تاریخ انتشار : ۱۳۹۹,اسفند,۲۸

خرید بهترین ردیاب های خودرو در سال ۲۰۲۱

نویسنده : تیم محتوا

خرید ردیاب خودرو

برای یافتن بهترین ردیاب های وسایل نقلیه GPS با بررسی ردیاب های مکانی که دارای بالاترین امتیاز هستند، شروع کردیم تا ببینیم کدام یک به طور مداوم بهترین عملکرد را دارند. برای خرید ردیاب خودرو متناسب با نیاز خود، می توانید این لیست را مطالعه کرده و بهترین آنرا انتخاب نمایید. برای خرید آن ها از سایت های خارجی و پرداخت ارزی آن ها و تحویل در آدرس ایران، می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین کیف پول ارز دیجیتال

بهترین بررسی های ردیاب GPS خودرو

ردیاب GPS Vyncs

Vyncs GPS ، به عنوان یکی از بهترین ردیاب ها با دوام بالاست که شیوه های ایمن رانندگی، تشخیص موتور، عمر باتری، نیازهای تعمیر و نگهداری، اعلامیه های فراخوان و سطح سوخت را ردیابی می کند. به علاوه، می تواند به شما در پس انداز بیمه اتومبیل کمک کند. این دستگاه کارآمد دارای هشدارهای BulletEngine حرفه ای بوده و دارای هزینه سالانه کمی است.

Vyncs رانندگی شما را ارزیابی می کند و به شما نمره عملکرد شاخص (TPI) را می دهد که می تواند به شما در پس انداز بیمه اتومبیل کمک کند. برنامه همراه رایگان آن، VyncsMiles ، با آمازون الکسا سازگار است و می تواند مسافت پیموده شده را ردیابی کرده و با استفاده شخصی آن را دسته بندی کند.

Vyncs به جای هزینه های ماهانه از برنامه های یک ساله استفاده می کند. همچنین می توانید برنامه های Vync ، Basic ، Premium و Pro را بررسی کنید که خدمات با کمک جاده ای را مناسب می کند. با خرید ردیاب خودرو ی  Vyncs همچنین یک سرویس Fleet دارید که می توانید کارمندان خود را هنگام تحویل یا در مسیرها کنترل کنید.

پیشنهاد مطالعه : بهترین سیستم میکروفون بی سیم

دستگاه GPS پلاگین OBD حدود ۷۵ دلار هزینه دارد و با یک سال اشتراک و یک بار هزینه فعال سازی ۳۰ دلار همراه است. هزینه های تمدید سالانه تقریباً یکسان است که تقریباً ۶ دلار در ماه بوده و کمترین هزینه GPS را دارد.

خرید ردیاب خودرو

MOTOsafety GPS Tracker

این دستگاه ایمن به عنوان بهترین ردیاب برای رانندگان جدید است که با نصب یک دوره آموزش رانندگی برای نوجوانان، پخش مجدد مسیر Google Maps ، حصارکشی و هشدارهای قابل تنظیم مکان می باشد. ردیاب GPS با نصب آسان و ارزان MOTOsafety رتبه نخست را برای رانندگان جدید کسب کرده است. چه با دوستان بیرون باشند و چه با فوق برنامه، داشتن یک ردیاب GPS مانند این می تواند اجرای ممنوعیت رفت و آمد آنها را آسان کند.

این دستگاه ردیابی با هزینه ماهیانه ۱۹.۹۹ دلار می باشد. برنامه آموزش راننده در این دستگاه گنجانده شده  است که با خرید ردیاب خودرو و با دسترسی به محتوای آموزشی و آزمون های آزمایشی به خوبی به رانندگان مبتدی کمک می نماید. همچنین کارت گزارش رانندگی روزانه را در برنامه تلفن همراه ایجاد کرده است. محدودیت سرعت در Google Maps همیشه دقیق نیست، بنابراین ممکن است MOTOsafety بگوید که چه زمانی سرعت بالایی دارید.

خرید ردیاب خودرو Bouncie

این دستگاه بهترین حالت برای نگهداری وسایل نقلیه است. Bouncie از دستگاه های ردیابی GPS است و دارای بهترین قطعات، مانند سازگاری دستیار هوشمند است که از سایر ردیاب های دیگر محبوب تر است. این دستگاه دارای هشدارهای تعمیر و نگهداری خودروی بوده و اشتراک ماهانه آن اندک است.

Bouncie به درگاه OBD اتومبیل متصل می شود و هشدارهای جغرافیایی و لحظه ای را برای سرعت، ترمز سخت و شتاب ارائه می دهد. همچنین به شما کمک می کند هشدارهای مربوط به سطح بنزین، تعمیر و نگهداری خودرو و کارهای معمول مربوط به اتومبیل مانند بازرسی های سالانه را حفظ کنید.

این دستگاه همچنین مسافت پیموده شده شما را ردیابی می کند و داده ها را ذخیره می کند، اگر شما نیاز به ردیابی مسافت پیموده شده برای اهداف تجاری دارید، خرید ردیاب خودرو با این برند، گزینه ای عالی است. Bouncie فقط ۸ دلار در ماه برای خدمات ردیابی خود هزینه دارد.

SpyTec STI GL300 GPS Tracker

این بهترین ردیاب قابل حمل است که دو اینچی بوده و به اندازه کافی کوچک است که می تواند در جیب قرار گرفته یا به زیر خودروی شما متصل شود. این دستگاه ردیابی از طریق باتری کار می کند، بنابراین باید آن را به صورت دوره ای شارژ کنید. البته دو هفته باتری دوام دارد.هزینه نظارت برای شما ماهیانه ۲۵ دلار خواهد بود و فقط ۶۰ ثانیه به روزرسانی موقعیت مکانی را دریافت خواهید کرد مگر اینکه برای ردیابی سریع تر هزینه بیشتری پرداخت کنید.

پیشنهاد مطالعه : معرفی و خرید بهترین کنترل کننده های DJ

خرید ردیاب خودرو  GPS Optimus 2.0

Optimus 2.0 GPS Tracker مدل شبیه SpyTec است. هر دو دستگاه ردیابی کوچکی برای وسایل نقلیه بوده و با باتری کار می کنند اما Optimus کمی بزرگتر است. عمر باتری Optimus بهتر است و هزینه ماهانه ۲۰ دلار در ماه می باشد. برای خرید ردیاب خودرو در این برند، می توانید از سایت های خارجی همچون آمازون اقدام کنید.

Pro Bullet می تواند مکان را هر ۵ ثانیه به روز کند و در کیف ها یا جیب های یک وسیله نقلیه قرار گیرد. البته ردیابی مکان در این دستگاه، بیشتر یک تجربه اتصال به نقطه است، اما این به نوع برنامه ماهانه شما بستگی دارد. هر پنج ثانیه به روزرسانی می تواند آن را هموارتر کند. همچنین Optimus از یک وب سایت و یک برنامه برای ردیابی استفاده می کند.

خرید ردیاب خودرو

ردیاب Autobrain

Autobrain مدل نسبتاً جدیدی در صحنه است و آن را به عنوان برندی برتر تبدیل کرده است. این به لطف نرم افزار ردیابی قدرتمند، مکان واقعی شما را در برنامه تلفن همراه خود در زمان واقعی نشان می دهد. اما خیلی بیشتر از یک دستگاه ردیابی GPS است و یک خرید ردیاب خودرو موفق خواهد بود.

Autobrain گزارشات سفر و هشدارهای تعمیر و نگهداری را ارائه می دهد تا اتومبیل شما سالم بوده و در هنگام رانندگی ایمن باشد. همچنین توانایی های واکنش اضطراری در آن تعبیه شده است. ویژگی پاسخ به خرابی برنامه تلفن همراه نیز بدین گونه است که وقتی احساس برخورد می کند با مخاطبین اضطراری تماس می گیرد و پاسخ می دهد.

خرید ردیاب خودرو

نکات مهم در خرید ردیاب

دلایل شما برای خرید دستگاه ردیابی GPS اتومبیل هرچه باشد، مهم است که اطمینان حاصل کنید که حقوق قانونی شما حفظ شده است. در بیشتر مکان ها، تا زمانی که دستگاه را فقط روی وسایل نقلیه متعلق به خودتان قرار دهید، ایمن هستید. اگر می خواهید یکی از اعضای خانواده را به دلیل نگرانی واقعی در مورد ایمنی و سلامتی او ردیابی کنید، بهترین روش این است که ابتدا در مورد آن با او صحبت کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید دستگاه ماساژور بدن

برای ایمن تر کردن وسیله نقلیه خود، دستگاه های دیگری مانند دوربین های پشتیبان را در نظر بگیرید. این دستگاه ها می توانند زاویه دید شما را بهبود بخشیده و سوابق ارزشمندی از زمان شما در جاده ثبت کنند. قبل از در نظر گرفتن ردیاب GPS و خرید ردیاب خودرو ، با نوجوان خود در مورد رانندگی مسئولانه صحبت کنید.

 برای خرید ردیاب های کاربردی و مناسب، می توانید از آمازون اقدام کرده و برای دریافت آن در ایران، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود