تاریخ انتشار : ۱۳۹۹,بهمن,۰۶

خرید بهترین وب کم از آمازون

نویسنده : تیم محتوا

خرید بهترین وب کم از آمازون

چت تصویری در حال حاضر استفاده زیادی دارد. اکثر افراد در حال کنفرانس تلفنی هستند و همه گیری COVID-19 باعث شده است که بسیاری از شرکت ها در مورد کار در خانه کاملاً تجدید نظر کنند. اگر می خواهید در یک جلسه ویدیویی به بهترین شکل خود ظاهر شوید، آنچه واقعاً به آن نیاز دارید یک وب کم مناسب است. می توانید برای خرید بهترین وب کم از آمازون اقدام نمایید. در این خصوص کارشناسان زاکولا شما را یاری می کنند.

نکاتی مهم در خرید وب کم

در اینجا مواردی وجود دارد که شما باید هنگام خرید وب کم، بدانید.

پیشنهاد مطالعه : خرید اسباب بازی از آمازون

وضوح و نرخ فریم وب کم :

این کاملا واضح است که وب کم فقط می تواند به اندازه وضوح سنسور، پیکسل ها را برطرف کند. ۱۰۸۰p رزولوشن نسبتاً استانداردی برای وب کم مناسب است، اما اگر واقعاً می خواهید کیفیت تصویر خود را بالا ببرید، یک وب کم ۴K می خواهید. این کاملا روشن است که وب کمی با ۶۰ فریم در ثانیه می تواند تصویری طبیعی و واقعی را برای شما ایجاد کند. بنابراین قبل از خرید بهترین وب کم از آمازون حتماً به مشخصات آن توجه کنید.

لنزها و نوردهی وب کم :

لنزهای وب کم به اندازه سنسور مهم هستند و به طور کلی لنزهایی بزرگ تر بهتر هستند. لنز میزان نور در سنسور دوربین را تعیین می کند و اگر نور خوبی نداشته باشید بر نحوه تصویر شما تأثیر می گذارد. لنزهای وب کم به طور کلی از f / 2.0 تا f / 2.8 تشکیل می شوند.

همچنین لنزها زمینه دید دوربین را تعیین می کند و این در هنگام بررسی فریم مهم است. اگر می خواهید فقط صورت خود را بگیرید لازم است یک میدان دید باریک داشته باشید. اگر می خواهید یک اتاق کنفرانس کامل را ضبط کنید، یک میدان دید وسیع می خواهید. دامنه دید یک وب کم به طور معمول بین ۶۵ تا ۹۰ درجه و ۷۸ درجه به عنوان یک نقطه مشترک مشترک است.

خرید بهترین وب کم از آمازون

فوکوس خودکار وب کم

وب کم هایی که دارای قیمت پایین تری هستند، از تمرکز ثابت بهره می برند و لنزهای آن ها جهت تنظیم تصاویر، حرکت نداشته و به گونه ای تنظیم شده اند تا بتوانند در یک فاصله مشخص وضوح دید لازم را داشته باشند. اگر درست در جلوی دوربین قرار داشته باشید که چند فوت دورتر است، عملکرد خوبی دارند. وب کم های گران قیمت معمولاً دارای فوکوس خودکار هستند. این موارد را هنگام خرید بهترین وب کم از آمازون مدنظر داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه : خرید کفش Timberland

میکروفون های وب کم

وب کم های برتر از میکروفون های استریو داخلی استفاده می کنند تا صدای شما را طبیعی تر کنند. به طور معمول می توانید میکروفون های استریو را در وب کم به عنوان یک بلندگوی کوچک شناسایی کنید. یک میکروفون اختصاصی USB تقریباً همیشه صدای شما را واضح تر و طبیعی تر از میکروفون وب کم می کند. می توانید از یک هدست مخصوص بازی برای یک میکروفون، استفاده کنید.

بهترین وب کم ها در آمازون

Logitech C920S Image

Logitech یکی از بهترین وب کم ها است، که می توانید با قیمت ۸۶.۴۰ خرید بهترین وب کم از آمازون را تجربه کنید. این وب کم با ۱۰۸۰p30 با یک میدان دید ۷۸ درجه، با فوکوس خودکار و تنظیمات فراوان از طریق نرم افزار Logitech Capture ، ضبط می کند. همچنین از میکروفون های استریو و محافظت از حریم خصوصی استفاده می کند.

وب کم Logitech C930e

این محصول با قیمت ۱۲۴.۰۰ دلار در آمازون ارائه می شود. با ضبط ۱۰۸۰p شبیه C920s است، اما یک لنز ۹۰ درجه را برای ضبط یک اتاق کنفرانس کامل اضافه می کند و از میکروفون های چند جهته استریو برای بلند کردن صدای همه برخوردار است.

خرید بهترین وب کم از آمازون

Logitech StreamCam Image

Logitech StreamCam وب کم کمی قابل انعطاف است، که برای کاربران تنها طراحی شده است. این دستگاه با نصب بالای صفحه و یک مینی سه پایه ارائه می شود که هر دو می توانند دوربین را در حالت افقی یا عمودی نگه دارند. این برنامه همچنین با نرم افزار عالی Logi Capture برای فوکوس خودکار، نوردهی و حتی کادربندی و همچنین افزودن جلوه های شخصی خود قبل از اینکه حتی نرم افزار ضبط، پخش جریانی یا کنفرانس تلفنی را باز کنید، کار می کند. این محصول را در خرید بهترین وب کم از آمازون، با قیمت ۱۷۴.۹۹ دلار تهیه کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید برندهای برتر لوازم آرایشی از آمازون

وب کم Logitech Brio Ultra HD Pro

این بالاترین وب کم Logitech است و تنها محصولی از این لیست است که قادر به ضبط ویدئو ۴K است. این محصول با قیمت ۱۸۸.۹۹ در آمازون ارائه می شود و با توجه به قیمت، امکان نوردهی خودکار و قابلیت HDR را می دهد، بزرگنمایی و برش دیجیتال تا ۵ برابر در حالی که همچنان یک خوراک ویدیوی HD ، ضبط ۱۰۸۰p60 برای صاف بودن و میدان دید ۹۰ درجه را می دهد.

AVerMedia Live Streamer CAM 313

AVerMedia  وب کم CAM 313 را ارائه کرده است که مشخصات کاملی را در یک بسته مقرون به صرفه ارائه می کند. دارای ضبط ۱۰۸۰p30 بوده و یک لنز f / 2.0 روشن، یک فیلتر حریم خصوصی فیزیکی و دو میکروفون جداگانه است. همچنین با نرم افزار AVerMedia RECentral 4 کار می کند تا پردازش و جلوه هایی را به فیلم شما اضافه کند. این محصول را در خرید بهترین وب کم از آمازون می توان به قیمت ۶۶ دلار تهیه نمود.

خرید بهترین وب کم از آمازون

وب کم Razer Kiyo

وب کم Razer Kiyo به لطف چراغ حلقه ای داخلی که باعث روشن شدن صورت شما در مقابل آن می شود، بی نظیر است. نور خوب هنگام ضبط ویدئو بسیار حیاتی است  و داشتن نور مناسب به شما هنگام ضبط یک امتیاز مثبت است. از لحاظ دیگر امکانات کاملاً متوسط ​​است، با فیلم ۱۰۸۰p30 یا ۷۲۰p60 و میکروفون مونو همراه بوده و هنوز هم می توانید از طریق نرم افزار Razer Synapse 3 تنظیمات خوبی انجام دهید. این محصول نیز با قیمت ۱۳۹.۹۵ ارائه می شود.

برای خرید بهترین وب کم از آمازون، می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود