خرید بهترین لوازم حیوانات خانگی

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

لوازم حیوانات خانگی

این کاملا روشن است که صاحبان حیوانات خانگی، فقط شایسته بهترین محصولات هستند که در پایین ترین قیمت ها آن را دریافت کنند. در اینجا انتخاب گسترده ای از لوازم حیوانات خانگی از جمله اسباب بازی های جویدنی، تخت های سگ، مهار سگ های کوچک و طیف وسیعی از اسباب بازی های حیوان خانگی با کیفیت بالا را معرفی می کنیم که به ویژه برای ایمنی و کیفیت طراحی شده اند.

شما می توانید آن ها را از سایت های خارجی همچون ایبی و آمازون خریداری کنید که در این خصوص، زاکولا شما را یاری خواهد کرد. برای مرور انواع لوازم حیوانات خانگی که از نظر ایمنی نیز آزمایش شده اند، از سیستم آنلاین استفاده کنید و خیالتان راحت باشد که آنها از نظر کیفیت کنترل شده و عملکردی عالی دارند.

پیشنهاد مطالعه : خرید کرم ضد آفتاب مارک

بهترین لوازم حیوانات خانگی و نکات مهم آن

اگر از قبل دامپزشکی برای حیوان خانگی خود ندارید، سعی کنید قبل از آوردن حیوان خانگی جدید دامپزشک مناسبی را پیدا کنید و قرار ملاقات اولیه را تعیین کنید. بپرسید آیا آنها از خدمات telehealth استفاده می کنند. این برای شما مفید خواهد بود اگر سوالی دارید که ممکن است نیازی به مراجعه دامپزشک نباشد، به خصوص در این زمان های قرنطینه بتوانید از روش تلفنی مسائل خود را حل کنید.

در این شرایط، توله سگ ها و بچه گربه ها نیز از یک برنامه آموزشی بهره مند خواهند شد. متخصصین رفتار وجود دارند که مشاوره های مجازی و همچنین خدمات داخلی را انجام می دهند. همچنین در کنار لوازم حیوانات خانگی بر اهمیت معاشرت حیوان خانگی جدید شما،  سگ یا گربه، با دیگر افراد و حیوانات تأکید می شود. در حال حاضر بهترین توصیه را از دامپزشک در مورد چگونگی انجام این کار با خیال راحت داشته باشید.

در عین حال، به راحتی می توانید ۲۴/۷ به حیوان خانگی جدید خود متصل شوید. لاو پیشنهاد می کند برای حیوان خانگی خود مقداری وقت بگذارید ، بنابراین اوایل می تواند جدایی را تجربه کند. وقتی سرانجام به حالت عادی برگردیم ، به طور بالقوه ممکن است تعداد زیادی حیوان خانگی وجود داشته باشد که از اضطراب جدایی رنج می برند. با بهترین دامپزشک خود صحبت کنید تا به خارج از خانه عادت دهید.

لوازم حیوانات خانگی

لوازم جانبی حیوانات خانگی

همه حیوانات خانگی در لحظه آوردن آنها به خانه به برخی از لوازم حیوانات خانگی و لوازم جانبی احتیاج دارند. نیازی به زیاده روی نیست. همیشه می توانید بعداً پس از یادگیری آنچه دوست دارند لوازم خود را ارتقا دهید و به آنها اضافه کنید. اما آنها باید در خانه خود راحت باشند. در زیر برخی از موارد ضروری برای بچه گربه ها و توله سگها را ذکر کرده ایم.

پیشنهاد مطالعه : خرید کلاه تابستانی از سایت های خارجی

Chewy برای همه لوازم حیوانات خانگی مفید است. این برند، خدمات عالی مشتری، سیاست بازگشت مناسب و حمل و نقل سریع دارد. به علاوه، می توانید برای مواردی که مرتباً به آنها نیاز دارید، برای محموله های خودکار ثبت نام کنید. این سایت همچنین دارای بخشی به نام Pet Central با راهنماهای آموزنده در مورد فرزندپروری حیوانات خانگی و همه مواردی است که همراه آن است.

آمازون گزینه دیگری است که باید در نظر بگیرید، به خصوص اگر قبلاً هزینه Prime را پرداخت کرده اید. می توانید یک نمایه حیوان خانگی ایجاد کنید و در بستر ، غذا ، خوراکی ها و موارد دیگر مشترک شوید.

جعبه بستر

گربه ها معمولاً در بخش بستر به عنوان لوازم حیوانات خانگی به آموزش زیادی احتیاج ندارند، زیرا آنها به طور غریزی می دانند که کجا کار خود را انجام دهند. شما فقط به جعبه بستر نیاز دارید و آن را تمیز نگه دارید. می توانید از ظروف ساده، کم عمق و زیر تخت استفاده کنید. زیرا قیمت آنها کمتر است و بچه گربه ها به سرعت جعبه های خود را شناسایی می کنند. برای گربه سانان کاملاً بزرگ، یک جعبه بستر که حداقل ۱.۵ برابر طول گربه باشد کافی است.

می توانید این جعبه ها را در اندازه های مختلف در سایت آمازون بیابید. اگر می خواهید یک جعبه سرپوشیده را امتحان کنید، جعبه های Booda مخصوصاً با حاشیه های شیاردار خود که با خروج گربه، زباله جمع می شود، زیبا هستند. برای بسترها، گل رس ریزدانه را در سری لوازم حیوانات خانگی توصیه می کنند زیرا این روی پنجه های آنها نرم است و تمیز کردن آن راحت است و بینی های حساس بچه گربه را اذیت نمی کند. بستر چند گربه Arm and Hammer’s Clump and Seal مناسب و سبک است و تقریباً گرد و غبار ایجاد نمی کند اما معطر است. بسیاری از گزینه های بدون بو وجود دارد، حتی از همان مارک که می توانید تهیه کنید.

پیشنهاد مطالعه : بهترین پروژکتورهای گلکسی

سگها به جعبه بستر احتیاج ندارند اما باید در خانه تمیز شوند. اگر در یک آپارتمان زندگی کنید که بیرون آوردن سگ ها به طور منظم سخت است، نیاز است که برای آن ها از لوازم حیوانات خانگی فکری کنید. برای حمل توله های سگ خود به پیاده روی به کیسه های مدفوع احتیاج دارید. آن را با کیسه جمع کنید و در سطل آشغال بیندازید. برخی از صاحبان سگ در WIRED از طرفداران این کیسه های زیست تخریب پذیر هستند. آنها سازگار با محیط زیست بیشتر از کیسه های پلاستیکی عمومی هستند و این شرکت ۱۰ درصد از سود خود را به بنیاد سگ Soi اهدا می کند.

برخی از حیوانات چه بیمار باشند ، چه نیازهای ویژه داشته باشند، چه سالخورده باشند به پوشک نیاز خواهند داشت. پوشک های یکبار مصرف قابل شستشو برای سگ وجود دارد. این لوازم حیوانات خانگی مخصوص گربه وجود ندارد، اما این پوشک های قابل شستشو حیوانات خانگی خوب هستند.

لوازم حیوانات خانگی

کاسه های غذا و آب

برای کاسه های غذا و آب، شما باید باید از ظرف های کوچک در لوازم حیوانات خانگی برای بچه گربه ها و توله سگ ها شروع کنید و همزمان با رشد، از اندازه های بزرگتری نیز استفاده کنید. سعی کنید از کاسه های پلاستیکی اجتناب کنید زیرا می تواند باکتری هایی را که منجر به آکنه گربه می شوند، در خود جای دهد. در عوض، کاسه های آب شیشه یا استیل ضد زنگ را انتخاب کنید. کاسه های پهن مانع از آلوده شدن سبیل می شوند و کاسه هایی که در انتهای آن دسته های لاستیکی وجود دارد ، برای توله سگها برای جلوگیری از نشت مفید هستند.

پیشنهاد مطالعه : نکات مهم در خرید لباس کودک

اسباب بازی ها

هر دو توله سگ و بچه گربه به تحریک و سرگرمی نیاز دارند. شما ممکن است بتوانید روی نیمکت بنشینید و بی وقفه روی تلفن خود پیمایش کنید، اما آنها نمی توانند. بگذارید بازی کنند. پیشنهاد می شود از انواع مختلفی از لوازم حیوانات خانگی و اسباب بازی ها استفاده کرده و آنها را درون و بیرون بچرخانید تا خسته نشوند. از هر چیزی که به اندازه کافی کوچک بوده و مناسب برای بلعیدن است خودداری کنید و بر حیوانات خانگی جدید خود نظارت کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]