تاریخ انتشار : ۱۳۹۹,مهر,۰۶

خرید جاروی هوشمند از آمازون

نویسنده : تیم محتوا

خرید جاروی هوشمند از آمازون

در این مقاله به خرید جاروی هوشمند از آمازون پرداخته ایم. ظهور فناوری و تکنولوژی به زندگی بشر، باعث شده است که بتواند فعالیت های روزمره خود را به سادگی انجام داده و برای امور مهم تر، زمان بیشتری داشته باشد. ابزارهای پیشرفته امروزی در مصارف خانگی، توانسته اند بار زیادی را از دوش خانواده برداشته و راحتی را برایشان به ارمغان آورد. خرید جاروی هوشمند از آمازون نیز خود یکی از اقداماتی است که می تواند رفاه بیشتر را در یک خانه ایجاد نماید.

برای بسیاری از افراد نظافت و تمیز کردن خانه کار چندان ساده ای نیست. وجود جاروبرقی ها باعث شد که بتوان در زمان کمتر، بهتر و راحت تر خانه را تمیز و جارو نمود. اما موضوع به اینجا ختم نشده و با رشد بیشتر و سریع تر تکنولوژی، جاروی هوشمند نیز پا به عرصه ظهور گذاشت. این درحالی است که می توان بدون صرف وقت و انرژی، خانه ای پاکیزه تحویل گرفت. برای خرید جاروی هوشمند آمازون، می توانید با کارشناسان زاکولا همراه باشید.

خرید جاروی هوشمند از آمازون

درباره جاروی هوشمند آمازون

هنگامی که صحبت از جاروی هوشمند آمازون می شود، انتظاراتمان ان است که بتواند فراتر از جاروبرقی های امروزی عمل نماید. تفاوت مهم و اصلی این جارو آن است که به خوبی می تواند از پس تمیز کردن برآمده و کار خود را به درستی می داند.

می توان مدل های متفاوتی از جاروی هوشمند آمازون را در سایت آن مشاهده نمایید. روش کار با این نوع از جارو، بسیار ساده بوده و می توانید با فشردن یک دکمه، تمامی امور را به جارو سپرده و به سراغ کارهای خود رفته و یا به استراحت بپردازید. این نوع از جارو به خوبی در تمامی سطوح حرکت کرده و همه جا را کاملا جارو می کند و در نهایت به محل شارژ باز می گردد.

خرید جاروی هوشمند از آمازون

مزیتهای جاروی هوشمند آمازون

شاید حقیقت این باشد که استفاده از جاروی هوشمند در هر خانه ای یک مزیت بزرگ به شمار می آید. زیرا این نوع از جاروها می توانند در هر نوع سطحی از قبیل موکت، سرامیک و یا فرش حرکت کرده و ریز ترین ذرات نیز از نظر آن ها پنهان نخواهد ماند. این جاروها با وجود کوچکی اندازه و ابعادشان، دارای قدرتی فوق العاده هستند.

همچنین به دلیل نوع طراحی و ساختاری که دارند، به خوبی می توانند به زیر مبلمان و کمدها نیز نفوذ کرده و این قسمت ها را که عمدتا چندان در دسترس نیستند، به خوبی تمیز نمایند. ارتفاع جاروهای هوشمند آمازون به طور تقریبی ده سانتی متر است که به خوبی در چنین فضاهایی راه می یابد.

پیشنهاد مطالعه : خرید کتاب از آمازون

معیارهای قابل توجه در خرید جاروهای هوشمند آمازون

در سایت آمازون ، می توانید انواع متفاوتی از جاروهای هوشمند و رباتیک را مشاهده نمایید. این نوع از جاروها برای شرایط مختلفی تولید و پیش بینی شده اند. به عنوان مثال متراژ و نوع سطوح منازل می تواند در انتخاب مدل مناسب موثر است.

می توانید مشخصات آن ها را به خوبی مطالعه کرده و سپس متناسب با نیازهای خود، مدل مناسب را خرید کنید. ضمن آن که در سایت آمازون، برای خرید جاروی هوشمند، گارانتی مناسبی منظور شده است تا ریسک خرید این دستگاه به حداقل برسد.

این دستگاه در قیمت های متفاوتی عرضه می شود که بر اساس امکاناتی که دارد، قیمت تغییر می کند. بنابر این می توانید بر اساس انتظاراتی که از جاروی هوشمند داشته و بودجه ای که برای این کار منظور کرده اید، انتخاب خود را انجام دهید. در صورتی که برای انتخاب آن مساله دارید، می توانید از کارشناسان زاکولا یاری بگیرید.

خرید جاروی هوشمند از آمازون

انواع مدل های جاروی هوشمند آمازون

الف – جاروی هوشمند Eubell Robot :

بدنه این نوع از جاروی هوشمند، از پلاستیک بوده و در صورتی که به صورت کامل شارژ شود، می تواند به خوبی کار تمیز کردن سطوح را انجام دهد. این نوع از جارو برای کسانی که می خواهد جارویی هوشمند، اما با قیمتی مناسب داشته باشند، بسیار مناسب است.

جاروی هوشمند Eubell Robot جهت پاکیزگی تمامی سطوح، حتی زیر کمد و مبلمان گزینه ای بسیار مناسب است که در سایت آمازون برای فروش گذاشته شده است که با تخفیف مناسبی عرضه می شود.

پیشنهاد مطالعه : خرید لپ تاپ از آمازون

ب – جاروی هوشمند FANEO Robot :

این جارو نیز یکی از انواع بسیار قوی و با کیفیت در جاروهای هوشمند آمازون می باشد. این نوع از جارو، به محض برخورد با موانع به سادگی تغییر مسیر داده و مجدد به کار خود می پردازد.

جاروی هوشمند   FANEO Robotبه خوبی روی تمامی سطوح حرکت کرده و حتی سطوح چوبی یا سنگی را به خوبی تمیز خواهد کرد. این نوع از جارو دارای قدرت مکش بسیار بالایی بوده و دارای کم ترین میزان سر و صدا می باشد. این نوع جارو را با شارژ کامل می توانید به مدت یک و نیم ساعت استفاده نمایید.

ج- جاروی هوشمند iRobot Roomba i7 7550 :

این مدل از جاروهای هوشمند ارائه شده در سایت آمازون، یکی از نمونه های قدرتمندی است که می تواند به خوبی گرد و غبار و ذرات بسیار ریز را با بهترین کیفیت جارو نماید. مکش بسیار عالی این جارو یکی از گزینه هایی است که می تواند این مدل را ممتاز نماید.

جالب است بدانید که این نوع از جاروی هوشمند، می تواند برای تمیز کردن خانه های چندین طبقه نیز مورد استفاده قرار گیرد. کافی است به آن نقشه خانه و برنامه دقیقی را ارائه دهید تا طبق آن و بدون نقص عمل نماید. به همراه این دستگاه، برس های متنوعی قرار گرفته است که می تواند انواع سطوح مانند پوشش های دیوار و کف پوش ها را نیز تمیز نماید.

پیشنهاد مطالعه : خرید گوشی از آمازون

برای خرید این محصول ارزشمند آمازون، می توانید با زاکولا تماس گرفته و در کوتاه ترین زمان ممکن با قیمتی مناسب، آن را خرید کرده و در آدرس خود در ایران تحویل بگیرید.

د- جاروی هوشمند iRobot Roomba i7 7150 :

اگر مدل های فوق چندان شما را جذب نکرده و به دنبال کیفیت و امکانات بالاتری از جاروی هوشمند خود هستید می توانید این مدل از جاروی آمازون را انتخاب نمایید. این جارو می تواند به خوبی نود و نه درصد از آلودگی ها و یا حتی موهای حیوانات را که باعث آلرژی می شوند، جمع آوری کرده و تمیز نماید.

پیشنهاد مطالعه : خرید کفش از آمازون

برس های به کار گرفته شده در این نوع از جارو، دارای انعطاف زیادی بوده و به گونه ای تنظیم و طراحی شده اند که می تواند در سطوحی مانند سنگ و یا سطوحی مانند فرش، به خوبی عمل کرده و با بهترین کیفیت پاکیزگی لازم را ایجاد کنند. این جاروی قدرتمند را در سایت آمازون عرضه می کنند و برای خرید جاروی هوشمند از آمازون می توانید از زاکولا یاری بگیرید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود