تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,تیر,۲۷

خرید جدیدترین لگوهای ساختنی

نویسنده : تیم محتوا

خرید جدیدترین لگوهای ساختنی

در بزرگسالی، LEGO معمولاً به معنای پر کردن اوقات فراغت با انبوهی از ابزارهای جداشدنی است که به طور تصادفی در کنار هم گذاشته شده تا به یکدیگر پیوسته و طرحی نو را بیافریند. خرید جدیدترین لگوهای ساختنی می تواند برای هر سنی جذاب باشد و خلاقیت ها را شکوفا کند.

اگرچه در کودکی ، LEGO بیشتر به معنای یک جعبه بزرگ از قطعات است که قرار است آن ها را کنار هم گذاشته و یک نقش و سازه جدیدی را خلق کند. امروزه بسیاری از لگوها با رویکرد هر دوی آنها ساخته شده است. سازندگان اصلی، مجموعه های رسمی که در چند ضلعی های روی صفحه بازآفرینی شده اند و به سرعت برای ساخت چیز دیگری را می سازند، را طراحی کرده اند.

پیشنهاد مطالعه : خرید لوازم شکار و ماهیگیری

LEGO Builder

 اما برای خرید جدیدترین لگوهای ساختنی ، باید گفت به عنوان سفر LEGO Builder ،بیشتر مربوط به گروه دوم یعنی کودکان است. در اصل ، LEGO Builder’s Journey یک بازی پازل است که از طریق پرچم های ساده با یک هدف بیان می شود که معمولاً رسیدن به طرف دیگر است. برای ادامه مسیر، باید موانع مختلف رودخانه ها، پلهای شکسته، شکافها و غیره برطرف شوند، و بعداً ، هنگام تلاش برای دلجویی از رایانه ها و کار با یک سگ عجیب اما دوست داشتنی، این موانع کمی انتزاعی تر می شوند.

شما بازی را در کودکی انجام می دهید، با خرید جدیدترین لگوهای ساختنی فقط یک دسته از آجرها را روی هم چیده اید تا یک شکل بچه مانند ایجاد کنید. شما با والدین خود که یک دسته آجر در اختیارشان است نیز به ماجراجویی می پردازید و بیشتر سازه را می سازید. این مربوط به دقت نیست و پیروی از دستورالعمل ها هم نیست. این در مورد تخیل است. می توانید توده ای از اشکال را به یک پل یا قلعه ماسه تبدیل کنید و می توانید یک راهپیمایی درست کنید که از روی باتلاق عبور می کند. LEGO وسیله ای برای رسیدن به هدف است و این هدف لذت بردن است.

خرید جدیدترین لگوهای ساختنی

هدف بازی های لگوی ساختنی

LEGO Builder’s Journey در اصل یک بازی Apple Arcade بود و مانند بسیاری دیگر از بازی های Apple Arcade از جمله الهام بخش آن، Monument Valley با وجود ارائه فریبنده ساده ، دارای داستان است. در سوییچ ، طول آن تقریباً دو برابر شده است، با سطوح اضافی بالاتر از آنچه در نسخه اصلی وجود دارد و داستان را کمی بیشتر گسترش می دهد.

می بینید که بچه ها می توانند با هر چیزی که دوست دارند از LEGO لذت ببرند، اما والدین مجبورند برای خرید جدیدترین لگوهای ساختنی پرداخت هزینه داشته باشند و گاهی والدین برای انجام کارهای ساختنی که LEGO هم هستند چندان همراهان خوبی به شمار نمی آیند.

این خستگی برای ایجاد نکته ای در مورد آزادی خلاقیت و شگفتی کودکانه در مقابل یکنواختی بزرگسالی و از بین رفتن تخیل و سرگرمی وجود دارد، کاری که کاملاً ماهرانه و بدون یک خط گفتگو انجام می شود. طراحی صدا و انیمیشن در کنار هم قرار می گیرند و باعث ایجاد دیوراماهای قانع کننده کمی از کارهای تکراری و کسل کننده برای والدین و جادو و شگفتی کودک می شوند. اما مسئله این است که چیزهای تکراری و کسل کننده برای کودکان جذاب هستند. به دلیل فقدان گفتگو، در مراحل بعدی بسیار دشوار است که بفهمید قرار است روی زمین چه کاری انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه : انتخاب هولدر مناسب تلفن همراه

بررسی سفر جدیدترین لگوهای ساختنی

هنگام خرید جدیدترین لگوهای ساختنی درک سطح اولیه پازل بسیار ساده است، زیرا معمولاً شخصیت شما نیاز به حرکت یک گام به جلو دارد اما معماهای بعدی بخصوص در سطوح جدید بسیار مبهم هستند. حتی ممکن است گاهی اوقات کمی جذاب تر باشد، زیرا این دو شخصیت باعث می شوند که شما همدیگر را از دست ندهید و برای اینکه دوباره با هم ملاقات کنید، مجبور به انجام چند پازل دیگر هستید.

علاوه بر این ، به دلیل محدودیت های خود بازی، پایین آمدن آجرها گاهی اوقات کمی ساده است. سادگی در این پرچم های کوچک بسیار مهم است، اما سادگی گاهی اوقات می تواند کمی بیش از حد چیزها را پنهان کند، به خصوص اگر از کنترل کننده استفاده می کنید. کنترل های صفحه لمسی بسیار بیشتر در دسترس هستند، اما واقعاً نمی خواهیم بازی را روی صفحه لمسی انجام دهیم.

پیشنهاد مطالعه : خرید انواع اسکیت بورد برقی

هنوز هم خرید جدیدترین لگوهای ساختنی و بازی با آنها بسیار زیبا است اگرچه نسبت به نسخه RTX PC ، که دارای نورپردازی پویا و raytracing بسیار دوست داشتنی است، بسیار زیبا است و برداشت جدید و جالب آن از معنای بازی البته با LEGO ، در کنار بازی های ماجراجویی سنگین آن لذت بخش است.

خرید جدیدترین لگوهای ساختنی

اهمیت استفاده از لگوهای ساختنی

در طول سفر LEGO Builder ، هدف از این بازی این است که شما احساس بچه بودن کنید. برقراری ارتباط با نسخه شخصی خود بسیار لذت بخش است و داشتن داستان مربوط به ارتباط والدین و کودک از طریق بازی کودک به همان اندازه که هوشمندانه است نیز تأثر آور است.

پیشنهاد مطالعه : درباره تراول کارت Travel Card

با وجود سوء استفاده های گاه به گاه و مواردی که می تواند خاص به نظر برسد، این یک بازی LEGO است که با فلسفه اساسی خلاقیت بسیار بیشتر از عنوان متوسط ​​مارک LEGO بازی می کند و امیدواریم این نشان از بازی های جدید باشد که با خرید جدیدترین لگوهای ساختنی آن را تجربه خواهیدکرد. برای خرید این لگوهای جذاب می توانید از سایت های خارجی مانند آمازون، علی اکسپرس و یا ایبی اقدام کرده و با کمک خدمات زاکولا آن را در آدرس خود در ایران تحویل بگیرید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود