تاریخ انتشار : ۱۳۹۹,اسفند,۲۵

خرید دستگاه ماساژور بدن

نویسنده : تیم محتوا

خرید دستگاه ماساژور بدن

یکی از مسائلی که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند، گرفتگی عضلات است. به عبارتی عضلات سفت و دردناک چه بخاطر تمرینات سنگین در باشگاه باشد و یا ناشی از عوامل استرس زا در زندگی، باعث دردسر می شود. این در حالی است که ماساژهای منظم با دستگاه ماساژور بدن ، می توانند به ایجاد آرامش در دردهای بدن کمک کنند، اما بودجه و محدودیت زمانی همیشه این اجازه را نمی دهد.

شما می توانید از ماساژورهای دستی که یک راه حل موثر برای کشیدگی عضلات هستند استفاده کنید. به سادگی دستگاه را روشن کنید و اجازه دهید تا به شما کمک کند تا عمیق ترین گرفتگی های شما آزاد شود. اگر می خواهید شانه های خود را سفت و محکم کنید، با استفاده از دستگاه های ماساژور دستی که در سایت فروشگاهی آمازون ارائه می شود،  این کار را انجام دهید.

همچنین یک ماساژور برقی پشت می تواند تسکین فوری را ایجاد کند، اما تشخیص اینکه کدام یک را بخرید به شما بستگی دارد. برای کمک به تسکین درد و برای جستجوی مورد مناسب، آمازون را جستجو کنید تا بهترین ها را پیدا نمایید. در مورد صندلی های ماساژ و تختخواب، دستگاه ماساژور بدن از نوع دستی و برقی و دستگاه ماساژ کوبه ای در این سایت می توانید تحقیق کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین کیف پول ارز دیجیتال

انواع دستگاه های ماساژ بدن

ماساژور گردن و گردن Zyllion Shiatsu

می توانید این دستگاه ماساژور بدن را با قیمت ۵۰ دلار از سایت آمازون خرید کنید. این ماساژور شیاتسو که طرفداران زیادی دارد، با گرما و ورز دادن، درد کمر را تسکین می دهد. فشار ماساژ عالی است و گزینه گرما آن را لذت بخش می کند.

این ماساژور راحت و ارزان قیمت، آنقدر خوب کار می کند که می تواند به یک رسم شبانه تبدیل شود که با آن به مدت ۳۰ دقیقه روی پشت و شانه ها ماساژ ایجاد کرده و نرمی و راحتی دلپذیری را دریافت کنید. این محصول در کمک به خواب و کیفیت زندگی عمومی نیز عالی عمل می کند.

دستگاه ماساژ مینی بدنه دستی Beurer با نور LED

این محصول را می توانید در آمازون با قیمت ۱۱ دلار خرید کنید. بسیاری از افراد از تجربه ماساژ کنترل شده و هدفمند قدردانی می کنند. این کمک می کند تا نقاط گرفتگی رفع شده و آرامش ایجاد کند. این دستگاه سه شاخه، می تواند برای تمرکز در یک محل یا برای پوشش منطقه بیشتری مورد استفاده قرار گیرد.

 به دلیل اندازه آن، یک لرزش ملایم ایجاد می کند که باعث می شود در دست راحت باشد و به اندازه کافی لرزش داشته باشد تا گرفتگی عضلات را برطرف کند. این باعث راحتی در گردن، کمر و پاها می شود.

خرید دستگاه ماساژور بدن

ماساژور شانه دار گردن MaxKare Shiatsu

این دستگاه ماساژور بدن را می توانید با قیمت ۵۰ دلار از آمازون خرید کنید.این ماساژور به طور خاص برای هدف قرار دادن گردن و شانه های شما طراحی شده است و این یک کار عالی است. اگرچه به طور خاص برای گردن و شانه ها طراحی شده است، اما می تواند در قسمت های دیگر بدن نیز موثر عمل کند. این کار بر اساس نحوه شکل گیری آن بسیار ساده است.

بالشت ماساژور گردن و ماساژور پشت MaxKare با حرارت

این محصول را می توانید با قیمت ۳۵ دلار از آمازون بخرید. برای دریافت آن در ایران و یا پرداخت ارزی آن می توانید از خدمات زاکولا استفاده کنید. این ماساژور مقرون به صرفه، با داشتن ویژگی گرمایش و ورز دادن گره های ماساژ، کاملاً شبیه مدل های بالاتر عمل می کند. میزان فشار وارده این دستگاه همانند فشار واقعی دستها بوده و عضلات را نرم می کنند.

پیشنهاد مطالعه : بهترین سیستم میکروفون بی سیم

دستگاه ماساژ دستی الکتریکی کوبه ای Wahl Deep Tissue

این دستگاه ماساژور بدن را با قیمت فوق العاده ۲۸ دلار از آمازون بخرید. بسیاری از افراد به این ماساژور کوبه ای علاقه پیدا کرده اند، حتی اگر در اصل شبیه لبه ای با لرزش است. اما این همچنین بدان معنی است که به اندازه کافی قوی است و می تواند گره های ناگهانی را رفع کند.

لبه این دستگاه ماساژ دقیق، برای قرار گرفتن در زیر تیغه شانه عالی است. سر گرد یک هدف کلی خوب برای زمانی است که لباس های زیادی بر تن دارید. سر نوک چهار شاخه دارای جذب خوبی است. بنابراین باید روی پوست استفاده شود

ماساژور HoMedics با گرما

این دستگاه را با قیمت ۳۸ دلار از آمازون خرید نمایید. این ماساژور برای از بین بردن گرفتگی پا بسایر عالی است. به دلیل دسته بیضی شکل آن را از دو زاویه مختلف می توان گرفت، بنابراین قابلیت انعطاف پذیری بیشتری دارد. این ماساژور همچنین دارای چندین حالت است و تنظیم گرمای آن مناسب است. برای خرید این محصول از آمازون می توانید با کارشناسان زاکولا تماس گرفته و نهایی کردن خرید و تحویل در ایران را به آن ها بسپارید.

خرید دستگاه ماساژور بدن

ماساژور ضربی بافت عمیق TheraFlow

این دستگاه در آمازون به قیمت ۲۰ دلار به فروش می رود. این دستگاه ماساژور بدن ، بسیار خوب کار می کند و مانند رفتن به یک ماساژور واقعی است. یکی از ویژگی های آن، تنظیمات شدت ماساژور  است و برای افرادی که می خواهند لمس سبک تری داشته باشند و هم برای افرادی که برای کار با عضلات دردناک خود به لمس قوی تر و عمیق تری نیاز دارند، عالی عمل می کند.

دستگاه ماساژ دستی ویکتور یورگن

این دستگاه با قیمت ۲۵ دلار عرضه می شود. با وجود قیمت نسبتاً پایین، به خوبی ساخته شده است و واقعاً در اعماق عضلات نفوذ می کند و باعث تسکین فوری عضلات دردناک می شود. این دستگاه ماساژور بدن ، با سه مجموعه مختلف ارائه می شود، یکی برای شبیه سازی طب سوزنی، ماساژ شیاتسو و یک چوب بالشتک هوا برای ماساژ سوئدی، که این ماساژور را بسیار متنوع تر می کند.

پیشنهاد مطالعه : معرفی و خرید بهترین کنترل کننده های DJ

ماساژور بافت عمیق دستی قابل شارژ Renpho

این دستگاه را با قیمت ۴۰ دلار خرید کنید. برخلاف سایر ماساژورهای معرفی شده، این یکی قابل شارژ است و این بدان معناست که دیگر نیازی به استفاده از سیم یا ذخیره باتری نیست. ضمن آن که شارژ آن مدت زیادی طول می کشد. در این دستگاه دستگیره هم خیلی بزرگ نیست و به خوبی در یک دست قرار می گیرد و زاویه دسته باعث می شود که به راحتی استفاده شود. این دستگاه بسیار قدرتمند است و به لطف دسته بلند، می توان به هر نقطه پشت رسید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود