تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,خرداد,۰۶

خرید بهترین کرم برای رفع خشکی پوست و مو

نویسنده : تیم محتوا

بهترین کرم رفع خشکی پوست

این روزها برای هر بیماری مکملی وجود دارد، برای ضخیم شدن و رشد مو، برای تنظیم مجدد سلامت روده و حتی برای انرژی و آرامش می توانید انواع مکمل ها را بیابید. در این میان آیا ویتامین ها برای پوست خشک، یک راه حل قابل قبول در روند مراقبت از پوست هستند؟ در این جا با بررسی بهترین کرم رفع خشکی پوست و مو به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید آنها را از سایت هایی همچون ایبی و آمازون خرید کرده و استفاده نمایید.

ویتامین ها ترکیبات همه کاره ای هستند. ویتامین های ضروری به بدن و به عملکرد صحیح آن، از انرژی و سلامت قلب تا کلسترول کمک می کنند. پوست برای محافظت در برابر شرایط سخت به رطوبت نیاز دارد. پوست مرطوب همچنین سموم را از طریق عرق دفع می کند. هنگامی که اپیدرم یا لایه سطحی پوست آب خود را از دست می دهد، ترک خوردگی، خارش و خشکی ایجاد می شود.

پیشنهاد مطالعه : برترین بازی های ایکس باکس Xbox 2021

اپیدرم همچنین حاوی پروتئین ها و چربی هایی است که برای هیدراته شدن با هم کار می کنند. بنابراین نه تنها کمبود آب، بلکه کمبود چربی و پروتئین باعث خشکی می شود. برای آبرسانی و ترمیم مواد مغذی مناسب از ویتامین های زیر استفاده کنید.

انواع کرم های رفع خشکی پوست

ویتامین E

ویتامین E می تواند به عنوان یک مکمل و درمان موضعی برای خشکی پوست استفاده شود. هنگامی که به صورت خوراکی مصرف می شود، خواص آنتی اکسیدانی قوی ویتامین E می تواند به محافظت از پوست در برابر آسیب بیشتر کمک کند. بعلاوه، به عنوان یک ضد التهاب برای تسکین دهنده آن عمل می کند. ایجاد قرمزی خشک و خارش دار در پوست نشانه کم آب بودن آن است. در صورت استفاده موضعی، به عنوان کرم صورت، می تواند به جلوگیری از بین رفتن آب پوست کمک کند و پوست را مرطوب نگه دارد و می تواند بهترین کرم رفع خشکی پوست باشد.

روغن ماهی

یک راه دیگر که به بدن شما کمک می کند، استفاده از امگا ۳ است که خشکی و خارش پوست را از بین خواهد برد. امگا ۳ در مورد جلوگیری از التهاب بسیار مفید است، بنابراین لازم است که به اندازه کافی دریافت کنید. دانه های کتان و ماهی از بهترین روش ها برای دریافت امگا ۳ در رژیم غذایی شما هستند، اما اگر طرفدار هیچ یک از این دو نیستید، همیشه می توانید مکمل روغن ماهی را امتحان کنید.

بهترین کرم رفع خشکی پوست

لوتئین و زاگزانتین

این دو کاروتنوئید، آنتی اکسیدان های قدرتمندی هستند که در بدن تولید نمی شوند، بنابراین باید به رژیم غذایی اضافه شوند. یک مطالعه نشان داد که مکمل لوتئین و زاگزانتین می تواند میزان رطوبت پوست را افزایش دهد که باعث می شود پوست خشک نشود. بهترین راه برای دریافت آنها در رژیم غذایی از طریق سبزیجات برگ دار است، بنابراین مطمئن شوید که کلم پیچ و اسفناج می خورید. همچنین می توانید بر اساس این ماده شفابخش، بهترین کرم رفع خشکی پوست را از سایت آمازون خرید کنید. برای این کار می توانید از طریق زاکولا اقدام نمایید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین کرم های ضد آفتاب از آمازون

ویتامین دی

ویتامین D می تواند از طریق پوست جذب شود، اما دریافت مقادیر مناسب نیز می تواند در ظاهر پوست تأثیر بگذارد. مقادیر کم ویتامین D3 به طور خاص با سطح پایین تر رطوبت در پوست مرتبط است. به عبارتی ویتامین D یک ویتامین محلول در چربی و یکی از مهم ترین ویتامین ها برای عملکرد بیولوژیکی است. پوست ما یک مخزن طبیعی مهم برای تولید خود است که توسط نور ماورا UV بنفش در سنتز ایجاد می شود. این ویتامین به محافظت از پوست، کاهش التهاب و عادی سازی تولید سلول کمک می کند.

فلز روی

جای تعجب نیست که بسیاری از لوسیون ها و کرم های حاوی روی به درمان پوست خشک و خارش دار کمک می کنند. آنها بهترین کرم رفع خشکی پوست هستند. روی به دلیل داشتن مزایای ضد التهابی، می تواند از خشکی و قرمزی پوست جلوگیری کند. بعلاوه، از آنزیم های کمک کننده به سیستم ایمنی بدن کمک می کند که می توانند از شرایطی مانند اگزما که می تواند باعث خشکی پوست شود جلوگیری کنند.

روغن گل پامچال

روغن گل مغربی، مملو از اسیدهای چرب مورد نیاز بدن شما می باشد که می تواند به حمایت از پوست سالم و مرطوب از داخل بدن کمک کند. اسیدهای چرب ضروری، شامل اسیدهای چرب امگا ۶ و امگا ۳ هستند و در حفظ پوست خوب نقش اساسی دارند.

پیشنهاد مطالعه : خرید نینتندو سوییچ

با این حال، بدن ما به طور طبیعی تولید EFA نمی کند و بنابراین فقط از طریق رژیم غذایی و مکمل های غذایی به دست می آید. نقش روغن گل مغربی به عنوان بهترین کرم رفع خشکی پوست ، می تواند به عنوان یک ماده پیشگیری کننده از پوست خشک در حفظ سلامت پوست نقش اساسی داشته باشد.

بهترین کرم رفع خشکی پوست

پروبیوتیک ها

بسیاری از بیماری های خشکی پوست ریشه در التهاب دارند. از آنجا که التهاب از سیستم ایمنی بدن ناشی می شود و بیشتر سیستم ایمنی بدن شما در دستگاه گوارش زندگی می کند، اطمینان از حمایت از هضم سالم ضروری است. چندین مطالعه اخیر نشان داده است که پروبیوتیک ها ماده کلیدی در سلامت روده هستند. بنابراین به نظر می رسد طبیعی است که بگوییم آنچه برای روده مفید است، برای پوست شما نیز موثر خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین کفش های تابستانی زنانه از ایبی

آستاگزانتین

توانایی این آنتی اکسیدان را در ارتقاء سلامت پوست و جلوگیری از علائم پیری نشان داده است. مطالعات به طور مستقیم نقش آستاگزانتین را در مهار کردن از دست رفتن آب پوست نشان داده است. آستاگزانتین بهترین کرم رفع خشکی پوست است که از ریز جلبک های دریایی پرورش یافته استخراج می شود. به عنوان یک آنتی اکسیدان، آستاگزانتین استرس اکسیداتیو طبیعی بر روی پوست ما را کاهش می دهد. با گذشت زمان می تواند از رطوبت برای ارتقاء سلامت کلی پوست عمل کند.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود