خرید بهترین لوازم شنا از آمازون

آمازون
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید بهترین لوازم شنا از آمازون

اگر به دنبال بهترین لوازم شنا از آمازون هستید، خوب است که با بهترین مارک های لوازم شنا آشنا شوید. این لوازم در گروه های مختلفی مانند شناگران رقابتی، ورزش های سه گانه، شناگران در آب های آزاد، شناگران تفریحی عرضه شده است. بسیاری از شناگران به دنبال برندهایی هستند که بتوانند لوازمی با عملکرد بالا و چسبندگی لازم را تهیه کنند. مارک های مختلف شنا سبک های مختلفی از تجهیزات شنا را در ویژگی ها و نوآوری های متفاوتی ارائه می دهند. آیا می خواهید با استفاده از عینک TYR خود و کیسه مرطوب Arena ، در استخر شنا کنید. در این جا لیستی از برندهای برتر لوازم شنا را آورده ایم تا بتوانید خرید بهترین لوازم شنا از آمازون را تجربه کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید اسباب بازی از آمازون

بهترین مارک های شنا

  1. لباس شنا سپیدو

Speedo یکی از محبوب ترین مارک های شنا در دنیای شنای رقابتی است. سپیدو دارای وسایل کامل شنا و هر چیز مربوط به شنا می باشد. این برند در تجهیزات عملکردی عینک شنا و سایر وسایل شنا یک پیشرو جهانی است.

این برند همچنین در طول سال های فعالیت خود بسیاری از شناگران بزرگ المپیک را حمایت و پشتیبانی می کند. این برند توسط الکساندر ماکرا در سال ۱۹۱۴ با نام تجاری Fortitude تاسیس شد. اگر شما علاقه مند به پیدا کردن بهترین لباس های تکنیکی Speedo هستید، و برای بهترین عینک شنای آن می خواهید اقدام کنید، لازم است که آن را در سایت آمازون جستجو کنید.

  1. لباس شنا Arena

همانند اسپیدو، آرنا نیز یک مارک شنا بسیار محبوب است. با وجود بسیاری از محصولات عالی در این دو برند، دشوار است تشخیص دهید محبوبیت Speedo یا Arena بیشتر است.

آرنا توسط هورست داسلر در سال ۱۹۷۳ تاسیس شد. هورست در بازی های تابستانی مونیخ در سال ۱۹۷۲ روی سکوهای استخر شاهد گرفتن مدال طلای مارک اسپیتز بود که باعث شد، داسلر الهام بگیرد که مارک لباس شنای با نام آرنا را ایجاد کند.

Arena بهترین لباس های مسابقه ای با عملکرد بالا را که در حال حاضر موجود است، ارائه می دهد. آنها قطعات بسیار مشهور دیگری از تجهیزات شنای کلاس جهانی مانند عینک های Arena Cobra Ultra و Arena Powerfin را تولید می کنند.

آرنا به طور مداوم در حال تحقیق در زمینه تولید تجهیزات شنای پیشرفته و نوآورانه است. در طول سال ها این مارک از بسیاری از شناگران نخبه و قهرمانان المپیک حمایت مالی کرده است. می توانید برای خرید بهترین لوازم شنا از آمازون اقدام کنید.

خرید بهترین لوازم شنا از آمازون

  1. لباس شنا TYR

TYR یکی دیگر از مارک های شنا بسیار مشهور است که در طراحی فن آوری پیشرفته جدید با هدف بهبود عملکرد شنا در مسابقه، در جهان پیشرو بوده است. TYR در سال ۱۹۸۵ توسط جوزف دی لورنزو و استیو فورنیس مدال برنز المپیک ۱۹۷۲ تاسیس شد.

این برند، متخصص در ساخت و توسعه بهترین تجهیزات شنا و ورزش سه گانه در حال حاضر موجود است و توسط بسیاری از شناگران حرفه ای استفاده می شود. این مارک در مسیری غیرقابل توقف است که تولید لباس شنا را برای کمک به ورزشکاران در بالا بردن عملکرد و رسیدن به پتانسیل نهایی خود، ایجاد می کند و تلاش و تأکید فراوانی بر مهندسی و طراحی پیشرفته ترین و خلاقانه ترین تجهیزات عملکرد شنا در بازار دارد.

  1. لباس شنا Finis

Finis یکی از بزرگترین مارک های شنا با تخصص در تولید لباس شنا با عملکرد بالا است. همه چیز از زمانی آغاز شد که جان میکس و پابلو مورالس این برند را در سال ۱۹۹۳ راه اندازی کردند. در ابتدا فینیس با طراحی و ساخت یک مونوفین ورودی بزرگ خود را ایجاد کرد که به سرعت در بین شناگران رقابتی در آموزش محبوب شد. لازم به ذکر است مونوفین اساساً یک باله است، تقریباً مثل دمپایی است، اما فقط یک قطعه بزرگ با پایه لاستیکی برای نصب می باشد.

پیشنهاد مطالعه : خرید کفش Timberland

بعداً Finis با وارد کردن لوازم غواصی، یک بار دیگر در دنیای شنا انقلابی ایجاد کرد. این محصول، اولین در نوع خود بود و به طور خاص برای شناگران رقابتی طراحی شده بود. با بزرگتر شدن شرکت، آنها شروع به گسترش روزافزون خط تولید لوازم شنا خود کردند، تا اینکه به جایی رسیدند که امروز هستند و به عنوان یک رهبر محبوب و متخصص در تجهیزات شنای فنی و کاربردی شناخته می شوند. هم اکنون برای خرید بهترین لوازم شنا در آمازون از طریق زاکولا اقدام نمایید.

  1. مارک شنا MP Michael Phelps

پس از جدایی از سپیدو، افسانه شنا،  مایکل فلپس تصمیم گرفت مارک شنای رقابتی خود را ایجاد کند. در آگوست ۲۰۱۴ مایکل فلپس و مربی اش باب بومن با یک شرکت به نام Aqua Sphere برای شروع توسعه خط MP همکاری کردند.

این مارک شنا برای اولین بار در فوریه ۲۰۱۵ در سطح جهانی راه اندازی شد ، و این یکی از جوانترین مارک های شنای دنیای مدرن شنا است. MP به دلیل محبوبیت زیاد مایکل فلپس و همچنین کیفیت محصولات عرضه شده بسیار سریع گسترش یافت. MP در حال حاضر طیف وسیعی از وسایل شنا و محصولات بسیار منحصر به فرد، در دسترس است. عینک شنای MP Xcend نیز بسیار محبوب است و همچنین لباس اصلی این برند،  MP Xpresso نیز مورد توجه است.

خرید بهترین لوازم شنا از آمازون

  1. لباس شنا Jaked

از زمان شروع، جاکد بهترین تجهیزات شنا با عملکرد بالا را به شناگران ارائه داده است.این برند بالاترین استانداردها را برای دامنه شنای خود تعیین کرده است و به طور مداوم در تحقیق و توسعه پارچه ها، طرح ها و فن آوری های جدید سرمایه گذاری می کند تا بهترین تجربه مسابقه و آموزش را برای شناگران فراهم کند.

Jaked با قرار دادن مداوم آزمایش آن در همکاری با برخی از برترین شناگران در سراسر جهان، از درجه یک بودن تجهیزات شنا اطمینان حاصل می کند.

این برند در سال ۲۰۰۸ پا به عرصه وجود گذاشتند. امروزه جاکد یکی از محبوب ترین مارک های شنا است. آنها همچنان محصولات کلاس جهانی را عرضه می کنند و در حوزه های سه گانه، دویدن و تجهیزات تناسب اندام نیز فعالیت خود را گسترش داده اند. شما می توانید خرید بهترین لوازم شنا از آمازون را با این برند نوین تجربه کنید.

  1. لباس شنا آدیداس

مارک آدیداس در سال ۱۸۹۵ توسط آدولف داسلر تاسیس شد. داسلر پس از بازگشت از جنگ جهانی، با ساختن کفش های ورزشی در اتاق لباسشویی مادرش شروع به کار کرد و از آن زمان به بعد نام تجاری بسیار گسترده شده است. امروزه آدیداس به عنوان یکی از مارک های برجسته کفش، ورزش و مد در جهان شناخته می شود که دارای طیف گسترده ای از محصولات است که تقریباً همه موارد مربوط به ورزش و تناسب اندام را پوشش می دهد.

مجموعه لباس های ورزشی آدیداس شامل تعداد زیادی ورزش مانند فوتبال، بیس بال، بسکتبال، کریکت، گلف، ژیمناستیک، دویدن، اسکیت بورد و شنا است. این برند از لحاظ تجهیزات شنا، مسیری طولانی را طی کرده است. امروز آنها بهترین لباس های تکنیکی و سایر وسایل شنا موجود را ارائه می دهند. آدیداس تلاش زیادی برای توسعه طیف وسیعی از تجهیزات شنا کرده و اکنون حامی شناگران بسیار نخبه ای است.

پیشنهاد مطالعه : بهترین وب سایت ها برای دریافت کوپن تخفیف در معاملات آنلاین

  1. مارک شنای Blueseventy

Blueseventy یک مارک شنای محبوب است که در بیش از ۲۵ کشور در سراسر جهان پخش می شود. مارک شنا بلو سونتی یکی از پیشگامان صنعت در زمینه تجهیزات شنا با عملکرد بالاست و سابقه ای عمیق از سال ۱۹۹۳ دارد. هدف این برند ایجاد تجهیزات شنا است که تجربه را برای همه کسانی که از آن استفاده می کنند، افزایش می دهد.

Blueseventy با توسعه لباس های مخصوص مسابقات سه گانه شروع به کار کرد. اولین موفقیت بزرگ آنها با راه اندازی لباس V02 آنها با هدف افزایش عملکرد در ورزشکاران حاصل شد. بعداً ، آنها شروع به معرفی محصولات دیگری مانند عینک شنا و یک خط لوازم جانبی در آب آزاد کردند.

 Blueseventy اولین حضور خود را به عنوان یک مارک شنا رقابتی در المپیک ۲۰۰۸ پکن آغاز کرد، جایی که صدها شناگر با لباس جدید BlueSeventy Nero Comp مسابقه دادند. در طول سال این برند، به گسترش دامنه لباس شنا و عملکرد خود ادامه داد و در نهایت به عنوان یک مارک شنا رشد کرد. امروزه آنها نه تنها برای شناگران رقابتی، بلکه برای ورزش های سه گانه و غیره، یک مارک شنای محبوب با تجهیزات عالی هستند. بنابراین می توانید خرید بهترین لوازم شنا از آمازون را با این برند تجربه کنید.

خرید بهترین لوازم شنا از آمازون

  1. لباس شنای دلفین

Dolfin یک مارک شنا با سابقه ای عمیق است، تقریباً قدیمی تر از  Speedo می باشد. دلفین طیف گسترده ای از وسایل شنا را با هر چیزی از عینک شنا گرفته تا لباس هایی دارای فن آوری بالا ارائه می دهد. این نام تجاری در طول جنگ جهانی دوم با تولید چترهای باری برای نیروی هوایی فعالیت خود را آغاز کرد. پس از جنگ، مارک خود را در تولید محصولات ابریشم و نایلون بازسازی کرد.

پس از حدود یک دهه ، مارک دلفین تصمیم گرفت با استفاده از تخصص خود در زمینه تولید نایلون و ابریشم یک سری لباس مسابقه ای برای مسابقات رقابتی شنا ، با نام تجاری Dolfin منتشر کند. بعداً ، Dolfin شروع به انتشار لباس فرم دویدن کرد  اما تأکید اصلی آن همچنان بر روی شنا بود. با گذشت زمان فروش در حوزه های دیگر، شروع به کاهش کرد و نام تجاری بیشتر به سمت وسایل شنا برگشت.

یک بار دیگر ، Dolfin با انتشار لباس های محبوب خود، به یک مارک بزرگ شنا تبدیل شد. امروزه این برند با طیف گسترده ای از محصولات و لباس های دارای فن آوری بالا ، در زمینه تجهیزات شنای رقابتی پیشتاز است.

پیشنهاد مطالعه : خرید برندهای برتر قلم در آمازون

  1. Aqua Sphere

Aqua Sphere یک مارک شنای متولد ایتالیا است که برای اولین بار در سال ۱۹۹۸ در جنوا ایتالیا تاسیس شد. در اصل مارک شنا با نام Aqua Lung شناخته می شد و در تجهیزات غواصی تخصص داشت. از آن زمان Aqua Sphere به یکی از بزرگ ترین مارک های شنا در بیش از ۶۰ کشور جهان تبدیل شده است.

امروزه ، Aqua Sphere یک تولید کننده تجهیزات برتر شنا است، که در عینک شنا و ماسک شنا تخصص دارد. آنها همچنین تجهیزات آموزشی با کیفیت بالا و وسایل شنای سه گانه و مسابقه را ارائه می دهند. Aqua Sphere با هدف برقراری ارتباط با شناگران در هر سطحی، اعم از اینکه برای تفریح​​، تناسب اندام  رقابت و سایر موارد ، عرضه می شود. همه محصولات Aqua Sphere با نظر و توجه شناگران ساخته شده اند تا کیفیتی عالی را ارائه دهند و قابل اعتماد باشند. برای خرید بهترین لوازم شنا از آمازون می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]