تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,اردیبهشت,۲۲

خرید بهترین کفش های تابستانی زنانه از ایبی

ای‌بِی نویسنده : تیم محتوا

برترین کفش­های تابستانی زنانه

هنگامی که هوا رو به گرمی برمی دارد، وقت آن است که لباس ها و کفش های خود را برای این هوای جدید آماده کنیم. اگر به فکر تهیه یک جفت کفش راحت و تابستانی هستید، می توانید از میان برترین کفش­های تابستانی زنانه که در این جا معرفی می کنیم، انتخاب کرده و آن را از سایت خرده فروشی آنلاین ایبی خرید کنید.

لیست کفش های برتر تابستانی زنانه

یک جفت از BIRKENSTOCKS یک صندل راحت است که آن را می توانید از ایبی با قیمت ۷۵.۰۰ دلار خرید نمایید. این کفش با راحتی و سبکی که ارائه می کند، می تواند یکی از بهترین کفش های تابستانی باشد که می توانید تهیه کنید.

همچنین از دیگر کفش های زیبا و راحت می توان به rothys اشاره نمود که با قیمت ۱۶۵.۰۰ دلار به فروش می رسد. این کفش به دلیل راحتی و رنگی که دارد به این نام شناخته می شود و با توجه به مواد با کیفیت بالایی که در آن به کارگرفته شده است، می تواند راحتی بالایی را به پاهای شما هدیه دهد.

پیشنهاد مطالعه : کیف پول نرم افزاری Electrum

از دیگر کفش های عالی و راحتی که می توانید آن را از ایبی تهیه کنید، کفش کتانی Rod Laver است که با قیمت ۱۰۰.۰۰ دلار عرضه می شود و این یک کفش ورزشی بسیار ساده و بر اساس مدل قدیمی کفش های تنیس طراحی شده است که می تواند علاوه بر ایجاد راحتی بسیار بالا، جذابیت های خود را نیز به خریداران منتقل نماید.

این در حالی است که در میان برترین کفش­های تابستانی زنانه کفش زنانه toryburch  از عناصر طبیعی الهام گرفته شده است. با استفاده از رافیا و چرم، این کفش راحتی زنانه می تواند وسیله ای راحت برای خانم هایی باشد که هنگام کار به دنبال کفش های راحتی می گردند.

برترین کفش­های تابستانی زنانه

کفش های کتانی راحت

از سویی دیگر کفش کتانی نایک Air Rift نیز یکی از انتخاب های عالی است که در ایبی به قیمت ۱۰۰.۰۰ دلار ارائه می شود. برداشت نایک از سبک کفش سنتی ژاپنی، راحتی مناسب و بی نظیری را برای کسانی که به دنبال کفشی متفاوت هستند فراهم می کند.

صندل های ساتن farfetch را می توانید با قیمت ۵۸۴.۰۰ دلار از فروشگاه اینترنتی ایبی خرید کنید. این صندل ها را به سادگی می توانید با لباس های تابستانی خود ست کنید. در کنار آن استفاده از صندل mango نیز که با قیمت ۷۹.۹۹ دلار عرضه می شود، می تواند برای بسیاری جذاب باشد. این صندل دارای بافتی راحت و زیبا است که به خوبی می تواند از پاهای شما مراقبت نماید.

این امکان نیز وجود دارد که در میان برترین کفش­های تابستانی زنانه صندل های nordstrom را با قیمت ۱۳۴.۹۵ دلار تهیه کنید. برای روزهای گرم که ممکن است بخواهید پیاده روی کنید، این کفش ها می تواند بدون گرم کردن پاها، راحتی بالایی را به شما منتقل نماید.

UGG با Eckhaus Latta در یک مجموعه کفش متمایز برای کسانی که به دنبال چیزی منحصر به فرد هستند همکاری می کنند. آن ها کفش هایی الهام گرفته از غرب هستند که زیبایی متفاوتی را منتقل می کنند این کفش را می توانید با قیمت ۳۵.۰۰ دلار خرید کنید.

پیشنهاد مطالعه : کیف پول نرم افزاری Coinbase

صندل های زیبای  Miista می توانند راحتی مناسبی را برای شما به ارمغان آورند. در حالی که فقط به قیمت ۳۵۵.۰۰ دلار فروخته می شوند. از دیگر صندل های عالی و راحت که می توانید از ایبی خرید کنید، sorel است که با قیمت ۱۴۰.۰۰ دلار عرضه می شود. صندل Kinetic Impact Sorel بخاطر راحتی روزانه در پیاده روی که در یک صندل انتظار داریم، بسیار ستوده شده است.

برترین کفش­های تابستانی زنانه

کفش های تابستانی راحت

از برترین کفش­های تابستانی زنانه ، کفش های Brayden Western نیز با قیمت ۲۹۸.۰۰ دلار می باشند که می توانند زیبایی و کیفیت را به خوبی به نمایش گذاشته و تابستانی آسان را برای شما رقم زنند. ضمن آن که این کفش راحت zara را می توانید با قیمت ۴۹.۹۰ دلار خرید کنید.

صندل Res Ipsa دارای قیمت  ۱۳۵.۰۰ دلار است. این دمپایی های Babouche ساخته شده توسط Res Ipsa شوید. این دمپایی های تفریحی مناسب مسافرت بوده و کاملاً مشهور هستند. Pêche در سال ۲۰۱۷ تاسیس شده است و یکی از مارک های جدید است که لباس های زنانه، کفش و لوازم جانبی مدرن را ارائه می دهد. این کفش راحتی این برند را می توانید با آسودگی خاطر تهیه کنید.

پیشنهاد مطالعه : روش های شناخت برندهای اصل کفش از تقلبی

شما می توانید صندل و کفش های راحت marigiudicelli را قیمت شروع از ۶۹۰.۰۰ دلار تهیه کنید. صندل های Haven Thong Flatform نیز دارای راحتی و زیبایی بالایی هستند که با قیمت ۹۸.۰۰ دلار عرضه می شوند. ضمن آنکه کفش های ورزشی و زیبای لوفلر راندال را می توانید از ایبی با قیمت ۲۵۰.۰۰ دلار تهیه کنید.

برترین کفش­های تابستانی زنانه

صندل های چرمی زیبا

در میان برترین کفش­های تابستانی زنانه صندل چرمی Norma با توجه به زیبایی بالایی که دارد در این سایت با قیمت ۳۸۵.۰۰ پوند عرضه می شود که می تواند در تابستانی گرم به راحتی مورد استفاده قرار گرفته و با دیگر لباس های شما ست شود. همچنین می توانید با انتخاب یک صندل رنگی Tanya Cross Mules به قیمت ۲۵۰.۰۰ دلار از کفش های شیک این سایت بهره مند شوید.

کفش کتانی سفید مترو یک کفش کلاسیک است که به قیمت ۲۴۸.۰۰ دلار بوده و می تواند با لباس های تابستانی شما به راحتی سازگار باشد. همچنین XLT2 که از Hurricane XLT قبلی آنها ارتقا یافته است، پشتیبانی بیشتر و راحتی بالاتری را برای پیاده روی های فراهم می کند.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین قهوه سازها از آمازون ۲۰۲۱

یک صندل پاشنه دار cultgaia نیز با قیمت ۴۵۸.۰۰ دلار می تواند بسیار جذاب باشد و مناسب کسانی است که می خواهند صندل هایی با پاشنه بلند را استفاده کنند. ضمن آن که کفش کتانی ZAPPOS با قیمت ۶۹.۹۵ دلار می تواند با ظاهری کلاسیک، راحتی را در تمام روز و هنگام پیاده روی به شما منتقل نماید.

می توانید برای خرید برترین کفش­های تابستانی زنانه از سایت بزرگ و معتبر ایبی اقدام کرده و برای پرداخت هزینه ارزی آن و تحویل در ایران، از خدمات برجسته زاکولا بهره مند شوید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود