تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,خرداد,۰۴

خرید بهترین مواد تقویت کننده رشد گیاهان

نویسنده : تیم محتوا

تقویت کننده رشد گیاهان

کودهای تجاری زیادی وجود دارند که می توانند نقش تقویت کننده رشد گیاهان را داشته و فواید زیادی به گیاهان برسانند. نمکهای Epsom ، جوش شیرین و آمونیاک می توانند با هم ترکیب شوند و کودی ایجاد کنند که به گیاهان کمک می کند تا شاخ و برگ سالم خود را حفظ کرده و رشد آن ها را افزایش دهد. گیاهان زیبا و سالم می توانند با توجه به برخی نکات و تکنیک های آزمایش شده، سریعتر از آنچه فکر می کنید، رشد کنند.

علیرغم آن که حفظ یک منظره شکوفا، چالش برانگیز است، اما راه حل مشکلات گیاهان و باغچه ممکن است آسانتر از آن باشد که فکر می کنید. در چند سال گذشته، شاهد تغییرات زیادی در نحوه پیشرفت جهان درباره فضای سبز و گیاهان بوده ایم که به طور کلی بر درک و دیدگاه آنها تأثیر گذاشته است.

استفاده از تقویت کننده رشد گیاهان

از آن زمان، آگاهی بیشتری نسبت به میزان سمیت مواد و محصولات شیمیایی پیدا کرده ایم، بنابراین یک روند ارگانیک در میان بسیاری از مردم افزایش یافته است، افراد زیادی اکنون سبک زندگی آلی را انتخاب می کنند. هم اکنون بازارهای زیادی بخش های جداگانه ای دارند که در جهت ارائه تقویت کننده رشد گیاهان ،برچسب محصولات ارگانیک دارند و کشاورزی ارگانیک به این معنی است که کشاورزان از محافظه کارترین خوراک و کودها استفاده می کنند، فقط در این صورت است که می توان محصولات آنها را به عنوان ارگانیک نامید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین کفش های تابستانی زنانه از ایبی

در کشاورزی، کودهای آلی یا طبیعی جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند و امروزه انواع مختلفی از کودها وجود دارد که نیازهای کشاورزی ارگانیک را تأمین می کنند. برای اینکه کود آلی در نظر گرفته شود، باید از منابع طبیعی تأمین شود. برخی از این موارد در زیر مرور شده و به تفصیل شرح داده شده است.

انواع محصولات ارگانیک برای رشد گیاهان

Banana Peels

یکی از تقویت کننده رشد گیاهان موز است که در طول سال در بازار موجود است و میوه مورد علاقه بسیاری از مردم در تمامی دنیا می باشد و به طور معمول در خانه پوست موز وجود دارد. اگر افراد بیشتری این واقعیت را در نظر بگیرند که می توان آنها را به روشی پایدار بازیافت کرد، زمین محل بهتری خواهد بود.

 پوست موز پس از کمپوست، هنگامی که به خاک برگردانده می شود، به تأمین مواد مغذی مانند پتاسیم، نیتروژن و کلسیم به گیاه کمک می کند. می توانید با دفن آنها در خاک قبل از کاشت، اجازه دهید آنها به طور طبیعی کمپوست کنند. آنها به شکل گیری گیاه کمک می کنند و قدرت گیاهی که در تکثیر ایجاد می کنند به ویژه برای گیاهان عمودی ضروری است. بسیاری از کودها و تقویت کننده های گیاهی، بر پایه این میوه سودمند می باشد.

تقویت کننده رشد گیاهان

Coffee Grounds

پس از صبحانه، باقی مانده قهوه را در ته لیوان خود دور نریزید. در عوض آنها را به عنوان کود آلی بازیافت کنید. آنها یک ترکیب عالی برای انباشت کمپوست هستند، به ویژه برای گیاهان اسید دوست، مانند گوجه فرنگی و گل سرخ مفید می باشند.

می توانید آنها را رقیق کرده و روی خاک بریزید، هرچند که به همان اندازه موثر نخواهد بود. ادعا شده است که آنها می توانند برخی از بزرگترین میوه ها همچون خربزه، هویج و غیره را تولید می کنند. اعتقاد بر این است که آنها نیتروژن و سایر مواد معدنی و ویتامین ها را به خاک اضافه می کنند که به نوبه خود خطر آلودگی حشرات را کاهش می دهد. می توانید از تقویت کننده رشد گیاهان بر این پایه استفاده کنید.

Grass& Weed

اگر به دنبال یک کود آلی مناسب هستید، باید گفت که برش های چمن پس از جداشدن و چند روز کنار گذاشتن آنها، منبع غنی از نیتروژن، اکسیژن و فسفر برای خاک است. هنگامی که بر روی خاک بپاشید، حتی علف کوچک نیز می تواند کارهای شگفت انگیز قابل توجهی را برای کارهای باغبانی ارگانیک شما انجام دهد. علف های هرز را می توان اضافه کرد زیرا آنها به راحتی تجزیه می شوند و از غنای خاک شما سود می برند. در واقع چمن و علف هرز یکی از بهترین کودها است.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین کرم های ضد آفتاب از آمازون

Manure

کود دامی احتمالاً یکی از قدیمی ترین ابزارها برای کود دهی در مناطق مختلف است. این ماده تمام مواد مغذی لازم مانند پتاسیم  نیتروژن و فسفر را که برای رشد، تکامل و تکثیر گیاه ضروری هستند و تقویت کننده رشد گیاهان محسوب می شوند را فراهم می کند.

 با این حال، کود دامی باید مورد استفاده قرار گیرد. یکی از حیوانات خانگی حاوی عوامل بیماری زا است که بیشتر از منفعت آسیب می رساند. کود کمپوست شده و کودی که مدت زمان زیادی مانده باشد بیشترین کاربرد را در غنی سازی خاک خواهد داشت. با این وجود استفاده مناسب و هدایت شده از کود لازم است، تا کود کاملاً به عنوان بهترین کود آلی باشد.

تقویت کننده رشد گیاهان

Bone meal Fertilizer

کنجاله استخوان یک کود آلی کاملاً مفید و البته ناآشنا است. اساساً همان چیزی است که این نام بر آن دلالت دارد ، استخوانهایی که به صورت پودر در می آیند را شامل می شود که به گیاه کمک می کند تا از آن سود بیشتری ببرد. گیاهان برای رشد بیشتر ریشه و رشد به آن نیاز دارند.

این یک مکمل ایده آل و تقویت کننده رشد گیاهان برای پیازها و گل است که برای تقویت نیاز به فسفر دارد. در اصل استفاده بسیار خوبی از فسفر برای خاک است. اما هیچ پتاسیم و لزوما نیتروژن کافی برای گیاه فراهم نمی کند. حتی اگر کلسیم را نیز تأمین کند.

پیشنهاد مطالعه : برترین بازی های ایکس باکس Xbox 2021

Egg Shells

پوسته تخم مرغ شکسته، عمدتا از کربنات کلسیم تشکیل شده است. همان چیزی است که آهک کشاورزی از آن تشکیل شده و منبع بزرگی از کلسیم، پتاسیم و همچنین اثری از فسفر است که در صورت ترکیب، تمام مواد مغذی موجود در کود را تأمین می کند.

 وقتی پوسته تخم مرغ به راحتی کمبود کلسیم موجود در گیاه را برطرف می کند، نیازی به صرف هزینه خود برای خرید آهک نخواهید داشت. پوسته تخم مرغ موثر بوده و به عنوان تقویت کننده رشد گیاهان منظور می شود.

تقویت کننده رشد گیاهان

Fish Emulsion Fertilizer

این اگرچه یک گزینه بد بو است، اما ماهی و محصولات فرعی آن با نسبت سالم، خاک شما را غنی و حاصل خیز می کنند. این ماده به یکی از قوی ترین کودهای طبیعی کمک می کند. این بدان معناست که گیاه شما مواد مغذی لازم برای تکثیر خود را دریافت می کند. امولسیون ماهی به عنوان یک کود طبیعی به شمار می رود.

پیشنهاد مطالعه : خرید نینتندو سوییچ

بنابراین، همه این کودها جایگزین های بسیار خوبی برای کودهای مصنوعی و شیمیایی هستند که می توانید هنگام خرید تقویت کننده رشد گیاهان به آن ها توجه کنید. می توانید برای خرید این محصولات از سایت های حارجی، از طریق زاکولا اقدام نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود