تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,فروردین,۱۱

معرفی برند ساعت جی شاک و نحوه خرید از آن

نویسنده : تیم محتوا

خرید ساعت جی شاک

در سال ۱۹۸۳ کاسیو در ژاپن، برای اولین بار مجموعه ساعت های معروف G-Shock را که اکنون مشهور شده است، به بازار راهی کرد. مخترع این نوع از ساعت، آقای Kikuo Ibe بود که ساعت هایی را با دوام بالا ارائه نمود تا بتواند تاریخچه ساعت های شکننده و حساس را به اتمام برساند. ساعت های پلاستیکی مدرن که برای اولین بار به بازار عرضه شد، برای جلب نظر متخصصانی مانند افسران پلیس، کارگران ساختمانی و پرسنل امداد و نجات اضطراری بود. آن ها به ساعت هایی نیاز داشتند که مستحکم بوده و نگرانی از بابت آسیب آن نداشته باشند. در طی حدود ۳۰ سال گذشته، Casio G-Shock در بین این گروه از مصرف کنندگان بسیار محبوب بوده است، البته محبوبیت و خرید ساعت جی شاک به عنوان یک محصول برتر، فراتر رفته و به عنوان ابزاری مفید مورد استفاده همگان واقع شده است.

تاریخچه Casio G-Shock

درخشش ساعت های G-Shock در زمان انتشار چندان مشهود نبود، زیرا در زمانی که اکثر حرفه ای های تجارت ژاپن هنوز از ساعت مچی کلاسیک پیروی می کردند، این ساعت ها کاملاً فنی و بی نظیر بود. مارک هایی مانند سیکو و سیتیزن مجموعه های ظریف ساعت با مدل های خاصی را در نظر داشتند که به روزرسانی های آن ها باعث شده بود که سهم خوبی از بازار را داشته باشند. همچنین ساعت های ورزشی مخصوص، علاقه مندان خود را داشت. از طرفی تطبیق شیوه تفکر جامعه از ساعت های سنتی فلزی به ساعت هایی سیاه و پلاستیکی آسان نبود. و خرید ساعت جی شاک را مختلف کرده بود.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین لایت برد برای طراحی

۱۳ سال پس از اولین نسخه ساعت G-Shock ، کاسیو سرانجام با آنچه امیدوار بود رسید. آن ها برای اولین بار یک ساعت ورزشی کاسیو ساختند که دارای پیچیدگی بیشتری بوده و مقاومت در برابر صدمات را به خوبی حفظ کرده بود. این روزها، اکثر مصرف کنندگان مقاومت در برابر ضربه و سایر ویژگی های دوام G-Shock و ساعت های رقیب را ترجیح می دهند. افراد کم و بیش تصور می کنند که ساعت های ورزشی ارزان قیمت، اقلامی هستند که می توانند آن ها را در برابر افتادن، پرتاب کردن، غوطه ور کردن و خراشیدن با حداقل آسیب حفظ کند.

سال ،۱۹۸۰ کاسیو به ساعت های حجمی با قیمت های بالا علاقه مند بود که نیازهای مردم را در هرجایی برآورده کند و همانند ساعت های مدرن و بادوام عمل نماید. این سال اوج شکوفایی ساعت کوارتز بود و جوانان برای این نوع از ساعت ها علاقه مند بودند. زیرا زیبا و شیک بوده و به سرعت Casio G-Shock را به عنوان ابزاری مناسب انتخاب کردند و همانطور که کاسیو دریافت، همین موضوع باعث شهرت این کمپانی ژاپنی  و خرید ساعت جی شاک در جهان شد.

خرید ساعت جی شاک

رشد سریع ساعت جی شاک

در سال ۱۹۹۷ ، فروش ساعت کاسیو G-Shock به طرز چشمگیری افزایش یافت. کاسیو از پذیرش فرهنگ پاپ جوانان آمریکایی و فرهنگ خیابانی شامل همه چیز از موسیقی گرفته تا ورزش های شدید بود استفاده کرده و افزایش محبوبیت و فروش بالایی را تجربه نمود.

 در این زمان، بازار جدیدی مشاهده شد و کاسیو به عنوان یک کالای مد شناخته شد. G-Shock و دیگر ساعت های کاسیو شروع به تبلیغ کردند و مجموعه ای از این ساعت های متنوع با برخورداری از سبک ها، رنگ ها و موضوعات در سراسر جهان ظاهر شد.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین اسکیت های چهار چرخ

کاسیو در حال پاسخگویی به تقاضای بازار بود، اما در عین حال،  فلسفه اصلی خود را در انطباق با آنچه مصرف کنندگان می خواستند دنبال می کردند و همچنین ساعت های خاصی را برای مجموعه ای از سبک زندگی و نیازهای روزافزون تولید می کردند. این فلسفه بسیار پایدار هنز نیز باقی مانده است و همین امر باعث شده است که رشد خرید ساعت جی شاک در تمامی دنیا مشاهده شود.

پس از سال ۱۹۹۷ ، فروش کاسیو G-Shock با افت جدی روبرو شد و به عبارتی همه کسانی که G-Shock می خواستند، آن را داشتند. برخی ادعا می کنند که محبوبیت ساعت های G-Shock در میان بسیاری از افراد روند مد را تشکیل می دهد. اما باید پذیرفت که کاسیو G-Shock بسیار خوب طراحی شده است اما نیاز به ارائه تغییراتی نوین در سری محصولات خود دارد. از همین روست که کاسیو به وضوح احساس کرد که آنها باید برای موفقیت در قرن ۲۱ ، به ارزیابی مجدد استراتژی قوی ترین محصول فروش خود بپردازند.

خرید ساعت جی شاک

توسعه و مونتاژ ساعت G-Shock در ژاپن

در دنیای امروز، هر آنچه در داخل ژاپن طراحی و مونتاژ می شود اغلب به عنوان یک محصول برتر شناخته می شود. این فقط بازاریابی نیست، زیرا محصولات ژاپنی در شاخه های الکترونیک و ماشین آلات به عنوان عملکردی با درجه بالایی از کارایی، رضایت کاربر و البته قابلیت اطمینان طراحی شده اند.

کسانی که کاسیو G-Shock را دارند و برای خرید ساعت جی شاک اقدام کرده اند، کاملا می دانند که آن ها تنها مدل های گران قیمت از مواد بهتر و همراه با فناوری نیستند، بلکه از این که در داخل ژاپن و عمدتا با دست مونتاژ می شوند، مورد توجه می باشند. طیف ممتاز ساعت های G-Shock Casio در ژاپن طراحی و توسعه یافته و سپس در بخش ساخت این شرکت در Yamagata مونتاژ می شوند.

دفتر مرکزی کاسیو به عنوان یک نهاد شرکتی در توکیو قرار دارد و مانند بسیاری از شرکت های بزرگ ژاپنی با بیش از ۱۰ هزار کارمند، دارای مجموعه ای از دفاتر در سراسر کشور است. البته قلب کار این برند در Hamura و به عنوان مرکز تحقیق و توسعه است که در ابتدای دهه ۱۹۸۰ کاسیو G-Shock طراحی شد و ساعت های G-Shock امروز در همین نقطه تولید و آزمایش می شوند، قبل از اینکه محصول به تولید نهایی برسد.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین دوربین فیلمبرداری در سال ۲۰۲۱

هنگام خرید ساعت جی شاک ،  لازم به ذکر است که توسعه طراحی کاسیو G-Shock فقط در جنبه دوام آن ها نیست، بلکه در مورد عملکرد نیز می باشد. آنچه کاسیو با سایر سازندگان ساعت ساز ژاپنی Citizen و Seiko مشترک است، تمایل به ساخت ساعت هایی است که کاربران را مطمئن کند. راحتی از عناصر بسیار ارزشمند هر کالای مصرفی در ژاپن است، بنابراین منطقی است که سازندگان ساعت داخلی این کشور در هنگام اختراع محصولات جدید ، آن را در نظر بگیرند.

خرید ساعت جی شاک

در صورتی که قصد خرید ساعت جی شاک را از سایت های خارجی دارید، می توانید از طریق زاکولا عمل کرده و پرداخت ارزی آن را با کمک کارشناسان زاکولا انجام دهید و سپس محصول خریداری شده را در آدرس ایران تحویل بگیرید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود