تاریخ انتشار : ۱۳۹۹,بهمن,۰۶

خرید بهترین پاوربانک از آمازون

نویسنده : تیم محتوا

خرید بهترین پاوربانک از آمازون

کمبود شارژ تلفن یا تبلت، درست زمانی که در جایی که پریز برق وجود ندارد، نگران کننده است. خوشبختانه پاوربانک های کاربردی، کم نیستند و آنها در هر اندازه، ظرفیت و دامنه قیمتی برای نگه داشتن دستگاه شما هنگامی که نماد باتری شما قرمز می شود، مورد استفاده می باشند. به خصوص که امروزه برخی از پاوربانک ها به ویژگی هایی مانند شارژ سریع، شارژ بی سیم، کابل های داخلی، آداپتورهای برق متناوب، چراغ قوه های LED مجهز هستند. از همین روست که خرید بهترین پاوربانک از آمازون را به شما پیشنهاد می کنیم. برای این کار می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

خصوصیات بهترین پاوربانک

بهترین پاوربانک برای شما متناسب به میزان شارژ و مدت زمانی که به دور از شبکه برق می باشید، دارد. قبل از خرید، به سه نکته توجه داشته باشید. قیمت، قدرت و قابلیت حمل از نکات مهمی است که هنگام خرید بهترین پاوربانک از آمازون باید مدنظر داشته باشید. این موارد را در نظر بگیرید و شارژر قابل حمل مناسبی را برای نیازهای خود پیدا خواهید کرد.

پیشنهاد مطالعه : خرید اسباب بازی از آمازون

به رتبه بندی mAh توجه کنید. هرچه این عدد بیشتر باشد، پاوربانک قابل حمل شارژ بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین باید بررسی کنید که سرعت شارژ آن چقدر سریع است، زیرا اگر برای شارژ دستگاه بزرگی مانند iPad یا لپ تاپ به آن اتکا می کنید، ممکن است در صورت کند بودن خروجی، مدتی منتظر بمانید. اطمینان حاصل کنید که توضیحات کامل هر پاوربانک را خوانده و مشاهده کنید که کدام یک از آنها متناسب با نیاز و بودجه شما است.

خرید بهترین پاوربانک از آمازون

بهترین پاور بانک برای ظرفیت

پاور بانک iMuto :

این پاور بانک دارای دو پورت ، ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت و مقرون به صرفه است که به قیمت ۲۹.۹۹ دلار از آمازون می توانید آن را تهیه کنید. این دستگاه دارای ظرفیت زیاد و صفحه نمایش است و قادر خواهد بود گوشی هوشمند را بیش از چهار بار شارژ کند و همچنان شارژ داشته باشد.

آنچه iMuto را نسبت به سایر پاوربانک های موجود در این لیست کمی مفیدتر می کند، این است که شما می توانید شارژ باقیمانده دقیق آن را ببینید، نه به صورت تخمین تقریبی آن مانند برخی دیگر از محصولات رقبا در نظر بگیرید. مطمئناً ، بدنه پاور بانک کمی بزرگ و ناخوشایند است، اما صفحه نمایش این موضوع را جبران می کند.

پاوربانک Anker PowerCore  

این پاوربانک دارای ۲۰،۱۰۰mAh بوده و به عنوان خرید بهترین پاوربانک از آمازون با قیمت ۵۵.۹۹ دلار قابل عرضه است. اندازه بزرگ باتری و شارژ سریع از جمله مزیت های این دستگاه است. این یکی از بهترین شارژرهای قابل حمل شرکت انکر است و یک باتری عظیم ۲۰۱۰۰ میلی آمپری در داخل دارد، به این معنی که شما قادر خواهید بود تلفن یا تبلت خود را چندین بار شارژ کنید قبل از اینکه به شارژ مجدد نیاز داشته باشد.

همچنین این دستگاه به سرعت شارژ می شود و می تواند دستگاه های شما را به سرعت روشن کند. التبه هنگام شارژ کردن، کمی گرم می شود که درجه نگران کننده ای نیست.

پیشنهاد مطالعه : خرید برندهای برتر قلم در آمازون

پاوربانک RAVPower  :

این دستگاه دارای ۲۰۰۰۰میلی آمپر ساعت و دو پورت باریک تر از iMuto می باشد. این دستگاه در آمازون به قیمت ۲۶.۹۹ دلار عرضه می شود که قابل حمل بوده و مقرون به صرفه می باشد. این پاوربانک در مقایسه با محصولات هم رده خود تفاوت چندانی ندارد، اما ظرفیت زیادی را ارائه می دهد و می تواند ارزان تر از سایر دستگاه های رقبا باشد.

با استفاده از دو پورت موجود، می توانید به صورت همزمان دو دستگاه را شارژ کنید در حالی که ظرفیت لازم برای شارژ آن ها را با میزان شارژ صفر درصد خواهید داشت.

پاور بانک Morphie Powerstation :

این پاور بانک دارای گزینه های انعطاف پذیر برای کاربران اپل بوده و در آمازون به قیمت ۲۹.۴۴ دلار ارائه می شود. با این محصول حداکثر چهار دستگاه شارژ می شود و شارژر مغناطیسی داخلی Apple Watch را دارد. این خرید بهترین پاوربانک از آمازون برای دستگاه های اپل می باشد.

اگر روی محصولات اپل سرمایه گذاری کرده اید، Morphie Powerstation  پاور بانک مناسب شماست. این قابلیت شارژ بی سیم آیفون یا AirPods شما را دارد، به علاوه یک پورت USB-C برای شارژ تلفن هوشمند خود به روش معمول را دارا می باشد.

می توانید باتری ۸۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را همزمان برای شارژ چهار دستگاه استفاده کنید. همچنین شارژ سریع نیز انجام می شود و آیفون شما از طریق پورت USB-C در عرض ۳۰ دقیقه به ۵۰ درصد باتری می رسد.

خرید بهترین پاوربانک از آمازون

پاوربانک اوکی :

این دستگاه دارای ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد و به قیمت ۲۷.۴۹ یورو در آمازون ارائه می شود. ظرفیت باتری زیاد و دو پورت USB ، این دستگاه را برای خرید بهترین پاوربانک از آمازون منظور می کند.

از آنجایی که این پاوربانک دارای دو پورت است؛ بنابراین شما می توانید هم تلفن و هم تبلت خود را به طور همزمان شارژ کنید و همچنین دارای یک چراغ است که میزان شارژ مانده باتری را نشان می دهد. این یک ویژگی کاملاً استاندارد در یک پاوربانک بزرگ تر است.

پاوربانکRAVPower Universal  :

می توانید این محصول را با قیمت ۳۴.۴۵  دلار از آمازون تهیه کنید. این دستگاه دارای خروجی AC و ظرفیت ۲۰،۱۰۰mAh می باشد. اگر به دستگاهی نیاز دارید که هم بتواند لپ تاپ و هم تلفن شما را شارژ کند، شارژر قابل حمل RAVPower انتخاب بسیار خوبی است. این دستگاه دارای خروجی های USB-C و USB معمولی ، بنابراین می توانید پاوربانک لپ تاپ خود را مستقیماً به برق وصل کنید.

پاوربانک mophie powerstation :

این دستگاه قابل حمل بی سیم ، یکی از محصولات ارائه شده برای خرید بهترین پاوربانک از آمازون با قیمت ۳۵.۷۷دلار است که دارای ظرفیت بالایی است. این پاوربانک با مارک معتبر Mophie از ظرفیت بالای ۱۰،۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و به شما امکان شارژ سیمی و بی سیم را می دهد. با استفاده از هر دو روش می توانید همزمان دو دستگاه را شارژ کنید و حتی اگر کیف مناسب AirPods داشته باشید AirPods شما را نیز به صورت بی سیم نیز شارژ می کند.

پیشنهاد مطالعه : خرید عروسک از آمازون

با استفاده از درگاه های Lightning و USB-C همچنین می توانید iPad ها را شارژ کنید. همچنین هر شارژ بی سیم USB-C یا Qi با تلفن یا رایانه لوحی Android سازگار شارژ می شود ، بنابراین این محصول فقط برای محصولات اپل نیست.

پاور بانک NOVOO  :

این دستگاه دارای ۲۲۵۰۰mAh بوده و وسیله ای مناسب برای شارژ دستگاه های شما هنگامی که دسترسی به برق نیست می باشد. این دستگاه را می توانید با قیمت ۷۶.۹۹ دلار در آمازون مشاهده کنید. این پاوربانک دارای پورت اصلی و انواع اتصالات مناسب است.

بعضی اوقات نمی خواهید با یک USB-C ، microUSB شارژ کنید و به چیزی شبیه به این پاوربانک نیاز دارید. این سوکت به شما اجازه می دهد هر چیزی را در آنجا وصل کنید. مطمئناً ، این دستگاه کاملاً بزرگی است و ممکن است اکثر دستگاه هایی که به آن متصل می شوند کمی شارژ بیشتری از ۲۲۵۰۰ میلی آمپر ساعت بخواهند. اما با اتصال دوشاخه و پورت، این یک فناوری بسیار قابل انعطاف است.

خرید بهترین پاوربانک از آمازون

پاوربانک Mophie Powerstation Plus XL :

بهترین شارژر قابل حمل طراحی شده برای گوشی های آیفون است که به عنوان خرید بهترین پاوربانک از آمازون با قیمت ۴۹.۹۹ دلار عرضه می شود. این دستگاه با کابل لایتنینگ یکپارچه و طراحی عالی ارائه شده است.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین لوازم شنا از آمازون

این پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی آمپری دارای روکش پارچه ای نرم است و می تواند همزمان دو دستگاه را شارژ کند، یکی از طریق پورت ۱۰W USB-A و دیگری با شارژر یکپارچه Lightning انجام می شود. اگر از Android استفاده کنید، دیگر از این شارژر قابل حمل استفاده نخواهید کرد، اگرچه هنوز هم می توانید از آن پورت USB-A استفاده کنید.

 برای دریافت اطلاعات کامل تر و خرید بهترین پاوربانک از آمازون، می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید..

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود