تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,تیر,۲۴

خرید تابستانی از ایبی

ای‌بِی نویسنده : تیم محتوا

eBay سایتی است که در آن می توانید هر چیزی از لباس گرفته تا صنایع دستی را بفروشید و درصدی از قیمت فروش را به سایت بپردازید. شما می توانید به عنوان خریدار و فروشنده در این سایت بهترین نتایج را کسب کنید. در صورتی که قصد دارید از فصل حراجی های آن استفاده کنید. می توانید از طریق زاکولا برای خرید تابستانی از ایبی اقدام نمایید.

پیشنهاد مطالعه :جدیدترین گوشی ‌های هوشمند سامسونگ

فروش در ایبی

کمیسیون و کارمزد در این سایت،  ۱۰٪ از قیمت فروش، تا ۷۵۰ دلار است که حداکثر ۵۰ لیست در ماه رایگان می باشد. کسانی که هر ماه بیش از ۵۰ مورد را برای فروش فهرست می کنند، هزینه فهرست اضافی می پردازند یا می توانند اشتراک ماهانه یا سالانه بخرند.

eBay یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین سایت‌ها برای فروش هر چیزی از تجهیزات کمپینگ گرفته تا لوازم آرایشی است. تمام آن تجربه به eBay اجازه داده است تا بسیاری از پیچیدگی‌های فرآیند فروش را برطرف کند. از همین روست که می توانید به راحتی برای خرید تابستانی از ایبی اقدام کنید.

summer shopping on ebay zakoolacom 02

خریداران نا مناسب

برای روشن شدن، یکی از بزرگ ‌ترین چالش‌ های فروش آنلاین، خریداران نادرست را می توان بیان کرد. آنها کالاهای شما را دریافت می کنند و سپس برای بازپرداخت یا تخفیف ادعا می کنند که یا دریافت نکرده اند، معیوب بوده یا کیفیت پایینی دارند.

اگر خریدار صادق باشد، مایل است محصول را پس دهد و تحت پوشش ضمانت رضایت eBay قرار می گیرد. اما خریداران نادرست نمی خواهند محصول کاملاً خوب را برگردانند. آنها می خواهند از این روش، به عنوان راهی برای گرفتن امتیاز استفاده کنند، از تخفیف گرفته تا کالاهای رایگان، از فروشندگان را در نظر دارند که در خرید تابستانی از ایبی نیز این افراد دیده می شوند.

پیشنهاد مطالعه :جدیدترین مک بوک ها

مسدود کردن خریداران بد

اکثر سایت ها در این مورد کم کاری می کنند. eBay استثناست. این شرکت در واقع یک خط‌مشی مکتوب دارد که خریداران را از استفاده از بازخورد یا رتبه‌بندی فروشنده در تلاش برای وادار کردن فروشنده به ارائه کالاها یا خدماتی که در توضیحات کالای اصلی درج نشده است، منع می‌کند. اگر خریدار، فروشنده را تهدید کند، مشکل را به پشتیبانی مشتری گزارش می دهند.

فروشندگان معتقدند که eBay از فروشندگان خود تحقیق و پشتیبانی می کند. شما به‌ عنوان یک فروشنده، همچنین می‌توانید خریداران بد یا کسانی که حاضر به پرداخت با شرایط شما نیستند را مسدود کنید. این ویژگی خوب را به ۱۶۰ میلیون خریدار eBay اضافه کنید و این واقعیت را که این سایت برای حمل و نقل به شما تخفیف می دهد، اضافه نمایید و می توانید ببینید که چرا ایبی، به عنوان یک محل برای کسب و کار مناسب است و خریداران چرا خرید تابستانی از ایبی می پسندند.

summer shopping on ebay zakoolacom 03

فروش آنلاین در سایت های جهانی

یکی دیگر از سایت‌های عالی که می‌خواهید برای فروش طیف وسیعی از محصولات، از کتاب‌ها و فیلم‌های مستعمل گرفته تا جواهرات و لباس‌ها، به آن توجه کنید، آمازون است. مانند eBay ترافیک سنگینی دارد و برنامه کمیسیون متغیری دارد که گاهی اوقات سودمند است.

سایت های رایگان مانند Craig’s List و LetGo نیز گزینه خوبی هستند، اما در درجه اول به خریداران محلی پاسخ می دهند. بنابراین، اینها بهترین سایت‌هایی نیستند که می‌خواهید از آن‌ها برای جذب مخاطبان گسترده‌تر استفاده کنید. اما باید گفت که برای بسیاری از ایرانیان، استفاده از شرایط و خرید تابستانی از ایبی ، قابل دسترسی تر به نظر می آید.

به جز آمازون، Ebay هنوز بهتر از سایرین ظاهر شده است. در Ebay عملکرد خوبی را مشاهده خواهید کرد و اگرچه تغییرات چشمگیری را پشت سر می‌گذارد، اما همواره با تخفیف های جذاب خود، در تمامی دنیا در دسترس است.

اگر تصمیم به فروش در eBay دارید، مطمئن شوید که تا آنجا که ممکن است توضیحات بیشتری را به محصول خود اضافه کنید، به سوالات پاسخ دهید و آنچه را که از طریق نامه ارسال کرده اید مستند نمایید. به این ترتیب وقتی یک خریدار نادرست ادعا می کند که شما یک کالای معیوب را ارسال کرده اید، مدرکی دارید که این کار را نکرده اید.

پیشنهاد مطالعه :خرید از بهترین وب سایت های تخفیفی امارات

چه لباس هایی در eBay بهترین فروش را دارند؟

در اینجا برخی از حوزه‌های مهمی وجود دارد که باعث می‌شوند، افراد خرید تابستانی از ایبی را انتخاب کنند:

بهترین منبع برای تحقیق در مورد لباس های قدیمی، فراتر از ایبی اقدام کنید. WorthPoint داده‌های تاریخی را برای همه برچسب‌های برتر لباس قدیمی نگهداری می‌کند. کنار هم قرار دادن لباس ‌های کامل و فروش کل مجموعه، روند رو به رشدی است و نشانه ‌گذاری سنگین است.

اگر از افراد خلاق هستید، این یک فرصت عالی برای شماست تا درآمد و سود خود را به دست آورید. هنگامی که فروشندگان لباس‌هایی دارند که جزء اقلام نیستند، آنها را با سایر اقلام (از جمله جواهرات) مطابقت می‌دهند تا یک لباس آماده ایجاد کنند.

هنگام خرید تابستانی از ایبی، در خواهید یافت که تعدادی از فروشندگان فقط به همین منظور مانکن ها را در اندازه های مختلف نگهداری می کنند. آن ‌ها لباس مانکن ‌ها را می ‌پوشانند، چند عکس می ‌گیرند و ارائه می نمایند. نام ‌های تجاری هنوز در نمودارهای سودآوری بالا هستند، اما اگر یک کالای قدیمی معتبر باشد، می‌توانید از موقعیت بدون نام خارج شوید.

اگر یک کالای قدیمی معتبر نیست، به نام های تجاری بچسبید و استراتژی “Skip The No-Name” را به عنوان یک قاعده واقعی در نظر بگیرید. لباس‌های دست‌ساز می‌توانند تجارت بزرگی باشند، اما باید عنوان، توضیح و تصاویر عالی را برای صحت این موضوع لحاظ کنید.

summer shopping on ebay zakoolacom 04

چگونه از فروش لباس در eBay درآمد کسب کنیم؟

در ابتدا همه می دانند که برای سود بردن از هر چیزی باید کم بخرید و بالا بفروشید. در حالی که این مطمئناً درست است، فقط نیمی از داستان است. اگر بدانید ارزش بازار یک کالا چقدر است، هیچ راهی برای شما وجود ندارد که به طور دقیق «کم بخرید و بالا بفروشید. می توانید در خصوص کالاهای پرفروش هنگام خرید تابستانی از ایبی تحقیق کرده و با انتخاب گزینه های مناسب، برای فروشی سودآور در ایبی اقدام کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود