خرید بهترین لایت برد برای طراحی

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

لایت برد طراحی

لایت برد طراحی Lightboard یک قطعه بزرگ از  شیشه استارفایر است که به صورت قائم در یک قاب فلزی قرار داده شده است. این قاب توسط بخش جوشکاری VIU ایجاد شده است. شیشه توسط پایه های مورب پشتیبانی می شود. چراغ های دیود ساطع کننده نور LED در امتداد پایین و بالای شیشه قرار می گیرند و نور درون شیشه را منعکس می کنند. هنگامی که شما با یک نشانگر خشک رنگی به Lightboard می کشید، نور LED باعث درخشش جوهر نشانگر می شود. بنابراین  برای تأثیر بیشتر می توان از نشانگرهای رنگی متعدد استفاده کرد.

برای خرید از سایت های خارجی، می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید و با خیالی آسوده آن را در آدرس خود در ایران تحویل بگیرید. در این خصوص لازم است با کارشناسان این سایت در تماس باشید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین کیف پول ارز دیجیتال

سیستم Lightboard Capture

یک دوربین فیلمبرداری رو به روی Lightboard تنظیم شده است. این دوربین از یک فیلتر قطبی خطی استفاده می کند که باعث افزایش بیشتر تاثیر رنگ مارکرهای روی شیشه می شود. دوربین به سمت آینه سطح اول شیشه ای معکوس شده است که تصویر لایت برد طراحی و مربی گرفته شده توسط دوربین را معکوس می کند. به همین ترتیب، فیلم ضبط شده توسط دوربین نوشته های مربی را نمایش می دهد به شکلی که آنها آن را از دید خود در پشت شیشه مشاهده می کنند. در نتیجه یک فیلم آموزشی آماده برای به اشتراک گذاری است.

لایت برد طراحی

لایت برد چیست؟

لایت برد، یک قطعه شیشه فوق العاده شفاف است که در آن چراغ های ال ای دی به کار رفته است و هنگامی که روی تخته نوشته می شود، نور به درون شیشه بازتاب شده و تا هنگامی که نور برخوردی با نشانگر نئون داشته باشد، نور از شیشه از طریق نشانگر خارج خواهد شد که این می تواند باعث شود تا نوشته ها در پس زمینه سیاه ظاهر شود.

عمدتا از لایت برد طراحی برای آموزش مفاهیمی استفاده می شود که به فرمول، محاسبات، نمودار و متن زیاد احتیاج ندارند. فیلم های لایت بورد با سرعت بیشتری انجام می شود. البته وقتی فیلم های زیادی دارید که می بایست در مدت زمان زیادی از آنها استفاده کنید، این روش مفید است.

این یک ورق شیشه ای فوق العاده شفاف از یک قاب عکس است. همچنین متناسب به اندازه فضایی که در استودیو دارید، اندازه شیشه منظور می شود. البته این شیشه تصویری سه میلی متر بوده و ایمن نیست. البته روش دیگر این است که شما می توانید شیشه ۱۰ میلی متری را تهیه کنید.

پیشنهاد مطالعه : بهترین سیستم میکروفون بی سیم

نحوه راه اندازی وایت برد

برای آن که بتوانید بهترین حالت را در ویدئوهای لایت برد داشته باشید، لازم است که مواردی را در نظر داشته باشید. شما می توانید لایت بردهای طراحی را از سایت های خارجی و متناسب با نیاز خود خرید کنید. برای خرید این ابزار کارآمد اموزشی، می توانید از طریق زاکولا اقدام نمایید. توصیه می شود که پس زمینه کاملا مات و مشکی بوده و تنظیمات دوربین به درستی انجام شود. همچنین گزینه های زیادی برای روشنایی وجود دارد. می توانید از چراغ های استودیویی LED در پایه های روشن استفاده کنید.

کاربرد لایت برد

با لایت برد طراحی ، می توانید دوره های فنی را تدریس کنید که محتوای بصری، مانند معادلات و نمودار، بخشی اساسی از توضیحات است. آن ها به سادگی قابل حمل بوده و می تواند هنگام استفاده در محل قرار گرفته و پس از آن در محلی مطمئن نگهداری شوند. همچنین نصب و ایجاد روشنایی برای نصب آسان لایت برد، ساده طراحی شده است. این تخته ها به گونه ای طراحی شده اند که بدون لرزش بوده و هنگام استفاده و فشار نشانگر، دچار جابجایی و لرزش نباشند.

برخی از این لایبت بردها، توسط یک برنامه نرم افزاری کنترل می شود که دست خط را برای بینندگان معکوس می کند. تکنسین ها همچنین موفق شده اند این ابزارها را در استودیوی One Button Studio ، ادغام کنند. برنامه نرم افزاری کنترل استودیو که روشی ساده را ارائه می دهد، برای مجریان و ایجاد فیلم در یک جلسه استودیویی، کاربردی بوده و این افزونه نرم افزاری دست خط Lightboard را برعکس کرده و در نهایت در نسخه به روز شده قرار می گیرد.

لایت برد طراحی

مزیت لایت برد طراحی

Lightboard راهی برای ایجاد فیلم هایی است که مکمل کلاس های آموزشی و سایر آموزش های آنلاین یا ترکیبی می باشد. فیلم های لایت برد طراحی می توانند برای توضیح مسئله، توضیح تکالیف درسی بوده و برای بررسی دوره کسانی که اغلب با استفاده از توضیح یا سخنرانی تدریس می کنند، مفید باشد.

پیشنهاد مطالعه : معرفی و خرید بهترین کنترل کننده های DJ

یک هیئت مدیره ممکن است این ابزارها را برای ارائه مناسب بداند. بنابراین تمام کسانی که از تولید ویدئو برای ارائه خود خسته شده اند، این فناوری فرصت های جدیدی را برای استفاده خلاقانه فراهم می کند. مجریان می توانند تصاویر یا فیلم را حاشیه نویسی کنند. برخی از مجریان یک شی فیزیکی را پشت شیشه قرار می دهند و نکات کلیدی را می نویسند.

این ابزارهای ساده و زیبا سخنرانان را قادر می سازد تا هنگام تصویرگری و حاشیه نویسی و صحبت کردن، با دوربین روبرو شده و محتوا برای بیننده واضح و آسان شده و تماشای آن جالب تر باشد. شما می توانید برای خرید لایت برد طراحی در انواع و برندهای مختلف، از سایت های خارجی مانند آمازون و یا ایبی اقدام نمایید. ضمن آن که برای انتقال و ارسال آن به آدرس ایران، این امکان وجود دارد که از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]