خرید بهترین ماوس گیمینگ و حرفه ای

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید ماوس گیمینگ

یافتن و خرید ماوس گیمینگ مناسب چندان کار ساده ای نیست. مدل های زیادی وجود دارد که درک اینکه کدامیک  برای شما مناسب است، می تواند دشوار باشد. در اینجا سعی می کنیم با ارائه بررسی های دقیق که توسط گیمرهای حرفه ای انجام شده است، لیست به روز شده درمورد ماوس های حرفه ای بازی ارائه کرده و آن ها را  مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم.

پیشنهاد مطالعه : بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی در سال ۲۰۲۱

چه چیزی ماوس را برای بازی مناسب می کند؟

ماوس بازی یکی از محبوب ترین لوازم جانبی است. این یکی از اولین قطعات کیت است که مردم هنگام خرید و ایجاد یک بازی روی آن سرمایه گذاری می کنند که منطقی است. ماوس باید همراه شما در دنیای بازی باشد و بدون زحمت هر کاری را که روی میز خود انجام می دهید با دقت به بازی منتقل کند.

برای اینکه یک ماوس به عنوان یک ماوس بازی خوب شناخته شود، باید دارای یک سنسور بی عیب و نقص باشد و بدون شتاب و لرزش ارائه شده باشد. شما می خواهید سنسور مکان نما، دقیقاً به همان روشی که ماوس را روی پد، جابجا می کنید، حرکت کند.

نکته مهم در خرید ماوس گیمینگ این است که در بیشتر موارد، انتخابها به اولویت شخصی بر می گردد. مواردی مانند کیفیت ساخت، دوام، عملکرد دکمه ها، انعطاف پذیری کابل و موارد دیگر را می توان به طور عینی انتخاب کرد، اما تا آنجا که به شکل، وزن، اندازه، پوشش، کشش دکمه و ویژگی های دیگر می رسد، همه به نظر شخصی بستگی دارد.

بدیهی است که همه چیز محدودیت دارد. شما می توانید ماوس های سنگین تر را ترجیح دهید اما آن هایی که بیش از دو پوند وزن دارند برای هدف گیری دقیق ایده آل نیستند. به طور کلی، می توان گفت مهم ترین عواملی که جدای از سنسور باید در نظر گرفت، شکل و اندازه است. اگر با دست یا سبک شما متناسب نباشد، نمی توانید در بالاترین سطح خود عمل کنید.

خرید ماوس گیمینگ

لیستی از بهترین ماوس گیمنیگ حرفه ای

Logitech G Pro Wireless

G Pro Wireless متعلق به سری Logitech G Pro است که مدل برتر Logitech است و برای تجهیزات حرفه ای ساخته شده و با دقت تمام طراحی شده است تا هر آنچه را که یک بازیکن حرفه ای ممکن است به آن نیاز داشته باشد، به نمایش بگذارد. این یک ماوس بی سیم سبک با وزن ۸۰ گرم، همراه با سنسور نوری با راندمان بالای Logitech HERO ، دکمه های جانبی مدولار و کلیک های عالی است. می توانید برای خرید ماوس گیمینگ از سایت های خارجی اقدام کنید.

مشخصات G Pro Wireless حتی در مقایسه با یک موس سیمی چشمگیر خواهد بود، اما این یک ماوس بی سیم با باتری قابل شارژ است که در هر بار شارژ حدود ۵۰ ساعت دوام دارد. همچنین فناوری LIGHTSPEED نیز بی عیب و نقص است. سرعت آن شبیه ماوس های با سیم است و شما هرگز نگران قطع شدن اتصال یا تاخیر موقت نخواهید بود.

در مجموع ، G Pro Wireless یک ماوس مخصوص بازی بسیار توانمند است که به عنوان یکی از بهترین ماوس های بازی در مقایسه با رقبا محسوب می شود. همچنین شکل این ماوس  نیز بهبود یافته است. در حالی که ورودی های قبلی در خط G Pro تا حدودی شکلی قطبی داشته است، G Pro Wireless از طراحی بسیار ایمن تری برخوردار است.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین مکمل های غذایی کودک از آمازون

ماوس گیمینگ EC Zowie

این ماوس برای بازی های FPS ساخته شده است که می توانید آن را هنگام خرید ماوس گیمینگ از سایت های خارجی، تهیه کنید. Zowie مدت زیادی است که در این بازار حضور درخشانی دارد و از همان زمان که ماوس هایشان برای اولین بار در بازار عرضه شده اند، مورد علاقه بازیکنانی قرار گرفته اند که حرفه ای بازی می کنند.

این برند سال هاست که محصولاتش در صحنه های مختلف حرفه ای استفاده زیادی می شود.  Zowie EC به دلیل داشتن یکی از راحت ترین اشکال بسیار مشهور است  و اگر دنبال یک ماوس بازی ارگونومیک هستید، باید EC را امتحان کنید.

Zowie به طور خاص ماوس های خود را برای بازی های رقابتی (FPS) طراحی می کند، بنابراین پیمایش در مقایسه با بیشتر ماوس های دیگر مراحل بسیار کمی دارد که استفاده از آن برای مرور را راحت می کند. Zowie همچنین از سوئیچ های Huano برای دکمه های خود به جای سوئیچ های موجود در سایر مدل ها استفاده می کند.

 شناخته شده است که Huanos کمی سنگین تر از Omrons است و برای جلوگیری از کلیک تصادفی انجام می شود، اما این بدان معنا نیست که Huanos از Omrons بدتر است. آنها متفاوت هستند و به اولویت شخصی گیمر برمی گردد.

هنگام خرید ماوس گیمینگ ، سری EC آن را در اندازه های مختلف EC1 و EC2 خواهید یافت که تکرارهای EC شکل، کابل و دکمه های مشابه دارند. در مدل ECx-A از سنسور ۳۳۱۰ استفاده شده است که یک نمونه قدیمی است. اما نسخه جدید و ارتقا یافته ECx-B است که سنسور بی عیب و نقص ۳۳۶۰ را دارد وهمچنین تغییرات جزئی در دکمه های کناری و پوشش ایجاد شده است. اما نسخه ECx-B Divina از خط ECx-B است و همراه با روکش براق و چهار پایه کوچکتر ارائه شده است.

خرید ماوس گیمینگ

Zowie FK

FK محبوب ترین ماوس Zowie است و این ممکن است به این دلیل باشد که دنباله روی Zowie در ساخت محصولاتی است که برای بازی های FPS ساخته شده اند و هیچ ویژگی غیر ضروری و شکل خارق العاده ای ندارند. FK یکی از طرح های قدیمی است که به بازار عرضه شده است اما عمدتا به دلیل شکل راحت، بسیار محبوب است. همچنین اخیراً تازه سازی شده است. ماوس های سری FKx-B اکنون از سنسور ۳۳۶۰ همراه با چندین پیشرفت دیگر برخوردارند، هرچند Zowie دکمه های کناری سمت راست را برداشته است.

برای خرید ماوس گیمینگ می توانید سراغ ماوس های قدیمی تر FK بروید که دارای سنسور ۳۳۱۰ در آنها هستند. این از نظر فنی یک سنسور بی عیب و نقص نیست و فقط در شرایط خاص چرخش می یابد. تعداد قابل توجهی از افراد حرفه ای هستند که هنوز هم با ماوس هایی بازی می کنند که دارای یک سنسور ۳۳۱۰ است.

گرایش Zowie به ایجاد اشکال خارق العاده را در نظر بگیرید  این ویژگی را با کیفیت ساخت مطمئن و تجربه ای کاملاً حرفه ای همراه کنید و می توانید دریابید که چرا بسیاری از بازیکنان حرفه ای هنوز هم به این ماوس علاقه مند هستند. شاید بتوان گفت که شکل و وزن از مهم ترین فاکتورهای موس بازی برای بازی های شوتر است و FK دلیل مشخص آن است.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین برند ریش تراش

ماوس گیمینگ Razer Deathadder

Razer Deathadder احتمالاً شناخته شده ترین ماوس بازی در این لیست است. این ماوس سال هاست که وجود دارد و هرکسی که حتی کمی با بازی های رایانه شخصی آشنایی داشته باشد احتمالاً از این ماوس آگاهی خواهد داشت. تکرارها و نسخه های مختلف این ماوس در بازار وجود دارد و در حالی که قطعاً برخی از آنها بهتر از دیگر مدل ها عمل کرده اند، جدیدترین مدل های آنها مانند Elite و V2 بدون شک ماو های بازی عالی هستند.

Elite مانند ماوس های دیگر در این لیست کار جدیدی ایجاد نمی کند اما دارای عملکردی واقعاً خوب است. این یک شکل ارگونومیک بسیار راحت با کلیک های عالی دارد که همراه با یک کابل خوب و یک سنسور حرفه ای و بی عیب و نقص است. لازم به ذکر است که Razer از سوئیچ های خاص خود استفاده می کند، اما با Omron توسعه یافته اند.

برای خرید ماوس گیمینگ ، در این سری، V2 در طراحی اثبات شده Deathadder بیشتر پیشرفت کرده است. در این ماس سنسور جدیدتر و کلیک های متفاوت  و با دوام ترهستند. اما مهمتر از آن دارای کابل انعطاف پذیر تر، پایه های جدید و سریعتر بوده و پوشش بهتر و وزن کمتری نسبت به Elite دارد که همه این تغییرات آن را به نسخه قابل توجهی نسبت به مدل قبلی تبدیل کرده است.

هر دو نسخه اخیر دارای یک سنسور بی عیب هستند و در هر بازی که می خواهید از آن استفاده کنید کاملا عالی عمل می کنند، بنابراین اگر بودجه کافی دارید و می توانید Deathadder Elite را انتخاب کنید که قابل تأمل است. می توانید برای خرید این ماوس از سایت های خارجی از خدمات زاکولا بهره مند شوید. اگر به دنبال یک ماوس ارگونومیک بزرگتر هستید که با مشخصات و عملکرد بالا همراه باشد، ماوس بازی Elite کاملا شایسته است.

همچنین V2 Pro وجود دارد که نسخه بی سیم و کمی سنگین تر V2 است. اگر به دنبال آن شکل تجاری DeathAdder هستید اما ماوس بی سیم می خواهید، گزینه خوبی است.

خرید ماوس گیمینگ

ماوس گیمینگ لاجیتک G703

در لیست خرید ماوس گیمینگ ، هنگامی که لاجیتک برای اولین بار از سری سنسورهای ۳۳۶۶ خود رونمایی کرد، ماوس بازی G403 که دارای شکل دقیق و داخلی G703 اما با اتصال سیمی است، بخشی از این موضوع بود و به لطف مشخصات برتر این محصول، بلافاصله مورد توجه قرار گرفت.

این یک ماوس ارگونومیک است که دارای یک سنسور بالا است  که ابتدا با سنسور  ۳۳۶۶  ارائه شد و اخیراً Logitech سنسور HERO خود را در G703 قرار داده است. این ماوس مجموعه ای خارق العاده از دکمه ها و پیمایش بوده و به دو صورت سیمی و بی سیم ارائه می شود. همچنین وزن هر دو دقیقاً یکسان است، اما وزن نسخه بی سیم ۱۰۵ گرم است در حالی که نسخه سیمی حدود ۸۷ گرم وزن دارد.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین رنگ مو از آمازون

G703 مجهز به فناوری LIGHTSPEED Logitech است، به این معنی که شما می توانید عملکرد کاملاً بی عیب و نقصی را داشته باشید که در حد ماوس های سیمی باشد، اما از آنجا که G703 به جای سنسور HERO Logitech دارای سنسور ۳۳۶۶ است ، دارای انرژی کمتری بوده و از ماندگاری باتری کمتری نیز برخوردار است. باتری قابل شارژ G703 با خاموش شدن روشنایی RGB حدود ۳۰ ساعت بازی دوام دارد که برای اکثر کاربران عادی باید بیش از حد کافی باشد.

شما می توانید برای خرید ماوس گیمینگ از سایت های خارجی اقدام نمایید. در صورتی که برای پرداخت ارزی و تحویل سفارش خود در ایران، مساله دارید، می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شده و در بهترین کیفیت و کوتاه ترین زمان، کالای خریداری شده خود را در آدرس خود تحویل بگیرید.

کلمات کلیدی گیمینگماوسموس
ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]