرید ست قلم موی آرایشی از برندهای برتر مانند Sigma، Morphe، Colourpop گرد هم آورده ایم. به عنوان یک امتیاز عالی، بیشتر این برس‌ها با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار در دسترس هستند که به شما کمک می‌کند تا خرید مناسبی را به دست آورید. از آنجایی که این مجموعه‌های طبیعی و مصنوعی بسیار با کیفیت هستند، می توانید به راحتی یک مجموعه از آنها را خرید کرده و تا مدت ها از آن ها استفاده نمایید.

ست برس آرایش BS-Mall

این محصول به قیمت ۱۱ دلار در آمازون عرضه می شود. این ست برس آرایشی ، نزدیک به ۸۲۰۰۰ نظر مشتری دارد و نزدیک به پنج ستاره در آمازون است که از بهترین خرید ست قلم موی آرایشی به شمار می آید.

براش رول COLOURPOP

این ست قلم موی آرایشی با قیمت ۴۴ دلار در لوازم آرایشی و بهداشتی COLOURPOP به فروش می رسد. هر فردی ممکن است بعد از باز کردن این رول چرم مصنوعی که حاوی فضایی جداگانه برای هر یک از برس‌های همراهش است، احساس یک آرایشگر حرفه ای را کند.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع ماساژور تفنگی

ست برس ۸ تکه Signature Eyes

برای خرید ست قلم موی آرایشی از MORPHE تنها باید ۴۸ دلار پرداخت کنید. با این ترکیبی از برس‌های طبیعی و مصنوعی برای صورت و چشم‌ها، این برس در Morphe، می تواند عملکردی عالی داشته باشد.

ست برس حرفه ای e.l.f.

این برس با قیمت ۲۰ دلار در آمازون عرضه می شود. خریداران آمازون در مورد این مجموعه ارگونومیک ۱۲ تکه از e.l.f راضی بوده اند. موهای مصنوعی آن بسیار نرم است و ریزش نمی کند.

Artistry Pro Complexion Essentials

برای خرید ست قلم موی آرایشی از FENTY BEAUTY تنها باید ۱۲۶ دلار پرداخت نمایید.این ست برس چهار تکه یک هدیه ایده آل برای علاقه مندان به آرایش است. این مجموعه شامل یک برس برای فونداسیون، کانسیلر، پودر و هایلایتر است.

خرید ست قلم موی آرایشی اصل

ست مینی براش جادویی شارلوت

این ست قلم مو با قیمت ۶۵ دلار در شارلوت تیلبری به فروش می رسد. این ست برس مناسب سفر، نه تنها دارای کیف حمل مخصوص به خود است، بلکه به طور یکپارچه در داخل کیف شما یا یک کیف دستی برای آرایش در حین حرکت قرار می گیرد.

ست برس Coach x Sephora Collection

خرید ست قلم موی آرایشی از  SEPHORA را با قیمت ۶۸ دلار تجربه کنید. در اینجا یک ست برس مصنوعی با الهام از یکپارچه سازی قدیمی از مجموعه Coach x Sephora آمده است که بهترین استفاده را با محصولات حاوی کرم، مایع یا فرمول پودر فشرده دارد.

پیشنهاد مطالعه : خرید انواع دوربین های تک چشمی

ست برس آرایش الیت

قیمت این ست ۳۷۰ دلار است. این برس‌های بیضی شکل از Artis برای سال‌ها پایه‌های اصلی حرفه‌ای‌ها بوده‌اند و می‌توانند به سرعت لوازم آرایشی و تکنیک‌های زیبایی دوستان را تنها با چند ضربه تند ارتقاء دهند.

مجموعه براش I Love Pro

۴۰ دلار برای خرید ست قلم موی آرایشی این برند کافی است. پیشنهاد می‌کنیم به سرعت اقدام کنید تا این معامله نادر را روی مجموعه ۱۲ تکه‌ای از برس‌های برای چشم و صورت از Juvia’s Place را تهیه نمایید

ست برس نهایی بلومرکوری

خرید ست قلم موی آرایشی از  BLUE MERCURY را با قیمت ۱۸۵ دلار تجربه نمایید. این مجموعه از پنج برس گیاهی شامل یکی برای زیرسازی، رژگونه و کانسیلر، به همراه دو برس کوچکتر برای ترکیب سایه چشم و زدن آستر خط چشم است.

ست قلم موی آرایشی NET-A-PORTER

قیمت این ست ، تنها ۴۳۴ دلار در Net-A-PORTER است. در اینجا مجموعه‌ای از برس‌های حرفه‌ای است که در ژاپن ساخته شده است و برای هر فردی به اندازه کافی پیچیده است. این مجموعه حتی صفحه مغناطیسی خود را نیز دارد تا هرگز رد ابزار خود را گم نکنند.

خرید ست قلم موی آرایشی اصل

لوازم آرایشی مک

۳۷ دلار در MAC COSMETICS برای خرید ست قلم موی آرایشی لازم است. این کیت برس چهار تکه با نسخه محدود از MAC شامل فونداسیون، پودر و برس چشم، به‌علاوه یک برس ابروی دو سر است که ساختن قوس کامل را ساده می‌کند.

ست قلم مو ۳۰ تکه از رزگلد

۱۶۰ دلار در LUXIE را برای خرید این ست قلم مو پرداخت نمایید. از آنجایی که این ست برس رزگلد به خوبی دارای کیف نگهداری گرد و زیپ دار است، به راحتی می‌توانید همه آنها را در یک چمدان هنگام سفر خود قرار دهید.

ست قلم موی بلومینگ دیل

خرید ست قلم موی آرایشی را در این برند با قیمت ۱۱۵ دلار تجربه کنید. می‌توانید این مجموعه برس آماده سفر و مورد تأیید بابی براون را برای دوستان یا اعضای خانواده‌ای که همیشه در حال حرکت هستند بخرید. این ست حتی با یک پاکت طلایی برای ذخیره‌سازی سریع همراه است.

پیشنهاد مطالعه : معرفی هدفون های گیمینگ ریزر

ست Airbrush 101

این ست با قیمت ۵۸ دلار در ULTA BEAUTY عرضه می شود. در اینجا یک مجموعه عالی و پنج تکه وجود دارد که به منظور تقلید از اثر آرایش ایربراش است و شامل برس های مشخص شده برای کرم پودر، کانسیلر، سایه چشم و پودر شما است.

ست براش آرایش Vibes

این محصول را با قیمت ۸ دلار از آمازون تهیه کنید. اگر به دنبال استفاده ای پایدارتر هستید، این کیت پرفروش EcoTools را در نظر بگیرید که از آلومینیوم بازیافتی و پلاستیک ساخته شده است و حتی دارای دسته های بامبو است.

پک سایه چشم و Blend Duo

خرید ست قلم موی آرایشی با قیمت ۹ دلار در ULTA BEAUTY امکان پذیر است. این بهترین ست قلم مو است که تا به بازار راهی شده است. چهره خود را مانند یک متخصص با این مجموعه برس سه تکه که برای سایه های پودری، کرمی یا مایع ایده آل است، ترکیب کنید. می توانید برای خرید این محصولات، با زاکولا همراه باشید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود