خرید بهترین گوشی تلفن بی سیم از سایت های خارجی

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

بهترین گوشی تلفن بی سیم

امروزه تعداد زیادی از مصرف کنندگان تلفن ثابت، آن را به جهت استفاده بیشتر از تلفن های همراه، رها می کنند. اما بهتر است به تمامی جوانب آن فکر کنیم. تلفن مستقر در آنالوگ، هنوز در خانه ها و محل کار جایگاه خود را دارد. هنوز هم داشتن شماره تلفنی که با موقعیت جغرافیایی مرتبط باشد، برای فعالیت های تجاری مهم است. داشتن تلفن بی سیم به لطف تلفن های هوشمند، انعطاف پذیری موبایل بودن را در زندگی ما ایجاد می کند. یک تلفن بی سیم قابل اعتماد برای خانه یا محل کار بسیار مناسب است، اما بهترین گوشی تلفن بی سیم که مطابق با نیازهای شما باشد، کدام است.

به نظر می رسد تلفن های بی سیم امروز می توانند همه کارها را انجام دهند. از برقراری تماس با استفاده از فناوری بلوتوث گرفته تا مکالمه بدون هندزفری با جک هدفون، تا کار با دستگاه پاسخگویی در هنگام غیبت را انجام خواهند داد. انتخاب تلفن مناسب و در نظر گرفتن نحوه استفاده از آن و ویژگی هایی که نیاز دارید، دارای اهمیت است.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین کفش های تابستانی زنانه از ایبی

انتخاب تلفن بی سیم

بنابراین، بیایید ببینیم قبل از خرید تلفن بی سیم چه نکاتی را باید در نظر بگیرید. در هنگام خرید تلفن ثابت باید چند ویژگی را در نظر گرفت. بیشتر آنها به موارد اضافی بستگی دارند که می خواهید تلفن داشته باشد.

تعداد گوشی

یکی از اولین تصمیماتی که می گیرید این است که چند گوشی مورد نیاز دارید. تلفن های بی سیم می توانند حداکثر شش گوشی داشته باشند که به شما امکان می دهد تلفن را در بیش از یک اتاق قرار دهید. اگر خانه بزرگی داشته باشید واقعاً به کارتان می آید.

بهترین گوشی تلفن بی سیم

پایه بی سیم یا سیمی

شما همچنین هنگام انتخاب بهترین گوشی تلفن بی سیم باید توجه کنید که پایه سیم دار می خواهید یا نه. یک گوشی بی سیم برای کار به برق متناوب یا باتری نیاز دارد، اما اگر یک گوشی سیم دار به تلفن ثابت معمولی متصل باشد یا پشتیبان باتری برای سرویس VoIP باشد، بدون برق کار می کند. اگر منطقه شما مستعد قطع شدن برق است، پایه سیم دار با پشتیبان باتری انتخاب خوبی است.

ویژگی های دیگر

برخی از محبوب ترین ویژگی های تلفن بی سیم شامل بلندگو، شناسه تماس گیرنده و صفحه LCD در گوشی می باشد. ضمن آنکه پایه ها برای نمایش اطلاعات مهم، جک هدست است که به شما امکان می دهد در حین جابجایی در اتاق چت کنید. مکالمه هندزفری، پشتیبانی از دو خط برای دریافت تماس برای دو شماره تلفن در یک تلفن نیز از دیگر ویژگی ها به شمار می آید. بعضی از تلفن ها دو زنگ مشخص را به شما می دهند تا به شما اطلاع دهد کدام خط زنگ می خورد. اگر در یک مکالمه سه جانبه با دو تماس گیرنده کنفرانس داشته باشید، این ویژگی بسیار مفید است که بهترین گوشی تلفن بی سیم از آن برخوردار می باشد.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین کرم های ضد آفتاب از آمازون

ویژگی عالی دیگری که می توانید در تلفن بی سیم پیدا کنید، مکالمه خودکار است. این ویژگی به این معنی است که تماس شما به محض بلند شدن گوشی از پایه متصل می شود. همچنین، پشتیبان باتری وجود دارد که در صورت قطع برق تلفن شما را قادر می سازد تا به کار خود ادامه دهد.

بهترین تلفن بی سیم برای سال ۲۰۲۱

Panasonic Link2Cell

اگر به دنبال بهترین گوشی تلفن بی سیم هستید، می توانید تلفن بی سیم Panasonic Link2Cell را تهیه کنید. زیرا این بهترین تلفن تا به امروز است. از کاهش نویز گرفته تا پشتیبانی از بلوتوث، این گوشی دارای چندین ویژگی از جمله سیستم پاسخگویی دیجیتال است.

بهترین گوشی تلفن بی سیم

تلفن بی سیم VTech CS6719-15

Vtech شناخته شده ترین نام در تلفن های بی سیم است. CS6719-15 یکی از اساسی ترین مدل های آن با شناسه تماس گیرنده و یک سیستم قابل ارتقاء برای اضافه کردن پنج گوشی CS6709 اضافی است. این مدل امکان مشاهده اطلاعات تماس در نور کم با صفحه نمایش و صفحه کلید با نور پس زمینه را آسان می کند. برای جلوگیری از ایجاد مزاحمت در طول جلسه، می توانید حالت ساکت را برای قطع شدن زنگ صدا فعال کنید.

