خرید دوربین عکاسی از آمازون

آمازون
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید دوربین عکاسی از آمازون

می توان گفت دوربین های عرضه شده در بازار، هریک در سطح خود، عالی هستند. یافتن دوربین مناسب سبک عکاسی شما، نیاز به بررسی دارد. این کاملا روشن است که برای استفاده معمولی در هنگام سفر و یا عکاسی های غیرحرفه ای، نیازی به یک دوربین تخصصی و قدرتمند نخواهید داشت. برای خرید دوربین عکاسی از آمازون می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

در این جا به بررسی بهترین دوربین های عکاسی در سایت آمازون پرداخته ایم تا بتوانید دوربینی مناسب و مطابق با بودجه خود تهیه کنید. نکته مهمی که باید مدنظر داشته باشید این است که در کنار دوربین های جدیدی که امروزه به بازار عرضه شده است، می توانید مدل های قدیمی اما با کیفیت بالا را در این سایت با قیمت های بسیار کمتری تهیه کنید.

پیشنهاد مطالعه : ۳۱ مورد از بهترین وسایل زیر ۱۰ دلار در آمازون

دوربین عکاسی نیکون Z6

این دوربین یکی از مدل های جدیدی است که دارای ظاهری زیبا و جذاب بوده و قابلیت تطبیق پذیری مناسبی دارد. از این دوربین برای عکاسی و فیلم برداری استفاده می شود و از نوع دوربین بدون آینه می باشد. رزولوشن این دوربین نیکون، ۲۴٫۵ مگاپیکسل بوده و صفحه نمایش آن ۳٫۲ اینچی لمسی می باشد و با حداکثر سرعت عکاسی ۱۲ فریم بر ثانیه طراحی شده است. این دوربین حرفه ای و در حد متوسط بوده و فیلم برداری آن به صورت ۴K می باشد.

خرید دوربین عکاسی از آمازون

دوربین عکاسی  فوجی فیلم X-T30

این دوربین در حال حاضر، یکی از قدرتمندترین دوربین های بدون آینه بوده و با اندازه ای کوچک به بازار عرضه شده است. این دوربین دارای رزولوشن  ۲۶٫۱ مگاپیکسل و لنز مانت X فوجی فیلم می باشد. صفحه نمایش این دوربین ۳٫۰ اینچ و لمسی است. این دوربین دارای فیلم برداری با کیفیت ۴k داشته و فوکوس ترکیبی با ۴۲۵ نقطه را داراست.

دوربین عکاسی سونی آلفا A7 III

این دوربین نیز همانند دیگر دوربین های سری آلفا، دارای ویژگی های منحصربه فرد و خاصی است. سنسور این دوربین به صورت فول فریم ۲۴ مگاپیکسلی می باشد و رزولوشن ۴k برای فیلم برداری دارد که می تواند با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه عمل نماید.

پیشنهاد مطالعه : خرید عینک واقعیت مجازی

صفحه نمایش این دوربین ۳٫۰ اینچ و لمسی بوده و به عنوان یک دوربین حرفه ای به کار گرفته می شود. این دوربین دارای یک باتری قدرتمند است که یکی از بهترین ویژگی آن می باشد. همچنین بدنه این دوربین در برابر شرایط جوی به خوبی مقاومت داشته و از جمله دوربین های بدون آینه با کیفیت بالا منظور می شود.

دوربین عکاسی نیکون D850

این دوربین یکی از دوربین های عالی در میان رقبا می باشد که دارای رزولوشن ۴.۴۵ مگاپیکسل می باشد و صفحه نمایش ۳.۲ اینچ لمسی دارد. فیلم برداری این دوربین به صورت ۴k بوده و به عنوان یک دوربین حرفه ای محسوب می شود.

سرعت عکاسی در این دوربین ۷ فریم در ثانیه بوده و عمدتا برای عکاسی منظره و پرتره مورد استفاده قرار می گیرد. با عمر طولانی باتری در این دوربین، می توانید به راحتی از عکاسی خود لذت ببرید.

خرید دوربین عکاسی از آمازون

دوربین عکاسی نیکون Z50

این دوربین در مقایسه با نیکون Z6 دارای اندازه ای کوچکتر بوده و قیمتی پایین تر دارد که برای استفاده در مسافرت ها بسیار عالی است. این دوربین دارای رزولوشن ۲۰٫۹ مگاپیکسل و صفحه نمایش ۳٫۲ اینچ لمسی است. سرعت عکاسی این دوربین ۱۱ فریم بر ثانیه می باشد.

با این دوربین می توانید عکس های زیبایی با فوکوس خودکار داشته و فیلم برداری با کیفیت ۴K داشته باشید. این دوربین از لنزهای مانت Z و همچنین با استفاده از آداپتور، از لنز مانت F پشتیبانی می کند.

پیشنهاد مطالعه : معرفی نینتندو سوئیچ لایت

دوربین عکاسی الیمپوس OM-D E-M10 Mark III

این یک دوربین عکاسی با سنسوری کوچکتر از دوربین های رقبا بوده و دارای رزولوشن۱۶٫۱  مگاپیکسل و صفحه نمایش ۳٫۰ اینچ لمسی می باشد. فیلم برداری این دوربین به صورت ۴K بوده و حداکثر سرعت عکاسی ۸٫۶ فریم بر ثانیه می باشد. این یک دوربین مبتدی بوده و برای استفاده در سفرها بسیار مناسب است.

دوربین کانن EOS Rebel SL3 / 250D

این یک دوربین عالی از سری محصولات کانن است  که دارای رزولوشن۲۴٫۲ مگاپیکسل و صفحه نمایش۳٫۰ اینچ لمسی می باشد. فیلم برداری این دوربین به صورت ۴K بوده و از دوربین های مبتدی به شمار می آید. همچنین سرعت عکاسی در این دوربین ۵ فریم بر ثانیه است.

قیمت مناسب این دوربین و سیستم فوکوس خودکار در حالت های فیلم برداری می تواند آن را یک محصول خاص و بی نظیر در دسته بندی های مشابه خود تبدیل نماید.

خرید دوربین عکاسی از آمازون

دوربین  پاناسونیک Lumix ZS200 / TZ200

این یک دوربین مسافرتی عالی با رزولوشن ۲۰٫۱ مگاپیکسل و لنزهای ۲۴-۳۶۰ میلی متری می باشد که دارای صفحه نمایش ۳٫۰ اینچ لمسی است. فیلم برداری در این دوربین با کیفیت ۴K  بوده و از دوربین های مبتدی به شمار می آید. ضمن آنکه سرعت عکاسی در آن به ۱۰ فریم در ثانیه می رسد. همچنین به کارگیری منظره یاب در زمان های پرنور در این دوربین یکی از ویژگی های مناسب آن می باشد.

دوربین عکاسی پاناسونیک Lumix G95 / G90

در صورتی که دوربینی نیاز دارید که دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و به صورت حرفه ای از آن استفاده کنید، می توانید این دوربین عکاسی پاناسونیک را انتخاب کنید. این دوربین دارای رزولوشن ۲۰٫۳ مگاپیکسل و صفحه نمایش ۳٫۰ اینچ لمسی می باشد.

پیشنهاد مطالعه : کیبورد لیزری

فیلم برداری این دوربین قدرتمند دارای کیفیت ۴K بوده و سرعت عکاسی آن ۹ تا ۳۰ فریم بر ثانیه می باشد. طراحی این دوربین سبک و کوچک بسیار عالی به نظر می رسد.

برای خرید دوربین عکاسی از آمازون ، می توانید با زاکولا همراه باشید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]