مانند همه تلفن های بی سیم Vtech ، به عنوان بهترین گوشی تلفن بی سیم در این مدل از فناوری دیجیتال DECT 6.0 نیز استفاده شده است، این پیشرفته ترین پلتفرم بی سیم برای کیفیت بهتر صدا بدون تداخل شبکه های بی سیم است. از جمله امکانات این گوشی شامل شناسه تماس گیرنده و انتظار مکالمه با اطلاعات تماس ورودی که در گوشی نمایش داده می شود.

همچنین ۵۰ نام و شماره سابقه شناسه تماس گیرنده را داشته و ۵۰ فهرست راهنمای تلفن را در خود ذخیره می کند. ضمن آنکه آی فون بین گوشی ها وکنفرانس بین خط خارج و حداکثر ۲ گوشی بی سیم داشته و به همراه بلندگو بوده و صفحه کلید و صفحه LCD روشن می شود. از طرفی حالت ECO فناوری صرفه جویی در مصرف انرژی برای بهترین عملکرد باتری را داشته و در رنگ های نقره ای، آبی و قرمز موجود است.

پیشنهاد مطالعه : برترین بازی های ایکس باکس Xbox 2021

تلفن بی سیم Vtech CS6719-2

تلفن بی سیم Vtech CS6719-2 به عنوان بهترین گوشی تلفن بی سیم دارای یک گوشی بی سیم اضافی است. همانند مدل پایه CS6719 ، این سیستم تلفن بی سیم با CS6709 می تواند تا ۵ هدست توسعه یابد. همچنین از همان فناوری DECT 6.0 برای کیفیت برتر صدا بهره می برد. با یک بلندگوی تلفن دوبلکس کامل ، می توانید مشارکت در تماس را افزایش دهید. هر دو طرف مکالمه می توانند بدون لغو کردن یکدیگر برای صحت گفتگوی مناسب، صحبت کرده و شنیده شوند.

CS6719-2 یکی از محبوب ترین سیستم های تلفن بی سیم Vtech است. با دو هدست می توانید تماس های کنفرانسی با یک خط خارج و هر دو هدست داشته باشید. فناوری بدون تداخل بدین معناست که سایر دستگاه ها و شبکه ها در خانه یا محل کار شما تماس های شما را قطع نمی کنند، حتی اگر در محاصره لوازم الکترونیکی باشید.

تنها نکته این است که ویژگی Caller ID زمان و تاریخی را برای تماس های از دست رفته ارائه نمی دهد. تماس هایی را که از دست داده اید مشاهده خواهید کرد، اما زمان آن مشخص نیست. یکی از ویژگی های تجاری بهترین گوشی تلفن بی سیم مربوط به تلفن پشتیبانی از دو خط است.

این گوشی دارای شناسه تماس گیرنده و انتظار مکالمه با اطلاعات تماس ورودی که در گوشی نمایش داده می شود، بوده و قابل ارتقا تا ۵ گوشی می باشد. همچنین می تواند ۵۰ نام و شماره سابقه شناسه تماس گیرنده و ۵۰ فهرست راهنمای تلفن را داشته و کنفرانس بین خط خارج و حداکثر ۲ گوشی بی سیم را داشته باشد. همچنین پست صوتی با نشانگر انتظار داشته و صفحه کلید و صفحه LCD روشن می شود. این محصول در رنگ های نقره ای، آبی و قرمز موجود است.

بهترین گوشی تلفن بی سیم

دو گوشی پاناسونیک KX-TGC222S

سیستم پاسخگوی بی سیم Panasonic KX-TGC222S به عنوان بهترین گوشی تلفن بی سیم ، سیستم محبوب اداری است که شامل دو گوشی است. می توانید سیستم را با قابلیت اداره حداکثر شش گوشی در همان خط با گوشی های اضافی که به طور جداگانه فروخته می شوند، گسترش دهید. توجه داشته باشید که این مدل یکی از بالاترین سیستم های تلفن بی سیم پاناسونیک است.

با استفاده از سیستم KX-TGC222S می توانید کلیه ارتباطات روزانه را با یک دستگاه پاسخگوی دیجیتال، شناسه تماس گیرنده، بلوک تماس، حالت بی صدا و سایر ویژگی ها مدیریت کنید. این سیستم دارای Energy Star با حالت Intelligent Eco است تا در صورت استفاده از گوشی در نزدیکی پایه، به طور خودکار مصرف برق را کاهش دهد. همانند سیستم های Vtech ، این تلفن بی سیم پاناسونیک از فناوری پیشرفته DECT 6.0 Plus برای برد بهتر و کیفیت صدای عالی استفاده می کند.

پیشنهاد مطالعه : خرید نینتندو سوییچ

این محصول دارای طراحی گوشی ارگونومیک بوده و شامل ۲ گوشی است و قابل ارتقاء تا ۶ گوشی می باشد. همچنین شماره گیری سریع ۹ عددی داشته و صندوق پستی صوتی ۶۴ پیام و حداکثر ۱۷ دقیقه را در خود جای داده است. ضمن آنکه شناسه تماس گیرنده با اطلاعات تماس گیرنده صوتی دارد. می توانید برای خرید این گوشی های تلفن ثابت بی سیم و دیگر مدل های ارائه شده در سایت های خارجی، از طریق زاکولا اقدام نمایید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]